Svd

madmanner

kannattaako tällänen ostaa kun halpa ja hyvät lähtö jos ei niin miksi ei

20

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madmanner
      • Aloittelevakiväristi

        Madmanner, haluutko ostaa mun SVD, pistän sen kohta myyntiin jouksuhautaan, huutonettiin yms.... Mukaan tulis ase, parempia akkuja, parempi laturi SVD oma tähtäin..... Kysele lisätietoa vaikka suoraan tässä ketjussa. Merkki siis A&K.


      • madmanner
        Aloittelevakiväristi kirjoitti:

        Madmanner, haluutko ostaa mun SVD, pistän sen kohta myyntiin jouksuhautaan, huutonettiin yms.... Mukaan tulis ase, parempia akkuja, parempi laturi SVD oma tähtäin..... Kysele lisätietoa vaikka suoraan tässä ketjussa. Merkki siis A&K.

        haluaisin kyl svd mutta voitko kertoo speksejä:lähtönopeus, onko full auto,virit ikä, hinta


      • AloittelevaKiväristi
        madmanner kirjoitti:

        haluaisin kyl svd mutta voitko kertoo speksejä:lähtönopeus, onko full auto,virit ikä, hinta

        Selvä.

        Ase on ostettu kesäkuussa. Tilattu WGC nimisestä kaupasta. Paketti avattu heinäkuussa. Aseella ei ole pelattu pelejä. Aseella on ammutta tarkkuutta ja piipusta on putkahtanut noin 800 laukausta.

        Ase: http://www.tradesoft.fi/product/912/ak-svd-aeg-taysmetallinen

        Tähtäin: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Scopes_and_Sights_AEG_UFC_4X26_SVD_Red_Illuminated_Sniper_Scope.htm

        Akut ovat BOL merkkisiä. Toista akkua ei ole avattu, mukaan myös kiina akku.

        Bolin automaattilaturi tulee mukaan.

        Kuulia halutessasi. Mukaan vaikka lippaallinen testilaukauksia pieneen pussukkaan.

        Aseella on siis käyty ampumasssa 3 kertaa. Haluan luopua aseesta koska:

        Liian painava minulle akkuineen ja tähtäimineen ja koska tarkkarin rooli ei ehkä sovi oikein minulle.

        Yksi asia vielä tähtäimestä!!! Tähtäintä ei ole sädetty enkä osaa sitä säätääkään, tai osaan mutta heikosti.

        Mietit varmaan että millanen tyyppi täällä istuu jos ase on liian painava? Olen 12 vuotias ja en ole kauhean vahva.


      • AloittelevaKiväristi
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Selvä.

        Ase on ostettu kesäkuussa. Tilattu WGC nimisestä kaupasta. Paketti avattu heinäkuussa. Aseella ei ole pelattu pelejä. Aseella on ammutta tarkkuutta ja piipusta on putkahtanut noin 800 laukausta.

        Ase: http://www.tradesoft.fi/product/912/ak-svd-aeg-taysmetallinen

        Tähtäin: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Scopes_and_Sights_AEG_UFC_4X26_SVD_Red_Illuminated_Sniper_Scope.htm

        Akut ovat BOL merkkisiä. Toista akkua ei ole avattu, mukaan myös kiina akku.

        Bolin automaattilaturi tulee mukaan.

        Kuulia halutessasi. Mukaan vaikka lippaallinen testilaukauksia pieneen pussukkaan.

        Aseella on siis käyty ampumasssa 3 kertaa. Haluan luopua aseesta koska:

        Liian painava minulle akkuineen ja tähtäimineen ja koska tarkkarin rooli ei ehkä sovi oikein minulle.

        Yksi asia vielä tähtäimestä!!! Tähtäintä ei ole sädetty enkä osaa sitä säätääkään, tai osaan mutta heikosti.

        Mietit varmaan että millanen tyyppi täällä istuu jos ase on liian painava? Olen 12 vuotias ja en ole kauhean vahva.

        Tolla aseella voi ampua sarjaa ja Gearbox on hyvin hyvin lähellä gearbox 3. Tradesoftista saa hyvin viritys osia tohon asseessee. :)


      • madmanner
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Tolla aseella voi ampua sarjaa ja Gearbox on hyvin hyvin lähellä gearbox 3. Tradesoftista saa hyvin viritys osia tohon asseessee. :)

        ei mulla taida olla rahaa. noin hyvään pakettiin kun ostan omista rahoista...


    • Jousitoimisia SVD en suosittele kellekkään lataus pirun jäykkä ja hankala. Latauskahva on jonkun 3cm pitkä eli liian lyhyt ja varsinkin jos on m150-m170 niin hankala ladattava....

      • AloittelevaKiväristi

        Toi mun kauppaamani svd on sähkökäyttönen, paljonko sulla sitten ois rahaa? Ei kannata ostaa tarkkuuskivääriä jos ei oo rahaa käytettäväksi.


      • madmanner
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Toi mun kauppaamani svd on sähkökäyttönen, paljonko sulla sitten ois rahaa? Ei kannata ostaa tarkkuuskivääriä jos ei oo rahaa käytettäväksi.

        en mä haluu mitään trk kivääriä ostaisin ton vaan kivääriksi rahaa 150


      • wisustaja
        madmanner kirjoitti:

        en mä haluu mitään trk kivääriä ostaisin ton vaan kivääriksi rahaa 150

        Sähkörynkky paljon parempi kuin vakio rimpula svd...


    • turuk-

      Huoh, madmanner, älä taas aloita tätä paskaa.

      • madmanner

        vadrush, miten ois ase ja 1 lipas 160e


      • VadRush
        madmanner kirjoitti:

        vadrush, miten ois ase ja 1 lipas 160e

        Mitä me sitten teen niillö tähtäimillä akuilla sun muilla vermeillä -.- 270€ niin koko paketti on sun. Lainaa vaikka isältä ja äidiltö rahaa "vaatteisiin" :D.


      • madmanner
        VadRush kirjoitti:

        Mitä me sitten teen niillö tähtäimillä akuilla sun muilla vermeillä -.- 270€ niin koko paketti on sun. Lainaa vaikka isältä ja äidiltö rahaa "vaatteisiin" :D.

        tähtäin ei vissiin toimi(vai?)


      • VadRush
        madmanner kirjoitti:

        tähtäin ei vissiin toimi(vai?)

        Ehkä ei ehkä joo itse sitä en ainakaan saanut toimimaan, minulla ei ole kokemusta moisista ennen. Jos tähtää ristikon alaosalla jossa on /\ tollanen muoto osuu helposti kohteeseen.


      • VadRush
        VadRush kirjoitti:

        Ehkä ei ehkä joo itse sitä en ainakaan saanut toimimaan, minulla ei ole kokemusta moisista ennen. Jos tähtää ristikon alaosalla jossa on /\ tollanen muoto osuu helposti kohteeseen.

        Saat mukaan myös takuulaput, tollasissa tuotteissa on mielestäni 6kk takuu että voit hyvin pyytäö uuden. (En tiedä varmaksi)


      • VadRush kirjoitti:

        Saat mukaan myös takuulaput, tollasissa tuotteissa on mielestäni 6kk takuu että voit hyvin pyytäö uuden. (En tiedä varmaksi)

        Jos et tilannut kimppatilauksella WGC:stä ei sillä mitään 6kk takuuta ole.


      • VadRush
        finsoft kirjoitti:

        Jos et tilannut kimppatilauksella WGC:stä ei sillä mitään 6kk takuuta ole.

        Eikö aseen valmistajat anna aina sen 6 kk takuun?


      • VadRush kirjoitti:

        Eikö aseen valmistajat anna aina sen 6 kk takuun?

        Ei... Suomessa on vaan sellanen laki että jos tuotteessa on valmistusvirhe sen voi palauttaa kauppaan korjattavaksi/hyvitettäväksi 6kk ajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe