kannattaako tällänen ostaa kun halpa ja hyvät lähtö jos ei niin miksi ei
Svd
20
74
Vastaukset
- madmanner
linkki. http://www.taiwangun.com/en/new-sniper-rifle-svd-style
- Aloittelevakiväristi
Madmanner, haluutko ostaa mun SVD, pistän sen kohta myyntiin jouksuhautaan, huutonettiin yms.... Mukaan tulis ase, parempia akkuja, parempi laturi SVD oma tähtäin..... Kysele lisätietoa vaikka suoraan tässä ketjussa. Merkki siis A&K.
- madmanner
Aloittelevakiväristi kirjoitti:
Madmanner, haluutko ostaa mun SVD, pistän sen kohta myyntiin jouksuhautaan, huutonettiin yms.... Mukaan tulis ase, parempia akkuja, parempi laturi SVD oma tähtäin..... Kysele lisätietoa vaikka suoraan tässä ketjussa. Merkki siis A&K.
haluaisin kyl svd mutta voitko kertoo speksejä:lähtönopeus, onko full auto,virit ikä, hinta
- AloittelevaKiväristi
madmanner kirjoitti:
haluaisin kyl svd mutta voitko kertoo speksejä:lähtönopeus, onko full auto,virit ikä, hinta
Selvä.
Ase on ostettu kesäkuussa. Tilattu WGC nimisestä kaupasta. Paketti avattu heinäkuussa. Aseella ei ole pelattu pelejä. Aseella on ammutta tarkkuutta ja piipusta on putkahtanut noin 800 laukausta.
Ase: http://www.tradesoft.fi/product/912/ak-svd-aeg-taysmetallinen
Tähtäin: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Scopes_and_Sights_AEG_UFC_4X26_SVD_Red_Illuminated_Sniper_Scope.htm
Akut ovat BOL merkkisiä. Toista akkua ei ole avattu, mukaan myös kiina akku.
Bolin automaattilaturi tulee mukaan.
Kuulia halutessasi. Mukaan vaikka lippaallinen testilaukauksia pieneen pussukkaan.
Aseella on siis käyty ampumasssa 3 kertaa. Haluan luopua aseesta koska:
Liian painava minulle akkuineen ja tähtäimineen ja koska tarkkarin rooli ei ehkä sovi oikein minulle.
Yksi asia vielä tähtäimestä!!! Tähtäintä ei ole sädetty enkä osaa sitä säätääkään, tai osaan mutta heikosti.
Mietit varmaan että millanen tyyppi täällä istuu jos ase on liian painava? Olen 12 vuotias ja en ole kauhean vahva. - AloittelevaKiväristi
AloittelevaKiväristi kirjoitti:
Selvä.
Ase on ostettu kesäkuussa. Tilattu WGC nimisestä kaupasta. Paketti avattu heinäkuussa. Aseella ei ole pelattu pelejä. Aseella on ammutta tarkkuutta ja piipusta on putkahtanut noin 800 laukausta.
Ase: http://www.tradesoft.fi/product/912/ak-svd-aeg-taysmetallinen
Tähtäin: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Scopes_and_Sights_AEG_UFC_4X26_SVD_Red_Illuminated_Sniper_Scope.htm
Akut ovat BOL merkkisiä. Toista akkua ei ole avattu, mukaan myös kiina akku.
Bolin automaattilaturi tulee mukaan.
Kuulia halutessasi. Mukaan vaikka lippaallinen testilaukauksia pieneen pussukkaan.
Aseella on siis käyty ampumasssa 3 kertaa. Haluan luopua aseesta koska:
Liian painava minulle akkuineen ja tähtäimineen ja koska tarkkarin rooli ei ehkä sovi oikein minulle.
Yksi asia vielä tähtäimestä!!! Tähtäintä ei ole sädetty enkä osaa sitä säätääkään, tai osaan mutta heikosti.
Mietit varmaan että millanen tyyppi täällä istuu jos ase on liian painava? Olen 12 vuotias ja en ole kauhean vahva.Tolla aseella voi ampua sarjaa ja Gearbox on hyvin hyvin lähellä gearbox 3. Tradesoftista saa hyvin viritys osia tohon asseessee. :)
- madmanner
Tolla aseella voi ampua sarjaa ja Gearbox on hyvin hyvin lähellä gearbox 3. Tradesoftista saa hyvin viritys osia tohon asseessee. :)
ei mulla taida olla rahaa. noin hyvään pakettiin kun ostan omista rahoista...
Jousitoimisia SVD en suosittele kellekkään lataus pirun jäykkä ja hankala. Latauskahva on jonkun 3cm pitkä eli liian lyhyt ja varsinkin jos on m150-m170 niin hankala ladattava....
- AloittelevaKiväristi
Toi mun kauppaamani svd on sähkökäyttönen, paljonko sulla sitten ois rahaa? Ei kannata ostaa tarkkuuskivääriä jos ei oo rahaa käytettäväksi.
- madmanner
Toi mun kauppaamani svd on sähkökäyttönen, paljonko sulla sitten ois rahaa? Ei kannata ostaa tarkkuuskivääriä jos ei oo rahaa käytettäväksi.
en mä haluu mitään trk kivääriä ostaisin ton vaan kivääriksi rahaa 150
- wisustaja
madmanner kirjoitti:
en mä haluu mitään trk kivääriä ostaisin ton vaan kivääriksi rahaa 150
Sähkörynkky paljon parempi kuin vakio rimpula svd...
- turuk-
Huoh, madmanner, älä taas aloita tätä paskaa.
- madmanner
vadrush, miten ois ase ja 1 lipas 160e
- VadRush
madmanner kirjoitti:
vadrush, miten ois ase ja 1 lipas 160e
Mitä me sitten teen niillö tähtäimillä akuilla sun muilla vermeillä -.- 270€ niin koko paketti on sun. Lainaa vaikka isältä ja äidiltö rahaa "vaatteisiin" :D.
- madmanner
VadRush kirjoitti:
Mitä me sitten teen niillö tähtäimillä akuilla sun muilla vermeillä -.- 270€ niin koko paketti on sun. Lainaa vaikka isältä ja äidiltö rahaa "vaatteisiin" :D.
tähtäin ei vissiin toimi(vai?)
- VadRush
madmanner kirjoitti:
tähtäin ei vissiin toimi(vai?)
Ehkä ei ehkä joo itse sitä en ainakaan saanut toimimaan, minulla ei ole kokemusta moisista ennen. Jos tähtää ristikon alaosalla jossa on /\ tollanen muoto osuu helposti kohteeseen.
- VadRush
VadRush kirjoitti:
Ehkä ei ehkä joo itse sitä en ainakaan saanut toimimaan, minulla ei ole kokemusta moisista ennen. Jos tähtää ristikon alaosalla jossa on /\ tollanen muoto osuu helposti kohteeseen.
Saat mukaan myös takuulaput, tollasissa tuotteissa on mielestäni 6kk takuu että voit hyvin pyytäö uuden. (En tiedä varmaksi)
VadRush kirjoitti:
Saat mukaan myös takuulaput, tollasissa tuotteissa on mielestäni 6kk takuu että voit hyvin pyytäö uuden. (En tiedä varmaksi)
Jos et tilannut kimppatilauksella WGC:stä ei sillä mitään 6kk takuuta ole.
- VadRush
finsoft kirjoitti:
Jos et tilannut kimppatilauksella WGC:stä ei sillä mitään 6kk takuuta ole.
Eikö aseen valmistajat anna aina sen 6 kk takuun?
VadRush kirjoitti:
Eikö aseen valmistajat anna aina sen 6 kk takuun?
Ei... Suomessa on vaan sellanen laki että jos tuotteessa on valmistusvirhe sen voi palauttaa kauppaan korjattavaksi/hyvitettäväksi 6kk ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734