kieroa toimintaa

närkäs

10

2375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytti 64

Liekkö kyseessä vahinko astuminen? Mun mielestä nämä vanhemmat ovat molemmat Kriegerhof naisen omia.

• kysy suoraan

miks et kysy suoraa kennelist et mikä homma toi on?? eiköhän sielt saa paremmin vastauksen ku täält

• Sarita5

Veikkaisin, että vahinkoastuminen ja "mokaa" ei haluttu jostakin syystä ottaa omiin nimiin? Vaikka rekisteriin ne olis saanu Suomessakin, kun tuota PEVISA:a ei tällä hetkellä ole. Mutta tää ihan villi veikkaus.

• ääliö

Tuo kasvattaja saa isot rahat pörittämällä tuota koirabisnestä.
      Yksi pentu maksaa 1500 € ja pentueita tulee liukuhihnalta, eikä yhdistelmätkään mitään kummoisia ole... Terveyspuolikin koirilla on mitä on.
      Silti tyhmät ihmiset ostaa niitä pentuja, maksaa ison rahan kasvattajalle ja vielä isommat rahat eläinlääkäriin.

Halle**tunlujaa.

• ...?

liukuhihnalta? viimeisin pentue vuodelta 2012. seuraava suunnitteila loppuvuodesta 2013...
      ihan hirvee rahasampo ja liukuhihna :D
      Miten vaan, mut tosiaan, jos moka kotosalla sattuu ja on mahdollista myydä koirat venäjällä lemmikeiksi niin miksikäs ei?

• kaneli28

Sanonpahan vaan että tuolta naiselta tulee mitä mahtavampia koiria, rauhallisia ja tasapainoisia. Ottaisin itse heti kun voisin ja eiköhän pennut ole kumminkin aina suunniteltuja. Ja 1500 euroa on aika paljon pennusta, normi hinta 1000-1200 e.1500 euroon pitää olla jo näyttöä sekä käyttöä, mutta 1200 euroa on normi hinta Suomessa.

• Moraali?!?

Kaneli28
        Tarkoitatko kyseistä venäläistä kenneliä?
        Voi olla olen asioinut väärien dobberi-ihmisten parissa mutta pentueet jotka minä tiedän ovat kaikki olleet max 1000€. Tämäkin niin että koirat ovat saavuttaneet aikuisiän, tutkittu ja terveiksi todettu. Käy nimenomaan "näyttöön ja käyttöön", kuten asian ilmaisit.

...?
        Jos tässä on nyt niin puhtaat jauhot pussissa niin miksi ei pentuja myydä Suomessa ja kerrota rehellisesti että vahinko kävi, nyt on paskat housussa. Miksi niitä pentuja kaupataan naapurimaassa? Tiedot koirista vain venäjän kielellä, jotta ei uutiset kantautuisi Suomeen?

Vahinkojahan sattuu kaikille, sille ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu oudolta että vastuullinen koiran omistaja ei tällaista pysty estämään. Kyseessä on nartun ensimmäinen juoksu?
        Mut en ymmärrä asian peittelyä ja sitä että vahinkopentueesta voidaan kuitenkin pyytää täysihinta. SE on rahatusta. Suomessa on kuitenkin paljon vastuuntuntoisia kasvattajia ja valikoimaa riittää. Ehkä se 10 vuoden elinkumppani kannattaa harkita tarkkaan.

• ...?
        Moraali?!? kirjoitti:

Kaneli28
        Tarkoitatko kyseistä venäläistä kenneliä?
        Voi olla olen asioinut väärien dobberi-ihmisten parissa mutta pentueet jotka minä tiedän ovat kaikki olleet max 1000€. Tämäkin niin että koirat ovat saavuttaneet aikuisiän, tutkittu ja terveiksi todettu. Käy nimenomaan "näyttöön ja käyttöön", kuten asian ilmaisit.

...?
        Jos tässä on nyt niin puhtaat jauhot pussissa niin miksi ei pentuja myydä Suomessa ja kerrota rehellisesti että vahinko kävi, nyt on paskat housussa. Miksi niitä pentuja kaupataan naapurimaassa? Tiedot koirista vain venäjän kielellä, jotta ei uutiset kantautuisi Suomeen?

Vahinkojahan sattuu kaikille, sille ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu oudolta että vastuullinen koiran omistaja ei tällaista pysty estämään. Kyseessä on nartun ensimmäinen juoksu?
        Mut en ymmärrä asian peittelyä ja sitä että vahinkopentueesta voidaan kuitenkin pyytää täysihinta. SE on rahatusta. Suomessa on kuitenkin paljon vastuuntuntoisia kasvattajia ja valikoimaa riittää. Ehkä se 10 vuoden elinkumppani kannattaa harkita tarkkaan.

Discount pentujako ootte kaveripiirissä ostelleet?
        Itse en ole yhdestäkään maksanut alle tonnia ja kalleimmillaan on mennyt 2000€

Miksi niitä pentuja ei saisi myydä naapurimaassa jos kanava siihen löytyy?¨
        Mikä tuossa on niin paheksuttavaa?

Mä ymmärtäisin jos tässä menisi sama kuvio kuin 2000luvun puolivälissä kun suomipentueita käytettiin venäjällä typistettävinä ja myytiin suomessa sitten vähän kovempaan hintaan, se oli kieroa toimintaa.

Mitäpä jos koiralle ei ollut mahdollista tehdä aborttia, miksi olisi pitänyt piikittää 10 pentua niiden synnyttyä, kun ne kerran saatiin venäjällä myytyä lemmikki koteihin? Suomessa on paljon vastuuntuntoisia kasvattajia ja Kriegerhof-kenneli kuuluu yhä niihin.

• urpooo

Jännä ettei kasvattajan sivuilla näy mitään mainintaa kyseisestä "vahingosta".

• Kukkuu

Vahinko on vahinko ja jos sellainen sattuu niin sattuu, miksi siitä pitäisi kenellekään mitään tiedotella ja mitä se kenellekään kuuluu mihin ne pennut on rekattu? Pääasiahan on, että koirilla on hyvät kodit. Tästäkin ketjusta tulee vain ja ainoastaan yksi asia mieleen: mikään rotu ei ole verikoira, sensijaan ihmiset niiden takana janoaa verta milloin keneltäkin. Syvä huokaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1513
    2. 209
      1458
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      980
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      747
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    8. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      676
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      660
    Aihe