kieroa toimintaa

närkäs

10

2698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytti 64

      Liekkö kyseessä vahinko astuminen? Mun mielestä nämä vanhemmat ovat molemmat Kriegerhof naisen omia.

    • kysy suoraan

      miks et kysy suoraa kennelist et mikä homma toi on?? eiköhän sielt saa paremmin vastauksen ku täält

    • Sarita5

      Veikkaisin, että vahinkoastuminen ja "mokaa" ei haluttu jostakin syystä ottaa omiin nimiin? Vaikka rekisteriin ne olis saanu Suomessakin, kun tuota PEVISA:a ei tällä hetkellä ole. Mutta tää ihan villi veikkaus.

    • ääliö

      Tuo kasvattaja saa isot rahat pörittämällä tuota koirabisnestä.
      Yksi pentu maksaa 1500 € ja pentueita tulee liukuhihnalta, eikä yhdistelmätkään mitään kummoisia ole... Terveyspuolikin koirilla on mitä on.
      Silti tyhmät ihmiset ostaa niitä pentuja, maksaa ison rahan kasvattajalle ja vielä isommat rahat eläinlääkäriin.

      Halle**tunlujaa.

    • ...?

      liukuhihnalta? viimeisin pentue vuodelta 2012. seuraava suunnitteila loppuvuodesta 2013...
      ihan hirvee rahasampo ja liukuhihna :D
      Miten vaan, mut tosiaan, jos moka kotosalla sattuu ja on mahdollista myydä koirat venäjällä lemmikeiksi niin miksikäs ei?

    • kaneli28

      Sanonpahan vaan että tuolta naiselta tulee mitä mahtavampia koiria, rauhallisia ja tasapainoisia. Ottaisin itse heti kun voisin ja eiköhän pennut ole kumminkin aina suunniteltuja. Ja 1500 euroa on aika paljon pennusta, normi hinta 1000-1200 e.1500 euroon pitää olla jo näyttöä sekä käyttöä, mutta 1200 euroa on normi hinta Suomessa.

      • Moraali?!?

        Kaneli28
        Tarkoitatko kyseistä venäläistä kenneliä?
        Voi olla olen asioinut väärien dobberi-ihmisten parissa mutta pentueet jotka minä tiedän ovat kaikki olleet max 1000€. Tämäkin niin että koirat ovat saavuttaneet aikuisiän, tutkittu ja terveiksi todettu. Käy nimenomaan "näyttöön ja käyttöön", kuten asian ilmaisit.

        ...?
        Jos tässä on nyt niin puhtaat jauhot pussissa niin miksi ei pentuja myydä Suomessa ja kerrota rehellisesti että vahinko kävi, nyt on paskat housussa. Miksi niitä pentuja kaupataan naapurimaassa? Tiedot koirista vain venäjän kielellä, jotta ei uutiset kantautuisi Suomeen?

        Vahinkojahan sattuu kaikille, sille ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu oudolta että vastuullinen koiran omistaja ei tällaista pysty estämään. Kyseessä on nartun ensimmäinen juoksu?
        Mut en ymmärrä asian peittelyä ja sitä että vahinkopentueesta voidaan kuitenkin pyytää täysihinta. SE on rahatusta. Suomessa on kuitenkin paljon vastuuntuntoisia kasvattajia ja valikoimaa riittää. Ehkä se 10 vuoden elinkumppani kannattaa harkita tarkkaan.


      • ...?
        Moraali?!? kirjoitti:

        Kaneli28
        Tarkoitatko kyseistä venäläistä kenneliä?
        Voi olla olen asioinut väärien dobberi-ihmisten parissa mutta pentueet jotka minä tiedän ovat kaikki olleet max 1000€. Tämäkin niin että koirat ovat saavuttaneet aikuisiän, tutkittu ja terveiksi todettu. Käy nimenomaan "näyttöön ja käyttöön", kuten asian ilmaisit.

        ...?
        Jos tässä on nyt niin puhtaat jauhot pussissa niin miksi ei pentuja myydä Suomessa ja kerrota rehellisesti että vahinko kävi, nyt on paskat housussa. Miksi niitä pentuja kaupataan naapurimaassa? Tiedot koirista vain venäjän kielellä, jotta ei uutiset kantautuisi Suomeen?

        Vahinkojahan sattuu kaikille, sille ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu oudolta että vastuullinen koiran omistaja ei tällaista pysty estämään. Kyseessä on nartun ensimmäinen juoksu?
        Mut en ymmärrä asian peittelyä ja sitä että vahinkopentueesta voidaan kuitenkin pyytää täysihinta. SE on rahatusta. Suomessa on kuitenkin paljon vastuuntuntoisia kasvattajia ja valikoimaa riittää. Ehkä se 10 vuoden elinkumppani kannattaa harkita tarkkaan.

        Discount pentujako ootte kaveripiirissä ostelleet?
        Itse en ole yhdestäkään maksanut alle tonnia ja kalleimmillaan on mennyt 2000€


        Miksi niitä pentuja ei saisi myydä naapurimaassa jos kanava siihen löytyy?¨
        Mikä tuossa on niin paheksuttavaa?

        Mä ymmärtäisin jos tässä menisi sama kuvio kuin 2000luvun puolivälissä kun suomipentueita käytettiin venäjällä typistettävinä ja myytiin suomessa sitten vähän kovempaan hintaan, se oli kieroa toimintaa.

        Mitäpä jos koiralle ei ollut mahdollista tehdä aborttia, miksi olisi pitänyt piikittää 10 pentua niiden synnyttyä, kun ne kerran saatiin venäjällä myytyä lemmikki koteihin? Suomessa on paljon vastuuntuntoisia kasvattajia ja Kriegerhof-kenneli kuuluu yhä niihin.


    • urpooo

      Jännä ettei kasvattajan sivuilla näy mitään mainintaa kyseisestä "vahingosta".

    • Kukkuu

      Vahinko on vahinko ja jos sellainen sattuu niin sattuu, miksi siitä pitäisi kenellekään mitään tiedotella ja mitä se kenellekään kuuluu mihin ne pennut on rekattu? Pääasiahan on, että koirilla on hyvät kodit. Tästäkin ketjusta tulee vain ja ainoastaan yksi asia mieleen: mikään rotu ei ole verikoira, sensijaan ihmiset niiden takana janoaa verta milloin keneltäkin. Syvä huokaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe