Jos et sinäkään kaipaa niitä kotisi lähelle, liity ja jaa:
https://www.facebook.com/ilmiannarosvo
Kaipaatko kaupustelijoita?
16
133
Vastaukset
- yksinäinen1
En myöskään lahkojen laukkamista.
- Anonyymi
ei enää ole
kännissä kuin käki
kyllä sen näki
hankalalla on pahuus yllä
luulee, luulottelee
uhkaa kostaa -ei mitään kestä
siitä naisen
hulluus alkoi itää
nyt ei enää
voi tehdä mitään
ei omaa tupaa
ei ajolupaa
aseenkantajaksi tai lämmön antajaksi
ei hullu kelpaa
pakkopaita hartioilla
vain hiljaisuus ja
ikuisesti pois
parempi kun ei ois ollutkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei enää ole
kännissä kuin käki
kyllä sen näki
luulee, luulottelee
siitä naisen
hulluus alkoi itää
nyt ei enää
voi tehdä mitään
ei omaa tupaa
ei ajolupaa
ei hullu kelpaa
pakkopaita hartioilla
vain hiljaisuus ja
ikuisesti pois
parempi kun ei ois ollutkaanHyvä runo joka vaikuttaa. Iskee kuin homehuimaus ja koronan moukari homehäirikön tyhjässä päässä. Mukaan kokoelmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei enää ole
kännissä kuin käki
kyllä sen näki
luulee, luulottelee
siitä naisen
hulluus alkoi itää
nyt ei enää
voi tehdä mitään
ei omaa tupaa
ei ajolupaa
ei hullu kelpaa
pakkopaita hartioilla
vain hiljaisuus ja
ikuisesti pois
parempi kun ei ois ollutkaanJo aiemmin on pyydetty, että pitäisit sanoittaja nuo kotiasianne omana tietonasi. Kukaan ei halua tietää lötköpötköstäsi, känniongelmistasi tai naisesi yksityisasioista jne. Menisit purkamaan noita juttuja ammattiauttajalle ja jättäisit niiden tänne kaatamisen jo ainakin vähemmälle, jos et ihan heti pysty tuota avautumistasi kokonaan lopettamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo aiemmin on pyydetty, että pitäisit sanoittaja nuo kotiasianne omana tietonasi. Kukaan ei halua tietää lötköpötköstäsi, känniongelmistasi tai naisesi yksityisasioista jne. Menisit purkamaan noita juttuja ammattiauttajalle ja jättäisit niiden tänne kaatamisen jo ainakin vähemmälle, jos et ihan heti pysty tuota avautumistasi kokonaan lopettamaan.
Meni näköjään pallo maalin hullun verkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni näköjään pallo maalin hullun verkossa.
Lisää häirikköjen tunnelmia kuvaavia runoja sillikupissa. jossa niitä analysoi Alli Kuhne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo aiemmin on pyydetty, että pitäisit sanoittaja nuo kotiasianne omana tietonasi. Kukaan ei halua tietää lötköpötköstäsi, känniongelmistasi tai naisesi yksityisasioista jne. Menisit purkamaan noita juttuja ammattiauttajalle ja jättäisit niiden tänne kaatamisen jo ainakin vähemmälle, jos et ihan heti pysty tuota avautumistasi kokonaan lopettamaan.
Olisiko aika siirtyä itsekkäästä homepullistelusta koronaempatiaan. Uhriutuminen homeasioissa on niin Last season.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä runo joka vaikuttaa. Iskee kuin homehuimaus ja koronan moukari homehäirikön tyhjässä päässä. Mukaan kokoelmaan.
Näin tuumaa suuri "satiirikko" ja "runoilija" itse. Ei voi kuin nauraa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei enää ole
kännissä kuin käki
kyllä sen näki
luulee, luulottelee
siitä naisen
hulluus alkoi itää
nyt ei enää
voi tehdä mitään
ei omaa tupaa
ei ajolupaa
ei hullu kelpaa
pakkopaita hartioilla
vain hiljaisuus ja
ikuisesti pois
parempi kun ei ois ollutkaanNäin sitten taas peilaat itseäsi Pukkilan suuri "satiirikko" ja "runoilija" itse Lötköpötkö omassa persoonassaan. Varsinainen "Pukkilan kokoomuksen toivo".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sitten taas peilaat itseäsi Pukkilan suuri "satiirikko" ja "runoilija" itse Lötköpötkö omassa persoonassaan. Varsinainen "Pukkilan kokoomuksen toivo".
Just näin...voi myötähäpeä sentään!
- Anonyymi
En kaipaa homejuttuja. Maahan koronarauha! Ketä kiinnostaa vuosientakainen asia kun korona nyt raivaa valitettavasti kuitenkin hengitysongelmaiset pois kuleksimasta?
- Anonyymi
Nonniin, nyt suuri satiirikkomme onkin sitten jumittunut Korona-sanaan/virukseen. Aina joku asia, jota tämä sankarimme toistelee ja toistelee aina siihen kunnes tulee jokin uusi sana/asia joka jää jauhamaan hänen korviensa väliin. Mahtaa olla muualla hänessä kestämistä. Täällä sentään nuo samanjauhamiset voi ohittaa silmäilemällä, mutta miten vaikka työpaikalla tai puolueen kokoontumisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonniin, nyt suuri satiirikkomme onkin sitten jumittunut Korona-sanaan/virukseen. Aina joku asia, jota tämä sankarimme toistelee ja toistelee aina siihen kunnes tulee jokin uusi sana/asia joka jää jauhamaan hänen korviensa väliin. Mahtaa olla muualla hänessä kestämistä. Täällä sentään nuo samanjauhamiset voi ohittaa silmäilemällä, mutta miten vaikka työpaikalla tai puolueen kokoontumisissa.
Tuskin tuolla työpaikkaa on...jos etänä jotain raapustaa niin se on varmaan siinä. Näkeehän sen tästä ajankäytöstäänkin. Pukkilan kokoomuksen piirissä jauhakoon mitä jauhaa jos siellä ei ole ymmärrystä potkia Lötköpötköä pois puolueesta. Todellisuudessa hänhän yrittää varmasti siellä skarpata ja esittää asiallista. Tällainen trolli-tyyppi törkyilee vain näppäimistön takana anonyymisti. Tosin kyllähän se v-mäinen luonne on tullut esille fb-päivityksissäänkin. Ei nämä jutut kenellekkään yllätyksenä ole tullut. Mutta...mutta....lähipiirissä tällainen narsku ei pysty peittämään luonnettaan. Sääliksi käy jos joku vielä lähietäisyydellä joutuu häntä kestämään. Osaanottomme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tuolla työpaikkaa on...jos etänä jotain raapustaa niin se on varmaan siinä. Näkeehän sen tästä ajankäytöstäänkin. Pukkilan kokoomuksen piirissä jauhakoon mitä jauhaa jos siellä ei ole ymmärrystä potkia Lötköpötköä pois puolueesta. Todellisuudessa hänhän yrittää varmasti siellä skarpata ja esittää asiallista. Tällainen trolli-tyyppi törkyilee vain näppäimistön takana anonyymisti. Tosin kyllähän se v-mäinen luonne on tullut esille fb-päivityksissäänkin. Ei nämä jutut kenellekkään yllätyksenä ole tullut. Mutta...mutta....lähipiirissä tällainen narsku ei pysty peittämään luonnettaan. Sääliksi käy jos joku vielä lähietäisyydellä joutuu häntä kestämään. Osaanottomme!
Mutta miksi hän täällä kokoajan kirjoittelee ivatekstejään? Ja hokee koronaa...? Ei Lötköpötkö pysty olemaan kirjoittamatta. Nyt hän yrittää nostaa muita keskustelujen aloituksia piilottaakseen aiempia surkeita kirjoituksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi hän täällä kokoajan kirjoittelee ivatekstejään? Ja hokee koronaa...? Ei Lötköpötkö pysty olemaan kirjoittamatta. Nyt hän yrittää nostaa muita keskustelujen aloituksia piilottaakseen aiempia surkeita kirjoituksiaan.
Täällä näitä toimiaan tekee juuri se sama häirikkö joka ketjut on alunperin perustanutkin ajamaan vihamantraansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näitä toimiaan tekee juuri se sama häirikkö joka ketjut on alunperin perustanutkin ajamaan vihamantraansa.
Kirjoittaa ainoa häirikkö itse. Lötköpötkö vv joka vihapuheitaan suoltaa näppäismistöltään tänne. Me muut vain vastaamme trollauksiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579