Käänteentekevä viikonloppu

Valeriana40+

Ajattele: juuri tämä viikonloppu voisi olla se käänteentekevä viikonloppu elämässäsi, kun tapaat jonkun ja yksinäisyytesi päättyy. Veikkaan, että olet odottanut sitä pitkään kuten minäkin. Talvella odotit, että kesällä kaikki on toisin, nyt kesä on taas loppusuoralla eikä mikään ole muuttunut. Nyt odotat ehkä syksyä ja uutta talvea tai jo seuraavaa kesää.

Kuinka monta vuotta olet odottanut, että tapaisit Hänet?

Minulle tämä on ollut seitsemäs yksinäinen kesä ja nyt alkaa riittää. En tietenkään voi mitenkään vaikuttaa siihen, millaisia ihmisiä tänä viikonloppuna kohtaan. Jos vastaan ei tule sopivan ikäisiä, vapaita miehiä niin p-ka säkä. Mutta voin vaikuttaa siihen, mitä itse teen, eli linnoittaudunko kotiini vai lähdenkö edes etsimään heitä. Ja siihen, otanko kontaktia vai tuijotanko seiniä.

Minä haluan tavata miehen. Tavallisen suomalaisen ikäiseni miehen. Se vaatii epämukavuusalueelle asettumista ja sitä, että sohvannurkan ja dvd-filmien ja kirjojen sijaan laitan tänään pilkettä silmäkulmaan ja kiiltoa huuliin ja lähden jonnekin. Kotoa ei kukaan tule hakemaan, ei tänä viikonloppuna eikä ensi viikonloppuna eikä syksyllä eikä talvella eikä ensi kesänä. Minä lähden liikenteeseen ja käyn siellä niin monena viikonloppuna, että tärppää. Jos yksi pubi/klubi/terassi ei vaikuta toimivalta niin menen seuraavalla kerralla eri paikkaan.

Jos vielä vuoden lopussa olen edelleen sinkku niin sitten luovutan ja lopetan lopullisesti etsimisen mutta seuraavat noin neljä kuukautta minä ainakin yritän!

217

8858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesss36

      Itse olen nyt vuoden ajan käynyt melko säännöllisesti yksin baarissa metsästämässä naisia. Olen aika ujo tyyppi joten tarvitsen paljon alkoholia jotta kykenen tutustumaan naisiin. Tässä vuoden aikana on ollut aika monta yhden illan juttua. Koska känni on ollut kova, niin taso on heilahdellut "hieman". Mukaan on mahtunut pari kolme todella hyvääkin kokemusta. En kyllä usko että ujona miehenä baarista löydän seurusteluun sopivia naisia. Tai ainakin se on niin epätodennäköistä että saisin ryypätä todella kauan eikä siltikään olisi takeita että onnistuisin. Jos olen selvinpäin en uskalla lähestyä ketään, jos olen kännissä, järkevät naiset eivät halua puhua minulle. Nyt olen ajatellut lopettaa alkoholin juomisen koska tässä menee rahat ja terveys. Pelkään etten tule ikinä törmäämään kehenkään sopivaan naiseen, ja tämä yksinäisyyskin tekee minut kohta hulluksi.

      Sinulle toivotan kuitenkin onnea! Naisena sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet löytää jotain mielenkiintoista.

      • atm_guy2

        Sama homma, mutta tulos pyöreät 0.


      • lillyy2

        Elkää nyt oikeesti ettikö baareista seuraa. Huomattavasti todennäköisemmin elämänkumppani löytyy netistä mm. suomi24.fi ja www.treffihaku.net on hyviä paikkoja etsiä treffikumppania joista jälkimmäisestä löysin oman rakkaan. Tosin alkuun meillä oli pelkkä seksisuhde, josta tulikin oikea parisuhde. Suosittelen :)


      • Turha yrittää

        Baareista ei lähtökohtaisesti kannata etsiä seuraa, etenkin jos on ujo ja hakee jotain vakavampaa kuin yhden illan juttua. Ja harva ihminen on kännissä muuta kuin typerys eikä örveltäjät kiinnosta ketään. Pelimiehethän on usein vesiselviä tai sitten vaan hiukan huppelissa.


      • miees kaks-kasi
        atm_guy2 kirjoitti:

        Sama homma, mutta tulos pyöreät 0.

        Niin, parisuhde ja mitä siltä odotetaan on mielenkiintoinen asia.Jos noin yleistäen niin ihmisten puhuvat joka puolella mitenkä kaipaavat parisuhdetta ja yksinään ei ole hyvä olla.Tältä pohjalta voisi luulla että kyse on jostain suuremmasta,mietitystä asiasta.Sitten kuitenkin kun rupee lukemaan ihmisten parisuhde kriteereitä niin "syvällisinä" asioita mainitaan läheisyys ja seksi.
        Tähän perään listataanki ulkoiset ja materiaaliset toiveet niiin, voiko siitä todella tulla hyvä.Jotenkin itsestäni tuo kuulostaa hieman ontuvalta troijalaiselta puuhevoselta;Ikään kuin olisi jotain syvempiä,mietittyjä elämän arvoja vaikka ei kuitenkaan ole.Todellisuudessa ja ehkä hieman karrikoiden,läheisyys ja seksi on vain samanlaisia tarpeita kuin vesi tai ruoka.

        Se mitä itse odotan toiselta, on itsensä tuntemista, ajatusta siitä mikä on oikeasti hyvä parisuhde ja mihin se perustuu.Yhtenä asiana voin mainita asioiden toisen ihmisen kannalta katsomisen.Se että olla aina "minä" näkökulmassa vaan koitetaan nähdä asiat myös toisen ihmisen näkökulmasta ja osataan tulla tiukankin paikan tullen vastaan puoleen väliin asioissa.Kaikista asioista myös puhutaan,on ne minkälaisia vain.Se että suututaan,kiukutellaan ei johda minnekään.


      • jhhjhju
        lillyy2 kirjoitti:

        Elkää nyt oikeesti ettikö baareista seuraa. Huomattavasti todennäköisemmin elämänkumppani löytyy netistä mm. suomi24.fi ja www.treffihaku.net on hyviä paikkoja etsiä treffikumppania joista jälkimmäisestä löysin oman rakkaan. Tosin alkuun meillä oli pelkkä seksisuhde, josta tulikin oikea parisuhde. Suosittelen :)

        Lopeta tuon paskasivustosi mainostaminen ennenkuin tulee banaania


      • poioipklökölköl
        Turha yrittää kirjoitti:

        Baareista ei lähtökohtaisesti kannata etsiä seuraa, etenkin jos on ujo ja hakee jotain vakavampaa kuin yhden illan juttua. Ja harva ihminen on kännissä muuta kuin typerys eikä örveltäjät kiinnosta ketään. Pelimiehethän on usein vesiselviä tai sitten vaan hiukan huppelissa.

        Jos keskustelu sujuu luontevasti selvinpäin niin mitä sitä turhaa juomaan. Useimmat kuitenkin ottavat muutaman juoman, jotta hieman rentoutuvat.

        Itse en varsinaisesti ole ujo, mutta inhoan kiusallisia tilanteita jos juttu ei lähdekään luistamaan ja olen huono tekemään aloitteita, jotta pääsen keskustelemaan. Jos keskustelutilanne tulee luonnostaan ja juttu alkaa heti alkujaan luistamaan niin silloin se yleensä luistaakin aika pitkään.

        Kun ei tee aloitteita itse niin usein baarissa saa olla yksin taikka porukassa, jolla sinne lähtikin.


      • Tahdon juuri....

        ...tuollaisen :)

        Miksi ihmeessä miehet luulevat että ujous on vika? Jos ei muuta niin sano se ujous heti ensimmäiseksi ääneen

        Sen sijaan useimmat naiset eivät halua taakakseen alkoholistia


      • revi siitä
        jhhjhju kirjoitti:

        Lopeta tuon paskasivustosi mainostaminen ennenkuin tulee banaania

        Mulla on kaksi naista.


      • yrjänä raita
        revi siitä kirjoitti:

        Mulla on kaksi naista.

        www.vippiilmanluottotietoja.com

        ja tuosta myös


      • Ratto-Raili
        revi siitä kirjoitti:

        Mulla on kaksi naista.

        Niin äitis ja siskos.


      • miees kaks-kasi kirjoitti:

        Niin, parisuhde ja mitä siltä odotetaan on mielenkiintoinen asia.Jos noin yleistäen niin ihmisten puhuvat joka puolella mitenkä kaipaavat parisuhdetta ja yksinään ei ole hyvä olla.Tältä pohjalta voisi luulla että kyse on jostain suuremmasta,mietitystä asiasta.Sitten kuitenkin kun rupee lukemaan ihmisten parisuhde kriteereitä niin "syvällisinä" asioita mainitaan läheisyys ja seksi.
        Tähän perään listataanki ulkoiset ja materiaaliset toiveet niiin, voiko siitä todella tulla hyvä.Jotenkin itsestäni tuo kuulostaa hieman ontuvalta troijalaiselta puuhevoselta;Ikään kuin olisi jotain syvempiä,mietittyjä elämän arvoja vaikka ei kuitenkaan ole.Todellisuudessa ja ehkä hieman karrikoiden,läheisyys ja seksi on vain samanlaisia tarpeita kuin vesi tai ruoka.

        Se mitä itse odotan toiselta, on itsensä tuntemista, ajatusta siitä mikä on oikeasti hyvä parisuhde ja mihin se perustuu.Yhtenä asiana voin mainita asioiden toisen ihmisen kannalta katsomisen.Se että olla aina "minä" näkökulmassa vaan koitetaan nähdä asiat myös toisen ihmisen näkökulmasta ja osataan tulla tiukankin paikan tullen vastaan puoleen väliin asioissa.Kaikista asioista myös puhutaan,on ne minkälaisia vain.Se että suututaan,kiukutellaan ei johda minnekään.

        http://kirshin.wordpress.com/


      • tilannetajua

        Sinulta puuttu ns "tilanne taju" toivotat naiselle ,joka haluaa löytää miehen , hyvää onnea miehen hakuu. Olisit päin vastoin ehdottanut
        tapaamista sillä teitähän on kaksi samalla asialla


      • jujujujujuju
        lillyy2 kirjoitti:

        Elkää nyt oikeesti ettikö baareista seuraa. Huomattavasti todennäköisemmin elämänkumppani löytyy netistä mm. suomi24.fi ja www.treffihaku.net on hyviä paikkoja etsiä treffikumppania joista jälkimmäisestä löysin oman rakkaan. Tosin alkuun meillä oli pelkkä seksisuhde, josta tulikin oikea parisuhde. Suosittelen :)

        IHan totta et nykyään haetaan kumppanit netissä.


    • näin on kivaa

      Minun paras naisystävä odotti kai saman verran, mutta sitten tapasi noin vuosi sitten ja nyt olemme vain enää hyvänpäiväntuttuja. Ei hänellä ole enää elämässä aikaa muuhun kuin riekkua sen miehen ymprillä.
      No hyvä että on onnensa löytänyt. Ajattelen että jos tulisi pänät, niin sitten olis taas ystävät tarpeen ja ruikutus, että kun kukaan ei pidä yhteyttä. Alussa tuntui pahalta, että tuollainen arvoko ystävillä on?
      Itse olen ollut jo yskin hyvin kauan ja elämässäni on apljon muita arvoja ja ihmissuhteita.
      Näyttää että on olemassa teitä sellaisia, joilla ei ole muuta sisältöä kuin parisuhde. Kun se tulee niin sitten ei sovi enää mitään muuta.
      Onneksi olen löytänyt monitahoisen elämän. On sitä parisuhde-elämää ja seksiäkin joskus ollut, mutta tylsää on jos se siihen jää.
      En edes etsi ja pikemminkin yritän jopa välttää liian uteliaat kaksilahkeiset kintereiltäni.

      • Valeriana40+

        Mitä tarkoitat sillä, ettei ole muuta sisältöä? Ainakin omassa elämässäni on (ihan miehestä tai sen puutteesta huolimatta) työ, harrastukset, lemmikkieläimet ja ystävät. Mutta kaipaan myös hellyyttä ja seksiä.


      • näin on hyvä
        Valeriana40+ kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä, ettei ole muuta sisältöä? Ainakin omassa elämässäni on (ihan miehestä tai sen puutteesta huolimatta) työ, harrastukset, lemmikkieläimet ja ystävät. Mutta kaipaan myös hellyyttä ja seksiä.

        No hellyyttä varmaan joakinen kaipaa, mutta minulkle riittää henkinen läheisyys: on niitä turvallisia eri-ikikäisiä läheisiä ja ihmisiä. Varmaan se seksi luontuisi jos olisi mies johon on tunneyhteys, mutta ilman sitä en vain kaipaa epämääräisesti seksiä, naimista naimisen vuoksi.
        Sinulla on elämää ja harrastuksia, mutta tuo miehenkipeys tukahduttaa sitten elämisen ilon, joten et voi nauttia kun sitten täyddellä teholla muusta.
        Ja ihmisen täytyy muistaa, että elämä ei ole koskaan täydellinen unelma: aina on jokin osa-alue, jossa ontuu, on kipukohtana tai toivoisi jonkin asian olevan toisin. Jos joskus tuntuu että kaikki palat ovat kohdallaan, niin eiköhän pian ala jossain kohden liitos vuotaa. Itselläni on ollut tässä jo ihan muutaman vuoden sellaista seesteistä aikaa, että tuntuu että voiko tämä olla edes totta. Mutta ei niitä tummia pilviä pidä odottelemaankaan jäädä: pitää nauttia ja olla kiitollinen hyvistä hetkistä.
        Itse olen ajatellut, että jos rakastuisin ja kumppani tulisi elämääni, joutuisin luopumaan kimpusta asoita, enää ei jäisi aikaa niin pljon ysäville, harrastuksille, elämälle, että saa nukkua, syödä ja mennä niin kuin itselle sopii, Saa olla itsenä Herra ja tehdä sitä mitä milloinkin huvittaa. vaon osa-aikainen työ rajoittaa rytmiä. Elämäni muuttuisi täsyin jos tähän mies tusahtaisi. Tuskin on edes olemassa sellaista, että voisi edes rajoituksella sopeutua elämän rytmiini. Olen myös niin vanhanaikainen että mikää avoliitto ei tulisi kysymykseen. Vihille pitäisi mennä, mutta vähimmäsivaatimus olisi varmaan että kumpaisellakin pitää olla oma asunto ja käydä kuin kylässä tositensa luona tai yhdessä matkoilla, marjassa ym. No sellaisen voisin kyllä ottaa.


      • tommyhilfiger555
        Valeriana40+ kirjoitti:

        Mitä tarkoitat sillä, ettei ole muuta sisältöä? Ainakin omassa elämässäni on (ihan miehestä tai sen puutteesta huolimatta) työ, harrastukset, lemmikkieläimet ja ystävät. Mutta kaipaan myös hellyyttä ja seksiä.

        Hesarissa luki: Helsingissä 70% talouksista sinkkutalouksia, aikamoinen luku.

        Suurin osa suomalaisista on arkoja ja ujoja, jotka on innoissaan kun niille menee heittään -fiksua- läppää. Ylimieliset (=yksinäiset) tyypit on marginaalissa, joten mukavia tyyppejä on pilvin pimein! Pientä skarppausta ja syksyllä et oo enää sinkku!


      • Teuvo.
        näin on hyvä kirjoitti:

        No hellyyttä varmaan joakinen kaipaa, mutta minulkle riittää henkinen läheisyys: on niitä turvallisia eri-ikikäisiä läheisiä ja ihmisiä. Varmaan se seksi luontuisi jos olisi mies johon on tunneyhteys, mutta ilman sitä en vain kaipaa epämääräisesti seksiä, naimista naimisen vuoksi.
        Sinulla on elämää ja harrastuksia, mutta tuo miehenkipeys tukahduttaa sitten elämisen ilon, joten et voi nauttia kun sitten täyddellä teholla muusta.
        Ja ihmisen täytyy muistaa, että elämä ei ole koskaan täydellinen unelma: aina on jokin osa-alue, jossa ontuu, on kipukohtana tai toivoisi jonkin asian olevan toisin. Jos joskus tuntuu että kaikki palat ovat kohdallaan, niin eiköhän pian ala jossain kohden liitos vuotaa. Itselläni on ollut tässä jo ihan muutaman vuoden sellaista seesteistä aikaa, että tuntuu että voiko tämä olla edes totta. Mutta ei niitä tummia pilviä pidä odottelemaankaan jäädä: pitää nauttia ja olla kiitollinen hyvistä hetkistä.
        Itse olen ajatellut, että jos rakastuisin ja kumppani tulisi elämääni, joutuisin luopumaan kimpusta asoita, enää ei jäisi aikaa niin pljon ysäville, harrastuksille, elämälle, että saa nukkua, syödä ja mennä niin kuin itselle sopii, Saa olla itsenä Herra ja tehdä sitä mitä milloinkin huvittaa. vaon osa-aikainen työ rajoittaa rytmiä. Elämäni muuttuisi täsyin jos tähän mies tusahtaisi. Tuskin on edes olemassa sellaista, että voisi edes rajoituksella sopeutua elämän rytmiini. Olen myös niin vanhanaikainen että mikää avoliitto ei tulisi kysymykseen. Vihille pitäisi mennä, mutta vähimmäsivaatimus olisi varmaan että kumpaisellakin pitää olla oma asunto ja käydä kuin kylässä tositensa luona tai yhdessä matkoilla, marjassa ym. No sellaisen voisin kyllä ottaa.

        Jos "henkinen läheisyys" riittää nykyajan ihmiselle niin voimme rauhassa kuolla sukupuuttoon ja maailma pelastuu.

        Mitä enemmän on vaatimuksia niin sitä vaikeampi on kohdata vaatimukset täyttävää ihmistä.En ymmärrä avioliiton merkitystä mutta jos asioista pitää etukäteen sopia kirjallisesti niin siihen voisin alistua.


      • Tyytyväinen nainen
        Teuvo. kirjoitti:

        Jos "henkinen läheisyys" riittää nykyajan ihmiselle niin voimme rauhassa kuolla sukupuuttoon ja maailma pelastuu.

        Mitä enemmän on vaatimuksia niin sitä vaikeampi on kohdata vaatimukset täyttävää ihmistä.En ymmärrä avioliiton merkitystä mutta jos asioista pitää etukäteen sopia kirjallisesti niin siihen voisin alistua.

        Kysyit avioliiton merkityksestä: Ensinnäkin avoliitossa elävä ei pääse puolison mukaan ambulanssiin. Kyllähän sitä uskoo, että ikinä ei tapahdu mitään kauheaa, mutta kyllä ihmiset sairastuvat.
        Lisäksi jos voi mennä naimisiin, niin suhde on niin hyvä, siinä kannattaa olla. Minä kuulun niihin onnekkaisiin naisiin, että minulla on vakiduuni, mukava asunto ja kiva kaveripiiri. Pitää olla aika hyvä mies, että hänestä on joko hupia tai hyötyä minulle, ja kyllä sitoutumiseen halukkuus parantaa miehen pisteitä. Voihan sitoutumiskammoista verrata tyyppii, joka tulisi vain ryyppäämään pikkujouluun, kun muut tekevät työt.


      • mä3
        tommyhilfiger555 kirjoitti:

        Hesarissa luki: Helsingissä 70% talouksista sinkkutalouksia, aikamoinen luku.

        Suurin osa suomalaisista on arkoja ja ujoja, jotka on innoissaan kun niille menee heittään -fiksua- läppää. Ylimieliset (=yksinäiset) tyypit on marginaalissa, joten mukavia tyyppejä on pilvin pimein! Pientä skarppausta ja syksyllä et oo enää sinkku!

        Niinhän se on tukholmassakin 70% ihmisistä asuu yksin


      • höpönlöpö.
        Tyytyväinen nainen kirjoitti:

        Kysyit avioliiton merkityksestä: Ensinnäkin avoliitossa elävä ei pääse puolison mukaan ambulanssiin. Kyllähän sitä uskoo, että ikinä ei tapahdu mitään kauheaa, mutta kyllä ihmiset sairastuvat.
        Lisäksi jos voi mennä naimisiin, niin suhde on niin hyvä, siinä kannattaa olla. Minä kuulun niihin onnekkaisiin naisiin, että minulla on vakiduuni, mukava asunto ja kiva kaveripiiri. Pitää olla aika hyvä mies, että hänestä on joko hupia tai hyötyä minulle, ja kyllä sitoutumiseen halukkuus parantaa miehen pisteitä. Voihan sitoutumiskammoista verrata tyyppii, joka tulisi vain ryyppäämään pikkujouluun, kun muut tekevät työt.

        Siis mitä,ei pääse ambulanssiin mukaan? No tokihan pääsee kun pääsi lapsenikin. Sinnehän pääsee vaikka oma äiti jos on paikalla.


      • 19+
        Tyytyväinen nainen kirjoitti:

        Kysyit avioliiton merkityksestä: Ensinnäkin avoliitossa elävä ei pääse puolison mukaan ambulanssiin. Kyllähän sitä uskoo, että ikinä ei tapahdu mitään kauheaa, mutta kyllä ihmiset sairastuvat.
        Lisäksi jos voi mennä naimisiin, niin suhde on niin hyvä, siinä kannattaa olla. Minä kuulun niihin onnekkaisiin naisiin, että minulla on vakiduuni, mukava asunto ja kiva kaveripiiri. Pitää olla aika hyvä mies, että hänestä on joko hupia tai hyötyä minulle, ja kyllä sitoutumiseen halukkuus parantaa miehen pisteitä. Voihan sitoutumiskammoista verrata tyyppii, joka tulisi vain ryyppäämään pikkujouluun, kun muut tekevät työt.

        Kyllä itse ainakin pääsin ambulanssiin kun sen jouduin soittamaan avokilleni, siinä on tapahtunut sitten virkavirhe...etää sellasta vaan


    • näin on hyvä

      Aika toivotonta hommaa juosta kapakoissa kuin mourukissa. Yleensä onni ja kivat jutut tulvevat elämässä vastaan yllättäen- Tottahan toki pitää liikkua ihmisten parissa ja osallistua, mutta kyllä se kumppani sitten vain tulee. Ystäväni kohtasi hänet arkisella kauppareissullaan. Oli vain siinä poristu, sitten kohtasivat jossain jälleen ja siitä se alkoi.
      Serkkuni ja sisarentyttöni löysivät kumppanin: toinen häissä ja sisrentytär jossain perhejuhlissa.
      Voi itsellenikin kai sattua että tapaan jossain miehen että kolahtaa molemminpuolisesti mutta ei ole pian pariinkymmeen vuoteen kolahtanut, vaikka en kyllä nyhjötä neljän seinän sisällä. En vain itse koe enää tarvetta perisuhteeseen.

      • AlfMelmac

        Serkku on herkku, mutta vanhassa vaka parempi. Sananlasku.


      • Näinkin voi olla....

        Sukujuhlista tai muista pippaloista voi löytää kyllä miehen, mutta oletko ihan varma, ettei kehonkielesi tai juttusi anna piiloviestiä, että haluat elää yksin? Yllättävän paljon ihminen antaa tai viestii täysin tiedostamatta.

        Itse elin 20 vuotta sinkkuna ja en koskaan etsinyt tosissani sitä oikeaa ja sukujuhlissa kaikki sukulaiset tiesi, että toi on se serkku, joka on ja elää yksin. Koskaan ei kysytty miesasioista, koska heidän oletus oli, että iki sinkkuhan se serkkutyttö on ja siitä ei keskustella.

        Kyllä oli suuri ihmettelyn aihe sukulaisille sitten, kun esittelin nykyisen aviomieheni heille noin 7 vuotta sitten. Ja vielä isompi ihmetys taisi olla se, kun ilmoitimme menneemme naimisiin kaikessa hiljaisuudessa.

        Omia ystäviä tai harrastuksia ei minun ole tarvinut lopettaa se on vaan järjestelykysymys ja omasta asenteesta.


    • S. Auervaara

      Aloittajan tarinan jatko menee yleensä niin, että sieltä kapakista löytyy
      se ihannemies, vuosisadan prinssi komea tumma ja tulinenkin sanavalmis
      tarinankertoja ja naurattaja. Eikä ole naimisissa, on hyvätuloinen ylemmän
      portaan johtotehtävissä yksityisessä firmassa, etsimässä justiinsa
      tuollaista elämänsä naista.

      Hää ei vaan anna mitään mistä hänen sais kiinni, puhelinnumeroa tai muuta
      kun on ollut niistä häiriköistä viime aikoina riesaa, työpaikan firmaan liittyen.
      Vain hän on yhteydessä silloin, kun hänelle sopii ja tulee käymään aina
      hänen aikatauluihinsa sopiessa, liittyy edelleenkin firman kiireisiin, työt täytyy
      hoitaa aina kunnialla.

      Sitten ehkä puolen vuoden, vuoden päästä lipsauttaa herkkänä hetkenä
      että onkin hää naimisissa, mutta korjaa heti perään olevansa eroprosessi
      käynnissä, nyt ei vaan ole sopiva hetki alkaa sitä voimallisesti ajamaan, kun
      on niitä lapsiakin, niiden etuihin ei juuri nyt eroprosessin etiäpäin vieminen
      juuri tällä hetkellä käy, mutta kuitenkin joskus lähitulevaisuudessa.

      Siinä talutusnuorassa roikuttaa niin kauan, kunnes selviää että hällä onkin
      lisäksi vielä pari, kolme muutakin salarakasta kierroksessa samanaikaisesti.
      Tämä siis jos yleensä selviää, ja jos liekassa roikkuu niin kauan kiinni.
      Siinä vaiheessa se sitten pettää liekassa roikutettavan kantti, että ei prkelles,
      vai serkkutyttö se suttura olikin vain.

      Jos tämä firman johtoportaaseen kuuluva on n. 45v, se hakee sieltä
      kapakista alle 30 vuotiaita naisia, ei päivääkään yli sen iän.
      Ja jos ei tämmöiseen törmää, niin sitten niitä yhden yön juttuja.
      Kummatko muuten on pitemmän päälle kuluttavampia, vonkaukkomiehet
      vai nämä yhden yön jutut?

    • ***

      Vaikka miehiä usein syytetään siitä että he haluavat löytää jonkun joka kääntää heidän elämänsä ympäri tuosta noin vaan niin tajusin juuri että tämähän on nimenomaan naisten fantasia. Naiset haaveilevat maailman mullistavasta miehestä ja olettavat että miestenkin on pakko tuntea näin.

      • GGW

        Luulisin, että pahalla katsotaan yleensä juuri näitä miehiä, jotka alituiseen valittavat, että "kunpa olisi joku nainen". Onhan se tietenkin ihan eri asia etsiä jotakuta naista, siis ketä vain, kuin etsiä juuri "sitä oikeaa" miestä. (Mahdollista sarkasmia ilmassa.)
        Useimmat naiset kasvavat haaveilemaan maailman mullistavasta rakkaudesta. Sellainen on kuitenkin harvinaista, niinpä nainen päätyy usein korvikkeeseen, jota kuvittelee rakastavansa. Lopulta suhde kariutuu, kun nainen herää kuvitelmistaan, tai mies huomaa kuinka asiat oikeasti ovat.
        On niitä kuvittelevia miehiäkin, mutta varmaan useimmat ovat rehellisiä itselleen. Heille riittää, että pitävät naisesta, ja ovat ihastuneita. Rakkaus tulee sitten yllätyksenä, jos tulee ollenkaan.
        Naisilla on välillä vaikeuksia hyväksyä sitä, että mies tyytyy niin vähään, ja miehillä sitä, että nainen vaatii niin paljon.
        Molempien sukupuolten edustajat kuitenkin toisinaan kokevat sitä maailman mullistavaa rakkautta, suhtautumistapa vain on erilainen. Mies yrittää uskoa minkä näkee, ja nainen nähdä minkä uskoo.
        Se on se kasvatus.

        (Itse miellän miesten kaavan fiksummaksi. On parempi saada yllätys, kuin odottaa jotain, jota ei ehkä koskaan tulekaan. Kasvatustaan vastaan taisteleminen on vain osoittautunut yllättävän hankalaksi.)


    • 16+7

      Näistä miesten kommenteista voi päätellä, että parempi kun naiset eivät edes yritä etsiä ketään eli eivät edes anna tilaisuuksia kenellekään. Ja sitten toisaalla valitetaan kun naisia ei löydy tai naiset ei tee aloitteita. Minusta aloittaja kirjoitti etsivänsä tavallista suomalaista miestä eikä mitään ihmetyyppiä joka vie jalat alta.
      Tsemppiä hänelle. Ainakin se on varmaa ettei tuolla tavalla voi käydä huonommin kuin jos istuisi kotona ja odottaisi että se tavallinen mies tulisi ja soittaisi ovikelloa, tai että se tulisi siellä kauppajonossa tai lenkkipolulla vastaan jos ei kerran ole moneen vuoteen tullut muutenkaan.

      Harmi etten itse jaksa tälläytyä ja lähteä enkä tällaisena harmaavarpusena kiinnostaisi ketään.

    • Invisible boy

      Jos tosiaan pistät pakkelia naamaan ja lähdet terassille, et voi olla saamatta kontaktia vastakkaiselta sukupuolelta. Sanot etsiväsi tavallista suomalaista miestä, mutta mikä se sinulle sitten on? Uskallan sanoa, että se lähentelee enemmän sitä Prinssi Uljasta, kuin sitä tavallista suomalaista miestä, minkä voisi moni mieltää juuri sellaiseksi etyyliin päin meneväksi punakaksi juntiksi.

      Voisinpa itsekin pistää pakkelit naamaan ja mennä tyrkylle, mutta se ei naisille riitä, vaan minun täytyisi treenata ns. kukkakeppimitoissa oleva kroppani kieli pitkällä "miehen kokoon" ennenkuin voisin olla edes yksi harkittavista vaihtoehdoista, ja silti homma kaatuisi siihen, etten edusta itsevarmaa ja kokenutta panojyrää, joka pelkällä olemuksellaan huokuisi sitä, mitä nainen on vailla. Tai voisinhan toki pistääkin pakkelit naamaan, jolloin luultavasti saisin joltain alaikäiseltä gootilta huomiota, mutta ongelmaksi muodostuisi se, ettei täälläpäin ole gootteja, ainakaan päällisin puolin, ja vaikka olisikin, tulisi poliisisetä ja pamauttaisi pampulla ohtaan ja toisella munanpäähän, enkä oikein välittäisi sellaisesta, kun en ole masokistismies, joten se siitä.

      Toinen ongelma on se, etten ryypiskele, joten terassit ja muut räkälät, eli ainoat paikat, mihin ihmiset menevät varta vasten tyrkylle, ovat poissa pelistä. Enkä muutenkaan ole viehtynyt mihinkään räkälöiden ruusuihin, joita varmaan puolet asiakaskunnasta on pökkinyt, eli siis juuri ne kaikkein pahimmat sonnit, jotka pyörittävät hutsua, kuin hutsua. Ne loputhan sitten saavatkin kuulla naisilta haistattelua, koska eivät anna näiden viettää tyttöjen iltaa rauhassa.

      Epämukavuusalueelle asettuminen tarkottaisi omalta osaltani sitä, että ottaisin alkoholin elämääni, mutta siinä ei ole mitään järkeä, koska etsisin silloin sellaista, mitä en ole vailla. Voin painua ovesta ulos ja niin olenkin tehnyt paljon, mutta siitä ei ole mitään hyötyä, koska ainoat naispuoliset, jotka ovat näyttäneet jonkinlaista mielenkiintoa minua kohtaan edustavat peruskoululaisia, taikka viinamäen porukkaa. Kaikki muut joko työntelevät vaunuja, taluttavat juopunutta ukkoaan, taikka tekevät sitä, mitä varten joku kyseinen paikka on olemassa. Se on kumma, kuinka yksikään lukioikäisestä itseni ikäiseen ei kiinnitä minkäänlaista huomiota, kävelevät vain nyrpeän näköisinä ohi, mutta yläasteen mimmit ovat joskus jopa tuijottaneet pitkään, en kyllä lopulta tiedä, miksi? Mutta tuokin on kuin vittuilua, ainoat ihmiset, joilta saa edes jonkinlaista huomiota ovat sakkolihaa. Ja juuri äsken pari vanhempaa tätiä tuli hutikassa vastaan tölkit kädessä ja kehuivat "söpöä ponnariani". Onhan se toki kivaa, että joku edes huomaa, mutta onhan se surkeaa ajatella, että tuollainenkin on melkeinpä jonkinlainen tapahtuma, kun se tapahtuu, silloin harvoin, kun tapahtuu. Pitäisi varmaan olla tyytyväinen päivän saldoon ja nyt sitä pitäisikin jaksaa taas talven yli.

      • GGW

        Eikö sinunkin etsimäsi nainen lähentele enemmän sitä Prinsessa Ruususta, kuin sitä tavallista suomalaista naista, minkä voisi moni mieltää hiukan homssuiseksi, "viinaan" meneväksi, ja useita petikumppaneita läpikäyneeksi? Tämän vaikutelman ainakin sain.

        Vain alkoholilla läträäminen kuuluu epämukavuusalueeseesi? Eli mahdat olla hyvinkin sosiaalinen ja aikataulusi lähes täyteen buukattu.
        Mikä estää sinua osoittamasta mielenkiintoa niitä naisia kohtaan, joista mahdollisesti olet kiinnostunut? Jos ei löydy tarpeeksi mielenkiintoa mielenkiinnon osoittamiseen, miksi haluat suhdetta ylipäätään?
        Jos tavoittelee suhdetta pelkästään seksin vuoksi, lienee parasta laittaa vaikka ilmoitusta nettiin, ja laskea rimaa Prinsessa Ruususesta taviksiin, tai mahdollisesti sitäkin alemmaksi.

        Usein lasten ja nuorten tunteet näkyvät ulospäin selvemmin, kun eivät ole vielä kunnolla oppineet niitä piilottamaan.
        Useimmat aikuiset eivät näytä tunteitaan suoraan.
        Siitä on todennäköisesti enemmän haittaa, kuin hyötyä, jos mietit liikaa, mitä joku ventovieras sinusta ajattelee, ennen kuin olet puhunut kyseisen henkilön kanssa sanaakaan.

        P.S. Itse olen ainakin nähnyt useita epävarmoja, "kukkakeppimitoissa" olevia, miehiä parisuhteissa. En usko, että nämä ominaisuudet olisi minkään esteenä.
        Sekin on päätettävä, aikooko epäröidä.


      • Invisible boy
        GGW kirjoitti:

        Eikö sinunkin etsimäsi nainen lähentele enemmän sitä Prinsessa Ruususta, kuin sitä tavallista suomalaista naista, minkä voisi moni mieltää hiukan homssuiseksi, "viinaan" meneväksi, ja useita petikumppaneita läpikäyneeksi? Tämän vaikutelman ainakin sain.

        Vain alkoholilla läträäminen kuuluu epämukavuusalueeseesi? Eli mahdat olla hyvinkin sosiaalinen ja aikataulusi lähes täyteen buukattu.
        Mikä estää sinua osoittamasta mielenkiintoa niitä naisia kohtaan, joista mahdollisesti olet kiinnostunut? Jos ei löydy tarpeeksi mielenkiintoa mielenkiinnon osoittamiseen, miksi haluat suhdetta ylipäätään?
        Jos tavoittelee suhdetta pelkästään seksin vuoksi, lienee parasta laittaa vaikka ilmoitusta nettiin, ja laskea rimaa Prinsessa Ruususesta taviksiin, tai mahdollisesti sitäkin alemmaksi.

        Usein lasten ja nuorten tunteet näkyvät ulospäin selvemmin, kun eivät ole vielä kunnolla oppineet niitä piilottamaan.
        Useimmat aikuiset eivät näytä tunteitaan suoraan.
        Siitä on todennäköisesti enemmän haittaa, kuin hyötyä, jos mietit liikaa, mitä joku ventovieras sinusta ajattelee, ennen kuin olet puhunut kyseisen henkilön kanssa sanaakaan.

        P.S. Itse olen ainakin nähnyt useita epävarmoja, "kukkakeppimitoissa" olevia, miehiä parisuhteissa. En usko, että nämä ominaisuudet olisi minkään esteenä.
        Sekin on päätettävä, aikooko epäröidä.

        No,ei kai sitä, että jos alkoholittomana en halua kuunnella humalaisten sössötystä, mistä olen jo saanut yliannostuksen, voi pitää minään Prinsessa Ruususen etsimisenä? Meinaan vaan, että aloittaja ei voi tälläämällä itseään jäädä huomiotta ja tasantarkkaan olisi halukkaita ottajia niissä tavallisissa suomalaisissa miehissä, mutta kovin nirsosti naiset sellaisia kumminkin mukaansa ottavat, joten voisi vetää sen johtopäätöksen, että tavallinen suomalainen mies ei sittenkään kelpaa. Minulla taas oli tekstini mukaan oikeastaan yksi kriteeri ja se oli se, etten jaksa katsoa alkoholisoituneita yksilöitä, enkä kyllä itse asiassa mitään "party animalejakaan", ja mielestäni on hivenen kohtuutonta sanoa, että tuon takia etsisin jotain prinsessoja. Usko pois ulkonäön suhteen makuni on keskivertoa laajempi. Moni voisi sanoa minua jonkinsortin pervoksi, jos sanoisin keitä olen mielessäni diggaillut.

        Naiset, joista olen kiinnostunut? Kuten jo sanoin, vapaita sellaisia on itse asiassa melko vaikea löytää, kaikilla on joku. Sen lisäksi se, että vaikka kyseisenlainen henkilö ei voisi olla tiedostamatta läsnäoloani, mutta kumminkin välttelee katsekontaktia ja käyttäytyy muutenkin, kuin olisin ilmaa, ei oikein innosta iskemään kiinni, niin sanotusti, kun huomaa heti, ettei mielenkiintoa toisessa päässä ole. Nämä ovat joko päättäneet, ettei minun näköiselläni otuksella ole mitään asiaa heidän elämäänsä, taikka sitten he ovat niitä, joihin täytyy tehdä vaikutus jollain, mitä minulla ei ole. Siksi toisekseen, miehen asema on nykyään sellainen, että sitä helposti saa kuulla olevansa ahdistelija. No jaa, onhan tuokin tietty epämukavuusaluetta, mutta itse en vain viitsisi tyrkyttää itseäni jollekin, joka ei ole kiinnostunut. Tuollaisistakin miehistä on paljon näillä sivuilla ollut juttua, eikä mitenkään ylentävää sellaista. Mutta silti, en kumminkaan itse ole varsinaisesti etsimässä ketään, vaan puhun yleensä näin niinkuin yleisellä tasolla, vaikka nyt omasta näkökulmastani asiaa pukkaankin.


      • GGW
        Invisible boy kirjoitti:

        No,ei kai sitä, että jos alkoholittomana en halua kuunnella humalaisten sössötystä, mistä olen jo saanut yliannostuksen, voi pitää minään Prinsessa Ruususen etsimisenä? Meinaan vaan, että aloittaja ei voi tälläämällä itseään jäädä huomiotta ja tasantarkkaan olisi halukkaita ottajia niissä tavallisissa suomalaisissa miehissä, mutta kovin nirsosti naiset sellaisia kumminkin mukaansa ottavat, joten voisi vetää sen johtopäätöksen, että tavallinen suomalainen mies ei sittenkään kelpaa. Minulla taas oli tekstini mukaan oikeastaan yksi kriteeri ja se oli se, etten jaksa katsoa alkoholisoituneita yksilöitä, enkä kyllä itse asiassa mitään "party animalejakaan", ja mielestäni on hivenen kohtuutonta sanoa, että tuon takia etsisin jotain prinsessoja. Usko pois ulkonäön suhteen makuni on keskivertoa laajempi. Moni voisi sanoa minua jonkinsortin pervoksi, jos sanoisin keitä olen mielessäni diggaillut.

        Naiset, joista olen kiinnostunut? Kuten jo sanoin, vapaita sellaisia on itse asiassa melko vaikea löytää, kaikilla on joku. Sen lisäksi se, että vaikka kyseisenlainen henkilö ei voisi olla tiedostamatta läsnäoloani, mutta kumminkin välttelee katsekontaktia ja käyttäytyy muutenkin, kuin olisin ilmaa, ei oikein innosta iskemään kiinni, niin sanotusti, kun huomaa heti, ettei mielenkiintoa toisessa päässä ole. Nämä ovat joko päättäneet, ettei minun näköiselläni otuksella ole mitään asiaa heidän elämäänsä, taikka sitten he ovat niitä, joihin täytyy tehdä vaikutus jollain, mitä minulla ei ole. Siksi toisekseen, miehen asema on nykyään sellainen, että sitä helposti saa kuulla olevansa ahdistelija. No jaa, onhan tuokin tietty epämukavuusaluetta, mutta itse en vain viitsisi tyrkyttää itseäni jollekin, joka ei ole kiinnostunut. Tuollaisistakin miehistä on paljon näillä sivuilla ollut juttua, eikä mitenkään ylentävää sellaista. Mutta silti, en kumminkaan itse ole varsinaisesti etsimässä ketään, vaan puhun yleensä näin niinkuin yleisellä tasolla, vaikka nyt omasta näkökulmastani asiaa pukkaankin.

        "Enkä muutenkaan ole viehtynyt mihinkään räkälöiden ruusuihin, joita varmaan puolet asiakaskunnasta on pökkinyt..."
        Kuulostaa ainakin kahdelta kriteeriltä. Ei alkoholisoitunut, eikä "puolen asiakaskunnan pökkimä". Joku voisi sanoa, että kolmelta, mutta oletetaan sitten, ettei sinulla ole ulkonäkökriteereitä.
        Jos oletetaan, että tavallinen suomalainen mies on "etyyliin päin menevä punakka juntti", ja että aloittaja ei tällaista huoli, silloinhan aloittajaltakin löytyisi vasta muutama kriteeri. Ei alkoholisoitunut, eikä juntti. (Mahdollisesti myös ulkonäkökriteeri?)
        Jonkin sortin ikäkriteerikin sinulta vaikuttaisi löytyvän. Ei liian nuorta, eikä liian vanhaa. Samoin voisi olla aloittajan kohdalla.
        Joten kuinka se on sen kohtuuttomampaa väittää sinun etsivän Prinsessa Ruususta, kuin väittää aloittajan etsivän Prinssi Uljasta? Mielestäni se on kummankin kohdalla aikalailla yhtä kohtuutonta.
        Itse en kylläkään miellä tavallista suomalaista miestä "etyyliin päin meneväksi punakaksi juntiksi", vaan ääripäitä vältteleväksi, keskiverroksi ihmiseksi. Mieheksi, joka ei ole alkoholisoitunut, muttei tiukkapipoinen absolutistikaan, joka ei voi sietää edes toisten alkoholin käyttöä, mieheksi, joka ei ole typerä, muttei mikään rakettitieteilijäkään.
        Tällätty nainen baarissa voi hyvinkin saada miehiltä huomiota, mutta kuinka moni huomiota antavista miehistä ei ole alkoholisoitunut juntti, tai liian nuori/ vanha? Ja etenkin, jos aloittaja on 40 nainen, kuinka monen tavallisen miehen luulet häntä lähestyvän?
        Nämä tietenkin olivat vain minun oletuksiani aloittajan kriteereistä, enhän häntä tunne.

        No, eikö ongelma silloin ennemminkin olisi se, ettet kykene löytämään ketään vapaata naista, josta olisit kiinnostunut, tai ettet ole kiinnostunut naisista, jotka eivät vaikuta kiinnostuneilta sinusta, kuin se, ettei kukaan huolisi sinua?
        On hassua kirjoittaa siitä, ettei kelpaa kenellekään, jos ei itse edes ole kiinnostunut kenestäkään. Muttei siitä sen enempää, jos et kerran ketään etsikään.
        Tosin sen halusin vielä sanoa, vaikka noin yleisesti, että harva ihminen on niin hyvä ihmistuntija, kuin kuvittelee olevansa. Mistä sinä voit tietää, että jotkut ventovieraat olisivat päättäneet, ettei "sinun näköiselläsi otuksella ole mitään asiaa heidän elämäänsä"? Ihminen ei aina näytä vihaansa murisemalla, iloaan nauramalla, suruaan itkemällä.
        Mitä se siis kertoo, jos joku kohtelee sinua, kuin ilmaa? Ei oikeastaan yhtään mitään. Monet ihmiset taitavat keskittyä omiin asioihinsa, jos tuttuja ei ole näköpiirissä. Saattaisivat kiinnostua, jos joku tulisi juttelemaan.
        Ei sitä tarvitse stalkkeriksi ryhtyä, eikä tyrkyttää itseään sen enempää. Jos asiallisesti menee toiselle juttelemaan, ja häipyy, kun toinen vaikuttaa haluttomalta keskustelemaan, ja nainen sen perusteella leimaa miehen ahdistelijaksi, häpeä on silloin naisen.
        Kuinka paljon toista sukupuolta ylentäviä keskusteluja näiltä sivuilta sitten ylipäätään löytyy?

        Jokaisella naisella on omat henkilökohtaiset kriteerinsä miehelle, ja ne poikkeavat toisistaan paljon, niin kuin miestenkin kriteerit.
        Veikkaisin, että yleisellä tasolla nainen kelpaa miehelle helpommin, kuin mies naiselle suurimmaksi osaksi kasvatuksen johdosta. Siinä, missä nainen useimmin kasvaa etsimään "parasta", mies kasvaa useimmin etsimään ketä vain kenestä pitää, ja joka vastaa tunteeseen.
        Onko kumppanin etsintä sitten naiselle helpompaa? Ei, koska kun tietää kuinka täydellinen on "se oikea", ei sitä enää voi tyytyä kehen vain. Toisilla miehillä taas on vaikeuksia tätä ymmärtää, kun eivät ole koskaan "siihen oikeaan" uskoneetkaan. Mutta kyllä heillekin kehen vain tyytyminen tulee vaikeaa olemaan sitten, kun uskovat.
        Sitähän voisi sanoa, että hankkiutukoot naiset eroon typeristä kuvitelmistaan, mutta kuinka sitä hankkiutuu eroon jostain sellaisesta, mihin on kasvatettu? Se ei tapahdu käden käänteessä. Tällainen nainen voisi tietenkin tietoisesti "alentaa rimaansa" ja hyväksyä kenet vain, muttei se tekisi häntä onnelliseksi. Ja sellainen suhde ei lopulta tekisi miestäkään onnelliseksi.


      • Invisible boy
        GGW kirjoitti:

        "Enkä muutenkaan ole viehtynyt mihinkään räkälöiden ruusuihin, joita varmaan puolet asiakaskunnasta on pökkinyt..."
        Kuulostaa ainakin kahdelta kriteeriltä. Ei alkoholisoitunut, eikä "puolen asiakaskunnan pökkimä". Joku voisi sanoa, että kolmelta, mutta oletetaan sitten, ettei sinulla ole ulkonäkökriteereitä.
        Jos oletetaan, että tavallinen suomalainen mies on "etyyliin päin menevä punakka juntti", ja että aloittaja ei tällaista huoli, silloinhan aloittajaltakin löytyisi vasta muutama kriteeri. Ei alkoholisoitunut, eikä juntti. (Mahdollisesti myös ulkonäkökriteeri?)
        Jonkin sortin ikäkriteerikin sinulta vaikuttaisi löytyvän. Ei liian nuorta, eikä liian vanhaa. Samoin voisi olla aloittajan kohdalla.
        Joten kuinka se on sen kohtuuttomampaa väittää sinun etsivän Prinsessa Ruususta, kuin väittää aloittajan etsivän Prinssi Uljasta? Mielestäni se on kummankin kohdalla aikalailla yhtä kohtuutonta.
        Itse en kylläkään miellä tavallista suomalaista miestä "etyyliin päin meneväksi punakaksi juntiksi", vaan ääripäitä vältteleväksi, keskiverroksi ihmiseksi. Mieheksi, joka ei ole alkoholisoitunut, muttei tiukkapipoinen absolutistikaan, joka ei voi sietää edes toisten alkoholin käyttöä, mieheksi, joka ei ole typerä, muttei mikään rakettitieteilijäkään.
        Tällätty nainen baarissa voi hyvinkin saada miehiltä huomiota, mutta kuinka moni huomiota antavista miehistä ei ole alkoholisoitunut juntti, tai liian nuori/ vanha? Ja etenkin, jos aloittaja on 40 nainen, kuinka monen tavallisen miehen luulet häntä lähestyvän?
        Nämä tietenkin olivat vain minun oletuksiani aloittajan kriteereistä, enhän häntä tunne.

        No, eikö ongelma silloin ennemminkin olisi se, ettet kykene löytämään ketään vapaata naista, josta olisit kiinnostunut, tai ettet ole kiinnostunut naisista, jotka eivät vaikuta kiinnostuneilta sinusta, kuin se, ettei kukaan huolisi sinua?
        On hassua kirjoittaa siitä, ettei kelpaa kenellekään, jos ei itse edes ole kiinnostunut kenestäkään. Muttei siitä sen enempää, jos et kerran ketään etsikään.
        Tosin sen halusin vielä sanoa, vaikka noin yleisesti, että harva ihminen on niin hyvä ihmistuntija, kuin kuvittelee olevansa. Mistä sinä voit tietää, että jotkut ventovieraat olisivat päättäneet, ettei "sinun näköiselläsi otuksella ole mitään asiaa heidän elämäänsä"? Ihminen ei aina näytä vihaansa murisemalla, iloaan nauramalla, suruaan itkemällä.
        Mitä se siis kertoo, jos joku kohtelee sinua, kuin ilmaa? Ei oikeastaan yhtään mitään. Monet ihmiset taitavat keskittyä omiin asioihinsa, jos tuttuja ei ole näköpiirissä. Saattaisivat kiinnostua, jos joku tulisi juttelemaan.
        Ei sitä tarvitse stalkkeriksi ryhtyä, eikä tyrkyttää itseään sen enempää. Jos asiallisesti menee toiselle juttelemaan, ja häipyy, kun toinen vaikuttaa haluttomalta keskustelemaan, ja nainen sen perusteella leimaa miehen ahdistelijaksi, häpeä on silloin naisen.
        Kuinka paljon toista sukupuolta ylentäviä keskusteluja näiltä sivuilta sitten ylipäätään löytyy?

        Jokaisella naisella on omat henkilökohtaiset kriteerinsä miehelle, ja ne poikkeavat toisistaan paljon, niin kuin miestenkin kriteerit.
        Veikkaisin, että yleisellä tasolla nainen kelpaa miehelle helpommin, kuin mies naiselle suurimmaksi osaksi kasvatuksen johdosta. Siinä, missä nainen useimmin kasvaa etsimään "parasta", mies kasvaa useimmin etsimään ketä vain kenestä pitää, ja joka vastaa tunteeseen.
        Onko kumppanin etsintä sitten naiselle helpompaa? Ei, koska kun tietää kuinka täydellinen on "se oikea", ei sitä enää voi tyytyä kehen vain. Toisilla miehillä taas on vaikeuksia tätä ymmärtää, kun eivät ole koskaan "siihen oikeaan" uskoneetkaan. Mutta kyllä heillekin kehen vain tyytyminen tulee vaikeaa olemaan sitten, kun uskovat.
        Sitähän voisi sanoa, että hankkiutukoot naiset eroon typeristä kuvitelmistaan, mutta kuinka sitä hankkiutuu eroon jostain sellaisesta, mihin on kasvatettu? Se ei tapahdu käden käänteessä. Tällainen nainen voisi tietenkin tietoisesti "alentaa rimaansa" ja hyväksyä kenet vain, muttei se tekisi häntä onnelliseksi. Ja sellainen suhde ei lopulta tekisi miestäkään onnelliseksi.

        Ulkonäkökriteriini ovat todellakin löyhemmät, kuin keskivertomiehellä. Myöskään ikä ei ole sinänsä este. "Liian nuoret", noh, seksuaalirikollisen leima "hieman" vesittää aihetta, ja "liian vanhat" ovat sellaisia muille, muttei minulle. Sanotaanko, että siitä seitenfemmasta ylöspäin tarvitsee jo olla melko hyvin säilynyt. Tarvitseeko sitä oikeasti selventää, miksei jalkojaan jatkuvasti levittelevät, tai alkoholistit kiinnosta? Ei naistenkaan tarvitse.

        Et nyt tajunnut. Jos nainen etsii tavallista suomalaista miestä, hän kyllä sellaisen löytää ja saa. Ongelma on vain siinä, että heidän "tavallinen" tarkoittaa monesti jotain, joka on siitä taviksesta ylöspäin. Se oikea tavallinen suomalainen mies ei edusta heille sitä, mitä sen pitäisi, vaan he lopulta kumminkin etsivät jotain, joka lähentelee sitä prinssiä. Jos nainen siis tuikkaa pakkelit naamaan ja menee tyrkylle, hän saa tasantarkkaan huomiota myös niiltä taviksilta, mutta he eivät kumminkaan kelpaa. Miksei? Koska hehän ovatkin tavallisia suomalaisia miehiä. Nainen, kun etsii niitä "tavallisia" suomalaisia miehiä, kun niin sanoo tekevänsä. Minun kohdallani, varsinkin naisten vastaaviin verrattuna, ei ole painoarvoa iällä, ammatilla, omaisuuden määrällä, statuksella, koolla ja vartalon rakenteella, ihonvärillä, rodulla, eikä ulkonäölläkään, eli ei tarvitse olla nykytrendin mukainen ylimeikattu ja oma ulkonäkö pois viety yksilö.

        En nyt siis tarkoittanut, että tavallinen suomalainen mies olisi punakka juoppo, mutta moni, nainen varsinkin, on antanut niin ymmärtää. Tuo tiukkapipoinen absolutisti oli selvästi vinoilua meikäläistä kohtaan. Olen jo aiheesta puhunutkin, mutta absolutisti on vain alkoholiriippuvaisten käyttämä termi ihmisistä, jotka eivät halua altistaa itseään sekoilulle, aivan kuten hihhulit sanovat ateisteiksi niitä, jotka eivät usko kaikenmaailman hattivatteihin, joiden pyllyjä nuoleskellakseen poltellaan noitia. Hasiksen polttajia holistit sanovat narkkareiksi, kun itse ovat täydellisiä kultaisen keskitien riippuvaisia.

        Aivan, ihmiset keskittyvät omiin asioihinsa. Heillä on oma elämänsä ja heidän tarvitsee vain kesittyä siihen, he eivät ole yksinäisten ihmisten tarpeessa. Kyllä sen kuule huomaa, jos toinen kääntää joka kerta katseensa poispäin, kun sinne päin katsoo, taikka kuinka häntä ei vain kiinnosta se joku, vai onko sekin taas jotain naisten mielenkiintoista elekieltä, joka miehen pitäisi tajuta laakista? Moni ihminen, jonka kanssa on joskus sivussa ehkä jonkun sanankin vaihtanut ei ole vastaantullessaan huomaavinaankaan. Tarkoittaako tuo nyt sitten sitä, että hän on ehdottoman kiinnostunut meikäläisestä? Mielestäni joku katsekontakti ja ehkäpä moikkauskin, vaikka onkin vain pelkkä arkinen moikkaus, jota ei saa käsittää väärin, ellei ole statusta, saattaisi osoittaa sen, että kyseinen henkilö ainakin haluaa moikata, eikä vältellä kontaktia.

        Se, etten tyrkytä itseäni ihmisille, jotka eivät selvästikään ole kiinnostuneita minusta, ei tarkoita, ettenkö olisi kiinnostunut heistä. Ongelma on vain se, että he eivät ole kiinnostuneita ja mitä hittoa hyötyisin siitä, että yrittäisin esitellä itseäni moiselle? Melkeinpä yhtä järkevää, kuin hypätä perheellisen muijan eteen vinkkailemaan silmiään ja odottaa, että hän antautuisi minulle.

        Jos nainen leimaa miehen ahdistelijaksi, häpeä on silloin miehen, ei naisen, koska mies on aina heikoilla tuollaisessa tilanteessa. Suomen "oikeusvaltiossa" mies on tällaisissa tapauksissa syyllinen, kunnes pystyy itse itsensä syyttömäksi todistamaan:
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288561931257.html

        Ja jotkut haluaisivat vielä koventaa raiskaustuomioita. Kuinkahan moni nytkin on joutunut istumaan syyyttömänä, jonkun lutkan takia, joka on tajunnutkin selvittyään, ettei se edellisillan orhi ollutkaan, kuin atm?

        Seli seli. Taas on naisilla hyväksyttävää olla turhamainen kun on "kasvatettu etsimään parasta" ja miehen pitäisi pystyä vastustamaan luontaisia viettejäänkin, koska "emmehän ole eläimiä". Kaikki, mitä naiset tekevät on aina jollain typerällä tekosyyllä oikeutettua. Katsos, ne muijatkin saavat käyttää niitä aivojaan ja vähän funtsia jos vaikka, juu, tiputtaisi sitä rimaa. Ai niin, mutta eihän se ole helppoa, kun isi ja äiti ovat sanoneet, ettei rimaa saa tiputtaa. Miesten kumminkin pitää pystyä nielemään luontaiset halunsakin ja ovat aika hyvin sen vielä tehneetkin. Joo, tottakai, ymmärtäkäämme taas jälleen kerran näitä viattomia pikku neitsyttyttöjä, joiden täytyy saada kitistä sen tikkarinsa perään.


      • roolijako!
        Invisible boy kirjoitti:

        Ulkonäkökriteriini ovat todellakin löyhemmät, kuin keskivertomiehellä. Myöskään ikä ei ole sinänsä este. "Liian nuoret", noh, seksuaalirikollisen leima "hieman" vesittää aihetta, ja "liian vanhat" ovat sellaisia muille, muttei minulle. Sanotaanko, että siitä seitenfemmasta ylöspäin tarvitsee jo olla melko hyvin säilynyt. Tarvitseeko sitä oikeasti selventää, miksei jalkojaan jatkuvasti levittelevät, tai alkoholistit kiinnosta? Ei naistenkaan tarvitse.

        Et nyt tajunnut. Jos nainen etsii tavallista suomalaista miestä, hän kyllä sellaisen löytää ja saa. Ongelma on vain siinä, että heidän "tavallinen" tarkoittaa monesti jotain, joka on siitä taviksesta ylöspäin. Se oikea tavallinen suomalainen mies ei edusta heille sitä, mitä sen pitäisi, vaan he lopulta kumminkin etsivät jotain, joka lähentelee sitä prinssiä. Jos nainen siis tuikkaa pakkelit naamaan ja menee tyrkylle, hän saa tasantarkkaan huomiota myös niiltä taviksilta, mutta he eivät kumminkaan kelpaa. Miksei? Koska hehän ovatkin tavallisia suomalaisia miehiä. Nainen, kun etsii niitä "tavallisia" suomalaisia miehiä, kun niin sanoo tekevänsä. Minun kohdallani, varsinkin naisten vastaaviin verrattuna, ei ole painoarvoa iällä, ammatilla, omaisuuden määrällä, statuksella, koolla ja vartalon rakenteella, ihonvärillä, rodulla, eikä ulkonäölläkään, eli ei tarvitse olla nykytrendin mukainen ylimeikattu ja oma ulkonäkö pois viety yksilö.

        En nyt siis tarkoittanut, että tavallinen suomalainen mies olisi punakka juoppo, mutta moni, nainen varsinkin, on antanut niin ymmärtää. Tuo tiukkapipoinen absolutisti oli selvästi vinoilua meikäläistä kohtaan. Olen jo aiheesta puhunutkin, mutta absolutisti on vain alkoholiriippuvaisten käyttämä termi ihmisistä, jotka eivät halua altistaa itseään sekoilulle, aivan kuten hihhulit sanovat ateisteiksi niitä, jotka eivät usko kaikenmaailman hattivatteihin, joiden pyllyjä nuoleskellakseen poltellaan noitia. Hasiksen polttajia holistit sanovat narkkareiksi, kun itse ovat täydellisiä kultaisen keskitien riippuvaisia.

        Aivan, ihmiset keskittyvät omiin asioihinsa. Heillä on oma elämänsä ja heidän tarvitsee vain kesittyä siihen, he eivät ole yksinäisten ihmisten tarpeessa. Kyllä sen kuule huomaa, jos toinen kääntää joka kerta katseensa poispäin, kun sinne päin katsoo, taikka kuinka häntä ei vain kiinnosta se joku, vai onko sekin taas jotain naisten mielenkiintoista elekieltä, joka miehen pitäisi tajuta laakista? Moni ihminen, jonka kanssa on joskus sivussa ehkä jonkun sanankin vaihtanut ei ole vastaantullessaan huomaavinaankaan. Tarkoittaako tuo nyt sitten sitä, että hän on ehdottoman kiinnostunut meikäläisestä? Mielestäni joku katsekontakti ja ehkäpä moikkauskin, vaikka onkin vain pelkkä arkinen moikkaus, jota ei saa käsittää väärin, ellei ole statusta, saattaisi osoittaa sen, että kyseinen henkilö ainakin haluaa moikata, eikä vältellä kontaktia.

        Se, etten tyrkytä itseäni ihmisille, jotka eivät selvästikään ole kiinnostuneita minusta, ei tarkoita, ettenkö olisi kiinnostunut heistä. Ongelma on vain se, että he eivät ole kiinnostuneita ja mitä hittoa hyötyisin siitä, että yrittäisin esitellä itseäni moiselle? Melkeinpä yhtä järkevää, kuin hypätä perheellisen muijan eteen vinkkailemaan silmiään ja odottaa, että hän antautuisi minulle.

        Jos nainen leimaa miehen ahdistelijaksi, häpeä on silloin miehen, ei naisen, koska mies on aina heikoilla tuollaisessa tilanteessa. Suomen "oikeusvaltiossa" mies on tällaisissa tapauksissa syyllinen, kunnes pystyy itse itsensä syyttömäksi todistamaan:
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288561931257.html

        Ja jotkut haluaisivat vielä koventaa raiskaustuomioita. Kuinkahan moni nytkin on joutunut istumaan syyyttömänä, jonkun lutkan takia, joka on tajunnutkin selvittyään, ettei se edellisillan orhi ollutkaan, kuin atm?

        Seli seli. Taas on naisilla hyväksyttävää olla turhamainen kun on "kasvatettu etsimään parasta" ja miehen pitäisi pystyä vastustamaan luontaisia viettejäänkin, koska "emmehän ole eläimiä". Kaikki, mitä naiset tekevät on aina jollain typerällä tekosyyllä oikeutettua. Katsos, ne muijatkin saavat käyttää niitä aivojaan ja vähän funtsia jos vaikka, juu, tiputtaisi sitä rimaa. Ai niin, mutta eihän se ole helppoa, kun isi ja äiti ovat sanoneet, ettei rimaa saa tiputtaa. Miesten kumminkin pitää pystyä nielemään luontaiset halunsakin ja ovat aika hyvin sen vielä tehneetkin. Joo, tottakai, ymmärtäkäämme taas jälleen kerran näitä viattomia pikku neitsyttyttöjä, joiden täytyy saada kitistä sen tikkarinsa perään.

        "Seli seli. Taas on naisilla hyväksyttävää olla turhamainen kun on "kasvatettu etsimään parasta"

        Heh, joo tämäkin osoittaa sen valitettavan tosiasian, että naiset eivät osaa käyttää omia aivojaan, vaan viittaavat mielummin johonkin epämääräiseen kasvatuslööberiin.

        Aivopestyjä tolloja, jotka aivopesevätkin oikeastaan itse itsensä.

        Sulla on hyvät ajatukset ja selkeä logiikka, kuten meillä miehillä yleensä. Heh, pannaan nyt noita nyrpeitä suomalaisia prinsessoja oikein kunnolla halvalla!

        Ihania te naiset ootte, ootte vaan niin sekasin, niin sekasin mitä tähän rakkauteen tulee. Liikaa romattisia komedioita, liikaa naistenlehtien shaissee, liikaa tasa-arvolässytystä, joka vaan saa naiset leikkimään liikaa miehisellä alueella. Miehellä on miehen rooli, naisella naisen rooli ja näin on ollu n. biljardi vuotta ja miksiköhän? Jos joku homma toimii, niin miksi se pitäisi muuttaa?

        Ja tottakai roolitkin saavat välillä sekoittua vähän toisiinsa, mutta ei kuitenkaan liikaa.


      • nainenpulleanlainen

        mene hyvä mies kahvilaan istumaan siellä niitä normaaleja ehkä saattaapi löytyä:)


      • Farlow
        nainenpulleanlainen kirjoitti:

        mene hyvä mies kahvilaan istumaan siellä niitä normaaleja ehkä saattaapi löytyä:)

        kahvilaan ? minä alle 50v olen istunut ainakin 700 kertaa viimesen vuosikymmenen aikana ja YKSIKÄÄN NAINEN ei ole tullut puhumaan ja jos jollekiin puhui niin ne lähti äkkiä, en ole juoppo enkä haise pahalle joten ???? mikä mättää ??? osaan kyllä puhua ihan normaalisti.
        MIKÄ TEITÄ NAISIA VAIVAA ?
        mitä v..tua te haluatte ?


    • Valeriana40+

      Kävin ulkona. Istuin ensin terassilla ja sitten siirryin sisätiloihin kun terassi suljettiin. Illan saldo: juttelin mukavien naisten kanssa, jotka tulivat pöytääni; tiedän että jos menen uudestaan samaan paikkaan niin varmasti löytyy juttuseuraa. Miesporukat olivat ilmeisesti vain vauhtia ottamassa koska lähtivät aika pian pois. Yksinäisiä miehiä oli pari mutta he eivät ottaneet mitään kontaktia muihin ihmisiin, edes katsetta ei tavoittanut.

      Join yhden ison oluen ulkona ja yhden sisällä ja niiden välissä jäävettä, joten ei tullut kalliiksi.

      Ei mikään erityisen hauska tai mieleenpainuva ilta mutta mukavampi kuitenkin kuin jos olisin istunut kotona nenä kiinni kirjassa. Sai ainakin hyvää juttuseuraa ja aika kului kuin siivillä.

      Huomenna jotain muuta.

    • Valeriana40+

      Pakko lisätä, että onhan tämä älyttömän surullista: pelkästään täällä Helsingissäkin on lukemattomia yksinäisiä ihmisiä, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta kun ei vaan missään kohdata. Olen itse yrittänyt olla avoimin mielin työpaikan tilaisuuksissa (messut, konferenssit, seminaarit, koulutukset..), vapaaehtoistyössä (SPR), festareilla ja jopa seurakunnan toiminnassa. Ja tietysti ystävien ja tuttavien muutoissa, juhlissa, tapaamisissa...

      En enää tiedä mistä etsiä.

      Huomenna on eräällä klubilla sellaista musiikkia, mikä kiinnostaa, joten lähden sinne. Vaikka mitään muuta ei tapahtuisi niin on sekin antoisampaa kuin istua kirjoittelemassa tällaisia viestejä nettiin.

      • GGW

        Oletko kokeillut netistä etsiä?
        En tarkoita nyt välttämättä mitään treffisivustoja, vaan ihan vain vaikka tätäkin palstaa, tai jotain muuta sivustoa, jolla usein vierailet, tai joka liittyy mielenkiinnonkohteisiisi, harrastuksiin tms.
        Netissä saattaa olla helpompi lähteä keskustelemaan kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen kanssa, ja tehdä aloitteita.
        Ja tältäkin palstalta voisi jo löytyä joku, joka mielellään lähtisi treffeille kanssasi, kun vaan ilmoittelisit itsestäsi kunnolla.

        Onnea etsintään kuitenkin!


      • Valeriana40+
        GGW kirjoitti:

        Oletko kokeillut netistä etsiä?
        En tarkoita nyt välttämättä mitään treffisivustoja, vaan ihan vain vaikka tätäkin palstaa, tai jotain muuta sivustoa, jolla usein vierailet, tai joka liittyy mielenkiinnonkohteisiisi, harrastuksiin tms.
        Netissä saattaa olla helpompi lähteä keskustelemaan kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen kanssa, ja tehdä aloitteita.
        Ja tältäkin palstalta voisi jo löytyä joku, joka mielellään lähtisi treffeille kanssasi, kun vaan ilmoittelisit itsestäsi kunnolla.

        Onnea etsintään kuitenkin!

        Olen kokeillut nettiä ja todennut, ettei toimi. Nettitreffeillä ikäisteni miesten vaatimukset ovat sellaiset, joihin en yllä. Moni heistä hakee myös lapsentekoikäistä naista ja se on minun osaltani ohi. Olen kokeillut eurosinkkuja ja saanut sieltä naispuolisia kavereita mutta miehet, joita tilaisuuksissa oli, olivat joko nuorempia tai ainakin hakivat nuorempia. Keskustelupalstankin kautta olen aikoinaan tavannut ihmisiä mutta en romanttisessa mielessä.

        Että rekisteröityisin Suomi24:ään ja hakisin esimerkiksi tämän keskustelupalstan kautta... sitä pitää vielä harkita. Riippuu vähän siitäkin kuinka työläs prosessi tänne rekisteröityminen olisi.


      • logyur
        Valeriana40+ kirjoitti:

        Olen kokeillut nettiä ja todennut, ettei toimi. Nettitreffeillä ikäisteni miesten vaatimukset ovat sellaiset, joihin en yllä. Moni heistä hakee myös lapsentekoikäistä naista ja se on minun osaltani ohi. Olen kokeillut eurosinkkuja ja saanut sieltä naispuolisia kavereita mutta miehet, joita tilaisuuksissa oli, olivat joko nuorempia tai ainakin hakivat nuorempia. Keskustelupalstankin kautta olen aikoinaan tavannut ihmisiä mutta en romanttisessa mielessä.

        Että rekisteröityisin Suomi24:ään ja hakisin esimerkiksi tämän keskustelupalstan kautta... sitä pitää vielä harkita. Riippuu vähän siitäkin kuinka työläs prosessi tänne rekisteröityminen olisi.

        Kuinka paljon yli 40 siis olet?


      • GGW
        Valeriana40+ kirjoitti:

        Olen kokeillut nettiä ja todennut, ettei toimi. Nettitreffeillä ikäisteni miesten vaatimukset ovat sellaiset, joihin en yllä. Moni heistä hakee myös lapsentekoikäistä naista ja se on minun osaltani ohi. Olen kokeillut eurosinkkuja ja saanut sieltä naispuolisia kavereita mutta miehet, joita tilaisuuksissa oli, olivat joko nuorempia tai ainakin hakivat nuorempia. Keskustelupalstankin kautta olen aikoinaan tavannut ihmisiä mutta en romanttisessa mielessä.

        Että rekisteröityisin Suomi24:ään ja hakisin esimerkiksi tämän keskustelupalstan kautta... sitä pitää vielä harkita. Riippuu vähän siitäkin kuinka työläs prosessi tänne rekisteröityminen olisi.

        Tuskin tänne rekisteröityminen kovin haastava homma on.

        Jos muutenkin tapaat ihmisiä, kuten mainitsemasi keskustelupalstan kautta, mikset rikkoisi vähän kaavoja? Ei sitä tarvitsisi aina määritellä niin selkeästi, onko kyse tapaamisesta ystävien kesken, vai ehkä jostain enemmästä. Ellei kyse sitten ollut muista naisista. Jos koet, että miehiin on ensin helpompi ystävystyä, siitä asiat voivat alkaa luistaa melkein, kuin itsestään.
        Vaikutat suhteellisen sosiaaliselta. Kai teet itse aloitteita? Useissa tapauksissa kiinnostunut on myös kiinnostava.


      • Valeriana40+
        logyur kirjoitti:

        Kuinka paljon yli 40 siis olet?

        Selvästi yli. Sen verran yli, että ainoa pienten jalkojen tepsutus, mitä minun tulevaisuudessani ehkä kuuluu, on lapsenlasten tepsutusta :-) Ja myös hakemani mies on noin 45-55 ja todennäköisemmin vaari kuin pienten lasten isä.


      • Been there
        GGW kirjoitti:

        Oletko kokeillut netistä etsiä?
        En tarkoita nyt välttämättä mitään treffisivustoja, vaan ihan vain vaikka tätäkin palstaa, tai jotain muuta sivustoa, jolla usein vierailet, tai joka liittyy mielenkiinnonkohteisiisi, harrastuksiin tms.
        Netissä saattaa olla helpompi lähteä keskustelemaan kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen kanssa, ja tehdä aloitteita.
        Ja tältäkin palstalta voisi jo löytyä joku, joka mielellään lähtisi treffeille kanssasi, kun vaan ilmoittelisit itsestäsi kunnolla.

        Onnea etsintään kuitenkin!

        Valtaosa miehistä 40 - 50-ikäluokassa ovat varattuja mutta vonkaavat vierasta seksiä. Samon tekevät monet 20 - 35-vuotiaat nuorukaiset, kun etsivät kuumaa puumaa... Summa summarum: Melkein kaikki miehet ovat ainoastaan panoja vailla. Valitettavasti.


      • Ratto-Raili
        Been there kirjoitti:

        Valtaosa miehistä 40 - 50-ikäluokassa ovat varattuja mutta vonkaavat vierasta seksiä. Samon tekevät monet 20 - 35-vuotiaat nuorukaiset, kun etsivät kuumaa puumaa... Summa summarum: Melkein kaikki miehet ovat ainoastaan panoja vailla. Valitettavasti.

        Niin sitähän se tämä lama tettää.


    • hghhjj

      Oletko Valeriana ihan yksin liikkeellä kun käyt baarikierroksillasi?

    • Valeriana40+

      Vahva on usko jollain siihen, että nainen löytää aina seuraa.

      En lähtenyt eilen klubille, en saanut sellaista fiilistä päälle, että olisi kannattanut mennä. Kävin sen sijaan eräässä vähän "fiksummassa" pubissa (paikalliset omassa kaupunginosassani ovat sellaisia joihin en todellakaan mene). Menin yhdeksän jälkeen illalla ja siellä oli aika hiljaista. Kaksi isoa seuruetta, joilla oli ihan omaa kivaa, ja kolme yksinäistä miestä. Yksi heistä (minua selvästi nuorempi) tuli ihan samaan aikaan kanssani, vilkaisi minua kun baaritiskillä vierekkäin teimme tilauksemme, ja meni istumaan selkä minuun päin. Toinen, hänkin selvästi minua nuorempi, istui jo pöydässä, näpytteli kännykkäänsä ja lähti hetikohta pois. Kolmas oli vuorostaan minua selvästi vanhempi, arviolta pikemmin yli kuin alle 60, hän katseli kohti mutta ei vaikuttanut tippaakaan sellaiselta, jonka kanssa olisi mukava edes jutella. Join kaikessa rauhassa yhden oluen ja palasin sitten kotiin.

      Edelliselle kirjoittajalle: eilen olin ihan yksin liikenteessä, viime viikonloppuna olin alkuun yhden ystävättären kanssa mutta hän lähti aikaisin kotiin, ja sitä edellisenä olin koko ajan erään toisen ystävän seurassa. Ja siis ystäviä en ole etsimässä, heitä on, haussa on ihan puhtaasti parisuhde.

      Mutta ei ollut käänteentekevä viikonloppu vielä tämäkään. Eilisestä ei voi edes sanoa, että olisi ollut kivaa, toisin kuin kahtena edellisenä viikonloppuna.

    • tavis.

      Naiset tavallinen mies = pitkä komea ja varakas. Suurin osa on tavis miehiä ja niitä on paljon vapaana siksi etteivät kelpaa naisille. Voisit ensiksi miettiä miksi olet ennakkoluuloine taviksia kohtaan ja sitten etsiä miestä. Ne komeat on pelimiehiä ja tuskin löydät niistä luotettavaa miestä ikinä. tutustu sellasiin miehiin joiden ulkonäkö ei miellytä mutta ne voivat olla mukavia ja voit yllättyä.

    • kun lukee näitä..

      Pitäis sitä kyllä meikäläisen päästänsä viurahtaa jos lähtisi tässä ihan vartavasten kuppilaan olemaan tyrkyllä hankkiakseen seksiseuraa. Jotenkin miehen vielä moiseen kuvittelee, mutta ihan oikein naisihmisellä noin haarukka syyhyää. Olen elänyt joskus parisuhteessa mutta minulle ei seksi ole ollut koskaan pakkomielle ja voin elää ilman sitä.

    • Rupusakki juo

      Kapakassa käy juopot luuserit. Sieltä ei normaalijärkistä löydy.

      • TippiTane

        Niin mutta nuo tarjoilittajaret tekevät paikan niin kodikkaaksi.


    • Tavis667

      Älä ainakaan mene niihin vaahtopilepaikkoihin niiss. tuntuu olevan vain yhdenillan seksikummppania vailla olevia juuri 20v äly ämpärissä.Ole avoimin mielin niin voit tavata missä vain mukavia tavallisia ihmisiä ei tarvitse mennä kapakoihin.

    • suhteetonta

      Parisuhde on raskas taakka ennenpitkää , siis henkinen kidutus alkaa kun kiintyy toiseen eikä elämä olekkaan ainaista linnunmaitoa.

      • AlfMelmac

        Kaikenlaista potaskaa. Olet sitä sun tätä, olet tyrkky ja ajattelet, että ei tuo ja kuka hän on ja onnistuuko vai ei. Mistä löytää ja mistä ei. Kannattaako lähteä ja ihme epätoivo fiilis jo alkumetreillä. Paistaako se läpi ettei ole saanut ja onko aloitus vaikeaa. Pitää ottaa huikkaa tai sitten vain kyräillä. Kirjoituksista huomaa, että luonnollisuus on pois. Mitä sitä ensin ajattelemaan- a - mitä -hä etc. Puhumalla ei kuitenkaan mitään häviä. Tosin olen huomannut, että toisesta ei saa selvää parilla lauseella. Eikä kannata hypätä kenen kelkkaan tahansa heti.


    • tää on totta

      Nykyinen maailma on sellainen että se on naisen kriteereissä vikaa jos ei miestä saa.
      Omat odotukset kuntoon, oma ulkonäkö (?) kuntoon ja kumppani on helppo saada.
      Tää on fakta.
      Miehellä homma onkin hieman sitten hankalempaa.

    • usko huviksesi

      Ei kauhean järkevää tuollainen spurttailu näissä asioissa. Todennäköisesti saat itsellesi mukavan narsistisen väkivaltaisen juopporetkun joka ajattelee vain sitä yhtä.
      Voit sitten syyttää vain itseäsi. Tee nyt vähän pidemmän tähtäimen suunnitelma, kun et ole vielä ehtinyt. Hosumalla ei tule kuin k-pää mukuloita.

    • nuorikokenut

      Mene pöksääsi ja käske jonku laittaa pönkkä ovelle,niin parhaan pidät.
      Hyviä miehiä ei olekaan,vain tyydyttäviä.

    • rumamies.

      Kävin vuosien ajan baareissa mutta naiset ei halunnut mitään mun kanssa. Tein alotteita paljon ja en ollut edes kännissä paljoa ja pukeutumiseenkin panostin mutta saldoni jäin nollaksi. Naiset on nirsoja ja minä olen sitten niin ruma etten kelpaa edes kaveriksi. Mulla on tasan 0 nais ystävää. Näin tää menee yksin tää elämä. Juopot ja naisten hakkaajat saa kyllä naisia mut kunnollinen normi mies ei pääse edes juttelee naisille, olen sen huomannut.

      • i don't think so

        "Juopot ja naisten hakkaajat saa kyllä naisia mut kunnollinen normi mies ei pääse edes juttelee naisille"

        Tämä on niin kulunut lausahdus että oikein ihmetyttää kuka sen vielä jaksaa lausua. On totta että monilla juopoilla ja naisten hakkaajilla on naisia, mutta niin on myös monilla kunnollisilla normimiehillä. Ihmellistä ajatella että jos itsellä ei ole naista, niin sitten ei kellään muullakaan kaltaisellaan ole. Ja ovatko nuo kaikki varatut miehet, joita ympärilläsi näet, mielestäsi juoppoja ja naistenhakkajia?


    • wanha pukki...

      Haloo, esim, suomi24.treffit, tee sinne hyvä profiili ja vetävät kuvat, gsm anonyymi liittymä, ja lujaa luonnetta, turha vaatia 130 äom ja mensan testejä/ insinöörin koulutusta jos muuten äijä pelittää.
      Kapakassa ryypätään ja heti yöllä voi tulla mieli tehdä perheeseen lasta))
      Nykyongelma on, että koulutus miehet 35% ja naiset 65% -kaikille ei riitä tittelimiestä.

    • narsku

      Hyvä, tee näin!

    • wekjamtkklal

      Aloittajalla on juuri oikea asenne! Ulos vaan ihmisten ilmoille, vaikka kotisohva ja dvd tuntuisikin tutulta ja turvalliselta vaihtoehdolta. Kyllähän niistä kaupoissa ja kirjastoissa tapahtuvista kohtaamisista puhutaan, mutta kyllä se totuus on, että suomalainen mies on keskimäärin sen verran ujo, että baari koetaan yleensä ainoaksi paikaksi, missä "on sallittua" lähestyä vastakkaista sukupuolta. Itse olen 40v kauniiksikin kehuttu sinkkunainen. Olen ollut vapaa puolisen vuotta ja tyytyväinen tähänkin elämään. Mutta toki haluan myös miehen ja parisuhteen!! Ongelma on se, että mies "kolahtaa" vain harvoin. Pyrin silti repimään itseni ylös sohvalta ja käymään vähintään kerran viikossa "ulkona", koska kukaan ei tosiaan kotisohvalta tule hakemaan. Ja etsin siis seurustelukumppania, säädöt eivät kiinnosta. Vinkkinä sanoisin, että lähde liikenteeseen vähintään kahden naisystäväsi kanssa, silloin miesten on helpompi lähestyä. Jos olet liikkeellä vain yhden ystävän kanssa, mies ajattelee, ettet kuitenkaan voi jättää ystävääsi yksin, kuten et voikaan. Yksin liikkeellä oleva koetaan valitettavan usein epätoivoiseksi. Ja silmäpeli on kaikki kaikessa, sitä kannattaa itse harjoittaa, mutta anna miehen kuitenkin tehdä varsinainen aloite (tai ainakin luulla tekevänsä ;)) Tsemppiä!!

      • 6666666

        Puoli vuotta vapaa hoho.. et vielä edes tiedä mitä yksinäisyys edes on. Vasta kun on ollut useita vuosi yksin, alkaa ymmärtämään kuinka ahdistavaa sinkkuna oleminen onkaan ja yksin tarkoittaa.


      • jrgaoijo
        6666666 kirjoitti:

        Puoli vuotta vapaa hoho.. et vielä edes tiedä mitä yksinäisyys edes on. Vasta kun on ollut useita vuosi yksin, alkaa ymmärtämään kuinka ahdistavaa sinkkuna oleminen onkaan ja yksin tarkoittaa.

        Ennen edellistä parisuhdettani (6v) olin 3v yksin : )


    • suolenmutka4

      Taas täyttä Shittiä koko ketju.

    • 3hvser

      Pian 30V mies, ei yhtään kunnon seurustelusuhdetta. Lukemattomia deittejä on läpikäyty. Seksiä on kokeiltu niin harvoin, että se on aina yhtä räpeltämistä.

      Omaa rimaa on laskettu ja laskettu, riittäisi kun nainen olisi mukava ja luotettava, ja että libido hänen kanssaan toimisi.

      Mutta olen kaiketi liian KIVA ja epävarma tai en vain ole kenenkään tyyppiä. Pitäisi kai opetella olemaan salaperäinen mulkero tai hankkia paljon rahaa.

      Tuolla olikin tuosta, että mies ei saisi odottaa, että joku nainen kääntää hänen elämänsä ympäri. Asia vain on niin, että parisuhde on ehkäpä elämän tärkein asia, sitä kautta tulee lapset ja elämäntarkoitus. Kuinka joku voi kuvitella, että kukaan muu kuin narsisti saa sinkkuelämästään onnen irti. Kuinka voi olla onnellinen ilman läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.

      Mutta luonto ei tosiaan tasa-arvoinen paikka ja moni elää elämänsä rämpien suossa ja paskassa.

    • Turussa sama tilanne

      Kiva kuulla aloittajan tarina, se on pitkälti kuin omani.

      Nyt 47- vuotiaana taitaa olla turha enää kuvitella löytävänsä toimivaa parisuhdetta ja ikäistään, samanhenkistä seuraa.
      Fakta kun on, että meitä naisia on moninkertaisesti isoissa kaupungeissa vapaana, vapaita, potentiaalisia miehiä tosi harvakseen.

      Jos lähtee edes perusjutuista, että kaikkien kanssa EI todellakaan voi olla parisuhteessa, tai kaikkien kanssa jutut ei aina synkkaa, on heti leimana nirppanokkaprinsessa tai suuriegoinen alfauros.

      Hoh-hoijaati - joo - ei ne siellä kaupan kassajonoissa tai lenkkipoluillakaan enää päin katso, ehkä joskus alle 25v vielä saattoivat katsella.

      Nyt tulee lähinnä ystävien hyvin syöneiltä miehiltä kommentteja, että "sun parasta pvää"-date on jo mennyt.
      Joten elä ja kuole, vietä vaan se loppuelämäsi yksin, mitäs menet vanhenemaan nainen, me miehet vaan komistutaan koko ajan. Tai kun me erotaan, rahalla saa uuden ihanan ja nuoren tipun Virosta tai Thaimaasta, se on tosi rakkautta se.
      Jepjep, lähtiskö tästä sitten katselee miehiä maauimalaan, vaikka salaa sukeltelemaan.

      • oikein oivaltanut

        - "samanhenkistä seuraa"
        - "potentiaalisia miehiä tosi harvakseen"

        Jospa sitten satsaisit ystävälliseen ja rehelliseen. Meitä on runsaasti ja seuramme jalostaa, jopa kasvattaa, joskin tuottaa henkisiä kasvukipuja, jotka kyllä kestät kuin mies.

        Itsekseni tuumailen:
        Pitäisi varmaan perustaa akanjalostuskasvattamo.


      • kasvattamoa vaan!
        oikein oivaltanut kirjoitti:

        - "samanhenkistä seuraa"
        - "potentiaalisia miehiä tosi harvakseen"

        Jospa sitten satsaisit ystävälliseen ja rehelliseen. Meitä on runsaasti ja seuramme jalostaa, jopa kasvattaa, joskin tuottaa henkisiä kasvukipuja, jotka kyllä kestät kuin mies.

        Itsekseni tuumailen:
        Pitäisi varmaan perustaa akanjalostuskasvattamo.

        ""Itsekseni tuumailen:
        Pitäisi varmaan perustaa akanjalostuskasvattamo."

        Natsi-Saksassa oli niitäkin.

        Kyllä ihan koululaitosta ja opistoja vähän uudistamalla ja joitain muitakin uusia sivistyspaikkoja keksimällä ihmiset saatais takaisin järkiinsä. Nykyisenlainen hajaannus arvoissa ja erilaiset moraalikäsitykset tyyliin "Ei sillä mitään väliä oo, eihän tästä mitään haittaa kelleen oo!" on aika lapsellista kamaa, koska ihmiset eivät tajua miten monisäikeisiä moraalikysymykset on?

        Typerällä esimerkillä on nimittäin saatu oikeastaan tarkemmin ajateltuna varmaan eniten pahaa täällä aikaan, koska ihmiset seuraavat muiden esimerkkiä ja siksi teoillamme on itseasiassa paljonkin väliä. Varsinkin lapset seuraavat muiden esimerkkiä erittäin herkästi. Paras tapa kasvattaakin lapsensa on olla hänelle esimerkillinen. Mitään sen ihmeempää paasausta mistään käytöksistä sun muista säänöistä ei silloin juuri tarvita. Huolenpito, rakkaus, rajat ja esimerkillisyys. Niillä syntyy fiksuja ja erinomaisia ihmisyksilöitä!

        Testattu juttu ja hyvin toimii! Oon nimittäin kelaillu tätä juttua omien muksujen kohdalla, kun mitään ihmeempää ongelmia ei niiden kanssa ole juuri koskaan ollut. Ajattelin jo niinkin jossain vaiheessa, että se on vaan jotain ihmeen sattumaa tai tuuria, mutta sitten kun pohdin asiaa pidempään havaitsin, että sitä on ehkä sittenkin osannut vain toimia lapsiensa kasvatuksessa juuri oikein. Kiitos myös exälleni! Yhteistyömme toimi lastemme kohdalla täydellisesti, vaikka emme exän kanssa muuten toisillemme olleet tarkoittetukaan.

        Eikä tässä mitään yli-ihmisiä olla oltu edes kumpikaan. Mitä nyt ehkä jotain jostain on oppinut tietämään.


    • Valeriana40+

      Aika erikoista tämä inho ravintoloita/pubeja/terasseja kohtaan, mikä kirjoituksista välittyy. Fakta kuitenkin on, että suuri (ellei jopa suurin) osa parisuhteista alkaa sellaisista paikoista. Ihan samoja ihmisiä pubeissa näkee kuin muuallakin kaupungilla. Mihinkään seduloihin en ole menossakaan, enkä liioin Vanhan Tanssikellariin tai vastaavaan.

      Nettideitti on kokeiltu moneen kertaan viimeisten seitsemän vuoden aikana. Kun ei löydy niin ei löydy. Ei siitä paljon iloa ole, jos siellä on saman ikäisiä miehiä, jotka asuvat Kuusamossa ja ovat peruskoulun käyneitä. Helsinkiläisistä miehistä on niin kova kilpailu, ettei heitä riitä kaikille.

      "Tavallisessa elämässä" ei ole seitsemään vuoteen tullut ketään kohdalle, miksi tämä viikonloppu olisi poikkeus? Tai seuraava viikko tai sitä seuraava?

      Ja tuo jankutus, että nainen löytää aina seuraa. Miten voi löytää, jos ei missään edes ole vapaita saman ikäisiä miehiä? Ne jotka ovat liikkeellä, ovat tyttöystävänsä/vaimonsa kanssa tai isolla porukalla katsomassa matsia (jonka jälkeen luultavasti palaavat kotiin sen vaimonsa luo). Jos myös yksinäiset miehet lähtisivät liikkeelle niin olisi edes teoreettinen tilaisuus kohdata.

      • 3hvser

        Jotenkin tuntuu, että jos tuossa iässä mies on vielä ikisinkku, se ei enää hae seuraa lainkaan ja jos hakee, niin varmaan epätoivoisesti sellaista suhdetta josta voisi saada lapsen.

        Veikkaisin, että ne sinkkumiehet, joita kannattaa tavoitella ovat löytäneet itselleen harrastuksia ja niistä heidät löytää.

        Totuus on kuitenkin, että koska hyvät on yleensä varattu, ja luuserismiehet kuten minä lopettaneet etsinnät hyödyttöminä niin 40 naisele toisen onnen varastaminen vaikka työpaikalta on se todennäköisin tapa, jolla uusia parisuhteita syntyy.


    • marelot

      Kyllä se oikea tulee kohdalle. Et ilmeisesti suomalainen, nimimerkistä päätellen. Mutta itse olen ollut 3v nyt sinkku. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi [email protected] . En ole etsimässä tällä hetkellä kaveria,mutta ajatuksia olisi kiva vaihtaa,

    • ertyk

      Kuinka pyydystäisit miljonäärin!? Pukeutumalla riittävän hieoksi ja ja siisitimällåä ulkoasu! Olisko tuollaisia miljonäärejä suurempien hotellien ravintoloissa!?

    • peeeetruskainen

      Pakko työntää oma lusikka soppaaan :D Sinkkuna ollut nyt parisen vuotta ja halu suhteeseen olisi kova. Mutta mutta. Tähän asti sekä netistä että baarista on jäänyt käteen pelkkä seksiseura.
      Eniten olen miettinyt, että kun kuljen vaikkapa kaupungilla ihan arkena, niin kuinka ihmeessä sitä pystyisi etenemään niistä pitkistä katseista puhekontaktiin. Olen miettinyt, että eivätkö miehet uskalla? Koska minä myönnän, kynnys siihen on itsellä kova, mitä tuntemattomalle voi sanoa??
      On yksi asia, joka ihan todella vetoaa sekä miehiin, että naisiin. Ja se on hymy. Iloisen näköiset kasvot ovat miellyttävät ja kiinnostavat.

      • regfhj

        Ei uskalla. Meillä miehillä ei ole mitään sellaista lisärohkeutta. Jotkut meistä ovat teininä päässeet niin paljon tyttöjä kopeloimaan, että heiltä katosi estot lähestymisestä, eivätkä osaa pitää 60 puliukkonakaan näppejään erossa.

        Parhaiten maailma toimisi, kun naiset antaisivat selväsanaisia viestejä.


      • Oon sun kanssa ihan samalla linjalla ja monen muunkin täällä aiheesta,että nettitreffeiltä ja vastaavilta sivuilta ei kovin paljon ole käteen tai edes sydämeen jää.Itse oon lähtenyt rehellisyyden linjalla tekemään profiilia sivuille,mutta näitä feikkaajia löytyy ihan liikaa. Sä voit profiiliin kirjoittaa ihan mitä valetta tahansa. Jotenkin ravintolakin on parempi paikka löytää vakavempaa seuraa,koska sä voit heti nähdä sen toisen ja todeta heti nappaako vai ei. Treffipalstan kautta voit saada tyypistä ihan väärän käsityksen kaikilla tasoilla.


    • Se on kumma homma et vaikka meitä kunnollisia sinkkuja mies kuin naisia on Tuhansittain niin kuitenkaan me oikeat emme osu löytämään toisiamme että kaks oikeaa sydäntä kohtais toisensa,tämä tuntuu kuin etsis Neulaa heinäkasasta!!
      Olen 50 kymppinen sinkkumies ja aijemmin etsin Naista ravintoloista tanssimassa käydessäni koska olen luonteeltani ujohko sekä arka joten piti etsiä ravintoloista koska se oli helpompaa kun sai otettua Rohkaisu ryyppyjä sekä tanssiessa mahdollisesti puhetta aikaan niin et mahdollisuus oli saada jonkunlainen kontakti edes naispuoleen ja ehkä sitä kautta keskustelua aikaiseksi.
      Mutta löytyihänsitä kaikenlaista sorttia tanssikaveriksi ja pöytäseuraakin,jopa muutama treffikin jatkossa,mutta monesti meni pieleenkin asiat koska muunmuassa kävi niinkin et olin kuitenkin niin arka etten kyennyt saamaan kunnollista keskustelua aikaan mikä olis kiinnostanut niin toista et olis halunnut pitempää kiinnostusta minua kohtaan. Yksi huono tekijä oli Naispuolen löytäminen seurustelu kumppaniksi sekä elämänkumppaniksi oli se ett luonteeni ei hyväksy yhdenillan juttuja kuin pikaista sänkyyn menoa pelkkään sexihalujen tyydyttämiseen,vaan luonteeni syttyy vasta tunteissa toista kohtaan kun alkuun on saanut kummankin puoleisen kiintymyksen toisiinsa ja tunne kertoo syvempää tuntemusta puolin ja toisin,et pelkän toisen osapuolen petipatjana olemisen ja mihin halunsa tyydyttää häviää sisimmästä pois ja tietynlainen intohimon kipinä syttyy niin sitten vasta olen valmis intiimiin asioihin! Tuo ikävä kyllä ei juurikaan toiminut ja olis heti alkuun ensi yönä taikka ensi tapaamisessa pitänyt syhtyä harrastamaan sexiä joka sai aikaan heti välien rikkoontumisen ja otin takapakkia! Tuo Etsintä myös sai aikaan sen ett kun niitä rohkaisu ryyppyjä tuli otettua niin siitä alkoi tulee tapa sekä ottaminen alkoi kerta toisensa jälkeen lipsumaan hallinnasta ja tuli aikalail juominen kuvioon,nyt olen jättänyt ravintola käynnit pois kuin suurimmaks osaa elämästäni juomisenkin...harvoin pikkasen! Olen panostanut tähän chattailuun aikaani ja tätä kautta sen Rakkaan elämänkumppanin etsinnän mutta tässä on mennynnä niin pikä aika sinkkuna et tuntuu kuin olisin erakoitunut ja hyvin tahmealta alkanut tuntumaan Naisen etsintä,kun niitä pettymyksiäkin on tullut niin paljon tälläkin tavalla tutustumalla,tuntuu jo ettei sitä oikeaa mistään löydä koska on sellanen tunne kertynyt sisimpääni et kaikki katsoo vain pinnallisuutta kauneuden ja muun mukaan eikä poraudu vakavasti katsomaan mitä sisäinen kauneuteni omistaa :( "nallukka47" nimim.

      • 50+

        Hei artokeranen. Mitäpä jos opiskelisit hieman suomen kielioppia. Ei kesken lauseen kuulu yhtäkkiä käyttää sanaan isoa alkukirjainta. Ainoastaan uuden lauseen alussa ja erisnimissä. Myös pilkkujen käyttö on suotavaa. Näin annat itsestäsi fiksumman vaikutelman. Sitten siitä seksistä. On oma asiasi, ellet halua ensitapaamisilla. Nainen voi tosin tällöin luulla, ettei miellytä sinua. Siitä siis kannattaa puhua. Itse olen ap.tä vanhempi. Mukavan sinkkumiehen löysin tansseista. Samana yönä harrastettiin seksiä. Olinhan ollut pitkään ilman. Siitä alkoi useita vuosia kestänyt suhde. Samassa tanssipaikassa oli myös useita sinkkumiehiä, jotka vain istuivat paikoillaan, eivät edes katsoneet ketään puhumattakaan tanssiin hausta. Kukapa nainen niin yrmeiltä vaikuttavia miehiä olisi uskaltanut lähestyä. Minua hakenut mies hymyili ja katsoi silmiin tuijottamatta kuitenkaan liikaa.


    • Mä Nainen

      Hyvä vinkki, mäki taidan tehdä niin ;-) Onnea matkaan :-)

    • EMW1

      Eipä sitä toimivaa suhdetta saa aikaiseksi sillä periaatteella, että "mulle kaikki tässä heti ja nyt"! Eli, jos kaikki maallinen on tärkeintä, kaunis ja näyttävä ulkokuori jne. ei sellaisella suhteella ole tulevaisuutta.

      Olen itsekin kokenut tuon yksinäisyyden ja vaikeuden löytää sen oikean. Kun se sitten viimein osui kohdalle, ei se kestänyt muutamaa vuotta pidemmpään. Kuolema korjasi vaimoni, syöpä teki tehtävänsä. Minulla on aikaisemmasta suhteesta kolme lasta, ja se suhde oli pelkkää teatteria! Toista samanlaista en enää halua kokea!

      Joskus yllätän itseni ajattelemasta, vietänkö loppuikäni yksin vai kohtaanko vielä nasisen joka kykenisi minut tällaisena hyväksymään? Löytyisikö vielä nainen, joka kykenisi kanssani suhteeseen? Avioliittoa en enää aio solmia, sillä se ei olisi rehellistä. Jotenkin vain koen, että olen sen ainoan oikean rakkauteni löytänyt ja saanut kokea sen kaiken ihanuuden, mitä se voi tarjota.

      Toisaalta se olisi väärin toista ihmistä kohtaan, jos jakaisin arkeni jonkun kanssa, mutta sydämeni ja tunteeni olisivat kaukana menneessä. Jostain syystä en näe tässä kuin kaksi vaihtoehtoa: yksinäisyys tai kuolema.

      • toivoa on aina

        Kyllä se rakkaus voi iskeä uudestaan vielä "varttuneemmallakin" iällä : ) Kummitätini 70v eli leskenä pitkään ja oli sitä mieltä, että elämän rakkaus ja elämän mies on sitten hänen osaltaan koettu. Kummasti vaan pari vuotta sitten löytyi uusi rakkaus, samanikäinen leskimies. Eihän se välttämättä ole samanlaista rakkautta kuin aiempi rakkaus, mutta eihän mikään rakkaus ole samanlaista kuin toinen. Se voi olla erilaista, mutta omalla tavallaan yhtä hyvää.


      • Saman kokenut nainen

        "Ja tunteeni olisivat kaukana menneessä..." Turha on miettiä menneitä, siitä ei ainakaan ole mitään hyötyä. Suunta eteenpäin, tämä elämä on tässä ja nyt ja tulevaisuus on edessäpäin. Näin minä ainakin ajattelen.


      • poaitiivista?
        toivoa on aina kirjoitti:

        Kyllä se rakkaus voi iskeä uudestaan vielä "varttuneemmallakin" iällä : ) Kummitätini 70v eli leskenä pitkään ja oli sitä mieltä, että elämän rakkaus ja elämän mies on sitten hänen osaltaan koettu. Kummasti vaan pari vuotta sitten löytyi uusi rakkaus, samanikäinen leskimies. Eihän se välttämättä ole samanlaista rakkautta kuin aiempi rakkaus, mutta eihän mikään rakkaus ole samanlaista kuin toinen. Se voi olla erilaista, mutta omalla tavallaan yhtä hyvää.

        Mitä positiivista siinä on kun kuolevat kuitenkin viimeistään kahdeksankymppisinä, ellei mies hetikin voi kuolla. Ja kunto huononee vanhana osalla? Toki jos taivaassa jatkavat, mutta siellä voi olla miehen joku ex-kumppani odottamassa?


    • Oli 23.11.1993 kun tein päätöksen mennessäni baariin. Tänään se tapahtuu, aion löytää elämäni miehen tai luovutaan ja elän sinkkuna. Olin niin väsynyt etsimiseen ja pohdin useasti mikä minussa oli vikana. En halunnut yhden yön juttuja, vaan halusin jotain pysyvää ja biologinen kello tikitti. Muistan kun seisoin baaripöydän äärellä ja katselin ympärillä olevia ihmisiä, pareja, naisia, miehiä ja tunteet myllersivät sisälläni. Yhtäkkiä puolituttu mies tuli pyytämään jatkoille kaverinsa asunnolle ja ajattelin miksi ei. Asunnolla jotain tapahtui, jokin sisälläni suli... Muiden nukahdettua jäin kahden asunnossa asuvan miehen kanssa. Juttelimme koko yön, jossain vaiheessa istuimme keittiössä katsomassa häkissä olevia maissihiiriä ja silloin kolahti. Tämän miehen tuoksu huomasi minut, uskokaa tai älkää, mutta tuoksu vastustamaton, sekoitus Fahrenheit hiki sahanpuru ja hiirenpapana. Tällöin tiesin, että tämä on minulle tarkoitettu mies. Häkellyttävntä oli, että mies halusi minut.
      Tästä illasta on kohta 20 vuotta ja edelleen hän on elämäni mies. Rakastan häntä paljon. Valehtelisin jos sanoisin, että elämä on aina ollut ruusuilla tanssimista. Elämään on mahtunut vakavia sairauksia, ihmiskokemuksia joita en soisi kenenkään kokevan, surua, mutta myös paljon iloa, pari mukulaa, eläimiä ja onnellisuutta. Olen onnellinen ja tyytyväinen tähän ja nyt. Olemme selvinneet arkielämässä tekemällä kompromisseja puolin ja toisin, molemmilla on lupa mennä, tärkeintä on myös tehdä itse jotain ihan omaa esim. harrastukset. Kuitenkin perhe tulee aina ensimmäisenä.
      Tällä tarinalla halusin osoittaa, ettei ole mahdotonta löytää sitä oikeaa ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki jotka etsivät myös löytävät. Älkää luovuttako, jos tuntuu siltä ottakaa pieni tauko. Usko ja uskalla rakastaa.

    • _Yksinäinen_

      Itse olen ollut kohta 10 vuotta yksin, muutama lyhyt suhteen yritys on ollut. En etsi Prinssi Uljasta, vaan minulle käy ihan perus suomalainen mies joka huolehtii itsestään, enkä tällä tarkoita ylilyötyä kuntoilua, vaan siistiä pukeutumista ym.
      Olen nätti ja mukavaluonteinen. Saan jonkun verran huomiota baareissa, mutta koskaan siitä ei seuraa mitään muuta.
      En ymmärrä mistä tämä käsitys on tullut, että miehen pitäisi olla pitkä, komea ja hyvätuloinen.. Tietenkin toivon, että toisen talous on kunnossa, kun se itsellänikin on. Haluan vain että toisen ulkonäkö miellyttää itseäni, ei sen tarvitse muihin tehdä vaikutusta. Enkä edes haluaisi liian hyvännäköistä miestä, joka vetää kaikki naiset puoleensa. Sen verran huono itsetunto on, että pelkäisin miehen lähtevän kauniimman naisen matkaan.
      Minut on aikoinaan lytätty maan rakoon, olen kärsinyt toisen mustasukkaisuudesta ja pettämisestä. Tämä vaatii kärsivällisyyttä mieheltä, mutta varmasti saa paljon takaisin jos vain jaksaa hetken yrittää.
      Olen reilu 30 v, ja en vaikeampaa ikää tiedä missä löytää kumppani. Kaikki kehen törmään, ovat varattuja tai juuri eronneita jotka ottavat kaiken irti sinkkuudesta, ilman rajoituksia.
      Haluan tietenkin perheen ja parisuhteen, en vaadi liikoja. Mutta on todella vaikea löytää ketään. Olen kokeillut baarit, sokkotreffit sekä nettitreffailun. Netissä saan paljon yhteydenottoja varatuilta miehiltä, ehdotuksia seksisuhteeseen tai sitten sellaisilta jotka eivät ole samalla aaltopituudella / liian "vanhoja".
      Olen istunut yksin kahviloissa, harrastanut monenmoista, ja käynyt leffoissa yksin, toivoen jospa joku huomaisi, mutta ei sitten millään.. En osaa itse tehdä suurempaa aloitetta, muuta kuin katsekontakti ja hymy..
      Usko alkaa loppumaan siihen että löytäisin kumppania, vaikka tiedänkin olevani valioyksilö ja loistava kumppani, yhtään ylpistelemättä..

      • joonatan5

        Valilla kun yrittaa liikaa niin mikaan ei onnistu mutta kannattaa vaan jatkaa positiivisella mielella, koska elamaniloisuus ja hymy tekevat kauniiksi. Sellaista ihmista on helppo lahestya. Vertaisin tata liikaa yrittamista syvyyssuvellukseen. Aloittelevat sukeltajat eivat kasita miksi eivat voi olla siella vedenpinnan alla niin pitkaan kuin kokeneemmat. Yrittavat sitten kahta kovempaa, happi loppuu viela nopeammin ja tulokset ovat heikkoja. Sen sijaan, etta yrittaisivat kovempaa niin pitaisi vain rentoutua taydellisesti niin se optimaalinen tuloskin tulee kuin itsestaan.

        Ujoudesta voi olla jopa hyotya ainakin naisille, itse en edes haluaisi itseriittoista mallia (kokemusta on ja jatin hanet nopeasti). Sisainen kauneus sailyy, ulkoinen ei. Kylla 30-40 kymppisena pitaa viela miellyttaa silmaa, oikea pukeutuminen ja hymy vievat kuitenkin jo pitkalle.

        Keinoja tulla huomatuksi on varmaan monia ja kaikki niista eivat varmasti ole hyvia. Seuraavan kerran kun menet elokuviin yksin niin osta popcornia, katsele salissa miellyttavan oloinen mies (varauksella etta sellainen sattuu siella olemaan) ja kompuroi viereiselle paikalle ja kaada vaikka popcornit paalle! :) Katso miten suhtautuu.


    • slkdjsl

      Kuulostaa ihan mun tarinalta. Ite oon myös ajatellut, että mitään ei saa ellei yritä ja aina on se mahdollisuus, että ei onnista. Olen ajatellut, että iskupuuhissa on hyvä olla oma itsensä. Yhden illan jutuja kyllä saisin joka kapakkareissulla. Tsemppiä sulle ja mulle :)

    • tim671

      no kyllä tossa on vuosia vierähtänyt etsiessä sitä oikeaa. ja yksinäistä on ollut. kyllä se löytyy mutta ei ravintoloista eikä clubeilta. niistä huonoja kokemuksia. etsi vaikka netistä suomi 24 treffi sivulla tai e-kontakti siellä paljon samassa tilanteessa olevia etsijöitä ja jos kuvsi on tuo tuossa niin ei ole ropleemaa löytää ketään ottajia riittää varmasti minäkin olisin kiinostunut sinusta kuvasi perusteella jos se nyt on kuvasi. aika vaimolle ja perheelle on ollut kypsä jo vuosia. löytyykö se koskaan. mies 45v

      • Valeriana40+

        Minun kuvani? No ei todellakaan ole toimituksella käytössään minun kuvaani enkä sellaisella esiintyisi! Kansainväliseltä kuvatoimistoltahan nuo kuvat näihin keskusteluihin hankitaan.

        Ja jos olisit lukenut ketjun niin olisit huomannut, että nettideittailu on kokeiltu ja toimimattomaksi todettu. Ikäiseni netin kautta hakevat miehet etsivät nuorempia naisia ja ne, jotka hakevat saman ikäistä, ovat yleensä jossain kaukana asuvia ja kaikin puolin ihan erilaisia.


    • Love bird

      Joo,kaikille ihmisille naisille, miehille ja miksei myös nuoremmille tytöille että pojille, jotka etsivät VAKAVAA PARISUHDETTA, pitäisi olla joku LOVE ranneke,kaulakoru tms.mistä heti näkisi,että tuo immeinen haluaa etsiä kumppania,eikä ole mikään tiukkapipo :D :D

    • Mitä te hannaatte?

      Jotenkin tästä aloittajasta tuli mieleen provo ja miehen kirjoitus. Tuommoista epätoivoisuutta kun odottaa enemmänkin mieheltä kuin naiselta. Nainen saa helposti seuraa kun vain uskaltaa ottaa fiksusti kontaktia ja oikeastaan se onnistuu vaikka kaupan kassalla tai puiston penkillä. Missä vaan!

      Mutta kun EI! Mikä meitä fiksuja suomalaisia oikein vaivaa kun emme osaa ottaa luontevasti kontaktia toisiimme? Miksi emme osaa flirttiä vieläkään vaikka meitä on pommitettu jenkkiviihteellä jo vuosikymmeniä missä mennään ja otetaan!

      Ja jos arvon leidillä, ketjun aloittajalla on perusasiat elämässään kunnossa ja perusnätti nainen vielä, niin jotenkin tämä alkaa vaan hymyilyttämään. Kapakat nyt on vihoviimeinen paikka minne mennään jos haetaan jotain muuta kuin pikaista puutteen paikkaamista.

      Ei se voi olla niin vaikeeta!

      Mutta näyttää kuitenkin valitettavasti olevan. En tiedä sitten onko kyseessä enemmänkin suomalainen ilmiö, kun emme uskalla lähestyä toista ihmistä enää luonnollisella tavalla. Kaikki treffailu on siirtymässä muutenkin selvästi tänne nettiin, mikä ainakin minua hieman kammoksuutta ja osittaa taas sen, että emme enää osaa lähestyä toisiamme ns. luonnossa.

      Itse olin yli 20 vuotta parisuhteessa ja nyt pitäs katella jos jostain löytys jotain naisellista seuraa ja lämpöäkin. Ei kai sitä muuta tosi äijä naisesta haekaan. Mitään panojuttuja ei kyllä jaksais, kun ei ole muutenkaan oikein kokemusta moisesta ja muutenkin on sellanen ennakkokäsitys siitä touhusta, että se jättää vaan paskanmaun yleensä suuhun ja muuttaa sinut kyyniseksi, tunteettomaksi hyväksikåyttäjäksi. Eikä se alkoholikaan ole koskaan ollut oikein meikäläisen juttu. Selvinpäin taas en kykene kattomaan sitä touhua.

      Ei ihme, että niin moni suomalainen lähtee täältä ennenaikojaan tai dokaa elämänsä sekaisin. Kun me ei vaan osata lähestyä toisiamme luonnollisella tavalla ja selvinpäin, ettei tulla leimatuksi ihan hulluksi. Kyllä mä ainakin aion ottaa riskin ja yrittää flirtailla naisten kanssa ihan missä vaan! Tulkaa perässä jos uskallatte senkin hannarit! ;)

      Pää pystyyn vaikka se ei oikein tänne Suomeen sovikaan, ettei vaan kukaan pitäs "ylpeenä" Ihan sairas yhteiskunta muutenkin!

      • Valeriana40+

        Kyllä tämä on ihan naisen kirjoittama enkä edes ole ystäväpiirissäni ainoa yli nelikymppinen sinkku. Pääkaupunkiseudulla on tässä ikäluokassa miesten markkinat, naisia on huomattavasti enemmän. Ja kun miehistä vielä vähennetään ne, jotka ovat syrjäytyneitä/mt- tai päihdeongelmaisia, niin jokaisen työssäkäyvän normaalin miehen on erittäin helppo löytää itselleen nainen.

        Se on aika vaikea ottaa kontaktia miehiin kaduilla, lenkkipolulla, kahviloissa tai muualla, kun ei saa edes sitä katsekontaktia.

        Ja edelleen minun mielestäni kapakoissa käyvät samat ihmiset kuin kahviloissakin. Niissä käyvät kollegani, ystäväni, harrastustoverini, seurakaverini... Ja minäkin lähden tänään ensin katsomaan ulos elokuvaa ja sen jälkeen samalla porukalla yhteen keskustan viihtyisään pubiin parille.


      • jumakekka! ;)
        Valeriana40+ kirjoitti:

        Kyllä tämä on ihan naisen kirjoittama enkä edes ole ystäväpiirissäni ainoa yli nelikymppinen sinkku. Pääkaupunkiseudulla on tässä ikäluokassa miesten markkinat, naisia on huomattavasti enemmän. Ja kun miehistä vielä vähennetään ne, jotka ovat syrjäytyneitä/mt- tai päihdeongelmaisia, niin jokaisen työssäkäyvän normaalin miehen on erittäin helppo löytää itselleen nainen.

        Se on aika vaikea ottaa kontaktia miehiin kaduilla, lenkkipolulla, kahviloissa tai muualla, kun ei saa edes sitä katsekontaktia.

        Ja edelleen minun mielestäni kapakoissa käyvät samat ihmiset kuin kahviloissakin. Niissä käyvät kollegani, ystäväni, harrastustoverini, seurakaverini... Ja minäkin lähden tänään ensin katsomaan ulos elokuvaa ja sen jälkeen samalla porukalla yhteen keskustan viihtyisään pubiin parille.

        No niin, käydäähän niissä juottoloissa ihan kavereidenkin kanssa vähän kääntymässä, mutta etkö sä ollut hakemassa sieltä sitä miestä?

        Miettikää nyt vähän mitä kirjoitatte kun viestinne on välillä aika ristiriitaisia.

        Naisten markkinat siellä kapakoissa ainakin on. Joka akka saa mukaansa 10 ukkoa 5 minuutissa. Pikkunen hymy ja reiden vilautus ja homma on siinä. Mies taas joutuu tekemään ihan duuniakin ja rahaakin palaa. Lopputulos on kuitenkin usein "oot ihan kiva, mutta et oo mun tyyppiäni, (toi toinen on paremman näkonen!).

        Mikä ihme "tyyppi" sieltä 5 minuttissa selviää?

        No, tästä syystä en kapakassa edes käy, mutta exäni asuu siellä.

        Ota nyt ihmeessä vaan kontaktia rohkeesti, lähtisin mielelläni naisen kanssa juttelemaan ja vastaan aina yleensä katsekontaktiin. Flirtti jos mikä piristää ainakin tämän yksinäisen miehen päivää ihan kummasti. Enkä osaa edetä asioissa kovinkaan nopeasti vaan haluan vain tutustua ja olla sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Itsekin olen selkeästi 40

        Arvostan naisia vaikka aika kamalia lorttotarinoita heidän touhuistaan saan jatkuvasti kuulla ja todistaa ihan vain katsomalla heidän touhujaan tuolla stadin yössä. Siis kun sinne joskus satun menemään ja se on aika harvoin koska se on itselleni muutenkin kidutusta ja melkein pahimmasta päästä vielä.

        Jokainen vähänkin viehättävä nainen saa yleensä mieheltä positiivista palautetta siitä, että uskaltaa jotenkin lähestyä miestä. Fiksusti ja miksei vähän viettelevästikin. Itse en ainakaan tyrmää ketään naista heti kättelyssä. Pukeutuminen viestii teillä naisilla aika vahvasti jotain ja kannattaakin pukeutua viehättävästi, mutta ei liian räikeästi. Lorton tunnistaa aina kadulla ja miehethän on niitä "luolamiehiä". Ei ne tulkitse tilannetta liian monimutkaisesti. Viesti on selvä!

        Voi jumankekka, mutta naiset on naisellisia ja vähän avuttomia näissä(kin) asioissa mutta naisellinen naisen tuleekin olla. Sitä voi olla myös kypsästi ja fiksusti. Miehen täytyy tuntea itsensä miehiseksi ja naisen naiselliseksi ja siitä se todellinen juttu aina lähtee.

        Jotenkin turhauttaa tää "valistustyö" mutta jonkunhan sekin on täällä tehtävä. Jos siis jollekin edes kelpaa, koska kukaan ei saisi enää nykyään tulla neuvomaan ketään missään asiassa tai nyrkki/kaulin heiluu. Ihmiset on niin fiksuja ja koulutettuja nykyään, mutta kyllä se ihmisyys on aika hukassa...

        Mutta olkaa hyvä vaan!


      • 11118
        jumakekka! ;) kirjoitti:

        No niin, käydäähän niissä juottoloissa ihan kavereidenkin kanssa vähän kääntymässä, mutta etkö sä ollut hakemassa sieltä sitä miestä?

        Miettikää nyt vähän mitä kirjoitatte kun viestinne on välillä aika ristiriitaisia.

        Naisten markkinat siellä kapakoissa ainakin on. Joka akka saa mukaansa 10 ukkoa 5 minuutissa. Pikkunen hymy ja reiden vilautus ja homma on siinä. Mies taas joutuu tekemään ihan duuniakin ja rahaakin palaa. Lopputulos on kuitenkin usein "oot ihan kiva, mutta et oo mun tyyppiäni, (toi toinen on paremman näkonen!).

        Mikä ihme "tyyppi" sieltä 5 minuttissa selviää?

        No, tästä syystä en kapakassa edes käy, mutta exäni asuu siellä.

        Ota nyt ihmeessä vaan kontaktia rohkeesti, lähtisin mielelläni naisen kanssa juttelemaan ja vastaan aina yleensä katsekontaktiin. Flirtti jos mikä piristää ainakin tämän yksinäisen miehen päivää ihan kummasti. Enkä osaa edetä asioissa kovinkaan nopeasti vaan haluan vain tutustua ja olla sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Itsekin olen selkeästi 40

        Arvostan naisia vaikka aika kamalia lorttotarinoita heidän touhuistaan saan jatkuvasti kuulla ja todistaa ihan vain katsomalla heidän touhujaan tuolla stadin yössä. Siis kun sinne joskus satun menemään ja se on aika harvoin koska se on itselleni muutenkin kidutusta ja melkein pahimmasta päästä vielä.

        Jokainen vähänkin viehättävä nainen saa yleensä mieheltä positiivista palautetta siitä, että uskaltaa jotenkin lähestyä miestä. Fiksusti ja miksei vähän viettelevästikin. Itse en ainakaan tyrmää ketään naista heti kättelyssä. Pukeutuminen viestii teillä naisilla aika vahvasti jotain ja kannattaakin pukeutua viehättävästi, mutta ei liian räikeästi. Lorton tunnistaa aina kadulla ja miehethän on niitä "luolamiehiä". Ei ne tulkitse tilannetta liian monimutkaisesti. Viesti on selvä!

        Voi jumankekka, mutta naiset on naisellisia ja vähän avuttomia näissä(kin) asioissa mutta naisellinen naisen tuleekin olla. Sitä voi olla myös kypsästi ja fiksusti. Miehen täytyy tuntea itsensä miehiseksi ja naisen naiselliseksi ja siitä se todellinen juttu aina lähtee.

        Jotenkin turhauttaa tää "valistustyö" mutta jonkunhan sekin on täällä tehtävä. Jos siis jollekin edes kelpaa, koska kukaan ei saisi enää nykyään tulla neuvomaan ketään missään asiassa tai nyrkki/kaulin heiluu. Ihmiset on niin fiksuja ja koulutettuja nykyään, mutta kyllä se ihmisyys on aika hukassa...

        Mutta olkaa hyvä vaan!

        Niin, tyypillisesti katsot tilannetta vain omalta kantiltasi. Lorttotarinat ovat yhtä totta kuin miesten vastaavat tarinat, ihan yhtä huonosti ja epäsiististi ne miehet käyttäytyvät. Sinä luulet että vain naisilla on parannettavaa. Valistustyötä tarvittaisiin kylläkin molemmille sukupuolille.


      • Voisin vaihtaa lisää ajatuksia ja meiliä nimimerkin kanssa "Mitä te hannaatte?".
        Jos kiinnostaa,niin laita meiliä [email protected].
        Kommenttisi jotenkin kolahti...


      • mikä ihme 11118?
        11118 kirjoitti:

        Niin, tyypillisesti katsot tilannetta vain omalta kantiltasi. Lorttotarinat ovat yhtä totta kuin miesten vastaavat tarinat, ihan yhtä huonosti ja epäsiististi ne miehet käyttäytyvät. Sinä luulet että vain naisilla on parannettavaa. Valistustyötä tarvittaisiin kylläkin molemmille sukupuolille.

        Mikä sua nyt harmittaa? Osuuko ne lorttotarinat jotenkin liian lähelle omaa hiekkalaatikkoa?

        Tottakai molempien sukupuolten suhtautumisessa on melkoisesti kehittämisen varaa. Mua ei sinänsä kiinnosta ihmisten menneisyys ja niiden sählingit. Itseasiassa kokeneemmat ihmiset on mieluisinta seuraa. Sielukkuus on eräs asia mikä "villissä" naisissa itseäni ainakin aina houkuttaa. Se, että saako niiden kanssa aikaan mitään syvempää yhteyttä aikaiseksi onkin jo haastavampaa. Kyllä mä kokeneen lorton otan mielummin naisekseni kuin liian siveän tapauksen. Tietenkin se naisen lorttoilu koskeekin sitten vain enää itseäni!

        Vanhemman äijän juttuja vaan, älkää nuoret pelästykö!

        Kyllä te sitten (toivottavasti) tiedätte kun ootte itekin vähän vanhempia, enkä mä nyt tarkota mitään "vanhan sedän likasia juttuja" vaan ihan elämän mukanaan tuoneen kokemuksen antamaa tietoa.


      • Mitä te hannaatte?
        sl23 kirjoitti:

        Voisin vaihtaa lisää ajatuksia ja meiliä nimimerkin kanssa "Mitä te hannaatte?".
        Jos kiinnostaa,niin laita meiliä [email protected].
        Kommenttisi jotenkin kolahti...

        Tattista vaan, että tykkäsit!

        Oon kaljuuntuva työtön, laiheliini, kierosilmänen ja psykoottinenkin aina välillä. Eikä kaikkea viitsi tässä edes itsestään paljastaa. Tykkään leikkiä viisasta ainavälillä täällä netissä kun ei ole muutakaan tekemistä.

        En vain oikein jaksa mitään sähköpostijuttuja kellekään laittaa. Siitä on lähinnä siis kyse. Toisaalta kiinnostais, mutta en ole enää ihan nuori, enkä jaksa oikein edes leikkiä sellaista enää.

        Osaan minäkin siis hannata! ;)


      • Mitä te hannaatte? kirjoitti:

        Tattista vaan, että tykkäsit!

        Oon kaljuuntuva työtön, laiheliini, kierosilmänen ja psykoottinenkin aina välillä. Eikä kaikkea viitsi tässä edes itsestään paljastaa. Tykkään leikkiä viisasta ainavälillä täällä netissä kun ei ole muutakaan tekemistä.

        En vain oikein jaksa mitään sähköpostijuttuja kellekään laittaa. Siitä on lähinnä siis kyse. Toisaalta kiinnostais, mutta en ole enää ihan nuori, enkä jaksa oikein edes leikkiä sellaista enää.

        Osaan minäkin siis hannata! ;)

        Jeps nimimerkki saattaa aina hieman hämätä...kuten itsellänikin. Sanotaanko pyöreesti,että oon 45-50 välillä. Mut kiva kun vastasit.
        Mukavaa elämää toivotellen


      • hannari mannari69
        sl23 kirjoitti:

        Jeps nimimerkki saattaa aina hieman hämätä...kuten itsellänikin. Sanotaanko pyöreesti,että oon 45-50 välillä. Mut kiva kun vastasit.
        Mukavaa elämää toivotellen

        Joo, ei sitä tiijä jos vaikka yllättäisin ittenikin ja laittasin jotain tulemaan. Pitäs elää, niin ku "opettaa". Laitetaan hautumaan...

        Todella mukavaa elämää sullekin toivottelen!


    • tröffeli

      Minä oon 19v ja en oo koskaan seurustellut. En kyllä pahemmin käy baareissakaan, sieltä ne miehet kai sit löytyy. Kaduilla tulee vastaan kyl komeita ja suloisia miehiä, mut katseisiin ne vaan jäävät. Netin kautta seuranhaku tuntuu jotenkin vaikealta, luottamus netin välityksellä on huono. Pitäis varmaan matkustaa enemmän ja tehdä reppureissuja ympäri eurooppaa, niin vois löytyäkin joku samanhenkinen kuin mitä :)

      • tröffeli

        ps. olen tyttö


      • mies yksin
        tröffeli kirjoitti:

        ps. olen tyttö

        Minä olen aina ollut yksin ja tulen aina olemaan yksin. Nuorena en tosiaan uskonut että joudun olemaan yksin koko elämäni. Mietin vaan että mikä vika minussa on kun kukaan nainen ei minusta tykkää ja olen alkanut uskomaan että pakko mun olla ruma ja vastenmielinen kun ei kukaan halua tutustua. Eikä minull aole huonoa itsetuntoa vaan tää on ihan tosiasia että kukaan ei halua olla edes kaveri.

        Onko pahempaa kun viettää koko elämä yksin ilman kavereita tai läheisiä.. Vanhemmat hylkäsi mut jo 7 vuotiaana. Edes murhaajilla tai raiskaajilla ei ole näin kurjaa ja yksinäistä. Naiset jopa ihannoivat murhaajia ja lähettelevät kosio kirjeitä.
        Katkeraa tekstiä mutta tosiasia elämästä.


      • 7gog
        tröffeli kirjoitti:

        ps. olen tyttö

        Rupea harrastamaan jotain, jossa tapaa muita ihmisiä.


      • teini 15v
        7gog kirjoitti:

        Rupea harrastamaan jotain, jossa tapaa muita ihmisiä.

        miltä ne ihmiset näyttää?


    • h74

      Hei, olen 39-vuotias mies uudeltamaalta. Kärsin myös yksinäisyydestä olisi kiva tavata. Työn ja kodin väliä tässä mennään. Olen sinkku isi ja mulla on vapaata joka toinen viikonloppu sinulle. Vartaloltani olen tälläinen mörssäri, 176 cm pitkä. Tupakoin ja alkoa käytän harvoin. Olen ammatiltani rakennusmestari. Terveisin h74

    • kalwogmb

      Baareista saa yhden yön juttuja, ei kunnollisia seurustelusuhteita (useimmiten).
      Monissa muissa maissa on aivan normaalia esim. miesten kysyä naisia treffeille kadulla, kirjastossa, kahvilassa, ja missä nyt sattuu heitä tapaamaan. Mutta Suomessa tosiaan sellaista katsotaan outona. Joten paras vaihtoehto on nettideittailu ....

    • getoooon

      Just noin, kotoa ei kukaan hae , eikun menoksi..!

    • huom!

      Ihmettelen kovasti kun luen tarinoita yksinäisyydestä. Muutama asia kaikkia pitkäaikaisia sinkkuja yhdistää! Uskallus, laiskuus ja pinttyneet fantasiat.

      Lyön vetoa että löydät kumppanin nopeasti näillä keinoilla.

      -hymyile ja uskalla tutustua
      -älä tuomitse ihan heti
      -ole ennakkoluuloton.

      Netti on pulloilaan samanlaisia kuin sinä! Hekin epäilevät mutta poikkeavat sinusta olemalla rohkea ja yrittää.

      Baari ei välttämättä ole paras paikka tavata ketään mutta sitä käytetään koska humala madaltaa estoja ja tekee jokaisest pelimiehen/naisen.

      Itse olen huomannut että huono itsetunto on vain tulos laiskuudesta... Laiskuudella en tarkoita sitä että et urheile tai pukeudu merkkivaatteisiin. Olet laiska kun et selvitä kuinka kysytty todellisuudessa olet. Pähkinänruskeat silmäsin saattaa sulattaa monenkin naisen/miehen sydämmen.

      Itse opin että naiset jotka ovat erittäin kauniita omaavat pahimman tilanteen! Heitä normaali, hauska, rakastava ja kunnioittava mies ei uskalla lähestyä.

      • Valeriana40+

        MItkä ihmeen pähkinänruskeat silmät?

        Kuka on rohkea ja yrittää, sekö joka täällä torppaa että "ei kannata lähteä baariin" vai sekö joka lähtee ja yrittää?


    • Sinkkunako

      Olen samanikäinen kuin aloittaja. Laitoin 24:n sivulle profiilin, jossa en etsi elämänkumppania vaan miestä viettämään kanssani vapaa-aikaa, johon myös seksi kuuluu. Sain erossa siipeeni, joten nyt en halua mitään vakavampaa. MUTTA, kaipaan läheisyyttä kuten muutkin.

      Olen opetellut käymään ulkona yksin, sillä ystävättäret eivät aina pääse perhesyiden tai työvuorojen takia. Helppoa se ei ole ollut. Bubeista en ole löytänyt mitään, mutta tannsipaikoista yhden illan suhteita, yhden kaverin olen tavannut samassa paikassa 3 kertaa ja lähtenyt hänen kanssaan jatkoille ;)

      En etsi mitään ihmemiestä. Tavallinen tallaaja riittää, kunhan kemiat kohtaa. Aluksi etsin itseni ikäistä miestä, mutta he todellakin tuntuvat etsivän parikymmentä vuotta nuorempia naisia. Nyt olenkin huomannut, että minua 10 v. nuoremmat miehet ovat meikäläisestä kiinnostuneita. Joten. olen siirtynyt heihin :)

      Mene ihmeessä yksin erillaisiin paikkoihin. Hae miehiä tanssimaan. Pidä hauskaa. Ja jos natsaa yhden illan suhteeksi, käytä hyväksi ;;))

    • Kleem mantra
      • guru kertoilee

        Pitääkö tässä nyt sitten muuttaa tuonne Intiaan ja alkaa hinduksi?

        Me ollaan hei kuitenkin ihan Suomessa ja suomalaisia. Jotain ehkä meille sopivampaa siis, kiittos!

        Ps. sinänsä kaunis ajatus sulla takana ja ole ylpeä siitä, että viisaudet kiinnostaa, ei ne ihan kaikki kiinnosta.


    • Soul

      Tuolla tavalla sun tuskin kannattaa sitä miestä etsiä.

      Lopeta ETSIMINEN ja unohda tarvitseminen. Se mitä et tarvitse ilmaantuu lopulta elämääsi. Ota vain positiivinen asenne ja keskity hetkeen, niin huomaat löytäväsi muutakin kiintoisaa elämääsi, myös sen puolison.

      • Valeriana40+

        En ole etsimässä puolisoa, avioliitto on koettu enkä koe tarvetta siihen sitoutua tai edes saman katon alle muuttaa. Mutta ihminen, jonka kanssa tehdä ja kokea asioita yhdessä, ja jolta saa hellyyttä ja seksiä, sellaista kaipaan.

        Mitä menetän sillä, että etsin välillä vähän aktiivisemmin? Seitsemään vuoteen ei ole tullut etsimättä vastaan, joten miksi en kokeilisi jotain muuta?


      • fdsvcxfdsfsds
        Valeriana40+ kirjoitti:

        En ole etsimässä puolisoa, avioliitto on koettu enkä koe tarvetta siihen sitoutua tai edes saman katon alle muuttaa. Mutta ihminen, jonka kanssa tehdä ja kokea asioita yhdessä, ja jolta saa hellyyttä ja seksiä, sellaista kaipaan.

        Mitä menetän sillä, että etsin välillä vähän aktiivisemmin? Seitsemään vuoteen ei ole tullut etsimättä vastaan, joten miksi en kokeilisi jotain muuta?

        Jokainen tavallaan, mutta itse hakisin ennemmin ystäviä asioiden tekemiseen ja kokemiseen ja sitten yhden yön juttuja seksiin. Harvemmin tuollainen suhde toimii, joka on käytännössä seurustelua, mutta ei kuitenkaan ole.


      • Valeriana40+
        fdsvcxfdsfsds kirjoitti:

        Jokainen tavallaan, mutta itse hakisin ennemmin ystäviä asioiden tekemiseen ja kokemiseen ja sitten yhden yön juttuja seksiin. Harvemmin tuollainen suhde toimii, joka on käytännössä seurustelua, mutta ei kuitenkaan ole.

        ??? Siis miten tuo eroaa seurustelusta? Viimeisin suhteeni, joka kesti useita vuosia, oli kyllä ihan intensiivistä seurustelua, vaikka emme saman katon alla asuneetkaan.


      • fdsfsdfsdfdsfdfds
        Valeriana40+ kirjoitti:

        ??? Siis miten tuo eroaa seurustelusta? Viimeisin suhteeni, joka kesti useita vuosia, oli kyllä ihan intensiivistä seurustelua, vaikka emme saman katon alla asuneetkaan.

        Siis kysyt, että miten seurustelu eroaa siitä, että ollaan kanssakäymisessä vain seksin merkeissä?


    • kartsu4

      Karaokebaarit ovat muuten mahtavia paikkoja tutustua kaikenikäisiin ihmisiin, miehiin ja naisiin. Kaikki ovat yleensä hyvillä ja avoimilla fiiliksillä liikenteessä ja siellä on sitä "ohjelmaakin", mistä tulee helposti juttua muiden samanmielisten kanssa. Karaokeen voi hyvin mennä yksinkin vaikuttamatta epätoivoiselta. Laulaa kannattaa vaikkei mikään laululintu olisikaan ja jos laulaminen ei inspaa, niin laulamattakin voi hyvin olla.

    • Niin nähty.

      Joo joo yritä vaan kyllä tyhjän saa pyytämättäkin. Lohta kannattaa pyytää vaikkei saiskaan. Lohta nimittäin saa ainakin joskus joten keskitty sinäkin loheen ja jätä nuo muut haihatukset.

    • Uskallusta peliin!

      Miehenä voisin liitttyä mukaan tähän keskusteluun.

      Lähipiiriäni tarkkailemalla olen päätynyt siihen tulokseen, että suurin osa naisista valittaa yksinäisyyttään, mutta ei ole silti valmis tekemään asialle juuri mitään. Ei se baariin meneminen useinkaan auta, jos niitä aloitteita ei ole valmis tekemään itse. Tai oli se paikka ylipäätään mikä tahansa. Todella typerää ajatella, että näyttäytymällä jossainpaikassa takavasemmalta tulee se unelmien mies tarjoamaan kättä.

      Suomalainen mies, uskokaa tai älkää, on usein enemmän tai vähemmän arka (ainakin selvinpäin) ja ajattelee itsensä omaa "tasoaan" alemmas. Vaikka se kaunis nainen ei pitäisikään omaa rimaansa kumppanin suhteen epärealistisen korkealla on miehellä pelko lähestyä, koska ajatellaan, että "en mä kuitenkaan riitä tolle, tuo nyt saa kenet tahansa". Entä jos tämä kaunis nainen menisikin itse juttelemaan kiinnostavaksi kokemalleen miehelle?

      Itse olen nyt sinkkuna pitkän seurustelusuhteen jälkeen ja olisin luullut uuden parin löytämisen jopa teniaikoja helpommaksi. Oletin kaikkien eipäsjuupas-leikkien olevan jo ohi ja ihmisten osaavan oikeasti kertoa mitä haluavat. Väärässä olin. Rima mulla tosin on hieman entistä korkeammalla, mutta ei todellakaan mahdottomuuksissa. En vain halua joutua erotilanteeseen uudestaan ja aion nähdä enemmän vaivaa (ja tarvittaessa aikaa) uuden kumppanin etsinnässä.

      Olen komea, hyvässä fyysisessä kunnossa, valmistumassa korkeakoulusta ja muutenkin pidetty persoona. Naisia saan kyllä mukaani, mutta seksiseuran sijasta haluaisin löytää jotain pysyvää. Tälläisiä naisia ei tunnu vain tapaavan tai tulevan vastaan kovinkaan usein, siksi päätinkin kokeilla onneani nettipalveluiden kautta.

      Mikäli joku jäi miettimään noita vaatimuksiani, ovat ne mielestäni varsin maltilliset:

      Hyvä fyysinen kunto. En tarkoita syömishäiriöistä mallia, vaan terveitä elämäntapoja noudattavaa naista. Hyvään kuntoon pääsee syömällä terveellisesti ja liikkumalla pari kertaa viikossa. Siis ihan sellasia asioita, joiden pitäisi olla kaikilla, sekä miehillä ja naisilla, kunnossa. Hyvässä kunnossa olevasta ihmisestä huokuu myös mielestäni monesti muitakin positiivisia asioita.

      Fiksu ja terve itsetunto. Jonkinasteista yleissivistystä ja mielellään jokin koulutus. Kukaan ei myöskään halua narsistia tai itsesäälissä rypevää ihmistä rinnalleen. Omaa ylessivistystä voi parantaa lukemalla vaikka Hesaria muutaman kerran viikossa ja katsomalla uutisia.

      Eivät tunnu kovin mahdottomilta kriteereiltä, eihän? Uskon, että myös moni mies voi olla samaa mieltä kanssani. Toki toisessa ihmisessä vaikuttaa miljoona muutakin asiaa, mutta ei ole olemassa mitään tiettyä listaa tai kaavaa joilla nämä voisi esittää. Erilaisia variaatioita ja yhdistelmiä on yhtä paljon mitä on ihmisiäkin.

      Lopuksi voisin vielä sanoa, että kannattaa oikeasti tehdä sille omalle yksinäisyydelleen jotain. Ketjun aloittajalla on jo selvästi hyvä asenne päällä. Itse yritän, mutta voisin yrittää vielä enemmän. Pitäisi uskaltaa lähestyä niitä kiinnostavan oloisia naisia ihan arkisissa tilanteissa.

      Muutama kuukausi takaperin olin ruokaostoksilla ja todella viehkeän ja itsevarman näköinen nainen katseli useasti perääni ja hymyili aina iloisesti. Itselleni tuli heti sellainen fiilis, että tuo on selvästi kiinnostunut minusta ja tälläistä tunnetta koen aika harvoin. Arkana suomalaisena miehenä en kuitenkaan uskaltanut aluksi mennä juttelemaan, vaan hämilläni hymyilin takaisin ja keräsin rohkeutta viimeisiä ostoksiani poimien naisen mennessä jo kassalle. Kun lopulta lähdin lampsimaan samaan suuntaan päätin mennä jututtamaan naista ja pyytää vaikka kahville - oikeastaan ihan minne vaan, halusin tutustua häneen paremmin. Samoja kasvoja ei enää näkynytkään kassalla ja olin selvästi myöhästynyt jahkaillessani hyllyjen takana. Harmittelin tätä tilannetta useamman päivän. Harvoin tulee sellaisia väreitä jo pelkästä katsekontaktista. Jäiköhän tälle naiselle samanlainen fiilis? Mitä, jos nainen olisikin tullut juttelemaan suoraan minulle? Aika pienistä asioista nämä jutut ovat loppulta kiinni... Pakkien saaminen on harvemmin jäänyt harmittamaan enää seuraavana päivänä, mutta nämä missatut tapaukset todellakin ovat.

      • 19+3=22

        Entä jos ei ole kaunis tai viehkeä nainen vaan ihan tavallinen arkipäiväisen näköinen nainen, kuka heiltä haluaa aloitteita? Ei kukaan. Miesten toiveissa korostuu aina tuo ulkonäkö.


      • Uskallusta peliin!
        19+3=22 kirjoitti:

        Entä jos ei ole kaunis tai viehkeä nainen vaan ihan tavallinen arkipäiväisen näköinen nainen, kuka heiltä haluaa aloitteita? Ei kukaan. Miesten toiveissa korostuu aina tuo ulkonäkö.

        Makuja on niin monia kuin ihmisiäkin.

        Suosittelen, että kävelet nyt esimerkiksi kaupunkisi keskustaan tai jonnekkin muualle ihmisvilinää keräävälle paikalle. Katso hetki ympärillesi ja huomaat, että myös ihan arkipäiväisen näköisillä, jopa lihavilla ja mielestäsi ehkä rumillakin naisilla saattaa olla ja on mies.

        Se, minkä minä tai jokin muu miellän "kauniiksi" tai "viehkeäksi" voi toisen mielestä olla jotain täysin muuta. Edellä mainitut adjektiivit voivat kuvata aivan yhtä hyvin sitä tavallista ja arkista suomalaista naista, kuin Cosmon kansikuvan tyttöä. Itseasiassa koen vähämeikkisen, jopa meikittömän naisen usein mallityttöjä paremmaksi vaihtoehdoksi. Sellainen naapurintyttömäinen olemus vetoaa ainakin allekirjoittajaan.

        Miehet eivät useasti ole niin pinnallisia, mitä luulet. Ehkä sinunkin kannattaisi korjata itsetuntosi ja lähteä ulos metsästämään. Onnea parin etsintään! :)


      • Uskallusta peliin!
        19+3=22 kirjoitti:

        Entä jos ei ole kaunis tai viehkeä nainen vaan ihan tavallinen arkipäiväisen näköinen nainen, kuka heiltä haluaa aloitteita? Ei kukaan. Miesten toiveissa korostuu aina tuo ulkonäkö.

        Unohtui vielä mainita eräs asia. Kuten ensimmäisestä tekstistäni näet, en missään vaiheessa korostanut naisen ulkonäön olevan minulle tärkeää, toki sillä on jotain merkitystä. Painotin vain tervettä fyysistä olemusta.


      • jumankekka!
        Uskallusta peliin! kirjoitti:

        Makuja on niin monia kuin ihmisiäkin.

        Suosittelen, että kävelet nyt esimerkiksi kaupunkisi keskustaan tai jonnekkin muualle ihmisvilinää keräävälle paikalle. Katso hetki ympärillesi ja huomaat, että myös ihan arkipäiväisen näköisillä, jopa lihavilla ja mielestäsi ehkä rumillakin naisilla saattaa olla ja on mies.

        Se, minkä minä tai jokin muu miellän "kauniiksi" tai "viehkeäksi" voi toisen mielestä olla jotain täysin muuta. Edellä mainitut adjektiivit voivat kuvata aivan yhtä hyvin sitä tavallista ja arkista suomalaista naista, kuin Cosmon kansikuvan tyttöä. Itseasiassa koen vähämeikkisen, jopa meikittömän naisen usein mallityttöjä paremmaksi vaihtoehdoksi. Sellainen naapurintyttömäinen olemus vetoaa ainakin allekirjoittajaan.

        Miehet eivät useasti ole niin pinnallisia, mitä luulet. Ehkä sinunkin kannattaisi korjata itsetuntosi ja lähteä ulos metsästämään. Onnea parin etsintään! :)

        Jep, tavallisuus ja tietty suloisuus vetoaa naisessa ainakin minuun enemmän kuin ylilaitetut mallinuket, joita tekis välillä mieli juostaa kadulla karkuun.

        Naapurintyttö on aina vedonnut naapurinpoikaan mutta tämä naapurintyttö haaveilee Di Capriosta. Muistan itsekin teininä "vakoilleeni" naapurin tyttöä ikkunan läpi. Mitään en koskaan edes nähnyt, mutta ei kai sillä mitään väliä ollutkaan? Muistan kuinka saman pihan ikäiseni muut kundit kiipes vielä naapuritalon katolle tirkistelemään tätä samaa likkaa. Ihan tavallinen ja perusnätti likka, ei mkään malli edes. Miehillä on vähän erilainen, jalat maassa tapa suhtautua naisiin.

        Ihan naurattaa kun muistelee tätäkin juttua joltain 1980-luvulta!


      • Slaavitar???

        Heh, taisitkin törmätä venäläiseen naiseen siellä kaupassa?

        Ne osaakin vähän paremmin ottaa kontaktia ja olla näyttäviäkin. Se slaavilaisuus, se slaavilaisuus...

        Mullakin on ollu kaupassa joku vastaava kohtaaminen venäläisen naisen kanssa. Ei ne välttämättä olekaan mitään sen kummempaa. Voipi vielä olla, että niillä on vieraassa maassa vähän kovemmat paineetkin löytää seuraa ja turvaa itselleen.

        Ulkomaalainen nainen kyllä houkuttelis meikäläistäkin. Ne on vaan ehkä vähän enemmän jalat maassa ja käytännöllisiä. Rakkaus tulee sitten kun on tullakseen. Helppoahan se olis sellasta naisellista, itsensä kanssa sinut olevaa ja viehättävää otusta rakastaa!

        Se olis kyllä menoa ainakin meikäläiselle!


      • Nainen_m
        Uskallusta peliin! kirjoitti:

        Unohtui vielä mainita eräs asia. Kuten ensimmäisestä tekstistäni näet, en missään vaiheessa korostanut naisen ulkonäön olevan minulle tärkeää, toki sillä on jotain merkitystä. Painotin vain tervettä fyysistä olemusta.

        Moi
        Minkä ikäinen ja mistä päin olet?


    • yksin aina

      ite oon ollut koko elämäni sinkku, ja ikää 27... eli 7 vuotta ei tunnu missään.

      • yksin 44 vuotta?

        Halusit alottaa seurustelun 1-vuotiaana ja 2-vuotiaana naimisiin?

        Voi näitä höpinöitä. Ei sais huvittuu, mutta kuitenkin.

        Jotain pikku muutosta olemukseen ja uutta harrastusta. Etsi muita kaltaisiasi sillä heitä on Suomi täynnä! Itelläni on koulukiusattu tytär joka harrastaa ja opiskelee ja on löytänyt uusia ystäviä mielenterveystoimiston kautta.

        Itsekin olen kuulemma joku ATM. Heh, kyllä on ihmisillä nykyään termit toisilleen. Tällästä keski-ikästäkin oikein ihmetyttää...


    • No, huh huh

      Kyllä sitä voisi kohdata mukavan miehen/naisen vaikka ruokakaupassa. Mutta mistä tunnistat seuraa hakevan voidaksesi vaikka sanoa pari sanaa etc? Meidät sinkut pitäisi merkitä jollain tavalla. Yhtenäinen käytäntö menet sitten baariin, kauppaan leffaan tai kuntosalille. Uskon, että voisi tulla monta hyvää parisuhdetta tuota kautta, arjen kohtaamisissa.

    • junnu611

      Tsemppiä se oikea voi tulla vaikka vastaan kauppajonossa...mutta elä ekaan tartu sillä kyllä siellä ihmisiä riittää kun vain lähtee liikenteesen ja on oma itsensä.

    • Hymyä hymiöllö

      Ohi aiheen menee mutta ujona ihmisenä olen saanut uusia kontakteja sekä näemmä miehetkin ovat alkaneet eksyä tänne hevosnaisia sekä hevosettomia viihdytämään:
      http://forum.hevostalli.net/list.php?f=9

      Sinkut topikista ja haetaan ystävää puolella on meili osoteita tullut vaihdeltua.
      Aiheeseen kuitenkin palatakseni kauneus ei ole tae hyvästä tai vakaasta suhteesta, itse näen paljon seksikäämpänä itsevarman ja ilolla kehonsa kantavan yksilön joka luo energiaa muillekin ympärillä olevilleen. Tällaiset ihmiset ovat kuin mettä mehiläisille, miksi? Koska suurin osa haluaa valoa ja energiaa elämäänsä sekä jutella avoimen ihmisen kanssa. Teini-iässä sain kuulla olevani ruma ja lihava mutta jostain syystä iän kartuessa sekä ehkä sen energian mitä olen yhdeltä ystävältäni saanut on kommentit muuttuneet kehuviksi. Okei seurakin on voinut vaikuttaa mutta :D

      Kanna itsesi arvokaasti ja muista halata aamun alkuun itseäsi. Pienillä teoilla muutkin huomaavat seinä ruusun loistavan äkkiseltään. Kateutta tämä kerää hieman mutta jos itse kokee olevansa varma niin kateus katoaa loiston alle.

      Anteeksi hieman hippimäinen selitys mutta uskon jokaisen sisällä asuvan pieni valo joka haluaa tulla ulos aika ajoin. Se pitää vain löytää omalla tavallaan :)

      • rökettiröll

        Aiivan, juurikin näin!

        Naisille ehkä vähän tutumpi ilmiö tämä laittautuminen, mutta miehenkin kannattais kokeilla vähän eri tyylejä. Huomaa kyllä kaikenlaista pientä hassua muutosta ihmisten suhtautumisessa, eikä välttämättä aina parempaan suuntaan.

        Itsellänikin on joskus vähän rokkityyliä, kun soittaakin vähän osaan. Mielummin sitä kyllä palaa harmaaseen massatyyliin kun Suomessa ollaan niin helvatin kateellisia osaaville ja ulkoisesti näyttäville miehille. Vittuilua tulee vähän joka suunnasta ja jotkut naisetkin kattelee nyrpeinä. Pitää vaan suuntautua niihin positiivisiin palautteisiin, mutta kyllä se Suomessa aika turhauttavaa on. Pitäs mennä Japaniin kokeilemaan, siellä ne tuntuu kovasti diggaavan meitä länsimaisia, rennosti pukeutuvia pellefantteja!

        On tää kyllä sellanen "jenkkijunttila" koko Suomi kun paremmin tätä funtsaa! ;)


    • 232323

      Ei kannata hötkyillä. Hakemalle se ei löydy...rupeat vain elämään normaalisti, niin se natsaa yllättäen. Epätoivoisen ihmisen haistaa kauaas

      • Valeriana40+

        Kerro minulle, millaista on normaali elämä. Kumpi on todennäköisempää, että jos ystävieni kanssa tänä iltana jäämmekin istumaan jonkun luokse koti-illan viettoon vai että jos lähdemme ensin leffaan ja sen jälkeen parille oluelle, niin kummassa natsaaminen on todennäköisempää.

        Ja se, että miksi se on niin kamalan huono asia käydä leffan lisäksi myös oluella? Tämän jälkeen istun taas kuutena iltana kotona ja korkeintaan piipahdan kaverin luona kylässä (tai käyn kokouksissa, harrastuksissa ja tietysti normaaleilla iltalenkeillä) - miksi lauantai-iltojen pitäisi olla ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin illat? Kyllähän näin kylmällä ilmalla olisi houkuttelevaa jäädä sohvannurkkaan mutta kun kerran joka tapauksessa kaupunkiin olemme menossa niin miksipä ei myös "viihteelle".


      • ikävä totuus
        Valeriana40+ kirjoitti:

        Kerro minulle, millaista on normaali elämä. Kumpi on todennäköisempää, että jos ystävieni kanssa tänä iltana jäämmekin istumaan jonkun luokse koti-illan viettoon vai että jos lähdemme ensin leffaan ja sen jälkeen parille oluelle, niin kummassa natsaaminen on todennäköisempää.

        Ja se, että miksi se on niin kamalan huono asia käydä leffan lisäksi myös oluella? Tämän jälkeen istun taas kuutena iltana kotona ja korkeintaan piipahdan kaverin luona kylässä (tai käyn kokouksissa, harrastuksissa ja tietysti normaaleilla iltalenkeillä) - miksi lauantai-iltojen pitäisi olla ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin illat? Kyllähän näin kylmällä ilmalla olisi houkuttelevaa jäädä sohvannurkkaan mutta kun kerran joka tapauksessa kaupunkiin olemme menossa niin miksipä ei myös "viihteelle".

        No, minäpä kerron: Kukaan ei kestä sinunlaisia kaikkitietäviä pallopäitä. Luovuta vaan suosiolla.


    • oikea voi olla kukav

      Olen ollut aviossa yli 40-vuotta. Haluaisin sanoa, että niitä oikeita voivat olla lähes kaikki. Raha-asioissa pitää olla yhteiset näkemykset. Pitää myös huomioida toinen ihminen. Seksiä pitää harrastaa säännöllisesti. Asioista pitää voida keskustella. Toista ihmistä ei saa sitoa. Harrastusten ei tarvitse olla samoja, kumpikin saa harrastaa mitä tahtoo, ei kuitenkaan juomista ja kapakoissa istumista. Avioliiton ulkopuolisia seksisuhteita ei tule sallia. Älä odota mitään suurta rakkautta. Luulen, että olisin voinut olla aviossa lähes kenenkä tahansa toisenkin naisen kanssa, mutta nyt se on mennyt niinkuin on mennyt.

      • eri mieltä

        Sen pitää olla ehdottomasti kiinnostava mies, siitä saa niin paljon. Suhde "väärän" ihmisen kanssa loppuu aika pian. Yksin on kiva tai sitten pitää olla se oikea mies.


      • Romeo Alfauros

        Käytännöllinen, tosin vähän tylsä ratkaisu. Kiihkeä ja intohimoinen suhde olis enemmänkin meikäläisen heiniä, noit(i)akaan unohtamatta!

        Luin tässä juuri täältä netistä jonku kirjotuksen, missä joku 80-vuotias mummo oli löytänyt jonku Romeon etelän risteilyltä ja se oliki sitten niin kovaa menoa, että paappa sai jäädä! No, tämä paappakin löysi uuden itselleen!

        On tää sitten kumma maailma!


      • unohditko.
        Romeo Alfauros kirjoitti:

        Käytännöllinen, tosin vähän tylsä ratkaisu. Kiihkeä ja intohimoinen suhde olis enemmänkin meikäläisen heiniä, noit(i)akaan unohtamatta!

        Luin tässä juuri täältä netistä jonku kirjotuksen, missä joku 80-vuotias mummo oli löytänyt jonku Romeon etelän risteilyltä ja se oliki sitten niin kovaa menoa, että paappa sai jäädä! No, tämä paappakin löysi uuden itselleen!

        On tää sitten kumma maailma!

        70 vuotiaat, ei 80. Lues nyt uudelleen se juttu.


      • SexIsGood

        olen nuori kolli mutta ajattelen aviosta samoin paits....
        avioliiton ulkopuoliset suhteet tulee sallia koska se oma kumppani on silti rakastettu kiintymyskumppani jonka kanssa voi nukkua ja elää sovussa vaikka seksiä paremman näköisten naisten kanssa harrastaisikin

        p.s
        Erwin Schrödingerkin keksi aaltoyhtälön ollessaan kävelyllä avioliiton ulkopuolisen rakastajatteren kanssa. Heidän takiaan meidän elintaso on niin korkea verrattuna luolamiehiin.

        Pimppa voi tosiaan tehdä ihmeitä miehille ja ihmiskunnalle.
        Jakakaa sitä auliisti sitä kaipaaville te Pohjolan immet:)


      • nainen 37
        SexIsGood kirjoitti:

        olen nuori kolli mutta ajattelen aviosta samoin paits....
        avioliiton ulkopuoliset suhteet tulee sallia koska se oma kumppani on silti rakastettu kiintymyskumppani jonka kanssa voi nukkua ja elää sovussa vaikka seksiä paremman näköisten naisten kanssa harrastaisikin

        p.s
        Erwin Schrödingerkin keksi aaltoyhtälön ollessaan kävelyllä avioliiton ulkopuolisen rakastajatteren kanssa. Heidän takiaan meidän elintaso on niin korkea verrattuna luolamiehiin.

        Pimppa voi tosiaan tehdä ihmeitä miehille ja ihmiskunnalle.
        Jakakaa sitä auliisti sitä kaipaaville te Pohjolan immet:)

        Nimimerkille SeXlsGood.. kumppanisi tulisi sallisi sinulle avioliiton ulkopuoliset suhteet, joten sinäkin sallit varmasti naisellesi tämän saman?? Eiks se tuntuisi mukavalta kun oma naisesi makaisi muiden miesten kanssa?


      • nyt hävetää!
        unohditko. kirjoitti:

        70 vuotiaat, ei 80. Lues nyt uudelleen se juttu.

        Voi saamari sentään sori! Kauheeta sekottaa 70 vuotias nuoriso 80 vuotiaisiin muumioihin.

        Nyt hävettää ja raskaasti...


      • kappas vaan!
        SexIsGood kirjoitti:

        olen nuori kolli mutta ajattelen aviosta samoin paits....
        avioliiton ulkopuoliset suhteet tulee sallia koska se oma kumppani on silti rakastettu kiintymyskumppani jonka kanssa voi nukkua ja elää sovussa vaikka seksiä paremman näköisten naisten kanssa harrastaisikin

        p.s
        Erwin Schrödingerkin keksi aaltoyhtälön ollessaan kävelyllä avioliiton ulkopuolisen rakastajatteren kanssa. Heidän takiaan meidän elintaso on niin korkea verrattuna luolamiehiin.

        Pimppa voi tosiaan tehdä ihmeitä miehille ja ihmiskunnalle.
        Jakakaa sitä auliisti sitä kaipaaville te Pohjolan immet:)

        No, mitäs aattelit ite keksiä?

        Hyperhiukkasylivalonnopeuslaitteen vaiko hyperdildon?

        Voi jumalauta teitä nykynuoria! Mitä siellä kouluissa nykyään oikein opetetaan?


      • SexIsGood
        nainen 37 kirjoitti:

        Nimimerkille SeXlsGood.. kumppanisi tulisi sallisi sinulle avioliiton ulkopuoliset suhteet, joten sinäkin sallit varmasti naisellesi tämän saman?? Eiks se tuntuisi mukavalta kun oma naisesi makaisi muiden miesten kanssa?

        nyt pitää erottaa miehet ja naiset kuin kissat ja koirat
        mies haluaa paljon suhteita naiselle riittää se yksikin

        biologiaa näin on se vaan
        hakunamatata


      • SexIsGood
        kappas vaan! kirjoitti:

        No, mitäs aattelit ite keksiä?

        Hyperhiukkasylivalonnopeuslaitteen vaiko hyperdildon?

        Voi jumalauta teitä nykynuoria! Mitä siellä kouluissa nykyään oikein opetetaan?

        mistä tuo vihamielisyys seksiä kohtaan?
        nainen luotiin miehelle iloksi ja siihen ettei mies olisi yksin...miehen kylkiluusta nainen luotiin!

        ja seksi tosiaan edistää terveyttä ja tekee elämäsätä mielekkään...
        mikä siinä on väärin?

        ei seksi ole pelkästään avioliittoon kuuluva juttu...elämänkumppani on elämänkumppani ja rakastajattaret rakastajattaria

        luovuuden lähde ja ehtymätön luonnovara joka ei käytössä kulu
        : pimpero!


      • HateTheGameNotPlayer
        nainen 37 kirjoitti:

        Nimimerkille SeXlsGood.. kumppanisi tulisi sallisi sinulle avioliiton ulkopuoliset suhteet, joten sinäkin sallit varmasti naisellesi tämän saman?? Eiks se tuntuisi mukavalta kun oma naisesi makaisi muiden miesten kanssa?

        jos nainen makaa muiden miesten kanssa niin silloin nainen menee vaihtoon...

        saattaa kuulostaa kaksiNAISmoralistiselta, mutta näin se elämä menee
        miehellä saa olla avion ulkopuolisia rakastajattaria, mutta ei kiintymyskumppaneita
        naisella saa olla kiintymyskumppaneita, mutta ei seksikumppaneita avion ulkopuolella

        hävettää näin nuorempana opastaa vanhemalle miten nämä rakkauden säännöt menee.

        mutta jos ei yläpää puhu niin sitten pitää alapäälle antaa sanottavaa:)


    • ehkä joskus

      Voisithan kokeilla muualtakin kuin baarista? Olen ollut 35 vuotta varmaan yksin. 13 vuotta sitten tosin asuin ikävän tyypin kanssa samassa ja kärsin.

      • Valeriana40+

        Kerro ihmeessä mistä. Ei ole tullut vastaan töissä, opinnoissa, harrastuksissa, luottamustehtävissä, vapaaehtoistöissä, lenkkipolulla, kirjastossa, ostarilla, kahvilassa, elokuvissa, teatterissa, oopperassa, Tallinnan laivalla, messuilla, taidenäyttelyissä, museoissa, matkoilla, Työväenopiston kursseilla, firman koulutustilaisuuksissa... Mutta jos sinulla on parempia vinkkejä niin kerro toki.


      • voihan hah!
        Valeriana40+ kirjoitti:

        Kerro ihmeessä mistä. Ei ole tullut vastaan töissä, opinnoissa, harrastuksissa, luottamustehtävissä, vapaaehtoistöissä, lenkkipolulla, kirjastossa, ostarilla, kahvilassa, elokuvissa, teatterissa, oopperassa, Tallinnan laivalla, messuilla, taidenäyttelyissä, museoissa, matkoilla, Työväenopiston kursseilla, firman koulutustilaisuuksissa... Mutta jos sinulla on parempia vinkkejä niin kerro toki.

        Kokeilisit sit vaihtaa uskontoa ja riisuisit burkas pois?

        Voi tätä ketjua, täähän on yhtä ja samaa epätoivon riemuvoittoa.

        https://www.google.fi/search?q=burka&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RbEPUsL-OMOg4gTvo4DQAg&sqi=2&ved=0CDwQsAQ&biw=1280&bih=643

        Ehkä muslimit sittenkin tietää meitä paremmin miten naisia on kohdeltava? Eihän tämmöstä tolkutonta sotkua kestä kohta kukaan!

        Mitä oikein haluatte?


    • ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

      Ulkona 100a vettä.

    • yks esimerkki

      Hei,
      mee baariin parille vaikkapa tiistaina.Ai miksiö tiistaina..viikolla baareissa on jonkin verran kävijöitä asenteella "et nyt ei ainakaan ketää oo missään,kun on tiistai".Yks kaveri löysi elämänsä miehen näin ja nyt heillä on elämä mallillaan.Suosittelen.:)

    • fufu2

      suosittelen treffi-ilmoituksen tekoa nettiin! Itellä ainakin toimi tosi hyvin..ei se baari ole välttämättä hyvä paikka etsiä pysyvää seuraa..ihmiset juoneena on erinlaisia kun selvistäpäin..

      • Valeriana40+

        Olen tämän jo aika moneen kertaan tässä ketjussa todennut, että on kokeiltu seitsemän vuoden aikana useampaan kertaan eikä johda mihinkään. Ikäiseni miehet, jotka hakevat netin kautta, hakevat nuorempaa tai sitten asuvat kaukana.

        Eikä se ainakaan itseäni radikaalisti muuta, jos kaksi olutta juon, joten tuskin muitakaan.


    • 17 vuotta ikävää

      Olen ollut liki yksin 17 vuotta, jona aikana ei kanssa-asujaa ja muutama parin kuukauden suhde. Siinä kaikki. Yritin minä silloin alussa yksinäisyyttäni kierrellä ravintoloita ja jopa tanssipaikoilla. Mutta eipä niistä ketään mukaani halunnut.

      Sosiaalinen elämäni on nykyisin nollissa. Nykyisin siihen vaikuttaa lihavuuteni, joka on ollut aina mukanani. Nyt vain pahempi. Eipä naiset ole halunneet minua edes juttelukaveriksi. Ollaan mieluimmin vaikka hakkaavan ja muuuten uhkaavan puolison kanssa.

      En väitä unissanikaan olevani komea, mutta miksi en kelpaa, sinulle suomalainen nainen. Totta kai minullakin on haaveeni sopusuhtaisesta, kauniista naisesta. Tiedän kyllä elämän realiteetit.

      Turha naisten on sanoa hakevansa tavallista suomalaista miestä. Meitä on paljon. Ei kaikki osaa puhua hienostuneesti, ei kaikki osaa käyttäytyä hienosti. Moni osaa silti suudella ja rakastaa ja ihailla suomalaista naista. Vaan mistä löytyy moinen?

      • miehet nouskaa!

        Kyllä sä ainakin kirjottaa osaat ja jäsennellä ajatuksiasi selkeään muotoon. Suomalainen perusjätkäkin hakkaa monet ulkomaan romeot älyllisesti mennen tullen, sitäpaitsi ne on täys mammanpoikia muutenkin!

        Suomalainen mies vastaa kymmentä...mitä vaan miestä!


    • Ripla xxx

      Heips..

    • baarista ei löydä kuin krapulan, joten ei kiitos

      Tulkaa hakemaan kotoa kiitos

    • Osku101

      Ei noin nätin tytön tarvi olla kullin puutteessa. Tule meille niin panen kuin punasilmä kani sinua joka yö ja monta kertaa.

    • KÄÄNTEENTEKIJÄ

      NAISET MINÄ OLEN VALMIS KUIN PARTOPOIKA ! EN JUO !! EN POLTA !! JA MITÄ SITÄ MUUTA TARVITAANKAAN KUIN TOISEMME SITTEN MENNÄÄN YHTÄ MATKAA TEILLE VAI MEILLE !!! MITÄ PARTIOLAISEN VYÖHÖN ON KIRJOITETTU OLE VALMIS ! OLE VALMIS ! OLE VALMIS ! MINÄ OLEN ! JA OLEN OPETELLUT KAIKKI ASIAT !!! NIIN ETTÄ PANNAAN MENEMÄÄN JA MENOKSI VAIN !!! HELSINKI JA TÖÖLÖ ON KOTINI !

      • VÄÄNTEENTEKIJÄ

        OLEN GÖRAN JA PARTOPOKA OCKSÅ! JAG SKA TULLA TÖLÖÖSEEN TÄNÄ NATT! PANNAAN KOMMA JA VYÖ FÄRDIG!


    • Iso Omena

      Miehen voi löytää vaikka aamuruuhkabussista. Menen joka aamu samalla bussilla töihin, kuten eräs mieskin. Tämä mies on alkanut pitämään silmäpeliä kanssani ja hymyilemään, mutta itse en ole vielä lämmennyt tälle miehelle, vaikka hän minua kiinnostaakin. Pitäkää silmänne auki missä tahansa liikuttekin. Jopa kauppakeskuksessa kävellessäni ihan tuntemattomat miehet tervehtivät ja hymyilevät. En ole ujo nainen, mutta tällä hetkellä työ ja muiden kiireiden takia en jaksa solmia uusia tuttavuuksia.

    • juuri noin ,onnea vaan ,mä jo luovutin ,

    • fallingstars

      "Sinulla on elämää ja harrastuksia, mutta tuo miehenkipeys tukahduttaa sitten elämisen ilon." Baarista et miestä löydä.... nettitreffeiltä et miestä löydä... Unohda "pakkolöytäämies" ja ala kulkemaan paikoissa missä et ole ennen kulkenut, katsele lehdistä uusia mielenkiintoisia harrastuksia jotka voisivat kiinnostaa, kulje lähipaikoissa missä et ole ennen kulkenut. Kun alat elää itsellesi etkä "silletulevallemiehelle" niin jonakin päivänä sieltä, missä et ole ennen käynyt, vaikka kahvila... hän voi istahtaa viereiselle penkille...

      • Valeriana40+

        Eipä nuo sulje pois toisiaan. Tällä viikolla alkoivat työväenopiston ilmoittautumiset ja pääsin mukaan kokeilemaan ihan uusia juttuja, samaten jumppavuorot on nyt maksettu syyskaudelle. Syyslomalle on matka jo buukattu ja teatterilippujakin on jo varattu. En ole elämäniloani menettänyt, vaikka haluankin seksiä ja hellyyttä.


    • +51v

      voi taivas epätoivoinen kirjoittaja.kuule niitä yksinäisiä kesiä sekä talvija mulla on jo kertynyt peräti 9 mutta en ole epätoivoinen enkä lähde haku reissulle .ei puhettakaan .onneksi on vielä näköä että voin itse lokata mutta en ole vaipunut epätoivoon nuin että just pitää tapahtua tänä viikon loppuna.

    • yup

      Minäkin olin pitkään sinkku ja mietin jo, etten enää löydä ketään. Olin jo siihen valmistautunut. Mieheni löysin kuitenkin lehti-ilmoituksen perusteella. Syrjäsilmällä olin niitä katsellut jo pitkään ja vihdoin löysin sopivan ilmoituksen. Ensitreffit kestivät 9 tuntia, kun puhetta riitti. Treffeillä kävimme ajelulla ja kävelyllä, ei otettu niistä paineita. Siitäpä se sitten lähtikin. Turha on asettaa treffeille suuria paineita, niin ei tule niistä pettymystä.

    • mullekans!

      Käytä nykyajan vimpaimia avuksi, kyllä varmasti löytyy naiselle treffiseuraa tuolta treffipuolelta!

    • 11 vuotta yksin..

      Tuun messiin..=)

    • turhaa satuilua

      Hah hah, mikään käänteentekevä ole ainakaan minulla sinkkunaisella. Samaa ****** vaan päivästä ja viikosta toiseen. Ja huonommaksi menee vaan koko ajan kun talous on kuralla.

      • Joojoo

        lainaus toiselta sivulta: 40-vuotias on elämän loppupuolella.
        Neljänkympin pahemmalla puolella elämän iltarusko alkaa jo kajastaa. Tuntuu, että elon malja ei ole vasta puoliksi täynnä, vaan että se on jo puoliksi tyhjä. Mikään ei oikein jaksa kiinnostaa, ja moni sairastaa masennusta ja työuupumusta. On selkävaivoja, alkavaa sydänvikaa, suonikohjuja ja rintasyöpää. Siinä iässä aletaan lukea lehtien kuolinilmoituksia ja etsiä niistä oman ikäisiä vainajia.

        Jos olet vanhapiika, et enää löydä mistään vapaata ikäistäsi miestä, joka ei jo olisi yhden kerran ollut pitkässä avoliitossa ja polttanut kuuminta tunne-elämäänsä loppuun. Jos jonkun miehen löydät, hänellä on lapsenruokkomaksut maksettavana, hän kaveeraa entisen muijansa kanssa "hyvinä ystävinä, jotka ovat eronneet sovussa", eikä hänellä enää ole jäljellä palavaa rakkautta, jota kohdistaisi sinuun. Auton rassaaminen, formulat ja tv kiinnostavat enemmän kuin uusi nainen.

        Jos olet vanhapoika, sinulle voi nelikymppisenä iskeä halua vielä jatkaa sukuasi, kun havahdut siihen, että kuoltuasi sinusta ei jää mitään jäljelle. Ikäistäsi naista et voi vaimoksesi hankkia, koska sellaiset naiset alkavat olla jo lapsentekoiän ohittaneita, ja nuoremmat eivät sinusta kiinnostu, vaikka itse kuvittelisit olevasi millainen komistus tahansa. Pitää siis vain tyytyä edelleen käymään Thaimaan ilotaloissa talviloman aikana.

        Jos taas olet naimisissa tai avoliitossa oleva ihminen, liittosi vetelee viimeisiään, ja kohta on aika kaataa kulissi, kunhan lapset ovat itsenäistyneet. Sinulla ei ole enää puolisosi kanssa mitään sanottavaa toisillenne, ja hellien tunteiden aika on jäänyt jo yli kymmenen vuoden taakse.

        Nelikymppisenä sänkyhommat ovat väsähtäneen oloisia, eikä sohvalla kaljaa lipittävä tv:n orja tai keittiössä tiskialtaan äärellä jäpättävä hapannaama jaksakaan kauheasti kiinnostaa. Viikatemieskin alkaa jo vilkutella oven raosta luurankokädellään, kun lääkärisi toteaa sinulla olevan alkavia sydän- ja verisuonisairauksien oireita, ja alkaa laskeutuminen vaivalloiseen vanhuuteen.

        Elämä on menettänyt makunsa. Naistenlehtiä lukiessa alkaa ärsyttää, kun kaikki lehdissä esiintyvät naiset ovat 25-30 -vuotiaita kauniita menestyjiä, kun itse olet slummilähiön vuokramurjussa asuva siivooja. Miehenä taas työpaikallasi havahdut siihen, että kaikki muut ovat sinua 15 vuotta nuorempia ja kaveeraavat vain keskenään.

        Kaikki ikäisesi työkaverit ovat vuosien varrella lähteneet sairaseläkkeelle tai saaneet lopputilin, ja nuoria sankareita on tullut tilalle. Sinulla ole mitään yhteistä nykyisen nuoremman työporukan kanssa. Kadehtien joudut kuuntelemaan, kuinka he kertovat valtavat hauikset pullistellen yli-inhimillisistä suorituksistaan punttisalilla ja näyttävät valokuvia seikkailumatkoistaan Etelä-Amerikan viidakoissa tai vuoristokiipeilystään Himalajalla.

        Jaa´a, kyllä se niin on, että elämä oli joskus ihan kivaa, mutta se oli 1980- ja 90-lukua se, edellistä vuosituhatta. Nyt ovat sen ajan nuoret, menevät, urheiluautoilevat adonikset muuttuneet kaljuuntuviksi Corollalla ajaviksi paskamahoiksi, ja hyvän näköiset pörröpäiset discopimut tulleet roikkotukkaisiksi, kärpäslätkärintaisiksi kurttunaamoiksi.

        Neljänkymmenen vuoden kriittisen pisteen ylitettyäsi huomaat, että työelämässäkään ei koskaan tullut saavutettua mitään - toisin meni joidenkin vanhojen koulukaveriesi elämä, niiden, joista tuli menestyviä ja kuuluisia, ja joista saat viikoittain lukea lehtien sivuilta. Jokin meni lasten kasvatuksessakin pieleen, kun jälkikasvusta tuli pikkurikollisia gangstaräppäreitä ja rääväsuisia katutappelijapissaliisoja. Ei olisi uskonut vielä silloin, kun pikku Jani oli partiolainen ja pikku Iida kävi pyhäkoulua.

        Tulis ydinsota ja grillais kaikki.


      • 44 and dead
        Joojoo kirjoitti:

        lainaus toiselta sivulta: 40-vuotias on elämän loppupuolella.
        Neljänkympin pahemmalla puolella elämän iltarusko alkaa jo kajastaa. Tuntuu, että elon malja ei ole vasta puoliksi täynnä, vaan että se on jo puoliksi tyhjä. Mikään ei oikein jaksa kiinnostaa, ja moni sairastaa masennusta ja työuupumusta. On selkävaivoja, alkavaa sydänvikaa, suonikohjuja ja rintasyöpää. Siinä iässä aletaan lukea lehtien kuolinilmoituksia ja etsiä niistä oman ikäisiä vainajia.

        Jos olet vanhapiika, et enää löydä mistään vapaata ikäistäsi miestä, joka ei jo olisi yhden kerran ollut pitkässä avoliitossa ja polttanut kuuminta tunne-elämäänsä loppuun. Jos jonkun miehen löydät, hänellä on lapsenruokkomaksut maksettavana, hän kaveeraa entisen muijansa kanssa "hyvinä ystävinä, jotka ovat eronneet sovussa", eikä hänellä enää ole jäljellä palavaa rakkautta, jota kohdistaisi sinuun. Auton rassaaminen, formulat ja tv kiinnostavat enemmän kuin uusi nainen.

        Jos olet vanhapoika, sinulle voi nelikymppisenä iskeä halua vielä jatkaa sukuasi, kun havahdut siihen, että kuoltuasi sinusta ei jää mitään jäljelle. Ikäistäsi naista et voi vaimoksesi hankkia, koska sellaiset naiset alkavat olla jo lapsentekoiän ohittaneita, ja nuoremmat eivät sinusta kiinnostu, vaikka itse kuvittelisit olevasi millainen komistus tahansa. Pitää siis vain tyytyä edelleen käymään Thaimaan ilotaloissa talviloman aikana.

        Jos taas olet naimisissa tai avoliitossa oleva ihminen, liittosi vetelee viimeisiään, ja kohta on aika kaataa kulissi, kunhan lapset ovat itsenäistyneet. Sinulla ei ole enää puolisosi kanssa mitään sanottavaa toisillenne, ja hellien tunteiden aika on jäänyt jo yli kymmenen vuoden taakse.

        Nelikymppisenä sänkyhommat ovat väsähtäneen oloisia, eikä sohvalla kaljaa lipittävä tv:n orja tai keittiössä tiskialtaan äärellä jäpättävä hapannaama jaksakaan kauheasti kiinnostaa. Viikatemieskin alkaa jo vilkutella oven raosta luurankokädellään, kun lääkärisi toteaa sinulla olevan alkavia sydän- ja verisuonisairauksien oireita, ja alkaa laskeutuminen vaivalloiseen vanhuuteen.

        Elämä on menettänyt makunsa. Naistenlehtiä lukiessa alkaa ärsyttää, kun kaikki lehdissä esiintyvät naiset ovat 25-30 -vuotiaita kauniita menestyjiä, kun itse olet slummilähiön vuokramurjussa asuva siivooja. Miehenä taas työpaikallasi havahdut siihen, että kaikki muut ovat sinua 15 vuotta nuorempia ja kaveeraavat vain keskenään.

        Kaikki ikäisesi työkaverit ovat vuosien varrella lähteneet sairaseläkkeelle tai saaneet lopputilin, ja nuoria sankareita on tullut tilalle. Sinulla ole mitään yhteistä nykyisen nuoremman työporukan kanssa. Kadehtien joudut kuuntelemaan, kuinka he kertovat valtavat hauikset pullistellen yli-inhimillisistä suorituksistaan punttisalilla ja näyttävät valokuvia seikkailumatkoistaan Etelä-Amerikan viidakoissa tai vuoristokiipeilystään Himalajalla.

        Jaa´a, kyllä se niin on, että elämä oli joskus ihan kivaa, mutta se oli 1980- ja 90-lukua se, edellistä vuosituhatta. Nyt ovat sen ajan nuoret, menevät, urheiluautoilevat adonikset muuttuneet kaljuuntuviksi Corollalla ajaviksi paskamahoiksi, ja hyvän näköiset pörröpäiset discopimut tulleet roikkotukkaisiksi, kärpäslätkärintaisiksi kurttunaamoiksi.

        Neljänkymmenen vuoden kriittisen pisteen ylitettyäsi huomaat, että työelämässäkään ei koskaan tullut saavutettua mitään - toisin meni joidenkin vanhojen koulukaveriesi elämä, niiden, joista tuli menestyviä ja kuuluisia, ja joista saat viikoittain lukea lehtien sivuilta. Jokin meni lasten kasvatuksessakin pieleen, kun jälkikasvusta tuli pikkurikollisia gangstaräppäreitä ja rääväsuisia katutappelijapissaliisoja. Ei olisi uskonut vielä silloin, kun pikku Jani oli partiolainen ja pikku Iida kävi pyhäkoulua.

        Tulis ydinsota ja grillais kaikki.

        1980-luku oli siistii!

        Nykyajassakaan ei ole mitään vikaa, ihmiset on vaan itsekkäitä, omaan napaansa tuijottavia idiootteja, jotka kaikki kuvittelee olevansa einsteineja.

        Ei kaikki toki...


      • ElämäOnKivaa
        Joojoo kirjoitti:

        lainaus toiselta sivulta: 40-vuotias on elämän loppupuolella.
        Neljänkympin pahemmalla puolella elämän iltarusko alkaa jo kajastaa. Tuntuu, että elon malja ei ole vasta puoliksi täynnä, vaan että se on jo puoliksi tyhjä. Mikään ei oikein jaksa kiinnostaa, ja moni sairastaa masennusta ja työuupumusta. On selkävaivoja, alkavaa sydänvikaa, suonikohjuja ja rintasyöpää. Siinä iässä aletaan lukea lehtien kuolinilmoituksia ja etsiä niistä oman ikäisiä vainajia.

        Jos olet vanhapiika, et enää löydä mistään vapaata ikäistäsi miestä, joka ei jo olisi yhden kerran ollut pitkässä avoliitossa ja polttanut kuuminta tunne-elämäänsä loppuun. Jos jonkun miehen löydät, hänellä on lapsenruokkomaksut maksettavana, hän kaveeraa entisen muijansa kanssa "hyvinä ystävinä, jotka ovat eronneet sovussa", eikä hänellä enää ole jäljellä palavaa rakkautta, jota kohdistaisi sinuun. Auton rassaaminen, formulat ja tv kiinnostavat enemmän kuin uusi nainen.

        Jos olet vanhapoika, sinulle voi nelikymppisenä iskeä halua vielä jatkaa sukuasi, kun havahdut siihen, että kuoltuasi sinusta ei jää mitään jäljelle. Ikäistäsi naista et voi vaimoksesi hankkia, koska sellaiset naiset alkavat olla jo lapsentekoiän ohittaneita, ja nuoremmat eivät sinusta kiinnostu, vaikka itse kuvittelisit olevasi millainen komistus tahansa. Pitää siis vain tyytyä edelleen käymään Thaimaan ilotaloissa talviloman aikana.

        Jos taas olet naimisissa tai avoliitossa oleva ihminen, liittosi vetelee viimeisiään, ja kohta on aika kaataa kulissi, kunhan lapset ovat itsenäistyneet. Sinulla ei ole enää puolisosi kanssa mitään sanottavaa toisillenne, ja hellien tunteiden aika on jäänyt jo yli kymmenen vuoden taakse.

        Nelikymppisenä sänkyhommat ovat väsähtäneen oloisia, eikä sohvalla kaljaa lipittävä tv:n orja tai keittiössä tiskialtaan äärellä jäpättävä hapannaama jaksakaan kauheasti kiinnostaa. Viikatemieskin alkaa jo vilkutella oven raosta luurankokädellään, kun lääkärisi toteaa sinulla olevan alkavia sydän- ja verisuonisairauksien oireita, ja alkaa laskeutuminen vaivalloiseen vanhuuteen.

        Elämä on menettänyt makunsa. Naistenlehtiä lukiessa alkaa ärsyttää, kun kaikki lehdissä esiintyvät naiset ovat 25-30 -vuotiaita kauniita menestyjiä, kun itse olet slummilähiön vuokramurjussa asuva siivooja. Miehenä taas työpaikallasi havahdut siihen, että kaikki muut ovat sinua 15 vuotta nuorempia ja kaveeraavat vain keskenään.

        Kaikki ikäisesi työkaverit ovat vuosien varrella lähteneet sairaseläkkeelle tai saaneet lopputilin, ja nuoria sankareita on tullut tilalle. Sinulla ole mitään yhteistä nykyisen nuoremman työporukan kanssa. Kadehtien joudut kuuntelemaan, kuinka he kertovat valtavat hauikset pullistellen yli-inhimillisistä suorituksistaan punttisalilla ja näyttävät valokuvia seikkailumatkoistaan Etelä-Amerikan viidakoissa tai vuoristokiipeilystään Himalajalla.

        Jaa´a, kyllä se niin on, että elämä oli joskus ihan kivaa, mutta se oli 1980- ja 90-lukua se, edellistä vuosituhatta. Nyt ovat sen ajan nuoret, menevät, urheiluautoilevat adonikset muuttuneet kaljuuntuviksi Corollalla ajaviksi paskamahoiksi, ja hyvän näköiset pörröpäiset discopimut tulleet roikkotukkaisiksi, kärpäslätkärintaisiksi kurttunaamoiksi.

        Neljänkymmenen vuoden kriittisen pisteen ylitettyäsi huomaat, että työelämässäkään ei koskaan tullut saavutettua mitään - toisin meni joidenkin vanhojen koulukaveriesi elämä, niiden, joista tuli menestyviä ja kuuluisia, ja joista saat viikoittain lukea lehtien sivuilta. Jokin meni lasten kasvatuksessakin pieleen, kun jälkikasvusta tuli pikkurikollisia gangstaräppäreitä ja rääväsuisia katutappelijapissaliisoja. Ei olisi uskonut vielä silloin, kun pikku Jani oli partiolainen ja pikku Iida kävi pyhäkoulua.

        Tulis ydinsota ja grillais kaikki.

        Älä nyt ota noin vakavasti. Keski-iässä alkaa uusi elämä kun lapset ovat lentäneet pesästä ja on taas aikaa itselle ja omille harrastuksille. Seuran vuoksi voi ottaa sen 50-v miehenkin siihen sohvan toiselle reunalle torkkumaan :-) Hellyyttävältä sekin seura tuntuu.

        Taustapeiliin on turha katsella, kaikki me olemme jonkin aikakauden nuoria ja aika käy säälimättömästi jokaisen kimppuun.


    • onnellinen vihdoinki

      oltuani 17v. sinkkuna eräs tuttuni, vanhempi mies, halusi esitellä minulle miehen joka olisi arvoiltaan samanlainen monella tavalla kuin minä. Skeptisenä en uskonut innostuvani mutta suostuin treffeille. Siitä alkoi kuuma suhde. Olemme kuin luodut toisillemme arvoinemme ja asenteinemme. Samassa kaupungissa on asuttu, kuljettu toistemme ohi, koskaan emme olisi kohdanneet kunnolla ilman tätä tuttavaamme. Toimikaa ihmiset, johdattakaa ystävänne yhteen!

    • hävetä saisi,jososaa

      Sinkkuja kyllä vokottelee varatut, mutta ei kannata. Itse uskoin erästä varattua, vannoi olevansa vapaa. Ei ollutkaan, ja kun pääsi siihen et meni intiimiksi suhteemme, kertoi kaiken kun ei voinut elää valheessa?
      Siis, selvää hyväksikäyttöähän tämä oli.Olen surullinen ja olo sen mukainen, olin kuin esine.

      Miksi varatut valehtelee?

    • 16vTyttö Espoosta

      Huoh.. Oon iha samas tilantees.. :(

      streamsonline.com/justinbieber


      Haluisin vaa TÄN Bieberin :(

      Rakastan sitä ja sillai :((

      Auttakaa mua.. Kattokaa toi mun video ja auttakaa :(

    • yhyt23

      voi perse, saat ehkä persettä, mutta ei siinä ole mitään uutta.

    • sinkku.

      " Pakko lisätä, että onhan tämä älyttömän surullista: pelkästään täällä Helsingissäkin on lukemattomia yksinäisiä ihmisiä, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta kun ei vaan missään kohdata. "

      On meitä sinkkuja tosiaan mut se vaan et naiset ei halua tavata meitä. Olemme ihan tavalisen näköisiä ja se on just meidän vika kun pitäis olla älyttömän komea ja pitkä. Olen kuullu sata kertaa että olen tosi mukava ja kiva mut olen liian lyhyt.
      Eli alle 170 cm mies ei kelpaa ja ulkonäöstä se on muutenkin kiinni että ei haluta edes tutustua jos ei mies ole unelmien poikamies materiaalia.

    • atn.

      Itse olen 21-vuotias nainen, eikä vientiä ole koskaan sen kummemmin ollut. Seurustelu tuntuu jo tässä iässä vieraalta, koska sitä ei ole koskaan oikeasti ollut. Miehet ovat joko pelkkiä kavereita tai sitten niitä, jotka ovat hyväksikäyttäneet tavalla tai toisella. Pettämistä on ollut niin fyysisesti ja henkisesti. Ensimmäinen vannoi tykkäävänsä, mutta myöhemmin suuteli jo toisen kanssa. Toisella kerralla vannotaan ummet ja lammet, mutta yhtäkkiä ollaankin toisen kanssa suhteessa. Vähän on luottamus mennyt, vaikka oikeasti en ole seurustellutkaan.
      Olen kuitenkin onnellinen siitä, että miehet sentään voivat pysyä ystävinä, enkä kaihda jokaista kaksilahkeista vastaantulijaa. Tuntuu, että itsestä ovat kiinnostuneita juuri nämä kaveripojat, vaikka itse en tunne yhtään mitään. Se on vähän surullista, koska en kuitenkaan haluaisi pilata ystävyyttä.
      Yhden yön juttuja en mielellään harrastele, siitä on ikävä kokemus, jätkä haukkui myöhemmin toisin sanoen huoraksi. Eli on sitä opittavaa niin miehillä kuin naisillakin.
      Jos baariin lähtee kaksikymppisenä, seuraa saa varmasti ja miksei myös vanhempanakin. Eri asia on se, haluaako jatkuvasti yhden yön juttuja. Nekin voivat alkaa kyllästyttää jos oikeasti toivoisi löytävänsä kunnon suhteen.
      Minulle seurustelu ei ole elämän tärkein asia, koska sisältöä pitää löytää muutenkin. Eihän yksinäiyys ole ihanaa, mutta sen kanssa on opittava elämään. Vanhempana tunnemyrskyt tuskin tuntuvat enää niin vaikeilta. Tosin voisin seurustella niin naisen kuin miehenkin kanssa jos sattuisi oikea ihminen löytymään. :)

      • nyt jo ryhtiä!

        Nuori nainen nyt vaan meet ja harrastelet kaikkea kivaa! Liiku luonnossa, mene maalaus- tai soittokurssille!

        Kehittäkää nyt vähän itteenne niin koko maailma avautuu teille. Alatte säteillä ihan uutta valoa ympärillenne. Jos jää vaan makaamaan ja "ei mua kukaan huoli ja voi että masentaa" niin se elämä olikin sitten siinä! Keho rapistuu ja aivotkin tyhmenee jos niitä ei kokoajan vähän treenaa.

        Vanhana alkaa jo väsyttää ja kroppakin reistailee. Ootteletteko sinne saakka, että tajuutte sen, että olis vaan nuorena pitänyt mennä?

        Ihme saamattomuutta perusterveillä ihmisillä ja muut perusasiatkin kunnossa. Vai onko?

        Pitääkö tulla potkimaan oikein pepulle?


    • Että tälleen

      Menkääs tonne sokot.fi-sivustolle etsiskeleen seuralaista! Taitaa olla aika harvalla tiedossa toi juttupaikka... Kannattaa kokeilla, kun koskaan ei voi tietää, kuka tulee jutteleen... Kaikki ei tietysti ole "tervepäisiä" juttuseuralaisia, mutta ei ne aina ole täälläkään... ;)

      • terv.pap. pakolliset

        Joo, oon itsekin sitä mieltä että kaikilla ihmisillä pitäs olla nykyisin ns. terveen paperit niin kanssa käyminen niiden kanssa olis paljon selvempää. Sen kun vaatii esille heti kättelyssä niin tietää kannattaako jatkaa sitä pidemmälle? Ja paperit tarkastettaisiin vuoden välein.

        Näin tää elämä olis meille kaikille paljon helpompaa! Tätäkään ketjua ei olisi koskaan kirjoitettu!


    • Marjukka 65

      Neuvoisin kokeilemaan nettideittailua. Treffipalstoilla saa helposti yhteyden sellaisiin ihmisiin, joita ei muuten ehkä olisi koskaan tullut tavanneeksi. Kannattaa liittyä S24 treffeille tai jollekin muulle treffisivustolle. Tuolta löytyy hyvä lista tarjolla olevista vaihtoehdoista --> http://deittipalstat.com/

    • atn.

      Muuten hyvä, paitsi ei sitä paljon tehdä, harrastella, matkustella jne. jos ei ole rahaa kuin vuokraan ja syömiseen. Hyvä jos saa edes terveellistä ruokaa tehtyä. Tulevaisuus pitää kuitenkin toivon edes hetkittäin yllä. :)

    • absorblutisti

      Kannattaa ottaa itsekin vähän paukkua pubissa. Jos nimittäin selvänä kuuntelet humalaisten juttuja, niin et sitä seuraa halua.
      Alkoholi herättää sinussa haluja, ja saat miehen. Sehän on tavoitteesi. Löytää mies. Kuitenkin suosittelen että silti tavoittelisit laadukasta. Jos kerran aiot oikein repäistä, niin tee se baarin ulkopuolella. Kaukana baarista. Hommaa se mies muualta.

    • muumaamunsikka

      Miehellä voi olla vain kaksi hyvää ominaisuutta,jotka ovat: ettei se juo eikä polta,lisävaatimukset ovat sittenkin extraa.Helei!

    • jätä miehet rauhaan

      No joko luovutit, valopää?

    • ihminen.....

      www.divinerevelations.info

      Saa tana haluaa että elät ja ihmiset elävät haureudessa ja tekevät kaikenlaista mahdollista syntiä. Saa tana maailmassa on todellinen. Mutta Saa tana mielummin pysyy ihmisille kuvitteellisena olentona kuin todellisena eksyttäjänä.

      Yllä olevan linkin kautta pääsee sivustolle, jossa ihmisten oikeita kokemuksia Jeesuksen kohtaamisesta, Taivaasta, Helvetistä...

      Nämä eivät ole satutarinoita vaan oikeita kokemuksia. Raamattu on Luojan Sana ja Totuus.

      Älkää menkö Helvettiin!

      • l ovovo

        Taidan olla ainoa yli 40 vuotias mies, joka elää yksin kaipaamatta edes naista elämään. Olen joskus seurustellut ja asunutkin yhdessä lyhyitä hetkiä, mutta aina ne on kaatunut siihen seksin vonkaamiseen ja minua ei kiinnosta seksi. En kaipaa läheisyyttä enkä mitään sielun kaveria. Haluan herätä yksin ja nukkua yksin. Haluan tehdä mitä huvittaa ilman kompromisseja. Lapset eivät kiinnosta, vaikka en lapsivihaaja olekaan. En vain halua omia.
        Asun yksin asuntoautossa. Käyn töissä ja saan hyvää palkkaa. Urheilen lähes joka päivä ja olen kovakuntoinen mies. Joskus juon kännin ja katselen yksin autoni ikkunasta ulos. Tai jos istun baarissa räplään kännykkääni kunnes lähden.
        Elämä yksin on taivaallista, en ikinä vaihtaisi tätä mihinkään parisuhteeseen.


      • ei nimim.
        l ovovo kirjoitti:

        Taidan olla ainoa yli 40 vuotias mies, joka elää yksin kaipaamatta edes naista elämään. Olen joskus seurustellut ja asunutkin yhdessä lyhyitä hetkiä, mutta aina ne on kaatunut siihen seksin vonkaamiseen ja minua ei kiinnosta seksi. En kaipaa läheisyyttä enkä mitään sielun kaveria. Haluan herätä yksin ja nukkua yksin. Haluan tehdä mitä huvittaa ilman kompromisseja. Lapset eivät kiinnosta, vaikka en lapsivihaaja olekaan. En vain halua omia.
        Asun yksin asuntoautossa. Käyn töissä ja saan hyvää palkkaa. Urheilen lähes joka päivä ja olen kovakuntoinen mies. Joskus juon kännin ja katselen yksin autoni ikkunasta ulos. Tai jos istun baarissa räplään kännykkääni kunnes lähden.
        Elämä yksin on taivaallista, en ikinä vaihtaisi tätä mihinkään parisuhteeseen.

        Joo samoilla linjoilla mennään. Sillä erotuksella, että minä asun ok-talossa ja sä asuntoautossa.

        Keskustelupalstoilla varsinkin miehet poraavat jatkuvasti naisettomuuttaan. En voi käsittää sitä.

        Mihinkä te sitä naista tarvitsette? Ettekö pärjää yksinänne? Parisuhteessa eläminen kun ei ole mitään ruusuilla tanssimista. Se on jatkuvia kompromisseja, kinasteluja, joustamista...

        Yksin on hyvä olla.


      • vinkuvinki
        ei nimim. kirjoitti:

        Joo samoilla linjoilla mennään. Sillä erotuksella, että minä asun ok-talossa ja sä asuntoautossa.

        Keskustelupalstoilla varsinkin miehet poraavat jatkuvasti naisettomuuttaan. En voi käsittää sitä.

        Mihinkä te sitä naista tarvitsette? Ettekö pärjää yksinänne? Parisuhteessa eläminen kun ei ole mitään ruusuilla tanssimista. Se on jatkuvia kompromisseja, kinasteluja, joustamista...

        Yksin on hyvä olla.

        Ette te täällä vinkuis jos olisitten niin onnellisia yksinänni!


    • tuolle ylläolevalle

      vatipäälle; just joo nettideittailu hahhahha!!!!!!
      Normaali ihminen osaa etsiä seuransa ilman mitään lihatiskimainoksia.
      Nettipelleily on haavemaailmassa eläville hörhöille.

    • -44+

      Tää on jo pakko olla provo!

      Jo nimemerkki "VALE(riana)40 " tuntuu selvästi tarkoituksella keksityltä. Valehdellen ja rienaillen. Myös tämä alkujohdanto on kuin suoraan jostain harlekiinikirjoista tai mitä hiton roskaa naiset nyt yleensä lukevatkaan?

      Yksinäisyys näköjään surkastuttaa selvästi ihmisaivot. Halutaan ja ei haluta, eikä enää tiedetä lopulta mitä halutaan. Kiihkeä ja estotonta seksiä tässä nyt ollaan taas selvästi vailla. Puutteessa ei ole kiva elää. Kaikkihan sen totuuden tietää, mutta ei vaan aina muista sitä!

      Kakustakin pitäs saada aina ne parhaat palat. Parisuhteessa pitäs olla kiihkeää seksiä, henkeviä keskuteluja, matkailua ja naisille tottakai niitä timanttejakin!

      Ehkä se sopii meille jo pariutumisriitti-iän ylittäneille ihmisille? Eli kakusta parhaat palat mulle ja sulle 40 !

    • 40+ radalle

      Hei Valeriana!

      Lähdetäänkö yhdessä liikenteeseen?? Tekstisi olisi voinut olla omani, täsmälleen samanlaisia fiiliksiä on minullakin.

      Onko sinulla spostia jonka arvaisit laittaa julkisesti esille?

    • nähty on jo jakoettu

      ei todellakaan seksi ole kaikista tärkein asia elämässä, jos näin on se on addiktio siinä kuin muukin riippuvuus...

    • Ruotuun vain

      "Itse olen nyt vuoden ajan käynyt melko säännöllisesti yksin baarissa metsästämässä naisia. Olen aika ujo tyyppi joten tarvitsen paljon alkoholia jotta kykenen tutustumaan naisiin"

      Kunnon nainen on semmoinen joka ei liiku baarissa, ja mielellään uskovainen, joka arvostaa miestään. Nykyään naiset tuppaa määräilee joka asiassa, eikä se semmoinen nyt käy päinsä lainkaan.

    • totuuksia

      Joopa joo nykyään on vaikea löytää kunnon kumppania.Treffi palstatkin ovat joko alkoholi ongelmaisia,salarakkauksien etsiöitä,pelkkää panopuuta etsiviä tai jopa työtön mies hakee itsellensä elättäjää maksajaa rahapulaansa siksi parikymmpiset haluavat jopa kuusikymppisten seuraa.Paareissa taas niinkuin moni kertoi olevansa ujo juo liikaa kuka sellaista haluaa.Ja sitten se tärkein ei ole väliä oletko ujo tai kokematon.MIES jos naista etsit opettele käytös tavat,käy pesulla,parturis ja laita puhtaat vaatteet ja pese myös hampaasi huolehdi siisteydestäsi ja ulokisesta olemuksesta.Kukaan nainen ei syty jos haiset hielle,hengityksesi löyhkää hampaasi on märäntyneet niin se vaan on

    • Lintumanni

      Römpsääkö alat jakamaan ympäri kyliä .. kuin ajokoira??

    • restdyfgkhilöi876r

      yllättävän hyvin toimii kn menee baarin nurkkapöytään yksin istumaan, heti tulee joku 40 v mamma kyselemään että mikäs nuorta miestä vaivaa

      ja loppuilta onkin sitten salaisuus ;)

      ikää on 22

      • ramses ja mää

        EI tuo vielä mitään!

        Multakin tuli 5000 vuotias muumio kerran kuppilassa kyselemään ihan kummia. Oli sillä kyllä niin punatut huuletkin että...

        Ja loppu oli kuin 1000 ja 1 yön tarinoista!

        Ja ikää kai oli ? Vai oliko?


    • LuotaElamaan

      Älä koskaan luovuta! Rakkaus voi kävellä vastaan vanhempanakin. ;)

    • Valeriana40+

      Ilta oli tosi kiva. Ei tullut krapulaa, ei mennyt paljon rahaa. Ihan mukava miesporukkakin tuli juttusille, mutta ei siitä sen enempää kehittynyt. Heistä osa oli rengastettuja kuten ystävistänikin ja kyseessä oli ihan viaton läpänheitto.

      Naisporukoita oli jälleen liikkeellä enemmän kuin miehiä 40 ikäluokassa. Nuorempia miehiä oli paljon, mutta en tiedä missä 40-50-vuotiaat vapaat miehet iltojaan viettävät, vai eikö heitä kerta kaikkiaan ole?

      • 9+15

        "yllättävän hyvin toimii kn menee baarin nurkkapöytään yksin istumaan, heti tulee joku 40 v mamma kyselemään että mikäs nuorta miestä vaivaa

        ja loppuilta onkin sitten salaisuus ;)

        ikää on 22"

        Ei minulta koskaan kukaan nelikymppinen mammakaan ole tullut kyselemään että mikä mieltä painaa kun olen yksinäni baariin mennyt. Enkö sitten ole tarpeeksi komea kenenkään mielestä kun ei vanhemmatkaan naiset tule kyselemään vai mistäköhän johtuu? Kun yksin baariin lähtee niin siitä saa olla varma että yksin siellä myös iltansa viettää ja yksin poistuu taxiin tai bussiin.

        T: Mies 24v


      • Balleriina1000 0000-

        Ihanaa, taidettiinkin nähdä!

        Kyllä ne 40-50 vuotiaat "miehet" on ohittanu noi juottolat jo aikoja sitten...


      • gentle ja mies

        Hei Valeriana!

        En varmasti ole se mitä etsit, mutta mitkä baarit ja pubit Pk-seudulla olisivat minulle 40 , fiksulle, kivan näköiselle, kohtuudella elämässään pärjäävälle miehelle parhaita otti-paikkoja?

        Olisi kiva valita ns. Ikäisistään naisista"se" paras päältä!
        :-)


    • reawwrweawer

      Olen aikaisemmin kirjoitellut tänne ja lukenut muiden säälittäviä kirjoituksia, mutta olen tullut siihen tulokseen ettei siitä ole apua. Mutta Jumalasta on apua. Vain Jumala voi vapauttaa saatanan orjuutuksesta. Rukoilkaa veljet ja sisaret.

    • KallioNorppa

      Ei sun kannata tuosta murehtia. Seksiä ja läheisyyttä saa kun sitä tilaa ;) kanavia siihen löytyy monta. Ainakin internetistä löytyy monta kanavaa, jossa ihmiset vinkuu puutostaan. Kohan muistaa suojautua hyvin. :)

      Ite oon ollu melkein 10 kesää yksin, mutta mun vuodenaikoja rytmittää kalastus. Erityisesti kesällä viihdyn älyttömän pitkiä aikoja järvellä. Yhtenä päivänä voi mennä se 12 h kevyesti soutaen. Joskus majoitun saareen ja tillitän auringon laskua tai nousua leirinuotion äärellä.

      Toisinaan havahdun siihen kun ei ole seuraa, jonka kanssa jutella mielipiteistä ummet ja lammet. Pitkät vaellukset ois kivempi tehdä seurassa. Äitikin alkaa ikääntyä niin, ett muutaman vuoden päästä hän ei jaksa enää.

      Parhaiten iäkkäämpiä ihmisiä löytyy tanssipaikoista. Eiköhän nuo 40 ihmisillä ole muuta tekemistä kuin notkua kapakoissa. Esim. mökin ylläpitoa, kodinhoitoa, marjastusta, sienestystä tai kalastusta yms. Riippuen siitä, mitä itse kullakin on kiinnostuksen kohteita.

      t. nainen 26v

      • Intiaani40+

        Mielenkiintoista tietää, että on myös teitä eränaisiakin olemassa!

        Luulis, että äijiä kiinnostas tuollanen otus, jonka sais kalareissullekin mukaan?

        Itse olen ihan täysverinen stadilainen, mutta erätaidot tuli jo joskus teininä opittua. Kiitos kuulunee isoisälleni?

        Luonnossa sitä oppiikin tuntemaan ihmisen todellisen luonteen parhaiten. Anna meren se selvittää...

        Luulis, että löytäsit helpostikin jos vaan viitsisit? Kyllä tuommoinen "erilainen squaw" pitäs suomalaiselle metsissä samoilevalle "Suomen intiaanille" kelvata!

        Suomalaiset tosin ei taida enää osata tehdä yhtään mitään mitä niiden esi-isät, jopa vielä iso-isät osas? Ei ole taida suomalaisista enää olla suomalaisiksi? Sääli sinänsä kansaa, joka joskus taisteli ja oli sisukas kuin mikä! Sitä se tekee kun on mäkkäri, kokis ja sprite, missä on suomalainen ite? Saduissa ja legendoissa vissiin!

        Hävetkää lökäpöksyt!


    • jos joskus

      Täälläkin ollaan odoteltu jo vuosia, mutta onneksi on vielä koko elämä edessä (ainakin toivottavasti on) Hankalinta muuttaa itseään. Vanhat tavat ovat jo "juurtuneet" ja niitä on hankala muuttaa. Ja se sama epäluuloisuus on jäljellä. Pitäisi pystyä rentoutumaan tai sitten varoa paljastamasta kaikkea. Olenkin aina joko hiljainen ja ujo tai sitten paljastan liikaa omia asioitani. Ehkä joskus olen onnellinen siitä yhdestä luotettavasta ystävästä, se olisi vaihe yksi. Ja myöhemmin jos saisin rakastaa ja löytäisin kumppanin, se olisi vaihe kaksi.

      Toivon, että kohta on muuton aika ja pääsen aloittamaan alusta, korjaamaan virheet, unohtamaan kaiken mikä aiheuttanut tuskaa ja että kaiken tämän jälkeen pystyisin vielä arvostamaan itseäni. Jos kaikki meneekin sitten pieleen niin ainakin olen yrittänyt.

      Jos nyt tänne "lähetettäisiin" joku yksinäinen seurakseni olisin todella iloinen. Vaikka sitten vaan istuttaisiin hiljaa ja oltaisiin vaivaantuneita :) Se hyvä piirre minussa on, että jos joku tulee juttelemaan tai tapaan kiinnostavan ihmisen juttua kyllä riittää. Tietysti "tyhjänpäiväinen" jutustelu ei koskaan korvaa syvällisiä keskusteluja ja samanhenkistä ihmistä. Nyt on elämässä tälläinen tylsä suvantovaihe. Välillä tulee miettineeksi miten kaikki menikin näin. Aivan toisin kuin ajattelin. Parempi onkin olla miettimättä menneisyyttä ja yrittää keskittyä tulevaan. Ja toisaalta on "helpottavaa" huomata, että myös muita yksinäisiä nuorempia ihmisiä löytyy.Tuntee itsensä välillä niin epäonnistuneeksi.

    • kyrpä perseessä

      tappakaa itsenne niin mäkin aion tehdä bis das blut gefriert!!!

    • EMW1

      Hyvä Valeriana 40 !

      Alkaisikohan sitä meiltä 40 miehiltä olla tuo kapakkavaihe jo ohi? Tämän ikäisenä ei vaan enää jaksa bilettää, vaan sitä haluaisi elämältään ihan jotain muuta! Viinan avulla sitä et tule ikinä löytämään, korkeintaan saat kumppaniksesi alkoholistin, hyvässä lykyssä vielä väkivaltaisenkin! Vaikka lasteni äidin aikanaan kapakasta löysinkin (ei ollut kyllä tarkoitus), en usko että sieltä sitä todellista rakkautta löytää.

      Kyllä sun on kyettävä laittamaan itsesi peliin ilman tuota viinaa ja kapakkaa! Nuo kaksi asiaa antavat miehelle vinkin siitä, että suhde sinun kanssasi ei taitaisi kauaksi kantaa. Älä loukkaannu tästä kirjoituksestani, mutta tämä perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen. Tuo suhteeni, joka sai alkunsa kapakkaillasta, on päättynyt eroon jo vuosia sitten. Lapseni ovat ihania, kun heitä katsoo, ei uskoisi millainen riivinrauta heidän äitinsä osaa olla! Hän on tuon jälkeen ollut jo kerran naimisissa ja varmaan on taas haku päällä....

      Kun huomenna aamulla heräät, katso itseäsi peilistä ja ajattele rehellisesti mitä siellä näät? Tuo se sitten julki, tavalla tai toisella seuraa hakiessasi. Se ei onnistu kapakassa, eikä viinan kanssa pelatessa.

    • Shark Mac

      Äläkä unohda sitä tärkeää seikkaa, jonka ikäisesi naiset unohtavat: LASKE RIMAA.

      Ja olet jo siinä iässä, että epämukavuusalueelle asettuminen ei ole pelkästään sitä, että menet sinne terassille seisoskelemaan ja istuskelemaan ja ihmettelemään, kun ei kukaan tule juttelemaan paitsi kännissä. Sun pitää itse jutella.

    • voi nunnukanuu

      Älä jätä minua, älä kokaan jätäminua.

      yritin olla hyvä ja ylstävällivnen tahdoin että tiedät kunka paljon välitän

      älä kokaan mene pois

      sinä olit minulle kaikki mitätarvitsen vain sinua ana kaipasin
      en elämätlä sillon äpaljon muuata pyytänyt kuin että vain sinut voin pitää omanain


      Kadunkulmassa tänään suutelit toista, tää voiko olla totta yritin olla hyvä ja ystävällinen

      tahsoin läläälläääkäääälälläääää

    • Kanssasisar

      Tässä ketjussa pidetään hyvin negatiivisena kapassa käymistä. Itse käyn bilettämässä selvinpäin, joten en ainakaan ole mikään kapakkaruusu, joka örveltää vastaan.

      Olen samanikäinen kun aloittaja, joten kummastuttaa missä ne samanikäiset miehet ovat, jos me ollaan bilettämässä. Sohvalla rönöttämässä ?? Ei kiitos, semmoista miestä en itselleni halua. Mielummin otan miehen, joka ottaa viinaksia, tanssii ja pitää hauskaa, kuin kotona nyhvertävän vanhan ukon.

      Itse käyn niin paljon ulkona kuin huvittaa, välillä bilettämässä ja välillä perustanssien pyörteissä. Kummastakaan en ole miestä itselleni löytänyt.

      Jatka vain aloittaja samaan malliin, niin teen minäkin ;)

      • 10+10

        Kovinkaan moni mies ei taida pitää tanssimista hauskanpitämisenä. Aika moni pitää kyllä siitä viinanjuomisesta. Moni myös saattaa tanssia saadaakseen naisia kaadetuksi. Ne miehet jotka eivät pidä viinanjuomisesta harvemmin käyvät missään baareissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe