Bali-Lombok-Komodo/paikallislennot?

aniandra

Olen menossa kuukauden päästä Balille ja Lombokiin. Mikä on kätevin tapa poiketa jommasta kummasta käsin Komodossa katsomassa varaaneja jossei halua istua päiväkausia veneessä. Mistä kätevimmin lennot?

9

190

Vastaukset

• kannattaa varmaan ennemmin kyselleä pallontallaajat.net issä

• Ok, kitti

• Balilta lentää ainakin 3-4 lentoyhtiötä suoraan Floresin Labuan Bajon lentokentälle, joka on "viralliselta" nimeltään Komodon kenttä. Yhteen suuntaan lennot on hintaluokkaa n. 50-80€. Labuan Bajosta pääsee useiden "travel agencyjen" tai sukelluskeskusten mukana 2-3 tunnissa vierailemaan Komodolla, veneellä tai pikku aluksella. Tai oikeammin Rinca saarella, jossa National Park (missä pääsee tutustumaan varaaneihin) sijaitsee. Lennot vain lähtevät hauskasti KAIKILLA noilla lentoyhtiöillä aamun 9-11 aikaan!

• Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=15048&currency=EUR&locale=fi
      Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.

• Paljon maksoit lennoista Balille? Itse olen katsellut noin 1100€ lentoja enkä juurikaan halvempia löytänyt kohtullisella lentoajalla. Suunnitelmissa Lontoon kautta ja sieltä Airbus 380:llä Singaporeen, olisko kellään kokemuksia tuosta jättiläiskoneesta. Lähinnä kiinnostaa jalkatilan koko.

• Katoppa Lufthansa sivuja. Halvimmilaa n 530€

• taapsa1 kirjoitti:

Katoppa Lufthansa sivuja. Halvimmilaa n 530€

Niin siis Singaporeen halvimmillaan 530 €, tuskin Balille saakka. Mutta katsoin eilen kans lentoja singaporeen luffen tarjouksella. Hyvä tarjous on! :)

• mappe821 kirjoitti:

Niin siis Singaporeen halvimmillaan 530 €, tuskin Balille saakka. Mutta katsoin eilen kans lentoja singaporeen luffen tarjouksella. Hyvä tarjous on! :)

Tuhannesti kiitoksia, varasin lennot Lufthansalla Singaporeen ja sieltä Air Asialla Balille yhteensä 735€, sanoisin hintaa varsin kohtuulliseksi. Tein huikean säästön.

• sit on myos speed boatit ja slowboatit balilta lombokkiin ja takas mut aika epamukavia..jos paljon tavaraa mukana.. itse olen nyt balilla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.