Bali-Lombok-Komodo/paikallislennot?

aniandra

Olen menossa kuukauden päästä Balille ja Lombokiin. Mikä on kätevin tapa poiketa jommasta kummasta käsin Komodossa katsomassa varaaneja jossei halua istua päiväkausia veneessä. Mistä kätevimmin lennot?

9

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgawgawg

      kannattaa varmaan ennemmin kyselleä pallontallaajat.net issä

    • Ok, kitti

    • kexixkexis

      Balilta lentää ainakin 3-4 lentoyhtiötä suoraan Floresin Labuan Bajon lentokentälle, joka on "viralliselta" nimeltään Komodon kenttä. Yhteen suuntaan lennot on hintaluokkaa n. 50-80€. Labuan Bajosta pääsee useiden "travel agencyjen" tai sukelluskeskusten mukana 2-3 tunnissa vierailemaan Komodolla, veneellä tai pikku aluksella. Tai oikeammin Rinca saarella, jossa National Park (missä pääsee tutustumaan varaaneihin) sijaitsee. Lennot vain lähtevät hauskasti KAIKILLA noilla lentoyhtiöillä aamun 9-11 aikaan!

      • dostulle

        Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=15048&currency=EUR&locale=fi
        Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.


    • ilob

      Paljon maksoit lennoista Balille? Itse olen katsellut noin 1100€ lentoja enkä juurikaan halvempia löytänyt kohtullisella lentoajalla. Suunnitelmissa Lontoon kautta ja sieltä Airbus 380:llä Singaporeen, olisko kellään kokemuksia tuosta jättiläiskoneesta. Lähinnä kiinnostaa jalkatilan koko.

      • taapsa1

        Katoppa Lufthansa sivuja. Halvimmilaa n 530€


      • mappe821
        taapsa1 kirjoitti:

        Katoppa Lufthansa sivuja. Halvimmilaa n 530€

        Niin siis Singaporeen halvimmillaan 530 €, tuskin Balille saakka. Mutta katsoin eilen kans lentoja singaporeen luffen tarjouksella. Hyvä tarjous on! :)


      • ilob
        mappe821 kirjoitti:

        Niin siis Singaporeen halvimmillaan 530 €, tuskin Balille saakka. Mutta katsoin eilen kans lentoja singaporeen luffen tarjouksella. Hyvä tarjous on! :)

        Tuhannesti kiitoksia, varasin lennot Lufthansalla Singaporeen ja sieltä Air Asialla Balille yhteensä 735€, sanoisin hintaa varsin kohtuulliseksi. Tein huikean säästön.


    • balitar1

      sit on myos speed boatit ja slowboatit balilta lombokkiin ja takas mut aika epamukavia..jos paljon tavaraa mukana.. itse olen nyt balilla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe