Olen menossa kuukauden päästä Balille ja Lombokiin. Mikä on kätevin tapa poiketa jommasta kummasta käsin Komodossa katsomassa varaaneja jossei halua istua päiväkausia veneessä. Mistä kätevimmin lennot?
Bali-Lombok-Komodo/paikallislennot?
9
2058
Vastaukset
- fgawgawg
kannattaa varmaan ennemmin kyselleä pallontallaajat.net issä
Ok, kitti
- kexixkexis
Balilta lentää ainakin 3-4 lentoyhtiötä suoraan Floresin Labuan Bajon lentokentälle, joka on "viralliselta" nimeltään Komodon kenttä. Yhteen suuntaan lennot on hintaluokkaa n. 50-80€. Labuan Bajosta pääsee useiden "travel agencyjen" tai sukelluskeskusten mukana 2-3 tunnissa vierailemaan Komodolla, veneellä tai pikku aluksella. Tai oikeammin Rinca saarella, jossa National Park (missä pääsee tutustumaan varaaneihin) sijaitsee. Lennot vain lähtevät hauskasti KAIKILLA noilla lentoyhtiöillä aamun 9-11 aikaan!
- dostulle
Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=15048¤cy=EUR&locale=fi
Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.
- ilob
Paljon maksoit lennoista Balille? Itse olen katsellut noin 1100€ lentoja enkä juurikaan halvempia löytänyt kohtullisella lentoajalla. Suunnitelmissa Lontoon kautta ja sieltä Airbus 380:llä Singaporeen, olisko kellään kokemuksia tuosta jättiläiskoneesta. Lähinnä kiinnostaa jalkatilan koko.
- taapsa1
Katoppa Lufthansa sivuja. Halvimmilaa n 530€
- mappe821
taapsa1 kirjoitti:
Katoppa Lufthansa sivuja. Halvimmilaa n 530€
Niin siis Singaporeen halvimmillaan 530 €, tuskin Balille saakka. Mutta katsoin eilen kans lentoja singaporeen luffen tarjouksella. Hyvä tarjous on! :)
- ilob
mappe821 kirjoitti:
Niin siis Singaporeen halvimmillaan 530 €, tuskin Balille saakka. Mutta katsoin eilen kans lentoja singaporeen luffen tarjouksella. Hyvä tarjous on! :)
Tuhannesti kiitoksia, varasin lennot Lufthansalla Singaporeen ja sieltä Air Asialla Balille yhteensä 735€, sanoisin hintaa varsin kohtuulliseksi. Tein huikean säästön.
- balitar1
sit on myos speed boatit ja slowboatit balilta lombokkiin ja takas mut aika epamukavia..jos paljon tavaraa mukana.. itse olen nyt balilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030