Tai siis rahojen jättäminen toistaiseksi Ryanairin tilille matkustus-suunnitelmien muututtua. Älä linkitä sivuja yms vaan kerro jos kokemusta asiasta ja miten kaikki käytännössä menee ja toimii. Vähän huono tuo englanti niin siksi mielummin suomeksi , kiitos :)
Ryanair ja lennon siirtäminen...
4
3022
Vastaukset
- RYR
No ehkä olisi kannattanut kuitenkin vähän sitä englanninkielistä tekstiä lukea. Lennon ajankohdan muuttaminen on siis mahdollista, muttei yleensä kannata. Muutos kun maksaa 30-40 euroa/hlö/suunta, lisäksi jos uusi lippu (eri ajankohtana) on kalliimpi, erotuksenkin pitää maksaa. Käytännössä siis tämä kannattaa vain, jos alkuperäinen lippu oli selvästi kalliimpi kuin 40 euroa/suunta.
- 17+1
Jep, vaihto onnistuu suoraan verkkosivuilta, kannattaa jos alkuperäisen lipun hinta on korkeampi kuin vaihtokulu 30/40 euroa. Rahaa en ole ikinä yrittänyt jättää sisään.
- kauhea ryanair!
Kusetusta koko Ryanair. Jos joutuu jotain muuttamana jälkikäteen tulee h e l v e t i n kalliiksi. Pelkkä niiden asiakaspalveluun soitto on hirveän hintaista. Huijarifirma.
- 9+14
Toisaalta, kaikki liput ovat muutoskelpoisia, ja muutosmaksu on halvempi kuin esimerkiksi Finnairilla, jolla ainoastaan kalliimmat lippuluokat ovat muutosten piirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884