KOKEMUKSIA koiran nuhasta / flunssasta?
Minulla on nuori paimenkoira, joka on nyt muutaman päivän ajan ollut todella tukkoinen (hengittää raskaasti ja nenä "vinkuu" ) ,pärskii ruskeaa räkää ja kirsu on aika kuivunut... Muutoin koira on täysin kunnossa: leikkii ja touhuilee, syö hyvin, vatsa toimii, on kaikin puolin oma reipas ja eloisa itsensä. Olen tarkastanut silmät, korvat ja suun, kaikki päällisin puolin näyttäisi olevan niinkuin pitääkin. Elikkä vaikuttaisi olevan kysymyksessä ihan vain harmiton loppukesän nuha?
Minkälaisia itsehoito konsteja tähän voisi nyt sitten käyttää ja kauankohan tätä on hyvä tarkkailla? Eli siis milloin lääkäriin, jos ei mene ohi? Monenlaisesta on koirien suhteen kokemusta, mutta tällaista ei ole vielä tullut vastaan ennen. Olen puhdistanut koiran nenästä räkää pois ja rasvannut /öljynnyt kirsua ehkäistäkseni kuivumista. Kirsu on siis ainoastaan kuivunut, ei kuuma tai kylmä vaan ihan normaalilämpöinen.
KOIRAN NUHA
piski.nuhanenä
0
526
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351