Kaksi kaunista pitkäkarvaista tyttökisun pentua etsii hyvää kotia.Madotettu,käyvät laatikolla.Emossa Siperiankissaa.
Hinta: 45
Yhteystiedot: Minna 040-588 0031
O: kissanpentuja
6
399
Vastaukset
- Kisua vailla
Missä päin kisut asustaa nyt?
- siperiankisu
MIssäpäin kissat ovat, täällä olis siperiankisu vailla kaveria :)))
- Lottanenn
Hei ! Meillä etsitään kolmatta kisua kahden muun hulivilin seuraksi (skottilainen ja maatiainen) kissa kokemusta löytyy koko elämän ajalta. Laittaisitko minulle s.postia :) [email protected] kiitos
Hei ! Meillä etsitään kolmatta kissaa kahden muun hulivilin seuraksi perheeseemme. (Skottilainen ja maatiainen) Kissoista löytyy kokemusta koko elämän edestä. Laittaisitko minulle s.postina lisää
:) [email protected] tai 0417520448- asttra777
Hei! Kolme pentua, tytöt -odottavat isäntäänsä. Annan hyvissä käsissä-pentu syntyi kesäkuussa Juhannus-aikaan kotiin rakkautta ja onnea! (Hinta 5 euro) [email protected]
- asttra777
Kouvola) Kolme pentua, tytöt -odottavat isäntäänsä. Annan hyvissä käsissä-pentu syntyi kesäkuussa Juhannus-aikaan kotiin rakkautta ja onnea! (Hinta 5 euro) Soittakaa! 1 on jo varattu.....puh. 0451436385 (Irena)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694