Kaksi kaunista pitkäkarvaista tyttökisun pentua etsii hyvää kotia.Madotettu,käyvät laatikolla.Emossa Siperiankissaa. Hinta: 45 Yhteystiedot: Minna 040-588 0031
MIssäpäin kissat ovat, täällä olis siperiankisu vailla kaveria :)))
0Äänestä
Lottanenn
Hei ! Meillä etsitään kolmatta kisua kahden muun hulivilin seuraksi (skottilainen ja maatiainen) kissa kokemusta löytyy koko elämän ajalta. Laittaisitko minulle s.postia :) [email protected] kiitos
Hei ! Meillä etsitään kolmatta kissaa kahden muun hulivilin seuraksi perheeseemme. (Skottilainen ja maatiainen) Kissoista löytyy kokemusta koko elämän edestä. Laittaisitko minulle s.postina lisää :) [email protected] tai 0417520448
0Äänestä
asttra777
Hei! Kolme pentua, tytöt -odottavat isäntäänsä. Annan hyvissä käsissä-pentu syntyi kesäkuussa Juhannus-aikaan kotiin rakkautta ja onnea! (Hinta 5 euro) [email protected]
0Äänestä
asttra777
Kouvola) Kolme pentua, tytöt -odottavat isäntäänsä. Annan hyvissä käsissä-pentu syntyi kesäkuussa Juhannus-aikaan kotiin rakkautta ja onnea! (Hinta 5 euro) Soittakaa! 1 on jo varattu.....puh. 0451436385 (Irena)
Vastaukset 6
Vanhimmat
Missä päin kisut asustaa nyt?
MIssäpäin kissat ovat, täällä olis siperiankisu vailla kaveria :)))
Hei ! Meillä etsitään kolmatta kisua kahden muun hulivilin seuraksi (skottilainen ja maatiainen) kissa kokemusta löytyy koko elämän ajalta. Laittaisitko minulle s.postia :) [email protected] kiitos
Hei ! Meillä etsitään kolmatta kissaa kahden muun hulivilin seuraksi perheeseemme. (Skottilainen ja maatiainen) Kissoista löytyy kokemusta koko elämän edestä. Laittaisitko minulle s.postina lisää
:) [email protected] tai 0417520448
Hei! Kolme pentua, tytöt -odottavat isäntäänsä. Annan hyvissä käsissä-pentu syntyi kesäkuussa Juhannus-aikaan kotiin rakkautta ja onnea! (Hinta 5 euro) [email protected]
Kouvola) Kolme pentua, tytöt -odottavat isäntäänsä. Annan hyvissä käsissä-pentu syntyi kesäkuussa Juhannus-aikaan kotiin rakkautta ja onnea! (Hinta 5 euro) Soittakaa! 1 on jo varattu.....puh. 0451436385 (Irena)