Hyviä TET-paikkoja?

tiedoton:(

Kertokaahan mitkä on ollu parhaimmat/huonoimmat tet paikat??? Ja mitä niissä sai tehdä :)

41

37436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smarketalonerqwe

      Ite olen ollut s-marketissa ja olen ollut ihan tyytyväinen. Työ on sitä tylsää ja yksinkertaista hyllyttämistä, muttta tuskin missään muuallakaan tettiläinen saisi mitään kauhean ihmeellisiä hommia.

      • Anonyymi

        naniiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naniiii

        nani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nani

        nani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nani

        Nani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nani

        ;..


    • mietippäs

      Mene joko sellaiseen paikkaan, josta on hyötyä tulevaisuuden työnhaussa tai sellaiseen, joka kiinnostaa sinua paljon. Esim. työskentely kaupassa voi helpottaa työn saamista tulevien opintojen ohelle tai kesäksi. Mutta jos sinulla on jo tiedossa kiinnostava ala, voi harjoittelu alan työpaikassa lisätä kiinnostusta tai toisaalta myös vähentää sitä, kun näkee työn todellisuudessa. Saahan siinäkin toki kokemusta. Eli suosittelen miettimään hieman muutakin kuin sitä, mitä siellä saa tehdä :)

    • Vanha alakoulu on aina kiva, jos ei muuta keksi.

      • Anonyymi

        No ei läppä


      • Anonyymi

        XDDD


    • Hauskaa!!:);)

      Kaverin isoveli oli Nokialla töissä, heitteli kännyköitä lattialle ja testaili meneekö rikki:D
      Itse menin ala-asteelle puuhailemaan jotain turhaa eskareiden kanssa.
      Leikin niiden kanssa, autoin joissain tehtävissä, askartelin...voi hitto se oli sairasta kun ne vielä roikku mussa ja kyseli kaikkee ja sano kaikkee et oot tosi kiva ja älä lähde ja silleeXD Joo ne pikku ipanat tykkäs musta tosi paljon!:D

    • 4574565

      Oon ollu yhes ravintolassa ja suomalaisessa kirjakaupassa. Ravintola oli ihan ok paikka, kun tarjos myös lounaan siellä joka päivä. Suomalainen kirjakauppa oli suoraan sanottuna ihan perseestä, kyllästyin siihen työhön jo ekana päivänä! Ei annettu muuta tehtävää ku purkaa paketteja ja laittaa hintalaput niihin. Tai no, kyllähän ne piti sit viel myymälään viedä. Ainoo hyvä asia siinä paikassa oli, että sen jakson jälkee sai jollain reilulla kympillä valita kirjoja tms. sieltä liikkeestä. Mutta ei kyllä ollu hyvä "palkka" siltikää tosta vapaaehtoistyöstä, kun ei ees lounasta tai lounasseteliä tarjonneet. Tosin ehkä itekkin olin vähä tyhmä ku valitsin kirjakaupas, olis pitäny tajuta et ei siel olis mitää muutakaa tekemistä ollu tettiläisille.

      • Anonyymi

        TETistä ei kuulu maksaa palkkaa.


      • Anonyymi

        Minusta oi suomalainen kirjakauppa luulisi hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TETistä ei kuulu maksaa palkkaa.

        Saa jos haluaa (mutta ne on yleensä erittäin pieniä ja monessa paikassa ei niin ole)


      • Anonyymi

        Mut eiks se oo niin et tetistä ei saa palkkaa? Tai jos työnantaja haluu antaa mut muuten ei. Googlaamalla: TET-jakso on osa koulunkäyntiä, joten siitä ei makseta palkkaa, eikä oppilas ole työsuhteessa.


    • kirjoittaja

      Ehdottomasti paras tet-paikkani oli paikallislehdessä, sain kirjoittaa juttuja ja tutustua lehden taittoon etc. Ja sen ajan jona ei ollu muuta tekemistä sain "etsiä ajankojtaisia uutisia"netistä.

    • vffv

      Jos oot Helsingissä, ÄLÄ missään nimessä mene keskustan Sokokseen. Paskin paikka ikinä.

    • Aktia

      Aktia, tein "huolto hommia" eli asiakas soittaa että esim ovi on rikki niin lähdin korjaamaan. Maksoi 50e/h itse sain siitä aina 10e. Oli kyl hyvä paikka

    • lidl on hyvä, koska työstä ei saa palkkaa voit pitää monen tunnin taukoja ja syödä kaupan tuotteita.

      • höpöhöp

        No et kyllä ilmaseks syö mitään, eikä siellä myöskään ole sen pidemmät tauot ku muuallakaan. Ellet sitten lintsaa. Muuten kyllä tekemistä.


    • mee vaan johonkin kauppaan, täällä saat oikeestaan vaan trollivastauksia.
      Itse downsyndromen kanssa suosittelen Lidliä!

    • anteronpissahetki

      nakkivene

    • Anonyymi

      Eduskunta on hieno paikka olla tetissä!

    • Anonyymi

      Mene Yleen. Sinne tuli Tettiläisiä, kun olin duunissa. Siksi tuli, koska noi kaupalliset ei huoli näitä nuoria.

    • Anonyymi

      Itse olin Gigantissa. Se oli vähän rasittava työ, mutta sain hyvän kokemuksen siitä.

    • Anonyymi

      Selkee

    • mä olin hotellissa töissä (en muista paikan nimeä, mutta se on helsingissä) sielt saa välipalaa et ei tarvi ottaa rahaa koulust/kotoa. sieltä sai myös semmosen key cardin jolla voit mennä huoneista toiseen. suosittelen paikkaa semmoselle ahkeralle työskentelijälle joka tykkää tehä monipuolisia asioita.
      siel oli paljon tekemistä, eniten mä kyl otin petilakanoita eri huoneista ja myttäsin sinne kulmaan :D sit olin tiskejä tekemässä ja imuroinassa. kiillottamassa ruokailuvälineitä olin kans. tosi hauska tet-paikka! :)

    • Anonyymi

      Lidl oli ehdottomasti paras. Rentoa hulluttelua päivät ja lopuksi sain valita kaupasta 20€ herkkuja. :) 6/5 suosittelen

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin hyllyttelyä eli hyllytystä ei "hulluttelua"😂


    • Anonyymi

      Kandee mennä koululle tettiin. Ottavat varmasti:) keittiöllä on hyviä töitä ainaski tai sit jos tykkää nii joku lasten hoito mm eskarit on hyvä

    • Anonyymi

      Päiväkodissa oli ainakin super kivaa! Kannattaa ees 1 tet-harjoittelu käydä jossain työpaikassa, jossa työskennellään lasten kanssa:D

    • Anonyymi

      HITHAT-KICKBACK-ZIGZAG SIKAVIRUS! SOKOS SOS-TET EI IKINÄ AUKENE!

      • Anonyymi

        Ok


    • Anonyymi

      Mä oon 8 luokal ja pääsen tet viikoksi hevostallille jossa käyn ratsastamassa se tulee olemaan erittäin kivaa :)

    • Anonyymi

      Lapsikauppa tekee rahaa

    • Anonyymi

      Parhain on ollut ehdottomasti päoväkoti ja huonoimpiin kuuluu melkein kaikki ruoka kaupat K-market S-market

    • Anonyymi

      Koulu ehdottomasti. Koulua voi käydä kaiken elinaikansa kun on mahdollista. Koulun lakkaaminen taas niin, no. En kirjaa kirjoita🤭

    • Anonyymi

      Mikä olisi hyvä TET-paikka tälläiselle 9lk tytölle joka on aktiivinen ja kiinnostunut tetistä? Paikka Tre!

      • Anonyymi

        No oisko joku eduskunta, palolaitos, yms. Mä ainakin aion mennä 9-luokalla johonkin semmosen tettiin missä pääsee oikeesti silleen monipuolisesti työskentelemään ja omaa intohimoa kohden vaan!
        Suosittelen 8-luokkalaisille paikkaa joko kauppaa (kahvila, Kirjakauppa, ruokauppa yms.) tai jotain Mis pääsee olemaan lasten kanssa (varhaiskasvatus, ip, koulu). Mut jos mikään noista ei kiinnosta niin menee sellaiseen mikä kiinnostaa. (metsätyöalat, myyntiajat, sähkötyöt, rakennusala, tehtaat yms.) Kannattaa kysyy joltain tutulta apuu, koska sitten on helpompi löytää mm. Yhteistiedot. Ja sit tärkeimpänä jos uskallat nii mee kysyy kasvotusten! Tai sit soitat.


    • Anonyymi

      Tässä kaikille vinkki! Hae tetti paikka sen mukaan, missä voisit nähdä itsesi työskentelevän esim. Kesätöissä. Tetissä voi jo valmiiksi neuvotella työnantajan kanssa mahdollisesta kesätyöpaikasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe