POLIISI vs. SAIRAANHOITAJA

hoidokki

Jos poliisi joutuu "urkinnan" takia oikeuteen , niin siinä tapauksessa Kaikki Sairaanhoitajat olisivat Käräjillä samasta syystä!!

9

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urkinurikin yy

      Lähihoitajat lähinnä ne urkkijat,jopa täällä suomi24 sivulla!

    • kylmä rinki perseess

      Oon miettinyt samaa, mitä käytännössä nämä ns. "jäljet" edes tarkoittaa, joihin aina vedotaan? Toisaalta eikö meistä kuka tahansa ole oikeuttu samaan tietoa ketkä kaikki ovat katselleet merkintöjä efficassa?

      Nyt joku hoitsu kertomaan ja äkkiä!

    • 13.4

      Laittaa selvityspyynnön Eksotelle,hoitaja ,osasto ,aika ,jos epäillään jonkun käyneen luvatta tarkistamassa omia merkintöjä!

      • 3+16

        "Tietojen katsominen voidaan tarkistaan mm. potilaskertomuksen lokitiedoista ja edetä asiassa" näin vastattiin eksotesta kun tiedustelin asiaa.


      • ennen efficaa

        No jos noin hyvin tietää jo kaiken, mitä tutkintaa tarvitsee enää edes pyytää?? Mistä pirusta me terveyskeskuksen asiaakkat muka tiedämme, esim. kun puhelimitse varaamme ajan päivystykseen tai lääkäriin, kurkkiiko hoitaja samalla koko litanian mitä sinne on kirjoitettu??


    • En ymmärrä

      Miten lehdet ja kaikki muut uutiset saivat kertoa Myllylän kohtalosta koko maailmalle, mutta poliisi ei saa katsoa samaa asiaa omasta tiedostostaan. Luulisi olevan suurempi rikos kertoa toisen asioita julkisuuteen.

    • potilaan oikeudet

      Omat tietonsa on oikeus tarkistaa koko sairauskertomuksista lokitietojen tarkistuksella, siinä näkee onko kuka luvatta ja asiattomasti läpikäynyt tietoja.
      Hoitava henkilöstö, kun ei saa lukea muita tietoja, kuin vain se mikä koskee juuri hoidettavaa sairautta.
      Jos esim. jalkasi on poikki sillä hetkellä ja tarvii kipsaamista, hoitajei saa lukea psykiatrian lehtiä koneeltansa uteliaisuuttaan.
      Jos hoitaja näin tekee on se varmaankin rangaistava teko ja kuuluu poliisille siitä tehdä ilmoitus.

    • tähhähmxxx

      Entäpä rajavartija/tullihenkilöstö? Paljonko ne saavat urkkia tietoja ja säilyykö vaitiolovelvollisuus?

      • uskokemppi

        Mitä näitä täällä itkee, naamakirjastahan saa lukea koko elämän kerran kuvien kera, siellä kerrotaan puolison, lapsien, sukalaisten, ystävien ja naapureidenkin tiedot. Ei poliiseja tai hoitajia kiinnosta mitkään irmojen ja erkkien tiedostot, jos lukevat, pitää niitä katsoa jo viran puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe