Olen 15 v poika ja haluaisin aloittaa rc autoilun todennäköisesti kilpaillakin jossain määrin. Millainen auto olisi hyvä aloittelijalle. saako alle 100 eurolla mitään edes ok:ta autoa? ja missä voisi aloittelija kilpailla pääkaupunkiseudulla?
rc autoilun aloittaminen 15v?
5
146
Vastaukset
- apina18
Se minimi hinta on 200e millä saa jinkun auton. Hpi tai traxxas on parhaat
- rc4
rc10.fi sinne kyselemään
- metsämies1451515
Sähkö on paras aloittelijoille, jos ei nitro kiinnosta.
Nitro on sitten hirveen suuri kipu käynnistää yksin ensimmäistä kertaa.
Jos valintasi on nitro: Mene vetäsemään kokeneita paidasta.
Nitro-autot kilpailuun on 1000 euron luokkaa (ja viel n.300 tarvikkeisiin, renkaisiin jne.)
Sähköstä en tied hinta luokkaa.- metsämies1451515
Jos se valinta on polttis ja et halua ostaa rakennus-sarjaa niin THE car on kyll paras!
- JanneAAA
Kannatta selvittää, että millä autoilla paikalliset kuskit ajavat. Sitten hommaat vastaavan auton käytettynä.
Katso http://rc10.fi/index.php?board=47.0 siellä on eri paikkakuntien radoilta tietoa.
Melkein suosittelisin lähtemään takavetoisella 1/10-skaalan sähkökrossiautolla liikkeelle. Se on halvin hankkia ja halvin ylläpitää.
Sähkökrossin SM-sarjaa nimeltä Maastosarja ajetaan kesäisin. Videoita sarjasta voit katsoa täältä: http://www.finrc.com/imaastosarja/season2013.php
Talvella ajetaan sitten Winterjumps-sarjaa sisäradoilla ympäri suomen.
Mutta tosiaan tuo rc10.fi on se oikea paikka kysellä rc-autoilla kilpailemisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329