Elikkäs tota.. Mä oon ettiskelly koko yön jotakin näyttelijänhommaa johon kaivattais nuoria, mutta mistään ei oikein löydy hommaa.. Onko joku nähny ilmotusta jolla haettais nuoria tv-sarjaan/elokuvaan/mainoksiin? jos ootte niin voitteko linkittää?
Itestäni vielä sen verran että..
Ulkonäöllisesti:
-noin. 187 cm pitkä
-hoikka
-vaaleehiuksinen (keskipitkät)
-sinisilmänen
"Aiempaa kokemusta"
-Youtubeen oon tehny komediavideoita viimevuoden marraskuun puolestavälistä asti
-oon vlogannu nyt noin kolme ja puol kuukautta (youtubeen)
-Mulle on muutaman kerran sanottu että mulla olis näyttelijänlahjoja (youtubessa)
Mun luonteenpiirteitä (joista on hyötyä näyttelijänhommassa)
-opin nopeesti asioita
-hyvä muisti
-osaan näytellä aika hyvin eri tunnetiloja (pelästyminen tuottaa vähän vaikeuksia mutta kyllä se jotenkuten menee..)
-Osaan muuttaa ääntäni tunnetilaan sopivaks
-Osaan "valehdella" uskottavasti -se on huomattu-
-Intoa näyttelemiseen mulla on vaikka muille jakaa
Nuorelle näyttelijäntöitä?
Töitä etsivä nuori
1
161
Vastaukset
- -alottaja-
Ja tietysti jotain unohtu.. Oon 15-vuotias poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611791- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434902
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 511867