Mul on kyl synttärit vuoden päästä mut en tiedä millon vastaatte. Joten pidän 13v bileet, en haluu mitää alkoholii tai tupakkaa. Porukat ei ois ens kertaa kotona joten bileet loppuu jo 22. Oon ite ajatellut musaa kovalla, alkoholitonta siiderii (tiedän mist saa) poikia enimmäkseen tyttöjä meil ois kakku sipsii jne. Kans laulettais singstarii ja kattottais joku mun mutsin trilleri.
Yks ongelma sit on että mun yhen kaverin (11) sisko on
mua 2 vuotta nuorempi ja ehkä vasikois mitä tehtäisi!
Kertokaa mitä voidaa tehä mun bileis?
13v bailut!
InLove12
8
250
Vastaukset
- hamppari :3
Menkää mäkkii toimii aina. Hesekin kelpaa.
- kakksb
Mitäs vasikoitavaa tossa on jos ette kerta edes aio ryypätä?
- penisribuli
alkoholitonta siiderii jeeee! voi vittu oikeesti :D:D:D:D:D
- bloondee14
Vuodes ehtii kyl varmaanki mielipiteet ja kaveritki vaihtua. Sitäpaitsi mitä vitun järkeä on ALKOHOLITTOMASSA siiderissä?? Mieluummin vaikka jotain boolii tai muuta
- Lolkdkdkfjjdjdjdjdjf
Kuulostaa rajulta
- hihihihihihisiideriähihi
Lolkdkdkfjjdjdjdjdjf kirjoitti:
Kuulostaa rajulta
alkoholitonta siideriä... onko homompaa keksitty?
- kilju
Tehkää sinne bileisiin kiljua!!! :D
- Vemmu
Aitoa 80 prosenttista yksi pullo ja tytöt maassa helppoina kohteina vemmun kovalle kyrvälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1884419Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo734331Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks622340Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582291- 582214
- 531846
- 281497
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101308Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171298- 601169