"Eiks tää nyt jo riittäis tästä mitäänsanomattomasta uroksesta!"

viisisataakahdeksan

Ajattele muitakin kuin itseäsi. Koira ei ole mitäänsanomaton jos se pystyy vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin.

18

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+16

      Taidat "höördis" olla tavallista tyhmempi ihminen. Sinuna en aukoisi päätäni ihan missä ja kenelle vain.

      • 5+16

        ps. onneksi ip- sekä kotiosoitteesi on tiedossa


      • tyhujhgf
        5+16 kirjoitti:

        ps. onneksi ip- sekä kotiosoitteesi on tiedossa

        Mitäs sä niillä tiedoilla teet?. Ainut vaan, et mitä se ip-osoitteen tietäminen helpottaa, kun vaihtaa sen voi kuitenkin...


      • typerykselle
        tyhujhgf kirjoitti:

        Mitäs sä niillä tiedoilla teet?. Ainut vaan, et mitä se ip-osoitteen tietäminen helpottaa, kun vaihtaa sen voi kuitenkin...

        Mistäs voin tietää kuka olet? Ip-osoitteen perusteella pääsin jäljille ja seuranta jatkuu. Hauku vain Flickiä ja asiallisia näyttiskasvattajia lisää.


      • typerämmälle
        typerykselle kirjoitti:

        Mistäs voin tietää kuka olet? Ip-osoitteen perusteella pääsin jäljille ja seuranta jatkuu. Hauku vain Flickiä ja asiallisia näyttiskasvattajia lisää.

        Huonosti olet kyl jäljillä, kun minua väitit ilmeisesti ketjun aloittajaksi :) Edelleen ip-osoitteella, et kenenkään henkilöllisyyksiä selvitä. Turha uhkailla...


      • kerro
        typerämmälle kirjoitti:

        Huonosti olet kyl jäljillä, kun minua väitit ilmeisesti ketjun aloittajaksi :) Edelleen ip-osoitteella, et kenenkään henkilöllisyyksiä selvitä. Turha uhkailla...

        Miksi Dakotas Flick saa negatiivisia kommentteja täällä?


      • F.B.I.
        tyhujhgf kirjoitti:

        Mitäs sä niillä tiedoilla teet?. Ainut vaan, et mitä se ip-osoitteen tietäminen helpottaa, kun vaihtaa sen voi kuitenkin...

        Tahdotko, että tulen katsomaan kotiisi kuinka sen vaihdat?


      • dfghjkllkjhgf
        F.B.I. kirjoitti:

        Tahdotko, että tulen katsomaan kotiisi kuinka sen vaihdat?

        Ei tarvii mun tehdä mitään, kun vaihtuu joka yhteyden avaamisella automaattisesti. Ja tervetuloa vaan, jos löydät...


      • F.B.I
        dfghjkllkjhgf kirjoitti:

        Ei tarvii mun tehdä mitään, kun vaihtuu joka yhteyden avaamisella automaattisesti. Ja tervetuloa vaan, jos löydät...

        Ok eli minun pitää ottaa palveluntarjoajaasi ja poliisiin ensin yhteys ennenkuin saan tietää missä asut.


      • 11+10
        typerykselle kirjoitti:

        Mistäs voin tietää kuka olet? Ip-osoitteen perusteella pääsin jäljille ja seuranta jatkuu. Hauku vain Flickiä ja asiallisia näyttiskasvattajia lisää.

        Miksi tämän kommentin on käynyt miinustamassa käyttiksen omistaja?


      • sdfghuytre
        F.B.I kirjoitti:

        Ok eli minun pitää ottaa palveluntarjoajaasi ja poliisiin ensin yhteys ennenkuin saan tietää missä asut.

        Nyt oot asian ytimessä, mut ei ne sulle sitä osoitetta taida sitäkään kautta ihan vaan huvikseen antaa :)


      • F.B.I.
        sdfghuytre kirjoitti:

        Nyt oot asian ytimessä, mut ei ne sulle sitä osoitetta taida sitäkään kautta ihan vaan huvikseen antaa :)

        Auot turpaasi suomifoorumilla, muttei sulla ole rohkeutta käyttiksen omistajana tulla kentällä mulle laukomaan samaa? Minä, jolla on ollut sekä käyttiksiaettä näyttiksiä voisin opettaa sulle teini joitain. :)


      • fghjhgfdrtyghuj
        F.B.I. kirjoitti:

        Auot turpaasi suomifoorumilla, muttei sulla ole rohkeutta käyttiksen omistajana tulla kentällä mulle laukomaan samaa? Minä, jolla on ollut sekä käyttiksiaettä näyttiksiä voisin opettaa sulle teini joitain. :)

        Löysääs stringejä, ni ei hierrä. Mitäs mä olen sulle nyt aukonut? Pitää varmaan alkaa ottaa poliisiin yhteyttä ja selvitellä ip-osoitteet ja kotiosoitteet. Tässähän ihan haukutaan ja uhkaillaan.


      • IPO5. 13 vuotiaana
        fghjhgfdrtyghuj kirjoitti:

        Löysääs stringejä, ni ei hierrä. Mitäs mä olen sulle nyt aukonut? Pitää varmaan alkaa ottaa poliisiin yhteyttä ja selvitellä ip-osoitteet ja kotiosoitteet. Tässähän ihan haukutaan ja uhkaillaan.

        Rakastan sua.


      • asperger.
        IPO5. 13 vuotiaana kirjoitti:

        Rakastan sua.

        ps. soitin toissapäivänä hätäkeskukseen kun en saanut aamuyöllä hengitettyä, arvaas mitä vastasivat.

        Sähän voit kävellä sinne Haartmaniin kun asut siinä lähellä, sitäpaitsi kuulostat tavallisen nuoremman oloiselta.


      • 2+3
        asperger. kirjoitti:

        ps. soitin toissapäivänä hätäkeskukseen kun en saanut aamuyöllä hengitettyä, arvaas mitä vastasivat.

        Sähän voit kävellä sinne Haartmaniin kun asut siinä lähellä, sitäpaitsi kuulostat tavallisen nuoremman oloiselta.

        V. että ottaA VÄLILLÄ PÄÄHÄN KUN 46-VUOTIAANA KYSYTÄÄN PAPEREITA RAVINTOLAAN MENNESSÄ-.


      • jjeioh fiaHG
        2+3 kirjoitti:

        V. että ottaA VÄLILLÄ PÄÄHÄN KUN 46-VUOTIAANA KYSYTÄÄN PAPEREITA RAVINTOLAAN MENNESSÄ-.

        Eikös tuo ole vain positiivista? Itse en ottaisi loukkkauksena, jos mua luultais 20-30 v nuoremmaksi mitä todellisuudessa olen.


    • 19+11

      Juu, tapanani ei ole haukkua ketään. Mutta jos joku avaa turpansa väärässä kohdassa väärään aikaan saa hän kokea miltä se konkreettisesti tuntuu käytännöntasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe