Vanhassa Vuosaaressa ilmeisesti on näitä 60-luvun paikallaan valettuja taloja, joissa parempi äänieristys? Ainakin näin jostakin luin..mitkähän taloyhtiöt on rakennettu niin? Ulappasaarentien terassitaloista olen kuullut, mutta onko joitakin muita yhtiöitä?
Vanha Vuosaari
5
529
Vastaukset
- patriot
Säästöpurje. Suomen suurin ja paras !
- pajusen luukkuja
Skeidoja kortti taloja, käännä ilmansuuntaa, mamuja joka vitun asunnossa!
- Keskivuosaari
www.saastoniemi.fi
- pieni_mutta_ahdas
Joku keksi nostaa vanhan jutun....
"...60-luvun paikallaan valettuja taloja..."
Ei vaan suurin osa elementeistä Vuosaareen -60 luvun puolessavälissä valmistuneisiin taloihin tehtiin Haapasaarentiellä olleessa laitoksessa.
Kaikki sen aikaiset talot tehtiin periaatteella "..25vee ja kumoon,uutta tilalle..."
Nyt 50v jälkeen ne ovat edelleen pystyssä,korjataan isolla rahalla;) - notodellakinkuuluukaikki
No täällä Ulappasaarentiellä terassitalossa kyllä erottaa naapurin normaalipuheesta sanatkin. Kaikki kuuluu. Aivan saatanan paskat äänieristykset! Yläkerrasta kuuluu askeleet aivan selvästi meille ja meiltä alakertaan. Muutettais heti pois jos olis varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178