saa koulukirjat päällystettyä. Se oli tosi halpaa, poistomyynti, joten ei tule kalliiksi. Omituista ettei koulusta anneta paperia, koska koulun pitää olla ilmainen.
Muuten hyvä vinkki! Jos sulla on vanhoja lakanoita, pussilakanoita tai vehroja, niistä voi ommella kirjojen päällyksiä. Vanhat farkut sopii, t paidoista tai sukkahousuita tulee hyvät. Kantsii olla mielikuvitusta, kaikesta voi tehdä. Aikakausilehdet tai sanomalehti.
Pahvilaatikosta tulee hyvät kannet, ainakin tukevat, se vaatii voimaa leikata mutta onnistuu.
Itse tein kerran sukista. Ompelin monet sukat yhteen ja niistä tuli heinot. Muista pestä ne sukat ensin.
Ostin hyllypaperia, että
Idea nikkari
1
65
Vastaukset
- Opeonnope
Hahaha, taas huippuhauska aloitus piristämään maanantain ensimmäistä kahvihetkeä opettajan huoneessa. Tälle nauraa kyllä kaikki. Lisää vaan vastaavanlaista huumorisettiä palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798