Moi
Olen nyt tässä miettinyt mitä menisin tulevaisuudessa opiskelemaan, ja vaihtoehdoiksi ovat nyt sitten karsiutuneet oikeus- ja yhteiskuntatieteet.
Haluisin tietää minkälaista noiden aineiden opiskelu on, onko tulevaisuudessa tarjolla työpaikkoja jne. Olen kyllä kuullut että yhteiskuntatieteitä opiskelemalla ei pääse töihin, mutta miksi sitten joltain valtion sivulta luin että lähes kaikki ovat päässeet koulutusta vastaavaan työpaikkaan.
Joten voisiko joku valaista minua asiasta ja suositella jompaa kumpaa ainetta, kiitos!
Oikeus-vai yhteiskuntatieteet
kumpi on parempi
1
147
Vastaukset
- Tässä valaisua
Jos sitä mietit, kummassa aineessa tohtorin tutkinnosta on enemmän hyötyä, niin ehdottomasti yhteiskuntatieteissä. Oikeustieteissä jo maisterinkin tutkinnolla työllistyy hyvin eikä tohtorin tutkinnosta ole juuri hyötyä.
Mutta se maisterintutkinto pitää suorittaa molemmissa kuitenkin ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784