Sim kortti ei toimi....Apua!!

Tietämätön äiti

Siis puhelin on samsung galaxy mini. Ei enää tunnista tyttären sim-korttia. Toinen puhelin kyllä tunnistaa kyseisen kortin.
Minun sim-korttini kyseinen puhelin tunnistaa. Onko vika puhelimessa vai kortissa?? Apua kaivataan.

5

4316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko puhelin sim-lukittu jollekin operaattorille?

    • Tietämätön äiti

      Ei ole ja siis toimi vielä viikko sitten mutta oli puhelin oli sillon tehnyt sen että kun oli akun irrottanu ni oli ruvennu toimii. Mutta sen jälkeen ei enää sitten ole toiminutkaan. Ja kortti siis toimii vanhemmissa puhelimissa moitteettomasti ja kyseinen puhelin siis toimii muiden korteilla

    • Aika omituista. Kyseessä voi olla jokin ohjelmistobugi tai sitten jokin muu ongelma. Jos puhelimessa ei ole tärkeitä tiedostoja niin kokeilisin tehdasasetusten palautusta.

    • apuaa1

      Vähän vanha keskustelu mutta en jaksanut tehdä uutta avausta samaan asiaan liittyen (samsung galaxy s4 mini):

      Eli:
      akusta oli loppumassa akku (9% jäljellä) ja yritin pistää sitä lataukseen liittämällä läppäriin, puhelin sammui, ei mennyt enää millään päälle. Otin sim kortin pois ja pistin lumiaani jossa tehdasasetukset. Synkronoin siihen takaisin simkortin yhteystiedot, otin kortin pois, (ajoin lumiaan tehdasasetukset takaisin) laitoin kortin takaisin samsungiini,nyt se meni päälle mutta eipä enää tunnista sim korttia. Kortti on kyllä samsungissa mutta puhelin väittää ettei ole..

      Apua kaivattaisiin nopeasti..

    • Kokeile ottaa akku irti siitä Samsungista vähäksi aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe