Okke! Olen raskaana ja poika on tulossa. Nimeä mietitään ja olemme ajatelleet nimeksi:
Matias Elmo Aapeli
Matias Elmer Aapeli
Aapeli Elmo Matias
Aapeli Elmer Matias
Elmo Aapeli Matias
Elmo Elmer Aapeli
Mielipiteitä ja uusia ehdotukaia olisi kiva kuulla :)
Poika on siis toine lapsemme ja sisko on:
Emilia Matilda Orvokki.
:)
Pojalle komea nimi
Mamma•
4
164
Vastaukset
- Mamma•
Ehdotuksia kiitos!!!!!!!!!
- mä vaan
Elmo Aapeli Matias on mielestäni noista parhain :) Noi ehdotukset oli aika samankaltaisia, mutta mielestäni Elmo on noista paras etunimi. Matias on ainakin aika yleinen nimi, sen takia en antaisi Matiasta nimeksi. Elmosta en tiedä, kuinka suosittu nimi se nyt on, mutta sekin saattaa olla aika yleinen juuri lähivuosina syntyneillä lapsilla. Itse päätyisin johonkin vähän erikoisempaan vaihtoehtoon. Aapeli on myös ihan kiva nimi. Itse en antaisi sitä etunimeksi, mutta päätös on teidän :)
- NimiSeppo
Jorma Armiida
- ISMO LAITELA
Pertti-Keijo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781