olisiteko ystävällisiä ja auttaisitte ensikertalaista? Haluaisin joitakin tietoja esim,ruoan ja juomien hinnoista.Tupakan hinta? Ravintoiloissa kahvin,drinkin ja oluen hinta? Onko ravintoiloissa edullista viettää iltaa,sikäli mikäli niitä siellä on tarjolla? Olen lähdössä yksin matkaan joten tiedot on kultaakin kalliimpia:) kiitoksia teille jo etukäteen.
apuva
3
151
Vastaukset
- hhhhkkk
Hinnoissa on paljon vaihtelua, joten aika vaikea sanoa mitään tiettyä hintaa. Egyptiläisiä ruokia saa alk. 0,50€ mutta joissakin paikoissa niistä saa maksaa 15 €. Länsimaista ruokaa saa alk. 4 €, mutta joissakin hotelleissa joudut maksamaan niistä 40€. Kahvi maksaa 0,50€ - 5 €. Olut 1.5€ - 8€. Kalleimmat hinnat hienoissa hotelleissa, edullisimma hinnat siellä missä paikallisetkin syö.
- All inclusive
Suosin Egyptin matkalle All inclusiveä, ei tarvii ravintolassa nälkäisenä eikä mahatäynnä ruoan hinnoista tinkiä.
- akk2
Sakkara tai Stella olut ei ole kallista ravintolassakaan, tosi halpaa paikallisessa viina kaupassa. Ruoka edullista paikallisissa ravintoloissa ja hyvää, jos ei ole nirppa nokka. Itse syön ilmeisesti kaikkea, mies on sitten se nirso. Niin ravintiloissa kuin hotellien all inclusiv. Rakastan egyptiläistä ruokaa ja olutta. Eivät ole ole hinnan kiroissa kumpikaan. Ja Mäkkäri löytyy monesta paikkaa, sitten on se joku 3 kirjaiminen paikka, minkä nimeä en muista, ok paikkoja kumpikin. Ja halpoja meidän hintoihin verrattuna. Drinksuista en tiedä, kun en juo. Menthol tupakka on tosi kallista, ei oikein löydy muuta kuin Malboro. Siinä hinnat vaihtelee kovasti. Jollekin maksoin pöljästi 5 ekua aski, kun sitten joku möi 3 ekulla. Normi punainen Mallu halpaa, mutta se oikea versio on hiukan kalliimpaan (hinta/laatu kalliimmassa hyvä). Kovasti myyvät halpaa Mallua, mutta laatu oikeasti huonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257