puh: 050 4001348
M: ostetaan sekarotuinen uroskoiranpentu hyvään kotiin maalle
anne
1
74
Vastaukset
- malla633
minulla olis tiedossa uros koira mutta ei pentu3vuotias poud terier ajo koiraa ollut yhden imisen koira ,mutta nyt etsii kotia omistajan kuoleman johdosta erittäin kiltti ja hyvä lenkki kaveripoudcolliiet ovat tunnetusti erittäin fiksuja koiria ja älykkäitäjeppe tarvisi kodin nopeasti,muuten olisi lopetus edessä,kun se on hartolan eläin talossa tällä hetkellä,minun puh numero on marja westenius 0443239233kotka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1463153- 91753
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221394Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701211- 441181
- 371061
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke134994- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38928