Huggies Drynites vai Liberon Night Comfort?

kysyttävää

Onko jollakulla kokemusta molemmista merkeistä? Kumpi on parempi tai imukykyisempi?
Hämäävää, kun pakkauksissa on eri iät ja painot (Huggies 8-15 vuotta, 27-57 kg; Libero 27-37 kg (M) /35-60 kg (L) ). Lasten määritelty painoero on kuitenkin suuri.

7

4247

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yökastelijan mamma

Meillä toimi paremmin liberot, tosin nekään ei lopuksi.

• koko

Liberot parempia.

• huggies1

huggies on paremmat. toisin ne eivät kestä yhtä hyvin kuin liberot. huggiesit imee paremmin ja ovat huomaamattomampia ja ovat mukavan tuntoset. eivät ole nii jäykät. painoa itselläni 65kg..

• vaippafani23

Minusta Liberon Night Comofortin L-koko (30-60 kg) ainakin on parempi, se on isompi ja istuu paremmin isommankin pojan päällä.

• 16v

Itse mahduin noihin Drynites vaippoihin vaikka ikää oli 13 ja painoakin 85 kg
      vaikka l/xl paketissa lukee 8-15 v ja paino paketin mukaan 27-57 mahtuivat paremmin kuin libero repesi heti ainakin minulla ja jollei selvinnyt Pidän siis vaippoja halutessani

• Salainen tyyppi

mistä saisin vaippoja 50-60 kg painavalle pojalle

• ikuinen yökastelija

Liberot toimi mulla hyvin muutama vuosi taaksepäin, nykyään ei enää mahdu mutta olivat omasta mielestä hyviä. Drynitesit ovat joustavampia sivuilta.

Salainen tyyppi, riippuu pojan kastelun määrästä, Drynites tai Libero Night Comfort voi toimia vielä ja niitä saa esim. K-Supermarketeista, olen kai S-Marketissakin nähnyt. Jos tarvitsee lisää imukykyä kannattaa siirtyä aikuisten vaippoihin.
      Esim. DreamCare.fi on hyvä kauppa josta olen itsekin tilannut. Sieltä löytyy paljon erilaisia vaippoja joista suosittelisin varmaan S-kokoa. Kaikista vaipoista löytyy vyötärönympärysmitat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      172
      1869
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 56
      820
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 90
      737
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe