Miksei tunnilla saa pitää huppua?

epäasiallinen:DD

Jos on huppari niin miksei tunnilla saa pitää huppua päässä?
Mitä Se niinku haittaa?:D
Tää vaan tuli jotenki mieleeni kun ostin tänään uuden hupparin ja koulu alkaa kohta. Olin viime vuonna pitänyt tunnilla huppua päässä ja ope sanoi "Ota huppu pois päästä"
vastasin "Miks, mitä se haittaa?
Mitä se sua häiritsee!?"
sitten ope huus "Nyt se huppu pois päästä!!" (lopulta kuitenkin suostuin ottamaan hupun pois päästä)
Wilmaan tuli merkintä:
"Pukeutui epäasiallisesti ja vastusti opettajan käskyä"

32

5049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fnfn

      Se kuuluu hyviin tapoihin. Vanha "tapa", varsinkin jos olet poika.

      Itse jos olisin opettaja, voisin antaa pitää huppua tunnilla, mutta kukin tyylillään.

    • dr no

      HUPPU EI OLE YHTÄ KUIN HATTU! JOTKUT *****PÄÄT VAIN KUVITTELEVAT ETTÄ NE LIITTYVÄT JOTENKIN TOISIINSA!

      • fnfn

        Mutta niissä on sama periaate tai jokin. En tiedä mikä on sen takana, että hattu otetaan pois, mutta sama koskee varmaan huppua.


      • Anonyymi
        fnfn kirjoitti:

        Mutta niissä on sama periaate tai jokin. En tiedä mikä on sen takana, että hattu otetaan pois, mutta sama koskee varmaan huppua.

        Meidän koulussa ei saa pitää huppua


    • h Tiedemies

      Koska hupparit on niin rumia ja nykyään pojat eivät pukeudu asiallisesti.

      • Anonyymi

        No kerroppa mikä helvetti on asiallisesti pukeutuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa mikä helvetti on asiallisesti pukeutuminen.

        Turripuku ja tapilla kiinni oleva häntä

        T. h Tiedemies puhelimella


    • ps.-

      Mikä on asiallisesti?? Ei ole olemassa normaalia pukeutumistapaa.

      • Anonyymi

        totta


    • epäasiallinen:DD

      Olen tyttö tiedoks vaan:)

    • ...?

      Koska hupun alla voi hyvin olla nappikuulokkeet, ja koska 70% nuorista on niin saatanan tyhmiä, etteivät he kuuntele koulussa, on vain helpompi kieltää selvät ja helpot tavat tehdä muuta koulussa kuin oppia.

      • Anonyymi

        Aika toxic.


      • Anonyymi

        Ei ole totta koulussa ei sanota syitä tähän aiheeseen sanotaan vaan että huppu pois jos kysyy että miksi se pitää ottaa pois


    • huputon

      Koska se on kohteliasta olla ilman huppua. Meillä koulussa ei ole rehtorin vaihtumisen jälkeen edes aulassa pitää huppua ja siellä on aina jotain 6 opettajaa valvomassa ettei kellään ole lakkeja tai huppuja. On se kuitenkin ihan hyvä että yläasteella viimeistaan opitaan käytöstapoja

    • Anonyymi

      tyhmät opet, LOL

      • Lollaat yli 6 vuotta vanhassa ketjussa, jonka joku kaivoi esiin menneisyydestä. Että niin...


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Lollaat yli 6 vuotta vanhassa ketjussa, jonka joku kaivoi esiin menneisyydestä. Että niin...

        Teet ihan samaa tällä hetkellä ite


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teet ihan samaa tällä hetkellä ite

        Ja sinä kommentoit yli kuusi kuukautta vanhaa viestiäni...

        En käyttänyt termiä "lol", enkä haukkunut ketään tyhmäksi, joten et kyllä voi sanoa minun tehneen samaa.


    • Anonyymi

      Hmm.. miksei tunneilla saa pitää huppua?
      Hyviin tapoihin kuuluu että sisätiloissa ollaan paljain päin.
      Hyvien tapojen sisäistäminen on sitten asia erikseen.
      Joiltakin se onnistuu, useimmilta ei ennenkuin täyttää n. 35.

    • Anonyymi

      No mikä siinä hupussa niin viehätää? Miksi sitä pitää pään yli vedettunä?

      • Anonyymi

        Mulle tulee ainakin sellainen ahdistuneisuuden tunne kun ei ole huppua päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tulee ainakin sellainen ahdistuneisuuden tunne kun ei ole huppua päässä

        Mulla sama


      • Anonyymi

        Psykologien mukaan osaa se voi jopa auttaa keskittymään tehtäviin paremmin😊


    • Anonyymi

      Nyky nuori se repii ahdistuksen tästäkin! Voi *piip*

    • Anonyymi

      Voi sanoa opettajalle olevansa uskonnoltaan jedismiläinen ja hupun olevan uskonnollinen vaatekappale. Sitten voi vielä vedota uskonnonvapauteen, eiköhän se huppu saa olla päässä.

      • Anonyymi

        Aivan mahtava "jedismiläinen" 🤣🤣🤣🤣 itse olen ihmeisäni kun ei saa pitää huppua mutta otan sen pois aina kun käsketään haluaisin sellasen suoran selityksen aina kaikkeen mutta en saa onko se joku noita homma tai jotain mutta juu olen star wars fani toi "jedismiläinen" on aivan mahtava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mahtava "jedismiläinen" 🤣🤣🤣🤣 itse olen ihmeisäni kun ei saa pitää huppua mutta otan sen pois aina kun käsketään haluaisin sellasen suoran selityksen aina kaikkeen mutta en saa onko se joku noita homma tai jotain mutta juu olen star wars fani toi "jedismiläinen" on aivan mahtava

        Kyllä vastasin 4 vuotta vanhaan viestiin


    • Anonyymi

      esim opettaja ei näe jos sinulla on kuullokkeet päässä......itse tein tätä yläasteella.

      • Anonyymi

        Tai jos huijaa kokeessa.


    • Anonyymi

      Haetsä turvaa hupusta, sä oot ku jänis pää pensaas, luulet olevas piilos katseilta.mitä sä pelkäät ?

      • Anonyymi

        Luulee olevansa joku gangsta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulee olevansa joku gangsta:)

        Mitä toiki nyt tarkotti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe