Ollaan poikaystävän kanssa vähän mietitty matkaa thaimaahan marraskuun lopulla. Katselin eri paikkoja ja mielin kiintoisimmaksi osoittautui Khao Lak.
Millainen paikka tämä on ja onko millainen hinta taso?
Retketkin vaikutti tosi mielenkiintoisilta mitä netistä katsoi.
Kannatatteko Khao Lakia, vai onko thaimaassa jokin paikka mikä ehdottomasti pitäisi kokea?
Krabi mua kiinnostais, mutta sinne on turhan kalliit matkat meidän budjetillemme :/
Suunnittelemassa matkaa
8
375
Vastaukset
- Loman tarpeessa
Sen verran unohdin vielä kirjottaa, että rentoutuminen ja auringos otto on ehdottomasti ne mitä haetaan tältä reissulta, mutta myös hyvä ruoka on tietenkin oleellinen. Ostomahdollisuudetkaan ei ole haitaksi! Ja retket... :)
- jaansku
Menettekö matkatoimiston valmismatkalle?? Ne retket ovat sikakalliita. Miksette mene omin nokkinenne Thaimaahan
- Loman tarpeessa
Sitäkin on mietitty joo, mutta koen jotenkin et valmismatkat on turvallisempia, en tiedä miksi.
- parga
Miten Krabi on kalliimpi kuin Khao Lak? Molemmissa olen ollut ja suosittelen kyllä Khao Lakia.
- Loman tarpeessa
Meinasin valmismatkojen hotelli lento hintoja, krabiin kallimpia kuin Khao Lakiin. En tarkoittanut paikan päällä olevia hintoja
Jos se shoppailu on tärkeää, niin khao lak ei kyllä ole mikään shoppailijan paratiisi. Tai riippuu tietysti siitäkin mitä haluaa shoppailla, ja minkä kokoinen ihminen on, jos vaatteita haluaa ostella. Pienehkö nainen, niin edullisia vaatteita kannattaa ehkä käydä vilasemassa myös lam kaenista. tai tap la Musta. Kuitenkin aina kannattaa sovittaa, ne kokomerkinnät kun ovat melko eri kuin meillä. Valikoimat eivät ole todellakaan suuret. Tai turisti teepaidoissa kyllä löytyy tarjontaa, khao lakissakin ;)
Markkinoilta toki löytyy isompiakin.
Mielestäni khao lakin paraspuoli on sen rauhallisuus. kiireettömästä lomasta nauttiville.
Jos ravintolasta kuuluu tällaista musaa, vuosikymmeniä vanhojen länsihittien sijaan, kannattanee poiketa.
http://www.youtube.com/watch?v=MgWNSSRqsxg- Loman tarpeessa
Rento loma onkin tarkoitus viettää, kiitos vinkeistä! :)
- suosittelen
Loman tarpeessa kirjoitti:
Rento loma onkin tarkoitus viettää, kiitos vinkeistä! :)
Khao Lak on hyvä valinta, jos ei välitä hulinasta. Siellä on hyvät rannat, ihania rantaravintoloita ja kauniit maisemat. Shoppailijan paratiisi se ei ole, mutta ostoksilla voi käydä esim. Phuketissa. Hintataso on edullisempi kuin esim. Kata-Karon-Patong-akselilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674