Turkkilaisten

ähläm sähläm

pizzapaikan kyltissä lukee lounasaikana: pizzat ja kebabit 6,50e mutta mene tiskille kysymään niin eipä kaikki pizzat olekaan 6,50e vaan hinnaston hintoja. Kustaanko asiakasta silmään?

22

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasiakas1

      Ei ole pitkäikäinen pulju.

    • pirra5

      olettekohan samalla alalla

    • tottuuus

      Lähinpitsasta saa kylän parhaat mätöt.piste

    • milloin on

      olisit menny lounasaikaan

    • oikein asiat

      Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin toisten elinkeinoa vääristellä .Syököön jokainen missä lystää ,mutta lopettakaa tuhotyön tekeminen yrityksiä kohtaa.
      Jos tykkäät toisesta paikasta ,mene sinne. ja asia selvä.

      Ootko muuten nähnyt paikkaa jossa file on samalla hintaa kuin potka?

      Et kyllä ole ruoka alan asian tuntija, jos kaikki pitäisi olla hinnaltaan sama.

    • 1182013

      kellolla parhaat

    • Tyytyväinepalveluun

      Eiköhän tuo varmaan ole hinnat alkaen. Hyvät on pizzaa ja on hurjan kokoiset, siitä syö raavaskin mies kaksi kertaa. Tuo paikka on hyvä lisä Pyhäjärvisille palveluille. Osaavat sanoa päivää ja näkemiin, toisin kuin eräässä toisessa pizzoja valmistavassa paikassa.

      • ähläm sähläm

        Kaikki pizzat oli alkuun lounasaikana 6,50e mutta nyt ei kaikki olekaan vaikka kyltti niin sanoo.


    • pizzan

      Ei todellakaan Turkkilaiset sano päivää.

    • 2+1=4

      Missäkö olen duunissa laguunassa tietysti.

    • saa kokemusta

      Ja tänne touhutaan yrityksiä ja voivotellaan, että kun ei ole eikä tule. Katsokaa peiliin ja yrittäkää tässä ilmapiirissä ihan ite.

    • 2+1=4

      Ei meidän kylällä käydä töissä pöhölökö olet,kun tommosia kyselet!!!

    • Pyhäjärven tuho

      Kyllä tämäkin viesti kertoo paljon Pyhäjärvestä.
      Voi surkeuksien surkeus jos joku jotain yrittää (yritystoiminta, uudet ideat työpaikkojen luomiseksi jne.) paikkakunnan parhaaksi niin varmasti homma torpetoidaan.
      Ei ihme että paikkakunnalla menee kuin menee...
      Ilmeisesti kylä täynnä sisäsiittoisia työtävieroksuvia kumipäitä joilla ei ole muuta tekemistä kuin valittaa kaikesta.
      Kannattaisi muistaa että jonkun ne rahat "vapaamatkustajille" täytyy hankkia. Luulen että tulee vielä aika kun sossun rahakirstu on tyhjä ja kortistokaan ei jaa vastikkeettomia euroja.

    • alkaen

      Aika ilkeämielinen on aloittajan sanoma. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää, että mainoksessa pitäisi olla alkaen... se ja se hinta mutta yritä itse vieraalla kielellää Olen samaa mieltä, että henkinen tuki pitäisi olla jopa su 24llä kaikkeen rehelliseen yritteliäisyyteen Pyhäjärvellä. Luuletteko, ettei nämä täällä esitetytv vaikuta henkiseen ilmastoon? Vaikka kuinka piilossa, nimimerkkien takana? Hyvä että on yrittäjiä ja toivotaan menestystä jokaiselle, ihmisille työtä ja toimeentuloa ja veromarkkoja yhteiskunnalle. En tiedä, mitä sinä itse teet joka tällaisen alotuksen esillepanit?

    • pizzapaikan kyltissä lukee lounasaikana: pizzat ja kebabit 6,50e mutta mene tiskille kysymään niin eipä kaikki pizzat olekaan 6,50e vaan hinnaston hintoja. Kustaanko asiakasta silmään?


      Lukiko siinä VARMASTI noin ?
      Jos luki, niin silloin ON myytävä mainostetulla hinnalla.

      Asia olisi toinen jos lukisi lounaspitzat ja kebabit, silloin se tarkoittaisi vaan tiettyjä tuotteita, aivankuin ravintoloissa mainostetaan " päivän lounas ".

      Ravintolan on siis myytävä sitä mitä mainostaakin tarjouksessa.

      Jos kaupoissa lukee mainoksissa.
      Tänään ulkofilettä 5€ / kg, niin sitä on löydyttävä jos mainokset on ulkona paikoillaan, muuten pitää antaa vastaava tai kalliimpi tute samaan tarjoushintaan.

      Oikeastaan kaupan pelastaa vain maininnat ; Tavaraa rajoitetusti, niin kauan kuin riittää tai 1000 kilon erä.

      Siitä vaan tinkimään pizzeriaan sitä mitä lupaavat tai poistakoon mainoksensa.

      • ähläm sähläm

        Lukee "pizzat ja kebabit 6,50e lounasaikana" mutta eipä tiskillä kaikki olekaan.


      • laguuna-lähiö
        ähläm sähläm kirjoitti:

        Lukee "pizzat ja kebabit 6,50e lounasaikana" mutta eipä tiskillä kaikki olekaan.

        On se pienestä kiinni tuo laguuna-hemmon elämä!Minä voin ostaa sulle pizzaa,jos sillä maailma pelastuu ja hemmon vatsakumpu täyttyy!!


      • laguuna-lähiö kirjoitti:

        On se pienestä kiinni tuo laguuna-hemmon elämä!Minä voin ostaa sulle pizzaa,jos sillä maailma pelastuu ja hemmon vatsakumpu täyttyy!!

        No sielläpä rahamies vaikkei Pyhäjärven veroluettelossa ole yhtään rahamiestä, katso ite.
        Älkää antako kusta silmiin, vaatikaa mitä mainostavatkin, ei voi vedota kieliongelmiin, kun lehden mukaan , eivät ole ensikertaa pappia asialla.

        Kertokaa heille miten asiat menee ja syökää .


      • Yrittäkää ymmärtää
        ähläm sähläm kirjoitti:

        Lukee "pizzat ja kebabit 6,50e lounasaikana" mutta eipä tiskillä kaikki olekaan.

        Taitaa mennä huonon kielitaidon piikkiin, pitäisi varmaan laittaa alkaen 6,50e. Noita Pizzoja on kuitenkin erihintaisia, eli tekeminenkin maksaa täytteistä riippuen. Yrittäkää ymmärtää....

        Olettko muuten huomannut autokaupoissa, että vaikkapa vm 2010 myytävä auto saattaa olla rekisteröity 2009 kesäkuussa. Tuo se vasta huijaamista on, eikä useimmiten voi vedota huonoon kielitaitoon.


    • kahveetunnilta

      Parraasee työaikaan taas täällä itkemässä töihin siitä niin kahvikin maistuu kahville.

    • matti1234567

      Liekköhän ihan laillista olematonta mainostaa.

      • Velmu Viurusilmä

        eiköhän kaikessa mainonnassa ole jonkin asteista vilunkia


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      326
      3517
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      53
      1795
    3. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      135
      1778
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      409
      1599
    5. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      91
      1555
    6. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      83
      1238
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1214
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1163
    9. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1091
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      29
      1062
    Aihe