Oon menos seiskalle ja oon tyttö. 13 vuotias siis. Mul on aika isot tissit ja perse ja mun entises koulus pojat puristeli/hiero läpsi perseelle tai silitteli. Myös kaupas tai ostaril pojat in tuijotellu tissivakoo tai huutanu hyvä perse yms:/ onks yläasteel tälläst porkukkaa ku kuutosluokal oli!:( mua ahdistaa välil mut joskua se on iha kiva ku joku kehuu mut jos joku koskee ni mern heti kauhee adhistuneeks.. mua pelottaa et jos yläasteel pojat tekew jotai pahempaa ku nää puristelut yms!:((
vastauksii kiitos!
Pervot
10
397
Vastaukset
- Qhj
Ei me semmosii tehä :D ja jos semmost ilmenee niin pukeudut ei niin tiukkoihin ku yleensä ja jos on nii on miten kuvailit sun ulkonäköös joten en hurskahtele. Jos oot kaunis ja luonnetta löytyy niin useimmat seiskat haluu sun housuihis joten jos ne haluu nii tehä niin ne on kilttei sulle jos välil flirttailet niille
- Qhj
Ei me semmosii tehä :D ja jos semmost ilmenee niin pukeudut ei niin tiukkoihin ku yleensä ja jos on nii on miten kuvailit sun ulkonäköös joten en hurskahtele. Jos oot kaunis ja luonnetta löytyy niin useimmat seiskat haluu sun housuihis joten jos ne haluu nii tehä niin ne on kilttei sulle jos välil flirttailet niille
- Qhj
Vastaa sit jotaa jos luit ees mun neuvon
- alkuperääne
Siitä on opettaja ottanu puhuttwluu ku huomas niide poikie jutut ni iha tosiasiaoit noi on mitä kerron. Enkä must ainakaa pukeudu sillee tiukast;o enkä sanoos et oisin kaunis. Ehk ne koittaa ollakki kilttei mut se vaa tuntuu joskus nii ahdiatavalta:/ kiitos vastauksista!
- Qhj
alkuperääne kirjoitti:
Siitä on opettaja ottanu puhuttwluu ku huomas niide poikie jutut ni iha tosiasiaoit noi on mitä kerron. Enkä must ainakaa pukeudu sillee tiukast;o enkä sanoos et oisin kaunis. Ehk ne koittaa ollakki kilttei mut se vaa tuntuu joskus nii ahdiatavalta:/ kiitos vastauksista!
Kaikki naiset vähättelee ulkonäköään joten oletan että oot kaunis. Ja jos se jatkuu oikeest ylä-koulus nii sul on kaks vaihto ehtoo a) pukeudut niin epä seksiskääksi kun voi tai b) annat niitten tuijotella ja flirttailet niille niin jos ne haluu sun pöksyihis niin ne on kilttei
- pöölöjfre
Otat vain jonkun pippurisumuttimen jos joku sinua tolleen.
- Anonyymi
Joissakin kouluissa, kiusaamisesta kannattaa kertoa omalle luokanvalvojalle, rehtorille, ja tuollaisesta kiusaamisesta voi tehdä rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Ikävä kyllä jotkut yläaste pojat tommosta tekee. :( Kannattaa puhua jollekkin tosta ahdistuksesta tai kertoa opelle jos joku tommosta tekee koska sen jälkee tuskin VARMASTIKKAAN enää kehtaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839