olen lähdössä Lontooseen viikon päästä, kumpaa kohdetta suositette enemmän tutustumisen arvoiseksi, Madame Tussaudia vai Toweria? Ihan jonotuksen tähden vain ompikumpi vaihtoehdoista pitäis valita...
Madame Tussauds vai Tower of London?
4
315
Vastaukset
- 12+11
Tower of London. Ja sinnekin liput kannattaa ostaa netistä jo etukäteen.
Samalla matkalla voi käydä ihailemassa Lontoota ylhäältä Tower Bridgelta (Tower Bridge Exhibition). Huomattavasti edullisempi kuin ylihinnoiteltu London Eye.
Madame Tussaud on omasta mielestäni ihan ylimainostettu - toki jos sinne pääsisi edullisesti ja ilman jonoja kannattaisi käydäkin. - thirtyone
Makuasia. Kävin molemmissa. Minulle Tower oli kuollut paikka (piti kuitenkin nähdä kun Lontoossa ast käytiin) ja Tussaud parempi ( myös nykyaikaa 4D ja actionia).
- MadameTower
Molemmat kannattaa käydä, kun kerta sinne menet. Madamessa on muutakin, kun nuket mm. Kierros "taksilla", jonka varrella kerrotaan lontoon historiasta ja 4D esitys
- London Jack
MadameTower kirjoitti:
Molemmat kannattaa käydä, kun kerta sinne menet. Madamessa on muutakin, kun nuket mm. Kierros "taksilla", jonka varrella kerrotaan lontoon historiasta ja 4D esitys
Ihan makuasia kumpi on kivempi. Tussaud on luultavammin mukavampi, jos on lapsia mukana ja siellä menee vain pari tuntia. Mutta on se aikuisellekin ihan hieno paikka.
Toweriin kannattaa varata ainakin puoli päivää ja siellä voi olla pitkät jonot esim. kruununjalokiviin. Muuten Tower on siis vain vanha linnoitus - jos ei aseet ja muurit kiinnosta, niin voi jättää väliin.
Tussaudiin kannattaa ottaa liput etukäteen netistä, jos tietää minä päivänä aikoo mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162