turvaistuin/ kaukalo

autoilija

onko te joutuneet onnettomuuten ja tiedätte että turvaistuin/ kaukalo on suojanut lapsi?
kuinka vanha oli lapsi ja millainen istuin? merkki?

7

2851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heka

Tiedän tälläsen tapauksen vuodelta 1987 äiti törmäsi kuormuriin kyljittäin vasen,lapsi oikealla edessä britax dreamseat tyyppisessä istuimessa selvisi mustelmilla ja naarmuilla,äiti kuoli.Nykyiset istuimet ovat siintä ajasta parantuneet paljonkin.Lapsi oli alle 2 vuotias.

• Erja

Talvella suistuin ojaan katolleen jolloin loukkaannui lievästi,lapset 1v8kk 3,5v turvaistuimissaan selvisivät vammoitta.Sekä lisäksi 9 vuotias Britaxin selkänojallisessa vyöistuimessa vammoitta,pienempien istuimet olivat Akta duo sekä Britax freevay.

• automies
        Erja kirjoitti:

Talvella suistuin ojaan katolleen jolloin loukkaannui lievästi,lapset 1v8kk 3,5v turvaistuimissaan selvisivät vammoitta.Sekä lisäksi 9 vuotias Britaxin selkänojallisessa vyöistuimessa vammoitta,pienempien istuimet olivat Akta duo sekä Britax freevay.

Päätiellä ajanut auto törmäsi sivutieltä tulleeseen auton kylkeen,sivustatullut kuoli päätietä ajaneessa autossa olleet lapset 3v sekä 4v selvisivät vammoitta.Toinen oli selkä ajosuuntaan turvaistuimessa toinen Aktan korokeistuimessa selkänojallisessa tietysti vyö kiinnitettynä.

• juupajoo
        automies kirjoitti:

Päätiellä ajanut auto törmäsi sivutieltä tulleeseen auton kylkeen,sivustatullut kuoli päätietä ajaneessa autossa olleet lapset 3v sekä 4v selvisivät vammoitta.Toinen oli selkä ajosuuntaan turvaistuimessa toinen Aktan korokeistuimessa selkänojallisessa tietysti vyö kiinnitettynä.

kyllä auttoi lapseni oli silloin noin 6 kk ja minä silloin 24v törmäsimme tolppaan ja auto meni kahtia nyt ajan varovasti ja olen 28v ja lapsi 4v olen kiitollinen turvaistuimelle ja sairaalalle ajakaa varovasti!lapsen nimi on emma

• pius
        juupajoo kirjoitti:

kyllä auttoi lapseni oli silloin noin 6 kk ja minä silloin 24v törmäsimme tolppaan ja auto meni kahtia nyt ajan varovasti ja olen 28v ja lapsi 4v olen kiitollinen turvaistuimelle ja sairaalalle ajakaa varovasti!lapsen nimi on emma

ajoimme hirvikolarin 3 kk:n ikäinen edessä Aktan kaukalossa ja 2,5 v takana aktan istuimessa selkä menosuuntaan, naarmuitta

• Marita
        pius kirjoitti:

ajoimme hirvikolarin 3 kk:n ikäinen edessä Aktan kaukalossa ja 2,5 v takana aktan istuimessa selkä menosuuntaan, naarmuitta

Jouduimme nokkakolariin rattijuopon 1,7 promillea,kanssa talvella.Autossamme oli omat sekä vieraat lapset kun lätkäharkoista tultiin.Volvossa oli kaikkiaan 6 lasta joista kaksi lisäpenkillä tavaratilassa,onnekseen kaikilla oli turvavyöt ja sen ansiosta päästiin vähällä,toisin kävi juopon mutta omahan oli vika.

• .....
        Marita kirjoitti:

Jouduimme nokkakolariin rattijuopon 1,7 promillea,kanssa talvella.Autossamme oli omat sekä vieraat lapset kun lätkäharkoista tultiin.Volvossa oli kaikkiaan 6 lasta joista kaksi lisäpenkillä tavaratilassa,onnekseen kaikilla oli turvavyöt ja sen ansiosta päästiin vähällä,toisin kävi juopon mutta omahan oli vika.

meillä ajettiin katolle, poika etupenkillä selkämenosuuntaan aktan tuolissa, mulla meni niska ja polvesta nivelsiteet, nappulalle ei mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      64
      4441
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3688
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3321
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      20
      1887
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      82
      819
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      807
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      803
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      764
    Aihe