Foorumeilla juttua eri haulikoiden teräshauli kelpoisuudesta ja itsellä Baikal ij27. Mitä mieltä olette kyseisen aseen soveltuvuudesta teräshauleille? Niitäkin kyllä olen ampunut, mutta mistään en ole löytynyt yksiselitteistä vastausta siihen mitä Baikalin piiput tykkää pidemmän päälle teräshaulien käytöstä?
Teräshauli kelpoisuudesta?
4
7652
Vastaukset
- sepä riippuu
ihan haulikkosi iästä, baikalit tulivat teräshaulikelpoisina joskus 90-luvulla magnumpesitettyinä ja olivat silloin vielä kiinteäsupisteisia. mihinkään 70 tai 80 luvun pössykkään en tarjoaisi minkäänlaisia teräspatruunoita.
- dsgdfg
teräshaulikelpoisuudesta kertoo ranskanlilja logo http://www.rekkamies.com/images/fleur-de-lis_1005_52d.jpg
Jos tämä logo löytyy piipusta niin ase on teräshaulikelpoinen. Mutta ilmeisesti ij27:sta ei tätä logoa löydy.
Tästä lisatietoja:
http://eralehti.fi/erablogit/ps-pekka-suuronen/kestaako-ase-terashauleja.aspx- ja mainittakoon
se ranskanliljalogo kertoo teräshaulimagnumpatruunoiden kelpoisuudesta, sen kyllä pitäisi löytyä baikalista joo. mutta varsinaisesti ainakin aikanaan pelkkä teräshaulikelpoisuus saatettiin merkitä aseen kehykseen kolmella tähdellä jotka olivat kukin erikseen oman ympyränsä sisällä, tälläinen oli ainakin minulla aikanaan ja vielä kehykseen stanssattu enlanninkielinen teksti jossa mainittiin saatavan käyttää ainoastaan lyhyitä teräspatruunoita, vaikkakin oli magnumpesitetty.
- ja ettei
ja mainittakoon kirjoitti:
se ranskanliljalogo kertoo teräshaulimagnumpatruunoiden kelpoisuudesta, sen kyllä pitäisi löytyä baikalista joo. mutta varsinaisesti ainakin aikanaan pelkkä teräshaulikelpoisuus saatettiin merkitä aseen kehykseen kolmella tähdellä jotka olivat kukin erikseen oman ympyränsä sisällä, tälläinen oli ainakin minulla aikanaan ja vielä kehykseen stanssattu enlanninkielinen teksti jossa mainittiin saatavan käyttää ainoastaan lyhyitä teräspatruunoita, vaikkakin oli magnumpesitetty.
tulisi turhaa toraa tuohon äskeiseen tarinaani liittyen tuosta baikalista niin veljeni omistaa 90-luvun loppupuolelta peräisin olevanIJ-27:kan josta löytyy tuo ranskanliljalogo, ja myytiin nimenomaan teräsmagnumina ja on myöskin ammuttu huomattavat määrät kyseisiä patruunoita, ei mitään kulumisen merkkejä. piiput ovat aavistuksen raskaampitekoiset mitä näissä vanhoissa pössyköissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839