Mitä eroa on älvsbyyssä verrattuna kastellin economyyn tietty alapohja erilainen, mutta mitä muuta ja puolesta ja vastaan, millaisia rakenteellisia ratkaisuja??..
Vastaukset 5
- juhan av krann
tiilet
- kljloölb
Tiilet?
Älvsbyyssä haluaisin tietää sen kun tuloilma tulee suoraan ulkoa, niin tuleeko sieltä häiritseviä ääniä? Entäs oletteko olleet rossiin tyytyväisiä? - Joskus asunut
Ääniä tulee ihan normisti kuulumaan suorista putkista, joissa on vain jotain solukkoa pienten siivellisten sekä muiden roskien estämiseksi. Lisäksi niiden ympärillä on seinät reilultakin matkalta aivan kylmät, talvipakkasella.
Rossipohja, no se on syksystä lattiat kylmät ja villasukkapakko tai kengät jos meinaa vilustumiselta välttyä. Sitten on se notkuminen, sitä ei voi kukaan kieltää miten ikävän tuntuissta on kun joku kävelee ohitse ja istut hytkyen vieressä. En suosittele kantapään astujille - vieraita voi valita. - ari761
Kymmenen vuotta olen älvsbytalossa asunut ja yllä kerrotut asiat eivät pidä paikkaansa. Lattia ei ole kylmä eikä notku, seinistäkään ei tule vetoa, talon sähkönkulutuskin on kokoonsa nähden ollut viisihenkisellä perheelle suhteellisen pieni, noin 17 000kwh (vesikiertoinen sähkölämmitys, noin 170 neliötä asuintilaa).
- markkumees
Onko tällä edullisuus alueella tullut kilpailua? Onko muita merkkejä ja malleja?. Luulisi, että tälläisenä aikana kysyntä olisi varmaan edullisissa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405