hei miten saan näkymään facebookissa mun seinän seuraajat? en ymmärtäny siit ohjeest paljonkaan :( kun meni englannin kieliseksi
Facebook seuraajat
9
8438
Vastaukset
Miten näen, kuka seuraa minua?
http://www.facebook.com/help/139647049460999- umpisokiako
No minä en näe aikajanallani Seuraajat juttua vaikka oon sallinut seuraajat. Olenko sokia?
- umpisokiako
Siellä on tämmöinen kohta: Lisää seuraamispainike sivustoosi kopioimalla alla oleva koodi.
Mihin se koodi liitetään? Ei kai päivitykseen?? - eix jee
Koodi lisätään siihen juttuun, niinq en osaa selittää mut siihen joo.
- stoolkker
juuri niin tosi selvää :D
- help me
Joo, mutta kun näkyy kaksi seuraajaa, mutta vain yhdestä tiedot... Onko se toinen sellainen, joka ei edes ole lähettänyt kaveripyyntöä??? Mistä tiedän kuka hän on?
- EVO_
no eikös se ole ihan selvä asia?
Kaikki sun kaveris on sun seuraajia...- help me again
Aha, siis joku kavereistani on painanut sitä seuraa painiketta,,,mutta haloo, eikös siinä tapauksessa hänen tietonsa pitäis näkyä mulle, kun myös sen tiedot näkyy, joka pyytänyt kaveriksi mutta jota en ole hyväksynyt. Kaverithan saa seurata "ilman napin painalluksiakin" sen toki ymmärrän...
- help me again
Joo, ymmärrän kyllä sen, mutta hehän seuraavat ilman "seuraa kuvakkeen" painamistakin. Ihmettelenkin, kun toinen seuraaja on henkilö, jonka kaveripyyntöä en ole hyväksynyt ja hänen tietonsa näkyvät, mutta siitä toisesta ei mitään... Jos olisi jo olemassa oleva kaverini, niin totta lie hänen tietonsa näkyisivät myös...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272