Meillä on suunnitelmissa lähteä nykiin ensi keväänä kahdeksi viikoksi.
Nyt olisi haussa siisti mutta suhteellisen edullinen hotelli mahdollisimman läheltä Times Squarea.
Olisiko hotellisuosituksia ?
Hotellia Times Squareelta
9
443
Vastaukset
- kladdie
Miksi ihmeessä haluatte lähelle Times Squarea? Paikka on TÄYNNÄ turisteja, liikkuminen on vaikeaa ja joka paikassa on tunkua. Samat kaupat löytyvät melkein kaikki muualtakain ja on vähemmän porukkaa ja enemmän valikoimia. Menkää katsomaan ne värivalot metrolla. Ainopat kaupat, joita ei ole muualla ovat Disney ja M&M.
Suosistus: Ottakaa hoteli läheltä Empire State Buildingia ja Macy's tavarataloa. Siellä on hieman edullisempaa ja kuitenkin valtavasti näkemistä. Esim. kadut 30-34 street ja niiden pätkät Broadwayn ja Madison Avenuen väliltä. Siellä on paljon kivoja pieniä hotelleja, joissa on mukavampi palvelu kuin Times Squarella.
2 viikoa Times Squaren lähellä kuullostaa varsin kammottavalta lomailulta. New York on paljon muutakin.- 24juu
komppaan edellistä kirjoittajaa. Times Squarella voi käydä piipahtamassa pari kertaa ja musicalissa. hotelli kannattaa valita Midtownilta. Lisäksi Times Squaren ravintolat on huonoja sekä ylihinnoiteltuja.
- Basta
Hotel Herald Square, hyvä sijainti west 31 streetillä, 5 Avenuen ja Broadway kulmilla.
- juusopoju
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d1218792-Reviews-Hilton_Garden_Inn_New_York_West_35th-New_York_City_New_York.html
Aivan loistava hotelli hinta/laatusuhteeltaan. Kivenheiton päässä times squarelta ja metroasema heti kadulla.
Tultiin juuri kyseisestä hotellista ja seuraava reissu kun kaupunkiin mennään, niin kyseinen hotelli on erittäin todennäköinen kohde. - Meillä oli NYMA
http://thenewyorkmanhattanhotel.com/
Keskitason hotelli kaiken keskellä, aamupalalla, riitti meille koska emme olleet kovinkaan paljoa hotellissa. Ystävällinen henkilökunta. Halpa. - Kesällä käyny
Komppaan aikaisempia vastauksia. Lisään vielä, että myös Upper West ja East Side kannattaa katsastaa. Esimerkiksi Empire Hotel on ollut ihan ok ja sijainti on hyvä, kun on sattunut saamaan bookkaukset kohtuu hintaan.
- mii11
Me olimme The Edison Hotellissa ihan Time Squaren TKTS:n kohdalla. Tosi kiva hotelli ja lähellä kaikkea. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611010Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ143921Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694