Ford mondeo 2002 valoautomatikka pois päältä

mondeo02

Eli miten saa mondeo mk3 valoautomatikan pois päältä? kokeilin sulaketta, joka on sen, mutta ei mitään vaikutusta. sitten otin releen irti, muuten toimisi, mutta nyt pitkät eivät pysy päällä vaikka valokytkimestä on valot päällä. Olisiko apua jos jonkin johdon katkaisee releestä?

18

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????!!!!!!!!!!!!

      "valoautomatikka pois päältä "
      Ja miksi ihmeessä, jos saan kysyä!?!?!?!?!?!?

    • mondeo02

      Päivävalot pitäs saada toimimaan. ELi siis kun virta-avaimesta virrat päällä niin ei syttys valot päälle. Sitten vasta, kun laittaa katkaisimesta valot päälle... siksi ihmeessä.

      • ei jummarra????

        Päivä valot toimimaan...??...oletko laittanut itse jotkut LED-valot tai vastaavat!?!?
        Onhan 02Mondeossa päivävalot!! Ja ne menevät päälle kun laitat virran, miksi haluat päivä valot pois??? Vai mitä oikein yrität tehdä!?!?!?!?!?


      • sadasda
        ei jummarra???? kirjoitti:

        Päivä valot toimimaan...??...oletko laittanut itse jotkut LED-valot tai vastaavat!?!?
        Onhan 02Mondeossa päivävalot!! Ja ne menevät päälle kun laitat virran, miksi haluat päivä valot pois??? Vai mitä oikein yrität tehdä!?!?!?!?!?

        taidat olla idiootti.


    • köffffffffffffffff

      Helppo homma... vaihda kosla pois ja osta oikea auto, ei fooooordi..

      hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • No mikäs

        semmone oikee auto on?hahahahaha!


    • köffff

      Oikee auto sellanen, et ei tartte aina pajalla olla koslansa kanssa.
      Fooordi on paja-auto pahimmasta päästä.
      Ja ku menet foordkoslansa kanssa pajalle, ni korjaajat nauraa jo, et ai se on fooordi

      hahhaaaaaaaaaa

      • No mikäs

        enpä oo pajal pahemmi käyny,no normaali jutut mitä ite ei pyst mut kerropa auto misä ei ole kuluvia osia?


      • Audi @ köff

        Joi ja tiedoksi,että köff ajaa Audilla.


      • hhihihiiiihihihhhhiiihii
        Audi @ köff kirjoitti:

        Joi ja tiedoksi,että köff ajaa Audilla.

        No ilmankos köffffff niin kateellisena täälä monkuu!
        Audihan se on oikein paja-autojen äiti, samoin kuin muutkin vw-konsernin merkit!

        Mutta audissahan on perus vw:n moottori ja laatikko vikojen lisäksi myös rutosti sähkövikoja!!


      • No mikäs
        hhihihiiiihihihhhhiiihii kirjoitti:

        No ilmankos köffffff niin kateellisena täälä monkuu!
        Audihan se on oikein paja-autojen äiti, samoin kuin muutkin vw-konsernin merkit!

        Mutta audissahan on perus vw:n moottori ja laatikko vikojen lisäksi myös rutosti sähkövikoja!!

        No menipäs köff sanottomaks! kun tuon näkis,ei vois tuomiolt välttyy!


      • Miks??
        No mikäs kirjoitti:

        No menipäs köff sanottomaks! kun tuon näkis,ei vois tuomiolt välttyy!

        Aloittaja kysy Mese miehiltä ne ajelee useimmiten päivisin ilman valoja!


      • jeps jeps
        hhihihiiiihihihhhhiiihii kirjoitti:

        No ilmankos köffffff niin kateellisena täälä monkuu!
        Audihan se on oikein paja-autojen äiti, samoin kuin muutkin vw-konsernin merkit!

        Mutta audissahan on perus vw:n moottori ja laatikko vikojen lisäksi myös rutosti sähkövikoja!!

        Ajelin tossa iltasella ihan uuden Audi A6 perässä moottoritietä Hämeenlinnasta Stadiin. On siitä jo muutama vuosi. Siinnä oli kaksi pakoputkea taakse ja silleen. Katsoin, että mitäs kipinää se alkoi altaa heittää ja siirryin pois takaa siihen ohituskaistalle. Sieltä tuli koko pakoputkiarsenaali katalysaattoorit tielle. Sitkeesti yritti mennä, kunnes siiten ilman torvia ajali sitten tien sivuun ja sinne jäi. Oli varmaan jäänyt linjalalla mutterit kiristämättä, kun oli ollut tärkeämpää takapuolen raavintaa yms. ohjelmassa. Saksalaislaatu on toki sen jälkeen parantunut ja kyseessä ei siis ollut tämä uusi alumiini A6. Pikkasen minua minua nämä Audi miehet aina hymyilyttävät. Ja leasing-autojahan ne on. Ei niitä ajata kun muutama vuosi ja sitten vaihtoon, jollekin tyhmälle riesaksi.

        Epäselvyyksien väistämiseksi tai juuri sen takia, oma kiesini on Chrysler Neon 2.0 LX vm 2005 ihan oma ja maksettu ja potkuistakaan ei ole pelkoa, koska minun hommia ei kukaan muu huoli tai osaa.


    • köfffffffffffff

      Ei mie audilla aja vaan vaimo ajaa...
      vaimolla täytyy olla alla hulppea ja luotettava auto...hihihiiiiiiiiiiiii

      • no vag

        Hulppeehan Audi on ja luotettavuus perseestä. Audi mekaanikko ajelee ite toisen konsernin automerkillä, jotta pääsis aamulla varmasti töihin, kokemusta kun on "ihan riittävästi" Audeista...


    • holle6

      kyllä siihen hommaan tarvitaan sähkö mestari säätämään

    • mondeo..

      läppäri kiinni ja uusi asetus.työkaerin wolkkariin tehtiin sama temppu mutta toisinpäin kun auito oli saksan tuontiauto

    • Tytyväinen

      Lapinläänissä ei taida olla yhtään ford-korjaamoa,oulussa lähin.Kaikki menneet konkurssiin,kun ei ole mitä korjata.Fordilla ajelen,eikä tartte talvella raaputella tuulilasia(sähköllä pelaa),eikä ole remmikone,eikun "hanaa" vaan!Taunuksellakin ajelin yli 20-vuotta (samalla)ja lopuksi möin sen etelän köyhille mäntsälään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe