Pyöräily

pyöräilystä pitävä

Voiko Fuengirolasta pyöräillä "rantoja" pitkin Torremolinokseen?
Onko Fugessa polkupyörävuokraamoja?

14

3783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fillarilla pääse

      Voihan räkä, mitä kysymyksiä. Katsoppa ihan ajankuluksesi Google Mapsista ja tee virtuaalimatka Fugesta Torreen. Kerro sitten kokemuksesti ja löytyikö reitti !
      Ja tuo vuokrausasia........

      • älyttömät vastaukset ärs

        Miksi pitää vastata, jos ei ole mitään kerrottavaa?


      • Anonyymi

        Jo on sitten typerä vastaus sinällään ihan asialliseen kysymykseen. Tuollaisia älykääpiöitä tuntuu vaan riittävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on sitten typerä vastaus sinällään ihan asialliseen kysymykseen. Tuollaisia älykääpiöitä tuntuu vaan riittävän.

        Niinpä, kahdeksan vuotta sitten.


    • 4+14
    • Cyclexx

      Ei voi Fuengirolasta. Benalmadenasta voi hyvinkin.

    • tietoo on

      1. Voi, hiekalla on kiva polkea. Muutamat portaat matkalla. Voit polea myös rantakatuja. jep,jep.
      2. On

    • Ramon P

      Voi kun olisikin kunnon pyöräilyreitit pitkin rannikkoa! Ilmasto olisi talvikauden mitä parasta pyöräiyä ajatellen, mutta ei tuonne mene hullukaan pyörän kanssa pitkin rantatietä. Rannikolta sisämaahan päin voi lähteä ja sinnepäin onkin mukavaa nousua ja laskua takaisin tullessa, Talvikauden matkailu lisääntyisi tuhansilla pyöräilijöillä jos voisi turvallisesti ajella. Aurinkorannikolla ei ole ns. pyöräilyä laisinkaan, kukaan ei pidä fillaria päivittäisenä kulkuneuvonaan, kuten joissakin pyöräilymaissa. Käytännössä ainoat pyöräilijät ovat pyöräilyseuroihin kuuluvat kilpapyöräilijät ja jotkut harvat maastopyöräilyn harrastelijat. Joskus tuli moista harrastettua, mutta itsesuojeluvaisto astui peliin ja samalla kuoli muutamia fillaristeja lenkillään.
      ps. Vuelta poikkeaa Esteponassa

    • Unohda koko juttu

      Sama kokemus Torreviejasta. Kun pyöräteitä ei juurikaan ole, pyöräily on pelottavaa ja hankalaa. Ei siis ollenkaan sellaista kuin olin kuvtellut. Viikoksi vuokrasin pyörän ja se riitti. Sen sijaan ajelin busseilla ympäriinsä. Se on halpaa ja mukavaa.

      • Esa M

        Kyllä on todella vaarallista Espanjan rantatien pyöräily reitit.Itse olen ajanut Fuengirolasta Monagoon,ja voin vain todeta että Espanjan matkailu ei ole lainkaan huomioinnut pyöräiliöitä.Ranskan rantatie on täynä pyöräily retkellä olevia turisteja,joten miksihän Espanja joka on jatkuvan talous kurjimuksen käsissä ei tajua kehittää tätä näkökulmaa turismissa...leipovat vain pitsaa toinen toisilleen!
        Missään euroopassa ei ole niin huonosti suunniteltuja reittejä kuin Espanjassa.Olen ajannu kaikissa maissa ristiin rastiin ja Espanjan halki-poikki ajot ovat olleet lähes sairaita valintoja ,vaikka ilmat ovat ollu mitä mielyttävimmät.Eikö joku voisi tehdä hallitukselle aloitteen vålimeren reitin avaamiseksi pyöräiliöille/kevyelle liikenteelle.Espanja saisi merkittävän määrän liikuntaa harrastavia turisteja,jotka ovat myös varsin varakkaitakin..paitsi minä,joka kuitenkin jälleen olen sinnepäin tulossa pyörineni!


    • Jatsijalka

      Ajoin 6/2013 Fuengiriolasta Torremolinokseen ja takaisin enkä kokenut oloani turvattomaksi eikä ollut läheltä piti -tilanteita. Vetelin siinä rantatiellä autotien reunassa. Kyllä itseäni pelottaisi enemmän ajaa helsingissä hämeentietä autojen seassa :) Liikennettä ei ollut mitenkään mielettömästi ainakaan klo 11-15. Rohkeasti sekaan vaan.

    • Maastopyörämies

      Olen ajanut maastopyörällä tuhansia kilometrejä Fuengirolan ja Malagan/Marbellan välillä. ja tietysti sisämaan vuoristossa. Vaikka ajaa ajotiellä niin autot antavat lähes poikkeuksetta hyvin tietä, eikä minulle ole ikinä tööttäilty tms. Espanja on pyöräilymaa ja pyöräilijöitä arvostetaan aivan eri tavalla kuin kotosuomessa. Fuengirolasta Torremolinokseen on helppo pyöräillä rantatietä, autoja menee ohi, mutta se ei haittaa. Rohkeasti polkemaan vaan, kyllä tietä annetaan.

    • Anonyymi

      Ihmiset haluavat välttää maksullisia moottoriteitä ja siksi autot tunkevat pikkuteille.

      Vihaavat tätä - solo tarjeta - menettelyä

      • Anonyymi

        Jassoo, Fuengirolan ja Torren välillä ei ole maksullista moottoritietä. Rantatie on varsin rauhallinen ja turvallinen polkupyöräilijälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe