Olen ihastunut sinisiin viktoriankaijasiin, ja sinisiin naamiokaijasiin. Kaverini kuitenkin ilmoitti että ne ovat harvinaisia? Enkä löydä netistä tieoa asiasta- elikä kysymys kuuluu myydäänkö sinisiä naamio/viktoriankaijasia eläinkaupassa tai kasvattajalla Suomessa? Entä olisiko hinta tavallista ruusukaijasen hintaa korkeampi?
Kaijaset :)
2
450
Vastaukset
- hanya1
hei, jos olet kiinnostunut kaijasista. Niistä saa parhaiten tietoa kaijasten kasvattajilta ja harrastajilta. Saatat löytää kaijasia myös eläinkaupoista, mutta ne ovat yleensä saksasta tuotuja, ja saattavat olla keskenään sisaruksia, näitä ei tulisi pesittää keskenään. Mia lienee ainoa "rekisteröitynyt" kaijasten kasvattaja. tässä on hänen sivunsa netissä http://marvinettes.com/joomla/index.php/fi/lovebirds Ja hänellä on aika ajoin naamiokaijasiakin myynnissä.
olen myös nähnyt netissä kaijuleiden sivulla myyntiilmoituksen sinisistä naamiokaijasista. http://forum.papukaijat.net/index.php?topic=34100.0 - marvinette´s
Hei,
Kavereita ei kannata aina uskoa :) Itse asiassa sininen värimuoto naamiokaijasilla ja viktoriankaijasilla on yleisin värimutaatio vihreän perusvärin jälkeen.
Eläinkaupoissa on satunnaisesti myynnissä myös sinisiä. Tosin tällä hetkellä kannattaa näihin tukkulintujen ostamisiin suhtautua varauksella, koska monilta tuontilinnuilta puuttuu Riistakeskuksen maahantuontilupa eikä aina CITES B-lajien vaatimaa alkuperäistodistusta saa mukaansa.
Myös itse kasvatan myös sinisiä, sekä naamiokaijasia että viktoriankaijasia, tosin se ei ole kasvatustyössäni se pääpiste tällä hetkellä. Ensi vuonna mahdollisesti tulossa poikueita, johon voi myös sinisiä syntyä.
Hinnaltaan naamiokaijaset ja viktoriankaijaset ovat jo lajiltaan hieman yleisempää ruusukaijasta kalliimpia. Sininen väri myös saattaa aavistuksen hintaa nostaa.
T: Mia ja kaijaset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836