Olisi kiva kuulla kokemuksia siitä, jos olette ostaneet "sian säkissä" eli majoituksen ko. sivuilta.
Miten homma oikein toimii ?
Onko tapauksia, ettette ole olleet tyytyväisiä teille tarjottuun hotelliin ?
Onko tapauksia, joissa hotellin olisikin saanut muuta kautta halvemmalla ?
priceline.com/betterbidding.com
4
699
Vastaukset
- uskaltaako?
Tarkoitan siis tietysti näistä name your own price-tarjouksia.
- matkailija-x
Olen useasti käyttänyt Pricelinen "name yor own price"-toimintoa ja ollut tyytyväinen hotelleihin ja hintoihin. Olen varannut vähintään 3½* hotelleja, Manhattanilla on osunut mm. Sheraton Tribeca, Hilton Garden Inn Tribeca, Four Points by Sheraton Chelsea, Hudson Hotel.
Paras hinta-laatusuhde on korkeamman tähtilukituksen hotelleissa, esim. ** hotelleissa hintaero ei enää ole niin suuri kuin "perinteisten" varaussivustojen kautta varattuna. Keskikaupungilla monet **** hotellitkin voivat olla jo aika kulahtaneita, sen sijaan eteläisemmissä kaupunginosissa on paljon uudehkoja 3½*-4½* hotelleja, joissa hinta-laatusuhde on parempi (ja alueetkin ovat kivoja).
Täällä olen kirjoittanut perusteellisemmin aiheesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10043827#comment-0 - patuvaan
mites toi "name your own price" käytännössä toimii? Onks se vaan niin, että sinne laitetaan summa ja sit painetaan "ok" ja katotaan mitä tapahtuu.
Hotwire kyl on tuttu mut toi priceline ei niinkään.- matkailija-x
Kuta kuinkin noin, mutta tarkemmat ohjeet siis edellisen postauksen linkissä ja lisää vinkkejä Better biddingin sivuilla.
HUOM! Jos tarjouksesi menee läpi, varausta EI voi perua eikä muuttaa!
Kannattaa tarjota alue kerrallaan, jos Manhattanilla useampia alueita, jotka ovat ok sinulle. Jollet muuta aluetta tai nosta tähtiluokitusta, seuraavan tarjouksen voit antaa vasta 24 h kuluttua.
Jos Priceline antaa vastatarjouksen, sitä ei kannata yleensä hyväksyä, vaan tarjota jotain oman tarjouksesi ja vastatarjouksen väliltä seuraavana päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138