...kun lintu lentää sisään

anne

Tietääkö kukaan onko linnun lentämisestä asuntoon sisälle olemassa joku taikauskoinen merkitys?

11

9369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanna

      että se takoittaa kuolemaa..olen itse näin kuullut.mutta kannattaa ottaa selvää!!

    • BlackLily

      Kuolemaahan se merkitsee. Varsinkin jos se ei halua lähteä ulos, vaan jää ikäänkuin "viihtymään". Villieläin kotipiirissä merkitsee aina sitä, että "luonto tule hakemaan omaansa".

      • Semmonen kokemus on että lintu lensi ikkunasta sisään ja meni kaapin taakse. Ainoa olento siinä talossa joka kuoli, oli se lintu. Ja tästäkin vuosia. Ja voiko kotikissaa sanoa villieläimeksi kun se viettää paljon aikaa ulkona ja tappaa myyriä, hiiriä, pikkulintuja, variksia, oravia... semmosia.


    • formula

      kUN MÄ OLIN PÄIVÄKODISSA NUKKUMASSA YHESSÄ HUONEESSA, NIIN IKKUNASTA LENS TULKKU SUORAAN LÄPI. sIT KUN MÄ HERÄSIN, NIIN IKKUNASSA OLI REIKÄ JA TULKKU MAKAS LATTIALLA MATOLLA. jA MÄ EN OO VIELÄKÄÄN KUOLLU, VAIKKA TÄSTÄ TAPAHTUMASTA ON JO AIKA MONTA VUOTTA....mUT TULKULTA KYLLÄ LÄHTI HENKI!

    • metsässä asuja

      No linnun lentäminen sisälle avoimesta ikkunasta tai ovesta meinaa sitä, että ulkoilma jäähtyy. Silloin linnut (pikku sellaiset) pörräävät seinävierustoita lämpöä hakevien hyönteisten perässä ja näin voivat vahingossa eksyä myös ihmisten asuntoihin sisälle.

      Kuolemaahan se tietenkin merkitsee, mutta vain hyönteisille:)

      • BlackLily

        Kysymys kuului:

        >>Tietääkö kukaan onko linnun lentämisestä asuntoon sisälle olemassa joku TAIKAUSKOINEN MERKITYS?>>

        Kysymys ei ole siitä miksi linnut lentelevät sisään vaan liittyykö tähän ilmiöön jokin uskomus. Kummallista kun joku kyselee mahdollisten merkitysten ja uskomusten perään, niin eri tahot kilvan rientävät oikomaan etteivät tällaiset uskomukset pidä paikkaansa.

        En minäkään usko Jeesukseen, mutta jos joku kyselee monentenako päivänä hän uskomusten mukaan nousi kuolleista niin vastaan kysymykseen sen tiedon valossa, joka itselläni aiheeseen liittyen on.


      • Kalevi
        BlackLily kirjoitti:

        Kysymys kuului:

        >>Tietääkö kukaan onko linnun lentämisestä asuntoon sisälle olemassa joku TAIKAUSKOINEN MERKITYS?>>

        Kysymys ei ole siitä miksi linnut lentelevät sisään vaan liittyykö tähän ilmiöön jokin uskomus. Kummallista kun joku kyselee mahdollisten merkitysten ja uskomusten perään, niin eri tahot kilvan rientävät oikomaan etteivät tällaiset uskomukset pidä paikkaansa.

        En minäkään usko Jeesukseen, mutta jos joku kyselee monentenako päivänä hän uskomusten mukaan nousi kuolleista niin vastaan kysymykseen sen tiedon valossa, joka itselläni aiheeseen liittyen on.

        Vai et usko Jeesukseen??? Taidat olla aika sivistymätön. Etkö tiedä että Jeesus todellakin on aito ja oikea historiallinen henkilö. Jeesuksen olemassaolosta löytyy monia viitteitä useista eri sen ajan kirjoituksista.

        Siitä onko Jeesus Jumalan poika, tekikö hän ihmeitä ja kuoliko hän meidän syntiemme puolesta... niin siitä voidaan olla montaa eri mieltä, mutta kyllä hän olemassa on ollut. Että ei muuta kun uskomaan Jeesukseen.


      • BlackLily
        Kalevi kirjoitti:

        Vai et usko Jeesukseen??? Taidat olla aika sivistymätön. Etkö tiedä että Jeesus todellakin on aito ja oikea historiallinen henkilö. Jeesuksen olemassaolosta löytyy monia viitteitä useista eri sen ajan kirjoituksista.

        Siitä onko Jeesus Jumalan poika, tekikö hän ihmeitä ja kuoliko hän meidän syntiemme puolesta... niin siitä voidaan olla montaa eri mieltä, mutta kyllä hän olemassa on ollut. Että ei muuta kun uskomaan Jeesukseen.

        "Uskolla Jeesukseen" tarkoitetaan yleisessä kielenkäytössä kristillistä uskoa Jeesus Nasaretilaisesta Jumalan poikana. Historiallisia Jeesuksia on toki useitakin, esimerkiksi joukossa jokunen jalkapalloilija.

        Sinullako oli jotain faktaa siitä, että Jeesus Nasaretilainen on Jumalan poika, joka nousi kolmantena päivänä kuolleista?


      • pekka
        Kalevi kirjoitti:

        Vai et usko Jeesukseen??? Taidat olla aika sivistymätön. Etkö tiedä että Jeesus todellakin on aito ja oikea historiallinen henkilö. Jeesuksen olemassaolosta löytyy monia viitteitä useista eri sen ajan kirjoituksista.

        Siitä onko Jeesus Jumalan poika, tekikö hän ihmeitä ja kuoliko hän meidän syntiemme puolesta... niin siitä voidaan olla montaa eri mieltä, mutta kyllä hän olemassa on ollut. Että ei muuta kun uskomaan Jeesukseen.

        oletko nähny jeesoksen? minä en mutta olen kuullu paljon vouhotusta.jos kertosit missä hän on menisin moikkaamaan niin mäkäkin saisin vrmuuden???


      • Luna
        pekka kirjoitti:

        oletko nähny jeesoksen? minä en mutta olen kuullu paljon vouhotusta.jos kertosit missä hän on menisin moikkaamaan niin mäkäkin saisin vrmuuden???

        Mietitäänpä vähän tarkemmin. Siis USKONTO. Ei TIEDÄNTÖ, vaan USKONTO. Eli ei kukaan varmasti voi enään tähän aikaan sanoa, että minäpä näin tänään jeesuksen! Se on vaan se että mihin USKOO.
        Mä en muuten usko jeesukseen, ihan vaan tiedoks.
        Ja "oletko nähnyt jeesoksen?" niin kuin tossa sanot. Kuka se jeesos on?


    • oiva kurkku

      Jos lintu lennähtää sisälle, se tarkoittaa, että olet jättänyt ikkunan auki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe