näin oppilaana puhun. joo 9lk alko ja oon miettiny jo kauvan kotiopetusta koska en ole omasta mielestäni oppinut paljon mitään ja jok ikinen koulupäivä on niin tressaava. äiti joisi opettaa koska hänellä on kerran viikossa töitä mutta hän valittaaa että tarvitsisi jonkun erillisen koulutuksen. kertokaa mitä tehdä?
kotiopetus
2
95
Vastaukset
- koulutressaava
ja sit viel ton tressauksen takia pyörin puoliyötä sängys ku yritän saada unta. lomalla ei oo mitään ongelmaa nukkua.
- Lukiolaislikka
Miksi stressaat liikaa? Miksi et opi? En ymmärrä pointtiasi. Äidilläsi pitää todellakin olla koko lailla mahtava koulutus, jotta hän pystyy opettamaan ysiluokan asiat kaikissa aineissa.
Ysiluokankin kursseissa aika iso osa oppisisällöistä toteutetaan tavalla tai toisella yhteistyössä joko toisen oppilaan kanssa tai pienryhmissä. Miten tämä onnistuisi?
Ryhmätöistä ja niiden hyödyllisyydestä voi todellakin olla montaa mieltä - tai oikeastaan lähinnä yhtä mieltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798