Kun talo jäi tyhjäksi, iski varas heti.Ennen oli kotipalveluhoito jatkuvasti käynyt. Kun talo jäi tyhjäksi, iski varas heti. Miten turvaan kotini, kun maaseudulla ei ole siihen tarkoitettuja liikkeitä. Ennen sentäs kunnioitettu toisen kotia pyhänä paikkana, nyt ei.
Tekninen vartiointi:miten sen toteutan? Ei ole talossa muuta tekniikkaa kuin tv, radio ja sähköt. Ei nettiä ja se lankapuhelin piti sanoa irti kun oli ihan hirveän kallis.
Lapset toisella paikkakunnalla mutta koti halutaan säilyttää
Okt tyhjä, äiti kuoli.Varas iski.Miten turvata okt, maaseutualue
6
186
Vastaukset
- junior3
etävalvonta kamerajärjestelmä rikkarit... Teet valvonta sopimuksen securitaksen kanssa, hälytyksen tullessa avaamme kamerat ruudulle ja soitamme polliisit jos joku on. kaltereita ei kannata, houkuttaa vaan voroja syrjäseuduilla.
- Maijakuski
Valitettavasti poliisi ei tarkistele murtohälytyksiä ensisijaisena vaihtoehtona. Joko vartija, omainen tai naapuri. Mutta asia kuuluu poliisille vasta kun on varmuus rikoksesta...
- Zesbaliina
Etävalvonta kamerajärjestelmä rikosilmaisimet paras vaihtoehto.. Ja todellakin kannattaa kysyä useista Turvallisuusalan yrityksistä kuinka paljon maksaa, Securitas ei ole halvempien joukossa.
- halvalla paskaa G4S
älä ainakaan ota g4s ssää koska siellä on ehkä halvat hinnat mutta vartioinnin taso on sitten totaalisen osaamatonta ja vartijoilla kaikki aika menee taukoillessa. Joten suosittelen securitasta itsekkin
- samaa shittii
Samaa paskaa muillakin. Voi tulla hölmöläisille yllätyksenä mutta samat miehet naiset pyörii vartiointiliikkeissä sen mukaan kenellä ne sopimukset voimassa...
- halpavideovalvonta
Riistakamera tai useampi, sellainen jossa on 3G kuvan lähetys eteenpäin. Näillä saata ilmoituksen kun joku paikalle tulee, ja voit soittaa poliisille.
Tai tuollaista olen itse miettinyt vähän vastaavaan tilanteeseen, itsellä tosin vielä edessäpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670