Mitä ainetta se metsurin taukotuvan alaosa on?/millä sitä ois hyvä paikata?
Jalakset kulunu puhki/törmännyt johonki kantoon yms.
Metsurin taukotupa
2
289
Vastaukset
- kmfdm...
Vaikka metsuri kanta onkin vähentynyt maassamme viimeisinä vuosikymmeninä huomattavasti edesauttaisi silti asiaa se kenen metsurin tuvasta on kyse?
Jos korhosen penan pirtti niin sille ei kannata tehä enään mitään meinaan tulee kalliiks kun taas koskisen kallen mökki on senverran hyvässä perustuksessa ja ilmanvaihdossa niin siinä taas ei remontin tarvetta ole alkuunkaan. - Kbv
Koppi on semmonen kaksiosainen päällä on lasikuitu koppa ja pohja ei tietoa (oisko jotakin muovia) Tuomoinen koppi
http://suomenmuseotonline.fi/fi/kohde/Lusto - Suomen Metsämuseo/V94003:12348?pathId=1.356.355.421.5393.&itemIndex=7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711