Hei!
Noin 4-kymppinen bi-nainen kaipailee satunnaista keskusteluseuraa skypen mesengeriin ja/tai sähköpostiin.
Iällä tai paikkakunnalla ei ole niin väliä, vaikka mieluusti suurinpiirtein ikäistäni jutteluseuraa kaipailisin.
Jos innostuit ajatuksesta, laittele viestiä tulemaan:
[email protected]
Satunnaista juttelu- ja ajatustenvaihtoseuraa.
9
278
Vastaukset
- Syksy tulee tännekki
Mistä päin olet....?
- feikkipostialiasanon
Viesteistähän sinä elät. Imet heistä kaiken ja siirrät sitten siististi sivuun.
- silvasilventoinen
Sähköpostia saa halutessaan laittaa osoitteeseen: [email protected]
Olen 35v. bi-nainen pääkaupunkiseudulta, vaikka itselleni paikkakunnalla ei ole suurtakaan merkitystä, vaan tärkeämpää on keskusteluseura ajatustenvaihdon merkeissä :)! - Mimmu6
Onhan se kiva ajatuksia vaihtaa, ja tätä maailman menoa miettiä...mutta jossain vaiheessa ...jos sattuiskin, et haluis ehkä nähdä livenä... on matkalla merkitystä. Eli samoilla linjoilla on 40 varattu nainen..... Keski-Pohjanmaalta.
- Syksy tulee
Kuten tuossa aloituksessa totesin, että paikkakunnalla ei niin väliä, mutta melko keskellä suomea tässä kirjoitellaan.
Tervetuloa jutulle =) - Mimmu6
Juu, ymmärsin kyllä..... tarkoitinkin itseäni : )
- Syksy tulee
Sepä mukavaa, mutta vastasin tuohon ihka ensimmäisen kommentoijan kysymykseen =)
täällä on yks nainen etelä.pohjanmaalta joka haluais seuraa nimenomaan naisesta..oon naimisissa,mutta huomaan etten saa avioliitosta kaikkea sitä mitä tarvitsen..lapsiakin on..oon paljon nuoremman näkönen kuin kukaan tietääkään,ku oon pitäny itestäni huolta..tykkään nuoremmastakin naisseurasta.onko esim täältä kauhajoen suunnasta ketään joka haluais tutustua vaikka sitten ensin fasen kautta tai voin antaa puh.numeron joka on mulla salainen prepaid.....kuis?.onko ketään uteliasta? oon huumorintajuinen herkkä ja vähän kaikkea tarvittaessa.. :) laita viestiä sähkäriin jos kinnostaa....oon punatukkainen,hoikka,171cm ja n.65kg..
- 17.
Kelpaisko nuoremman tytön juttuseura?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1647323Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334429Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202535- 682092
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977