Hei!
Noin 4-kymppinen bi-nainen kaipailee satunnaista keskusteluseuraa skypen mesengeriin ja/tai sähköpostiin.
Iällä tai paikkakunnalla ei ole niin väliä, vaikka mieluusti suurinpiirtein ikäistäni jutteluseuraa kaipailisin.
Jos innostuit ajatuksesta, laittele viestiä tulemaan:
[email protected]
Satunnaista juttelu- ja ajatustenvaihtoseuraa.
9
281
Vastaukset
- Syksy tulee tännekki
Mistä päin olet....?
- feikkipostialiasanon
Viesteistähän sinä elät. Imet heistä kaiken ja siirrät sitten siististi sivuun.
- silvasilventoinen
Sähköpostia saa halutessaan laittaa osoitteeseen: [email protected]
Olen 35v. bi-nainen pääkaupunkiseudulta, vaikka itselleni paikkakunnalla ei ole suurtakaan merkitystä, vaan tärkeämpää on keskusteluseura ajatustenvaihdon merkeissä :)! - Mimmu6
Onhan se kiva ajatuksia vaihtaa, ja tätä maailman menoa miettiä...mutta jossain vaiheessa ...jos sattuiskin, et haluis ehkä nähdä livenä... on matkalla merkitystä. Eli samoilla linjoilla on 40 varattu nainen..... Keski-Pohjanmaalta.
- Syksy tulee
Kuten tuossa aloituksessa totesin, että paikkakunnalla ei niin väliä, mutta melko keskellä suomea tässä kirjoitellaan.
Tervetuloa jutulle =) - Mimmu6
Juu, ymmärsin kyllä..... tarkoitinkin itseäni : )
- Syksy tulee
Sepä mukavaa, mutta vastasin tuohon ihka ensimmäisen kommentoijan kysymykseen =)
täällä on yks nainen etelä.pohjanmaalta joka haluais seuraa nimenomaan naisesta..oon naimisissa,mutta huomaan etten saa avioliitosta kaikkea sitä mitä tarvitsen..lapsiakin on..oon paljon nuoremman näkönen kuin kukaan tietääkään,ku oon pitäny itestäni huolta..tykkään nuoremmastakin naisseurasta.onko esim täältä kauhajoen suunnasta ketään joka haluais tutustua vaikka sitten ensin fasen kautta tai voin antaa puh.numeron joka on mulla salainen prepaid.....kuis?.onko ketään uteliasta? oon huumorintajuinen herkkä ja vähän kaikkea tarvittaessa.. :) laita viestiä sähkäriin jos kinnostaa....oon punatukkainen,hoikka,171cm ja n.65kg..
- 17.
Kelpaisko nuoremman tytön juttuseura?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292488- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141881Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151693Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171252
- 1061244
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks135884Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20873