Hei!
Noin 4-kymppinen bi-nainen kaipailee satunnaista keskusteluseuraa skypen mesengeriin ja/tai sähköpostiin.
Iällä tai paikkakunnalla ei ole niin väliä, vaikka mieluusti suurinpiirtein ikäistäni jutteluseuraa kaipailisin.
Jos innostuit ajatuksesta, laittele viestiä tulemaan:
[email protected]
Satunnaista juttelu- ja ajatustenvaihtoseuraa.
9
279
Vastaukset
- Syksy tulee tännekki
Mistä päin olet....?
- feikkipostialiasanon
Viesteistähän sinä elät. Imet heistä kaiken ja siirrät sitten siististi sivuun.
- silvasilventoinen
Sähköpostia saa halutessaan laittaa osoitteeseen: [email protected]
Olen 35v. bi-nainen pääkaupunkiseudulta, vaikka itselleni paikkakunnalla ei ole suurtakaan merkitystä, vaan tärkeämpää on keskusteluseura ajatustenvaihdon merkeissä :)! - Mimmu6
Onhan se kiva ajatuksia vaihtaa, ja tätä maailman menoa miettiä...mutta jossain vaiheessa ...jos sattuiskin, et haluis ehkä nähdä livenä... on matkalla merkitystä. Eli samoilla linjoilla on 40 varattu nainen..... Keski-Pohjanmaalta.
- Syksy tulee
Kuten tuossa aloituksessa totesin, että paikkakunnalla ei niin väliä, mutta melko keskellä suomea tässä kirjoitellaan.
Tervetuloa jutulle =) - Mimmu6
Juu, ymmärsin kyllä..... tarkoitinkin itseäni : )
- Syksy tulee
Sepä mukavaa, mutta vastasin tuohon ihka ensimmäisen kommentoijan kysymykseen =)
täällä on yks nainen etelä.pohjanmaalta joka haluais seuraa nimenomaan naisesta..oon naimisissa,mutta huomaan etten saa avioliitosta kaikkea sitä mitä tarvitsen..lapsiakin on..oon paljon nuoremman näkönen kuin kukaan tietääkään,ku oon pitäny itestäni huolta..tykkään nuoremmastakin naisseurasta.onko esim täältä kauhajoen suunnasta ketään joka haluais tutustua vaikka sitten ensin fasen kautta tai voin antaa puh.numeron joka on mulla salainen prepaid.....kuis?.onko ketään uteliasta? oon huumorintajuinen herkkä ja vähän kaikkea tarvittaessa.. :) laita viestiä sähkäriin jos kinnostaa....oon punatukkainen,hoikka,171cm ja n.65kg..
- 17.
Kelpaisko nuoremman tytön juttuseura?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082969
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142532- 901264
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess191238Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3341237Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531159- 951141
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO159988Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik168981- 131932