Hei!
Noin 4-kymppinen bi-nainen kaipailee satunnaista keskusteluseuraa skypen mesengeriin ja/tai sähköpostiin.
Iällä tai paikkakunnalla ei ole niin väliä, vaikka mieluusti suurinpiirtein ikäistäni jutteluseuraa kaipailisin.
Jos innostuit ajatuksesta, laittele viestiä tulemaan:
[email protected]
Satunnaista juttelu- ja ajatustenvaihtoseuraa.
9
297
Vastaukset
- Syksy tulee tännekki
Mistä päin olet....?
- feikkipostialiasanon
Viesteistähän sinä elät. Imet heistä kaiken ja siirrät sitten siististi sivuun.
- silvasilventoinen
Sähköpostia saa halutessaan laittaa osoitteeseen: [email protected]
Olen 35v. bi-nainen pääkaupunkiseudulta, vaikka itselleni paikkakunnalla ei ole suurtakaan merkitystä, vaan tärkeämpää on keskusteluseura ajatustenvaihdon merkeissä :)! - Mimmu6
Onhan se kiva ajatuksia vaihtaa, ja tätä maailman menoa miettiä...mutta jossain vaiheessa ...jos sattuiskin, et haluis ehkä nähdä livenä... on matkalla merkitystä. Eli samoilla linjoilla on 40 varattu nainen..... Keski-Pohjanmaalta.
- Syksy tulee
Kuten tuossa aloituksessa totesin, että paikkakunnalla ei niin väliä, mutta melko keskellä suomea tässä kirjoitellaan.
Tervetuloa jutulle =) - Mimmu6
Juu, ymmärsin kyllä..... tarkoitinkin itseäni : )
- Syksy tulee
Sepä mukavaa, mutta vastasin tuohon ihka ensimmäisen kommentoijan kysymykseen =)
täällä on yks nainen etelä.pohjanmaalta joka haluais seuraa nimenomaan naisesta..oon naimisissa,mutta huomaan etten saa avioliitosta kaikkea sitä mitä tarvitsen..lapsiakin on..oon paljon nuoremman näkönen kuin kukaan tietääkään,ku oon pitäny itestäni huolta..tykkään nuoremmastakin naisseurasta.onko esim täältä kauhajoen suunnasta ketään joka haluais tutustua vaikka sitten ensin fasen kautta tai voin antaa puh.numeron joka on mulla salainen prepaid.....kuis?.onko ketään uteliasta? oon huumorintajuinen herkkä ja vähän kaikkea tarvittaessa.. :) laita viestiä sähkäriin jos kinnostaa....oon punatukkainen,hoikka,171cm ja n.65kg..
- 17.
Kelpaisko nuoremman tytön juttuseura?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931638
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1211498Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721327- 301252
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181060Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21950
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66838- 46763