Satunnaista juttelu- ja ajatustenvaihtoseuraa.

Syksy tulee

Hei!

Noin 4-kymppinen bi-nainen kaipailee satunnaista keskusteluseuraa skypen mesengeriin ja/tai sähköpostiin.

Iällä tai paikkakunnalla ei ole niin väliä, vaikka mieluusti suurinpiirtein ikäistäni jutteluseuraa kaipailisin.

Jos innostuit ajatuksesta, laittele viestiä tulemaan:

[email protected]

9

304

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksy tulee tännekki

Mistä päin olet....?

• feikkipostialiasanon

Viesteistähän sinä elät. Imet heistä kaiken ja siirrät sitten siististi sivuun.

• silvasilventoinen

Sähköpostia saa halutessaan laittaa osoitteeseen: [email protected]
      Olen 35v. bi-nainen pääkaupunkiseudulta, vaikka itselleni paikkakunnalla ei ole suurtakaan merkitystä, vaan tärkeämpää on keskusteluseura ajatustenvaihdon merkeissä :)!

• Mimmu6

Onhan se kiva ajatuksia vaihtaa, ja tätä maailman menoa miettiä...mutta jossain vaiheessa ...jos sattuiskin, et haluis ehkä nähdä livenä... on matkalla merkitystä. Eli samoilla linjoilla on 40 varattu nainen..... Keski-Pohjanmaalta.

• Syksy tulee

Kuten tuossa aloituksessa totesin, että paikkakunnalla ei niin väliä, mutta melko keskellä suomea tässä kirjoitellaan.

Tervetuloa jutulle =)

• Mimmu6

Juu, ymmärsin kyllä..... tarkoitinkin itseäni : )

• Syksy tulee

Sepä mukavaa, mutta vastasin tuohon ihka ensimmäisen kommentoijan kysymykseen =)

• täällä on yks nainen etelä.pohjanmaalta joka haluais seuraa nimenomaan naisesta..oon naimisissa,mutta huomaan etten saa avioliitosta kaikkea sitä mitä tarvitsen..lapsiakin on..oon paljon nuoremman näkönen kuin kukaan tietääkään,ku oon pitäny itestäni huolta..tykkään nuoremmastakin naisseurasta.onko esim täältä kauhajoen suunnasta ketään joka haluais tutustua vaikka sitten ensin fasen kautta tai voin antaa puh.numeron joka on mulla salainen prepaid.....kuis?.onko ketään uteliasta? oon huumorintajuinen herkkä ja vähän kaikkea tarvittaessa.. :) laita viestiä sähkäriin jos kinnostaa....oon punatukkainen,hoikka,171cm ja n.65kg..

• 17.

Kelpaisko nuoremman tytön juttuseura?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      699
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe