omistan mp3 levyn, ja haluaisin polttaa siitä kappaleet tavalliseen audio cd muotoon, kun minulla ei ole mp3 soitinta. millä ohjelmalla saan sen tehtyä, ja miten? mikä on se tavallisen audio cd,een formaatti?.
kiitos jo näin etu..
tarkoitus saada tavallinen audio cd levy Apua tarvitseva.
4
139
Vastaukset
- xmmr
Ihan mikä tahansa poltto-ohjelma ja valitset "Luo Audio levy"
- sama5
kun ei onnistu?!. cd burner xp,eellä oon koittannu, mut kopioi vain biisit eli mp3 set.
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja.. - Kalakkuna
sama5 kirjoitti:
kun ei onnistu?!. cd burner xp,eellä oon koittannu, mut kopioi vain biisit eli mp3 set.
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja..Asenna audacity ja muuta vaikka jokainen ylsitellen wav formaattiin, sitten poltat wavin audio cd levyksi.
- älä hosu
sama5 kirjoitti:
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja..Missä muodossa filut on polton jälkeen ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317