omistan mp3 levyn, ja haluaisin polttaa siitä kappaleet tavalliseen audio cd muotoon, kun minulla ei ole mp3 soitinta. millä ohjelmalla saan sen tehtyä, ja miten? mikä on se tavallisen audio cd,een formaatti?.
kiitos jo näin etu..
tarkoitus saada tavallinen audio cd levy Apua tarvitseva.
4
127
Vastaukset
- xmmr
Ihan mikä tahansa poltto-ohjelma ja valitset "Luo Audio levy"
- sama5
kun ei onnistu?!. cd burner xp,eellä oon koittannu, mut kopioi vain biisit eli mp3 set.
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja.. - Kalakkuna
sama5 kirjoitti:
kun ei onnistu?!. cd burner xp,eellä oon koittannu, mut kopioi vain biisit eli mp3 set.
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja..Asenna audacity ja muuta vaikka jokainen ylsitellen wav formaattiin, sitten poltat wavin audio cd levyksi.
- älä hosu
sama5 kirjoitti:
klikkaan siitä luo audio levy, ja vedä biisit tähän, vedän ne siihen, mutta se ei muunna niitä, vai ja sama mp3.. apuja..Missä muodossa filut on polton jälkeen ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395224
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253456Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142720- 472398
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631821Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471749- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201476