Kaisla vai Kirsikka?

apua..

Auttakaa meitä ratkaisemaan nimiriita ja äänestäkää tyttärellemme nimi. Minä olen Kaislan kannalla ja mies tahtoisi prinsessasta Kirsikan.

18

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisla-maaria

      Kaisla ehdottomasti. Tällä palstalla on muistaakseni ollut äiti, jonka tytär halusi vaihtaa nimensä, koska se oli Kirsikka ja hän inhosi sitä. Se on liian pitkäkin.

    • Keijo Kullinen

      Miksei Pimpukka

    • Kirsi!

      Kirsikka on kivempi, koska lapsi voi aina kutsua itseään Kirsiksi, (joka on myös tosi kiva nimi), jos tuo nimen erikoisuus alkaa häiritsemään. Ja tunnen parikin Kaislaa, joiden molempien lempinimi on Kaitsu...

    • neuvotelkaa

      Kaisla on ihana mutta olisi hyvä jos sopisitte nimestä yksimielisesti. Eikö miehesi voi valita toista nimeä vaikka suvustaan ja jos tulee toinen lapsi sitten vuoro vaihtuu eli hän valitsee etunimen ja sinä toisen:)

      • GoldenStar

        Kaisla on parempi :) miten ois Kaisla Kirsikka?


    • Cherry-love <3

      Kirsikka. Mun mielestä Kaisla ei kuulosta hitustakaan etunimeltä. Tulee ekana mieleen kaista.

    • Yrjö Urpola

      Kusikerttu olisi parempi.

    • jenna.

      Kaislasta tykkään enemmän :)

    • Woebs

      Kirsikka!

      • niin niin

        Kaisli tai Katanja!


    • Persekki

      Rahkasammal vai Hiirenvirna?
      Juolavehnä vai Hukkakaura
      Pomeliina vai Pimpsukka

      Ahvenvita Kaisla Mutapohja

      • Katniss Everdeen

        Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.


      • ap.
        Katniss Everdeen kirjoitti:

        Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.

        Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!


      • Viulu Kaislikko
        ap. kirjoitti:

        Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!

        Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!


      • 17w likka
        Viulu Kaislikko kirjoitti:

        Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!

        Mun nimeni on Kaisla eikä harmita yhtään vanhempieni valinta. Nykyään tykkään nimestäni, vaikka pienempänähän se ärsytti suunnattomasti. Ja Kaisla Aava Violahan on tosi nätti nimiparsi.


    • Örkki666

      Kaislikossa suhisee...

    • kokkelikakkeli

      Kaisla on oikein kiva nimi!

      • Ihana nimi

        Todella kauniin nimen valitsitte lapselle ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe