Auttakaa meitä ratkaisemaan nimiriita ja äänestäkää tyttärellemme nimi. Minä olen Kaislan kannalla ja mies tahtoisi prinsessasta Kirsikan.
Kaisla vai Kirsikka?
19
857
Vastaukset
- kaisla-maaria
Kaisla ehdottomasti. Tällä palstalla on muistaakseni ollut äiti, jonka tytär halusi vaihtaa nimensä, koska se oli Kirsikka ja hän inhosi sitä. Se on liian pitkäkin.
- Keijo Kullinen
Miksei Pimpukka
- Kirsi!
Kirsikka on kivempi, koska lapsi voi aina kutsua itseään Kirsiksi, (joka on myös tosi kiva nimi), jos tuo nimen erikoisuus alkaa häiritsemään. Ja tunnen parikin Kaislaa, joiden molempien lempinimi on Kaitsu...
- neuvotelkaa
Kaisla on ihana mutta olisi hyvä jos sopisitte nimestä yksimielisesti. Eikö miehesi voi valita toista nimeä vaikka suvustaan ja jos tulee toinen lapsi sitten vuoro vaihtuu eli hän valitsee etunimen ja sinä toisen:)
- GoldenStar
Kaisla on parempi :) miten ois Kaisla Kirsikka?
- Cherry-love <3
Kirsikka. Mun mielestä Kaisla ei kuulosta hitustakaan etunimeltä. Tulee ekana mieleen kaista.
- Yrjö Urpola
Kusikerttu olisi parempi.
- jenna.
Kaislasta tykkään enemmän :)
- Woebs
Kirsikka!
- niin niin
Kaisli tai Katanja!
- Persekki
Rahkasammal vai Hiirenvirna?
Juolavehnä vai Hukkakaura
Pomeliina vai Pimpsukka
Ahvenvita Kaisla Mutapohja- Katniss Everdeen
Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.
- ap.
Katniss Everdeen kirjoitti:
Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.
Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!
- Viulu Kaislikko
ap. kirjoitti:
Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!
Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!
- 17w likka
Viulu Kaislikko kirjoitti:
Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!
Mun nimeni on Kaisla eikä harmita yhtään vanhempieni valinta. Nykyään tykkään nimestäni, vaikka pienempänähän se ärsytti suunnattomasti. Ja Kaisla Aava Violahan on tosi nätti nimiparsi.
- Örkki666
Kaislikossa suhisee...
- kokkelikakkeli
Kaisla on oikein kiva nimi!
- Ihana nimi
Todella kauniin nimen valitsitte lapselle ;)
- Anonyymi
KAISLA! SUPER KAUNISSS NIMI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382406Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien431682Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391418Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241076Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68895Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62893Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67866