Auttakaa meitä ratkaisemaan nimiriita ja äänestäkää tyttärellemme nimi. Minä olen Kaislan kannalla ja mies tahtoisi prinsessasta Kirsikan.
Kaisla vai Kirsikka?
19
737
Vastaukset
- kaisla-maaria
Kaisla ehdottomasti. Tällä palstalla on muistaakseni ollut äiti, jonka tytär halusi vaihtaa nimensä, koska se oli Kirsikka ja hän inhosi sitä. Se on liian pitkäkin.
- Keijo Kullinen
Miksei Pimpukka
- Kirsi!
Kirsikka on kivempi, koska lapsi voi aina kutsua itseään Kirsiksi, (joka on myös tosi kiva nimi), jos tuo nimen erikoisuus alkaa häiritsemään. Ja tunnen parikin Kaislaa, joiden molempien lempinimi on Kaitsu...
- neuvotelkaa
Kaisla on ihana mutta olisi hyvä jos sopisitte nimestä yksimielisesti. Eikö miehesi voi valita toista nimeä vaikka suvustaan ja jos tulee toinen lapsi sitten vuoro vaihtuu eli hän valitsee etunimen ja sinä toisen:)
- GoldenStar
Kaisla on parempi :) miten ois Kaisla Kirsikka?
- Cherry-love <3
Kirsikka. Mun mielestä Kaisla ei kuulosta hitustakaan etunimeltä. Tulee ekana mieleen kaista.
- Yrjö Urpola
Kusikerttu olisi parempi.
- jenna.
Kaislasta tykkään enemmän :)
- Woebs
Kirsikka!
- niin niin
Kaisli tai Katanja!
- Persekki
Rahkasammal vai Hiirenvirna?
Juolavehnä vai Hukkakaura
Pomeliina vai Pimpsukka
Ahvenvita Kaisla Mutapohja- Katniss Everdeen
Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.
- ap.
Katniss Everdeen kirjoitti:
Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.
Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!
- Viulu Kaislikko
ap. kirjoitti:
Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!
Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!
- 17w likka
Viulu Kaislikko kirjoitti:
Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!
Mun nimeni on Kaisla eikä harmita yhtään vanhempieni valinta. Nykyään tykkään nimestäni, vaikka pienempänähän se ärsytti suunnattomasti. Ja Kaisla Aava Violahan on tosi nätti nimiparsi.
- Örkki666
Kaislikossa suhisee...
- kokkelikakkeli
Kaisla on oikein kiva nimi!
- Ihana nimi
Todella kauniin nimen valitsitte lapselle ;)
- Anonyymi
KAISLA! SUPER KAUNISSS NIMI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä552897340% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2701747- 1241546
Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak561538Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1871521- 3351221
Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö591166- 901157
Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik391105Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.251013