Kaisla vai Kirsikka?

apua..

Auttakaa meitä ratkaisemaan nimiriita ja äänestäkää tyttärellemme nimi. Minä olen Kaislan kannalla ja mies tahtoisi prinsessasta Kirsikan.

19

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisla-maaria

Kaisla ehdottomasti. Tällä palstalla on muistaakseni ollut äiti, jonka tytär halusi vaihtaa nimensä, koska se oli Kirsikka ja hän inhosi sitä. Se on liian pitkäkin.

• Keijo Kullinen

Miksei Pimpukka

• Kirsi!

Kirsikka on kivempi, koska lapsi voi aina kutsua itseään Kirsiksi, (joka on myös tosi kiva nimi), jos tuo nimen erikoisuus alkaa häiritsemään. Ja tunnen parikin Kaislaa, joiden molempien lempinimi on Kaitsu...

• neuvotelkaa

Kaisla on ihana mutta olisi hyvä jos sopisitte nimestä yksimielisesti. Eikö miehesi voi valita toista nimeä vaikka suvustaan ja jos tulee toinen lapsi sitten vuoro vaihtuu eli hän valitsee etunimen ja sinä toisen:)

• GoldenStar

Kaisla on parempi :) miten ois Kaisla Kirsikka?

• Cherry-love <3

Kirsikka. Mun mielestä Kaisla ei kuulosta hitustakaan etunimeltä. Tulee ekana mieleen kaista.

• Yrjö Urpola

Kusikerttu olisi parempi.

• jenna.

Kaislasta tykkään enemmän :)

• Woebs

Kirsikka!

• niin niin

Kaisli tai Katanja!

• Persekki

Rahkasammal vai Hiirenvirna?
      Juolavehnä vai Hukkakaura
      Pomeliina vai Pimpsukka

Ahvenvita Kaisla Mutapohja

• Katniss Everdeen

Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.

• ap.
        Katniss Everdeen kirjoitti:

Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.

Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!

• Viulu Kaislikko
        ap. kirjoitti:

Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!

Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!

• 17w likka
        Viulu Kaislikko kirjoitti:

Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!

Mun nimeni on Kaisla eikä harmita yhtään vanhempieni valinta. Nykyään tykkään nimestäni, vaikka pienempänähän se ärsytti suunnattomasti. Ja Kaisla Aava Violahan on tosi nätti nimiparsi.

• Örkki666

Kaislikossa suhisee...

• kokkelikakkeli

Kaisla on oikein kiva nimi!

• Ihana nimi

Todella kauniin nimen valitsitte lapselle ;)

• Anonyymi

KAISLA! SUPER KAUNISSS NIMI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      24
      3290
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2244
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1869
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1266
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      38
      890
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      788
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      731
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      715
    Aihe