Kaisla vai Kirsikka?

apua..

Auttakaa meitä ratkaisemaan nimiriita ja äänestäkää tyttärellemme nimi. Minä olen Kaislan kannalla ja mies tahtoisi prinsessasta Kirsikan.

19

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisla-maaria

Kaisla ehdottomasti. Tällä palstalla on muistaakseni ollut äiti, jonka tytär halusi vaihtaa nimensä, koska se oli Kirsikka ja hän inhosi sitä. Se on liian pitkäkin.

• Keijo Kullinen

Miksei Pimpukka

• Kirsi!

Kirsikka on kivempi, koska lapsi voi aina kutsua itseään Kirsiksi, (joka on myös tosi kiva nimi), jos tuo nimen erikoisuus alkaa häiritsemään. Ja tunnen parikin Kaislaa, joiden molempien lempinimi on Kaitsu...

• neuvotelkaa

Kaisla on ihana mutta olisi hyvä jos sopisitte nimestä yksimielisesti. Eikö miehesi voi valita toista nimeä vaikka suvustaan ja jos tulee toinen lapsi sitten vuoro vaihtuu eli hän valitsee etunimen ja sinä toisen:)

• GoldenStar

Kaisla on parempi :) miten ois Kaisla Kirsikka?

• Cherry-love <3

Kirsikka. Mun mielestä Kaisla ei kuulosta hitustakaan etunimeltä. Tulee ekana mieleen kaista.

• Yrjö Urpola

Kusikerttu olisi parempi.

• jenna.

Kaislasta tykkään enemmän :)

• Woebs

Kirsikka!

• niin niin

Kaisli tai Katanja!

• Persekki

Rahkasammal vai Hiirenvirna?
      Juolavehnä vai Hukkakaura
      Pomeliina vai Pimpsukka

Ahvenvita Kaisla Mutapohja

• Katniss Everdeen

Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.

• ap.
        Katniss Everdeen kirjoitti:

Kaisla. Kepeä, harvinaisempi ja upea luontonimi. Yksi kauneimmista nimistä mitä olen koskaan kuullut! Sopii erityisesti pienikokoisille ja hennoille tytöille.

Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!

• Viulu Kaislikko
        ap. kirjoitti:

Prinsessamme syntyi! Hän sattuikin olemaan todella hento, joten sopi Katniss Everdeenin ehdotukseen.. Ja tytöstä tulee Kaisla Aava Viola. Kiitos kaikille!

Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!

• 17w likka
        Viulu Kaislikko kirjoitti:

Voi heleveetti.... lapsiparka!!!!!

Mun nimeni on Kaisla eikä harmita yhtään vanhempieni valinta. Nykyään tykkään nimestäni, vaikka pienempänähän se ärsytti suunnattomasti. Ja Kaisla Aava Violahan on tosi nätti nimiparsi.

• Örkki666

Kaislikossa suhisee...

• kokkelikakkeli

Kaisla on oikein kiva nimi!

• Ihana nimi

Todella kauniin nimen valitsitte lapselle ;)

• Anonyymi

KAISLA! SUPER KAUNISSS NIMI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      170
      6598
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4388
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3710
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      104
      3066
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      87
      2711
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2258
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1508
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1465
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      63
      1280
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      411
      1229
    Aihe