En juo es mutta nimi jonne

Jotain banaana

Elikkäs mua alettiin kiusaamaan 6 luokalla kun nimeni on Jonne ja en juo ES mutta kaikki tulevat vain kysymään "onks es hyvää" "maistuuks es" ja muuta. Ei ole oikeastaan kuin kaksi kaveria jotka ei ole koskaan sanonut mitään tuollaista. Ja se on myös ärsyttävää kun kaikki tuntemattomatkin puhuu aina jonneilusta ja sellaisesta. Jos kerron opettajalle niin kaikki pitävät mua ihan nössönä. En enää edes uskalla tutustua uusiin ihmisiin ja kuka tyttö muka haluisi seurustella jonne nimisen kanssa? A-P-U-A!!!

16

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldlazlpwpwoep

      Jonne on muuten hyvä nimi mutta se on pilattu tuolla ES paskalla

      • Anonymous666

        Jep


      • Alvari

        Jonne on älyttömin nimi mitä minä tiedän.Ennemmin vaikka Tauno.


    • just me

      mua ei vois vähempää kiinnostaa onko pojan nimi jonne vai hermanni vai kullervo tai ihan mikä vaan. Se nimi on vaan sana. Niinku meijän luokalla on yks jalo, joka ei nyt kyllä mitenkää kauheen usein oo mitenkää jalo :D mut sen ihmisen teot ja eleet kertoo paljon enemmän ihmisestä ku sen nimi tai ulkonäkö.

      Jaksamisia sulle ja toivottavasti saat asiat järjestykseen!

    • 15+4=?

      Miksei kukaan haluaisi seurustella jonne nimisen kanssa sehän on vaa nimi

      • v&t

        Miks se on just es JONNE?
        Miks se ei oo saatana vaikka es JORMA
        to es JONNE vitsi on varmaan paskin vitsi mitä tien!
        Onnee sulle ja hyvää jatkoo :-)
        Muakin on kiusattu mun nimen perusteella sillä mun
        nimi on Veli.


      • es pelimaani
        v&t kirjoitti:

        Miks se on just es JONNE?
        Miks se ei oo saatana vaikka es JORMA
        to es JONNE vitsi on varmaan paskin vitsi mitä tien!
        Onnee sulle ja hyvää jatkoo :-)
        Muakin on kiusattu mun nimen perusteella sillä mun
        nimi on Veli.

        Nii i toi jonne on vanha suomalainen nimi jonka euro shopper tuli ja pilasi aloittaja Sä voisit viedä shopperin oikeuteen kun ne pilasi sun nimen ja sen takia sua dissataan mu en kyll tajuu Tota es jonne juttua mitä hauskaa siinä on "kato oon kova juon es ja mun hampaat mätänee pois " pikku possut lihottaa ittensä jollain vitun energia juomalla mitä pikku pelimaanit sanoo jumalten juomaksi


      • sori jos ei auta
        es pelimaani kirjoitti:

        Nii i toi jonne on vanha suomalainen nimi jonka euro shopper tuli ja pilasi aloittaja Sä voisit viedä shopperin oikeuteen kun ne pilasi sun nimen ja sen takia sua dissataan mu en kyll tajuu Tota es jonne juttua mitä hauskaa siinä on "kato oon kova juon es ja mun hampaat mätänee pois " pikku possut lihottaa ittensä jollain vitun energia juomalla mitä pikku pelimaanit sanoo jumalten juomaksi

        Jos ne tulee kyselemään että onko es hyvää niin sano että en oo maistanu.muakin on kiusattu koulussa ja kiusataan edelleen haukutaan ja levitetään perättömii juoruja mutta niillä menee sormi suuhun kun ne tajuaa että hei tota ei voikkaa ärsyttää kun se sanoo aina kaikkeen että oon ja kyllä mutta älä ihan kaikkeen tyhmää mitä ne kyselee. ^_^


      • Anonyymi
        v&t kirjoitti:

        Miks se on just es JONNE?
        Miks se ei oo saatana vaikka es JORMA
        to es JONNE vitsi on varmaan paskin vitsi mitä tien!
        Onnee sulle ja hyvää jatkoo :-)
        Muakin on kiusattu mun nimen perusteella sillä mun
        nimi on Veli.

        Jorma on kyrpä


    • Neuvo kaikille

      Hanki jostain joku es porukka sun kamuiks ja sit kun joku kysyy *onks es hyvää* nii sit sanotte kaikki yhtä aikaa *joo* kysyjän ilme rupee varmaa vähä muuttuu :D

    • snusboy

      Alota nuuska

      • Snusboyy22222

        Oot todella vammanen ku meet sanoon tollasta, varmaan itekki otat nuuskia 24/7


    • tuomo-setä123

      Nämä "jonnet" ei vain tajua vielä vielä maailman kulkua, mutta luulisin, että tulevaisuudessa näistä tulee jonkin sortin asiallisia ihmisiä.

    • j0nn3

      Ihan sama juttu! Mua on kyllä ärsytetty 1 luokasta asti. Oon kyllä maistanu eeässää mutta en juo.

    • esjonnemitävittua

      2010 luvulla varttunut ei anna koskaan lapselleensa nimeä jonne... mutta tää es jonne homma on kyllä täyttä paskaa

    • SallaKo

      Meillähän on Jonne-niminen starakin tässä maassa! Tosi cool!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe