Hei!
Olen 22vuotias nainen ja kirjoittanut joskus aikaisemminkin tänne.. Ei vaan hirveen hyvin tunnu nappaavan. Etsin siis kavereita/ystäviä noin 22-30v naisista ja miksei miehistäkin (seurustelen, en siis etsi suhdetta).
Asun itse Keski-Suomessa päin mutta saat olla muualtakin. Asun 3 koirani kanssa maalla. Lenkkeilen, vietän aikaa netissä surffaillen ja välillä pelaillen, telkkaria seuraan jos tulee mielenkiintoista ohjelmaa.
Pidän mm. ruoanlaitosta, leipomisesta, eläimistä, kalastuksesta, mökkeilystä, luonnosta, saunasta.
Olen rauhallinen, kuuntelevainen, erittäin hyvän huumorintajun sekä omat mielipiteet omaava nainen. Viihdyn paljon yksin mutta liika on liikaa.
En polta mutta alkoholia käytän välillä. Baareissa en käy kuin noin kerran vuodessa.
Toivoisin sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi tavatakin jossain vaiheessa. Mulla on auto, joten jonkin verran helpottaa mahdollista tapaamista :)
En ala väsäämään tämän kummempaa romaania, kirjoittele jos yhtään kolahti. Ja jatketaan sitten tutustumista lisää!
Osoite on [email protected]
Ystäviä yksinäiselle?
Nainen*********
1
557
Vastaukset
- niinkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1203278Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2522063Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois652022- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 971307
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931257- 611220
- 591197
- 711091