Hei !!
Olen 26 v , kolmen lapsen äiti lapset ova 6v,4v,11k.
Haen ystävä . Mielellän äiti lasten lukumäärä ei ole väiä . eikä äidin ikä , mutta ei mitän 40 v . toivon että on lähellä minun ikä luoka . 20-30 .
minulla on ystäviä mutta heillä ei ole lapsia eikä nähdän enä usein.
Haluisin ystävä jonka kanssa voin keskustella arki asioista . ja jonka kanssa voin käydä lenkillä kuntosalilla . ja voimme kyläillä joskus . ja voidan viedä lapset johonkin huvipuisto jnd .
olen sosiaalinen , huumarintajuinen , auttavainen , ja osan olla hyvä ystävä hädässäkin .
Huom: en ole suomalainen jos on kirjoitus virheitä älä ihmetele .
En kaipa mitään rasistisi kommenteja ja jos aihe ei kiinosta ei tarvi vastata mitään kiitos !!
Tässä on minun sähköposti jollla voit saada minun yhteyttä . [email protected]
haen ystävä!
-maria-88
5
353
Vastaukset
- omaymaummAli
MIssä päin Suomea asut? :)
Oletko mistä maasta olet kotoisin? :)- -Maria-88
Kokkolassa olen keniasta.
- Kukkaniitty 44
Olisin halunnut ystävän sinusta, mutta asun Espoossa...
Kokeile punaiselta ristiltä ystäväpalvelua tai mll:ltä myös välitetään ystäviä monikulttuurisille äideille.- Kastehelmi 44
Ystävää kirjoitti:
Täällä olisi espoosta ystävää vailla! [email protected] laita viestiä:)
Osoitteesi ei toimi, onko siinä jokin virhe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4072884Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762249Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191333- 801297
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411271