Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

generic trigger 50 sm!!!!?!?!?!?!?!?!?!?

moponhankkija

Joo, elikkä oon kohta hankkimassa mopoo ja oon katellu tota generic trigger 50 SM:ää. Oisko jollain kokemusta, että millanen mopo tämä generic on? Esim. Kestävyys, kiihtyvyys, nopeus vakiona ja onko helppo virittää.






Pyysin siis niitä, joillai on kokemusta itse... teidän derbihomojen ei tarvii tulla tänne haukkuu paskaks ja ylistää derbejä! :)

51

11029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä mopo

      mitä nyt itse tiedän niin on hyvin vakaa ajettava ja iso tankki ettei tartte kokoajan olla tankaamassa. rajotukset pois ja uus suodatin niin kulkee kujettajasta riippuen 70km/h ja sillon kiihtyy tosi nopeasti ja vakio jarrut ovat todella tehokkaat. suosittelen! :)

    • Suosittelen

      Kylhän tuo ihan hauska peli oli, mukava ajaa, tankissa oli kokoa ja muutenkin semmonen passeli mopo. Ulkonäkö miellytti silmää. Itellä oli huonona puolena se, ettei se oikein meinannu toimia, oli paljon teknistä murhetta ja sillee. Mutta taisipa olla vaan maanantaikappale.

      Että ei muuta kuin Gene alle ja tielle päin!

      • mr.papi

        "Itellä oli huonona puolena se, ettei se oikein meinannu toimia, oli paljon teknistä murhetta ja sillee." ---> "Että ei muuta kuin Gene alle ja tielle päin!"

        Ihan hyvin kyllä osasit perustella miksi moinen mopo kannattaa ostaa... Ja sitten kun aletaan selittelemään noista "maanantaikappaleista", eihän niitä noista oikeasti laadukkaista pyöristä meinaa löytyä, mutta noissa kiinalaisissa saa kyllä esimällä etsiä sitä laatupyörää jota ei koskaan tule löytymään.


      • ...?
        mr.papi kirjoitti:

        "Itellä oli huonona puolena se, ettei se oikein meinannu toimia, oli paljon teknistä murhetta ja sillee." ---> "Että ei muuta kuin Gene alle ja tielle päin!"

        Ihan hyvin kyllä osasit perustella miksi moinen mopo kannattaa ostaa... Ja sitten kun aletaan selittelemään noista "maanantaikappaleista", eihän niitä noista oikeasti laadukkaista pyöristä meinaa löytyä, mutta noissa kiinalaisissa saa kyllä esimällä etsiä sitä laatupyörää jota ei koskaan tule löytymään.

        En nyt tiedä sun taustojas (kun sen, että huutelet miltein joka paikassa), mutta kannattais ehkä lukea ton aloitusviestin viimiset rivit...

        Mikään mallisarja EI ole täydellinen, kaikki ei aina mene niin kuin pitäisi. Ja tämän takia mainitsinkin, että tuo omani oli maanantaikappale. Koska niitäkin tulee. Muilta Genericin omistajilta kun olen kysynyt, niin hyvin oli kuulemma toiminut.

        Kyllä, myönnän, että Kiinassa tehdyissä mopoissa laatu vaihtelee, mutta ei ne kaikki niin paskoja ole.


      • jooh2
        ...? kirjoitti:

        En nyt tiedä sun taustojas (kun sen, että huutelet miltein joka paikassa), mutta kannattais ehkä lukea ton aloitusviestin viimiset rivit...

        Mikään mallisarja EI ole täydellinen, kaikki ei aina mene niin kuin pitäisi. Ja tämän takia mainitsinkin, että tuo omani oli maanantaikappale. Koska niitäkin tulee. Muilta Genericin omistajilta kun olen kysynyt, niin hyvin oli kuulemma toiminut.

        Kyllä, myönnän, että Kiinassa tehdyissä mopoissa laatu vaihtelee, mutta ei ne kaikki niin paskoja ole.

        Kaverillaki kesti hyvin tommone Generic. Kunnes se tyhmä pasko koko mopon.. Kaatuili ja katteet oli paskana ja sitten se korjas niitä sähköteipillä koulun parkkipaikalla :D Lopulta kone leipo.


    • moponhankkija

      Kiitos auttoi paljon! :) mr. Papi et taida omistaa genericcii ni oo hiljaa.

      • mr.papi

        En tosiaankaan omista genericciä, sillä minä omistan aivot. Teiltä mopoilijoilta niitä ei tunnu kovin usein löytyvän. Sen näkee jo siitä, että tulette tänne kyselemään onko joku tietty malli hyvä ja sitten kun tulee negatiivista tekstiä kyseisestä moposta, niin sitten sanotaan että ole hiljaa. Eli miksi edes kysytte, kun ette hyväksy negatiivista palautetta?


    • moponhankkija

      Otan rakentavaa palautetta vastaan, mutta jos et omista kyseistä mopoa miten osaat haukkua sitä paskaksi yms. ? !!?

      • gilera pommimies

        Pitäskö toi mr.papu hakata? Papi kerro pituus ja paino ja ikä ja luokka aste ja mistä päi oot? :D


      • mr.papi
        gilera pommimies kirjoitti:

        Pitäskö toi mr.papu hakata? Papi kerro pituus ja paino ja ikä ja luokka aste ja mistä päi oot? :D

        No nyt tulee kovaa tekstiä mopopojalta :0 Jos vaan kuiteskin pistäsit sen polttoainetankin korkin kiinni, etkä nuuhkis sinne enmempää...


      • mr.papi

        Ei tarvitse välttämättä omistaa, laadun voi päätellä muustakin. Tämä mopo tosin maksaa yli 2 000€, joten ei sen kyllä mikään täyspaska tuohon hintaan pitäisi olla, mutta jos itse pitäisi valita niin ennemmin ostaisin samalla rahalla hieman käytetyn tunnetumman merkin.


      • Mopotytsy

        Itellä generic ja on kyllä haukuttu lyttyyn :D mutta toiminut moitteettomasti ja omasta mielestäni kans aika nätti mopo :) suosittelen! :3


      • oletsääkiyks
        mr.papi kirjoitti:

        Ei tarvitse välttämättä omistaa, laadun voi päätellä muustakin. Tämä mopo tosin maksaa yli 2 000€, joten ei sen kyllä mikään täyspaska tuohon hintaan pitäisi olla, mutta jos itse pitäisi valita niin ennemmin ostaisin samalla rahalla hieman käytetyn tunnetumman merkin.

        ja koska on nuori merkki mikä ei ole tunnettu, tämän perusteella paska mopo? ehei.


      • Anonyymi
        mr.papi kirjoitti:

        No nyt tulee kovaa tekstiä mopopojalta :0 Jos vaan kuiteskin pistäsit sen polttoainetankin korkin kiinni, etkä nuuhkis sinne enmempää...

        Hei vittu luuletsä olevas joku kova vai kerääks vaa clouttii tääl pelleilemällä muiden kustannuksella siitä että ostavatko he paskan mopon. Anna jumalauta rakentavaa palautetta äläkä oo noi saatanan vammanen. Ei vittu että voi olla dorka...


    • moponhankkija

      Joo, papi toi sinun vika viesti oli täyttä asiaa! Mukavaa, että kerroit mielipiteesi! :)

    • moponhankkija

      Lisää vaa kommentteja! :)

      • nuorikomia

        generic suunnitellaan itävallassa samassa paikassa missä kotaritkin eli hyvissä kässissä ammattilaisten suunnittelema pyörä


    • Ent. Gene-mies

      Osta toki. Vaikka se Kiinassa tehdäänkin, se ei silti välttämättä tarkoita, että se lahoa 1000 ajetun kilsan jälkeen. Mukava ajella ja kuten täällä on mainittukin, se tankki on iso. 10 litran tankki ja pieni kulutus, eli tankillisella ajelee ihan mukavasti.

      Vakiona Gene kulkee about 50km/h, kurit pois otettuna en tiedä (eli siis kituutin sen yhden vuoden ennen kevaria VAKIOLLA mopolla). Kiihtyvyys on ihan ok. Peileistä näkyy ihan hyvin.

      Ja jos ulkonäöstä puhutaan niin henkilökohtaisesti tykkään eniten tosta pakoputken sijoituksesta mutta muutenkin on komia. Mittaristo on selkeä, varoitusvalot näkyy hyvin, mutta miinuksinä tässä on kierroslukumittarin puuttuminen ja nopeusmittari ei ole kokonaan valaistu.

      Että tässä olis nyt jotain pientä mitä tuli mieleen. Ja jos ei Generic sitten kuitenkaan nappaa, niin hanki sitten DT. Mun kans piti hankkia DT, mutta se vietiin ihan nenän edestä. Joten ostinpa sitten Triggerin, enkä ole katunut!

    • moponhankkija

      Kiitos, oli hyvä kommentti!!! :)

      • Juu!

        Juu! Oon siis itekki kinnostunu kyseisest mopost, et voisko kyseisen mopon omistajat kertoo hyvii/huonoi puolii?


      • Anonyymi
        Juu! kirjoitti:

        Juu! Oon siis itekki kinnostunu kyseisest mopost, et voisko kyseisen mopon omistajat kertoo hyvii/huonoi puolii?

        Itellä myös tämä kyseinen mopo ostin käytettynä ja on toiminut todella hyvin ja kiivtyy mukavasti ainoastaa kaasarissa pientä häikkää ollu


    • sdmngbsdjgböejhnökgh

      kaikki mopot on paskoja ostagaa auto

      • hus, pois

        Menehän amis rassaamaan sitä lahoa bemmiäsi äläkä nolaa itseäsi täällä mopopalstalla.


      • fffgt44xvyyhmmhhhrry

        olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Oke eli siis 15 vuotiaan auto. Sen ikäsenä saa vasta mopoauton tai traktorin mopon tai skootterin tai mönkiän


      • Anonyymi
        hus, pois kirjoitti:

        Menehän amis rassaamaan sitä lahoa bemmiäsi äläkä nolaa itseäsi täällä mopopalstalla.

        Totta mitä auto kuski tulloo mopopalstalle


    • ghghjghjhgj

      oon amis mut ei oo bemmiä mitä rassata

      • fffgt44xvyyhmmhhhrry

        tarkoitin siiis tuota kaikki mopot on paskoja.


    • generic is the best

      hei ! Minäkin omistan tuon generic trigger ja kyllä se on paras mopo mikä mulla on ollu kerrankkin nuo kiinalaiset osasivat tehä jotain oikein ja sit miten niin mopo autot on hyviä joo toki se ehkä näytää autolta mutta maksaa paljon enemän ja menee helppommin rikki

      • Anonyymi

        Mun mieli pide mopoautost et ne näyttää sämpylöiltä ainakin jotkut.


    • Generic ei oo kokonaan mikää kiinann paska,koska se on kuitenkin yhdysvalloissa suuniteltu ja siin on samakone ku dtssä

      • faktoja

        Se on suunniteltu Itävallassa, sekä kone on munarallin kopio.


    • Generic <3

      osaako joku kertoa et jos otan kurit pois niin kulkeeko liian kovaa? kulkee nyt semmoset 57km/h.... liian kova on yli 65km/h

      • KL Sm 50

        no testaa


      • mopohullu <3

        No ei se oo liikaa mun mopo on viritetty ihan helvetin monesti ja kulkee jo 80km/h


      • Genericin_omistaja

        Ei kuristus pois ja se kulkee 60-65


    • genericonpaska

      itellä on generic trigger sm50 ja leikannu 2kertaa. toki sillä on ajettu 11000km että en yhtää ihmettele. mutta sen sanon että älkää ikinä ostako sellasta ellette alua olla koko ajan korjaamassa sitä... TIEDÄN KOKEMUKSESTA,PASKA VEHJE

    • ccc1w

      Ei jumalauta, ei mitkään mopot leivo ilman syytä...
      Jos mopoa
      -raiskaa
      -ei huolla

      Niin tottakai se hajoaa!

    • Lahonnusemmone

      Kanttii ostaa!! Itellä on lahonu semmone osissa autotallissa vaihteet hajonneenna:)

    • okokokok

      kiitos tiedosta

    • juuettäsellaasta

      no ite ostin triggerin ja on vitun laiska mutta ihan hyvä kun vauhtiin pääsee. miinuksia laiskuus,mittaristo ja paisari. plussina taas paino,tankin koko,valot,vakiopeilit. että ihan hyvä mopo mutta aika laiska lähtemään

    • MopoJonne99

      Itellä kuriton generic. Leiponu kerran ja tulppa uusittu ajettu 15tkm

      • MopoJonne99

        Kulkee 62 km/h tasasella.


    • Generictriggeredonpaska

      Ostakaa suoraa Fantic, vakion tasasel 65-70 ja kurittoman 94-100 itte omistan siis fanan ja ei oo ollu mitää onklemaa vaik ajettu 12000

    • Jutustelija1

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

      Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

      http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

      http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

    • Masamainio

      Jos joku tätä vielä lukee mutta itellä -12 vuoje genericci ajettu noin 6000km hyvin on palvellu. Helppo "virittää" kun ottaa vain putkesta kurin pois nii saa kulkemaan noin 70kmh
      :))

      • Kalastaja23

        Menekö vakio ylämäet hyvin ylös vai jäätyykö siihen


    • Anonyymi

      Tuostahan on tehty kopiona Malaguti 50 XSM, jota itse ajan ja erittäin hyvä kulkupeli kaikin puolin. Virittämisestä en tiedä, kun ajan vakiona, mutta vakionakin kulkee ainakin 50km/h. Renkaiden vaihdossa oli vaan eturenkaan akseli oudon kokoisella kuusiokololla, mutta muissa pulteissa näytti olevan ihan normi kokoja. Sinuna jos mopoa etsit niin on kyllä hyvä vaihtoehto!

    • Anonyymi

      oon ajellu jo 5 kesää kaikki pelittää vaan ei löydy vapaata ku hakemalla nooh pikku vika kunnon öljyt sisään niin ihan jees , ja kulkee 58 ilman virittelyä ja komia pyörä moni luulee kevariksi ps et jää jalkoihin vakiolle

    • Anonyymi

      Oisko kellään tietoa että mikä änkkä menee ton vakion tilalle silleen ettei runkoa tarvis muutella ja ei menisi lipan alle

    • Anonyymi

      HELVETIN KOVA!!!!!! SOFIA SUOSITTELEE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe