ällöttääkö strap on ja dildot lesboja?

strap up

Haluaisin panna naista strap on dildolla. Haluaisin, että minua pantaisin strap on dildolla.

Pitäisikö tämän fantasiaan toteuttamiseen hommata bi-seksuaali tyttöystävä vai voisiko lesbo olla asian kanssa ihan ok, kiihoittua jopa?

miten dildoleikit yleensäkin? Ostin kerran itselleni sellaisia sormi-kokoisia dildoja ja sain kuulla että ne ovat lesbojen leluja. no toki näen viehätyksen ja haluaisin sellaisellakin tuottaa hyvää oloa naiselleni. mutta joskus haluaisin myös käyttää vähän isompaakin dildoa. ei mitään paikat repivää jumboa vaan ihan tavallista 15-20 senttistä.

mielipiteitä?

9

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

mitä sä itse tuumaat? Tarviiko?

• kekkulointi_von_dildotar

Buahaha taas tultii messevään vakoon kuivistelemaan! Oot nii ennalta arwattawa mon cher!

• playtime1

sängyssä pitää voida nauraa ja nautiskella, eikä ottaa kaikkea niin vakavasti. itse lesbona tykkään leikkikaluista ja kokeiluista, strap on on tosi jees ja kiihottava! ei muutakuin ostoksille :)

• 15+1

Noh. Pelkkä ajatus strap-onista, ei niinkään innosta seksiin, vaan, koen sen ns. hyvänä välineenä. Mahdollistaa enemmän asentoja ja pääsee tietyissä asennoissa "lähemmäksi" toista.
      Aluksi se oli vähän vaikeaa sulattaa, mutta kun lakkaa ajattelematta sitä mitenkään miehen korvikkeena yms. niin kyllä se siitä. koska eihän se sitä ole.

• tsuidaaduidaa

Olen pohjimmiltaan samaa mieltä kanssasi, mutta aihe höystettynä argumentaatiotyylilläsi kuulostaa lähinnä kaappiheteron defenssiltä.

• 11+1

Minä en välitä penetraatiosta, mutta varmasti jotkut tykkäävät.

• sen-saat-io

Minä en välitä kuivistelusaatiosta, mutta varmasti jotkut tykkäävät.

• Nanneliiiiii

Itteä ei kiinnosta. Se ei tunnu mukavalta, ei iso eikä pieni. Kaikenlaista tavaraa on munki reiässä uitettu, mutta en oo oikeen innostunu. Arvostan enemmän sorminäppäryyttä :)

Ärsyttää joidenkin miesten "läpänheitto" siitä, että lesbot eivät vain ole saaneet "kunnolla melaa". Ihan tiedoksi vaan kaikille heille, että myös käsipelillä saa nussittua ihan tajun kankaalle, kun oikeen lujaa sormittaa ja oikeesta paikasta, niin on se semmosta paukutusta että. No tämä nyt ei liittynyt aiheeseen :D Ei siinä mun mielestä mitään apuvälineitä tarvita.

Lisäksi tulisi vähän sellanen olo, että enkö mä riitä, jos toinen sanoiski että hei nyt kumipippelit kehiin :D No eipä oo näin kenenkään kanssa vielä käynyt.

Mutta siis joo, kaikki saa tykätä mistä haluaa eikä se minua haittaa lainkaan, kerroin vaan itsestäni :-) Meitähän on moneen junaan. Ja uskon että on lesboja jotka jakavat kiinnostuksen kanssasi :)

• Uhlalaa

Mun mielestä sängyssä voi pitää hauskaa ja kokeilla erilaisia tapoja rakastella, en oo kokeillut mut voisin kyllä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe